Detinguts huit menors a València després d’una baralla tumultuària amb armes blanques

Agents de la Policia Nacional han detingut la setmana passada a València a huit menors d’entre 14 i 16 anys, com a presumptes autors d’un delicte de renyina tumultuària, la qual va tindre lloc el dia set en un parc del districte de Transits.

A un dels implicats en la baralla se li va detindre el dia anterior a la mateixa per atemptat contra agent de l’autoritat, intervenint-li dos cúters, un puny americà modificat amb sis fulles, una navalla i un punxó.

Els fets van ocórrer el dia set del present mes, quan es va produir una baralla entre diversos joves, tots ells menors d’edat, en un parc del districte de Transits, en el qual van haver d’intervindre diversos indicatius policials.

A un dels integrants, el qual no va ser detingut en ser menor de 14 anys i per consegüent inimputable, se li van intervindre dos utensilis de fabricació casolana, contusos-punxants i una empunyadura amb acabat de metall. També es va localitzar un ganivet amagat el qual pertanyeria a algun dels menors.

Després d’aquests fets es va iniciar una investigació, en la qual els agents van esbrinar que dos grups de joves que pel que sembla tenen rivalitat, havien convocat prèviament la baralla a través de xarxes socials, imitant així a les bandes juvenils.

Durant les investigacions van localitzar diversos testimonis de la baralla, els quals van manifestar que un dels menors va rebre nombrosos colps arribant a caure a la meitat de la calçada, fent frenar a un vehicle que quasi l’atropella.

Els agents també van descobrir que el dia anterior a la baralla, un dels menors implicats va ser detingut en un parc del districte de Transits per atemptat contra agent de l’autoritat, ja que va escometre contra ells, intervenint-li dos cúters, un puny americà modificat amb sis fulles, una navalla i un punxó.

Finalment amb totes les dades de la investigació els agents van detindre a huit menors, com a presumptes autors d’un delicte de renyina tumultuària, imputant-li a més a un d’ells un delicte d’arma prohibida.

Tots els detinguts, després de posar en coneixement els fets a Fiscalia de Menors, van ser entregats als seus tutors legals.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.