Detinguts huit menors a València després d’una baralla tumultuària amb armes blanques

Agents de la Policia Nacional han detingut la setmana passada a València a huit menors d’entre 14 i 16 anys, com a presumptes autors d’un delicte de renyina tumultuària, la qual va tindre lloc el dia set en un parc del districte de Transits.

A un dels implicats en la baralla se li va detindre el dia anterior a la mateixa per atemptat contra agent de l’autoritat, intervenint-li dos cúters, un puny americà modificat amb sis fulles, una navalla i un punxó.

Els fets van ocórrer el dia set del present mes, quan es va produir una baralla entre diversos joves, tots ells menors d’edat, en un parc del districte de Transits, en el qual van haver d’intervindre diversos indicatius policials.

A un dels integrants, el qual no va ser detingut en ser menor de 14 anys i per consegüent inimputable, se li van intervindre dos utensilis de fabricació casolana, contusos-punxants i una empunyadura amb acabat de metall. També es va localitzar un ganivet amagat el qual pertanyeria a algun dels menors.

Després d’aquests fets es va iniciar una investigació, en la qual els agents van esbrinar que dos grups de joves que pel que sembla tenen rivalitat, havien convocat prèviament la baralla a través de xarxes socials, imitant així a les bandes juvenils.

Durant les investigacions van localitzar diversos testimonis de la baralla, els quals van manifestar que un dels menors va rebre nombrosos colps arribant a caure a la meitat de la calçada, fent frenar a un vehicle que quasi l’atropella.

Els agents també van descobrir que el dia anterior a la baralla, un dels menors implicats va ser detingut en un parc del districte de Transits per atemptat contra agent de l’autoritat, ja que va escometre contra ells, intervenint-li dos cúters, un puny americà modificat amb sis fulles, una navalla i un punxó.

Finalment amb totes les dades de la investigació els agents van detindre a huit menors, com a presumptes autors d’un delicte de renyina tumultuària, imputant-li a més a un d’ells un delicte d’arma prohibida.

Tots els detinguts, després de posar en coneixement els fets a Fiscalia de Menors, van ser entregats als seus tutors legals.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Badio i Moore lideren al València Basket davant el Zalgiris (91-87)

El València Basket va derrotar 91-87 al Zalgiris amb una defensa clau de Badio i les penetracions de Moore. Va aconseguir la seua 20a victòria en Eurolliga i es consolida segon.

91-87: Badio i Moore tiren del València Basket per a deixar arrere al Zalgiris

València Basket es va imposar 91-87 a Zalgiris Kaunas amb una defensa clau de Papi Badio i les penetracions de Omari Moore. És la 20a victòria i reforça el segon lloc.

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.