Detinguts huit menors a València després d’una baralla tumultuària amb armes blanques

Agents de la Policia Nacional han detingut la setmana passada a València a huit menors d’entre 14 i 16 anys, com a presumptes autors d’un delicte de renyina tumultuària, la qual va tindre lloc el dia set en un parc del districte de Transits.

A un dels implicats en la baralla se li va detindre el dia anterior a la mateixa per atemptat contra agent de l’autoritat, intervenint-li dos cúters, un puny americà modificat amb sis fulles, una navalla i un punxó.

Els fets van ocórrer el dia set del present mes, quan es va produir una baralla entre diversos joves, tots ells menors d’edat, en un parc del districte de Transits, en el qual van haver d’intervindre diversos indicatius policials.

A un dels integrants, el qual no va ser detingut en ser menor de 14 anys i per consegüent inimputable, se li van intervindre dos utensilis de fabricació casolana, contusos-punxants i una empunyadura amb acabat de metall. També es va localitzar un ganivet amagat el qual pertanyeria a algun dels menors.

Després d’aquests fets es va iniciar una investigació, en la qual els agents van esbrinar que dos grups de joves que pel que sembla tenen rivalitat, havien convocat prèviament la baralla a través de xarxes socials, imitant així a les bandes juvenils.

Durant les investigacions van localitzar diversos testimonis de la baralla, els quals van manifestar que un dels menors va rebre nombrosos colps arribant a caure a la meitat de la calçada, fent frenar a un vehicle que quasi l’atropella.

Els agents també van descobrir que el dia anterior a la baralla, un dels menors implicats va ser detingut en un parc del districte de Transits per atemptat contra agent de l’autoritat, ja que va escometre contra ells, intervenint-li dos cúters, un puny americà modificat amb sis fulles, una navalla i un punxó.

Finalment amb totes les dades de la investigació els agents van detindre a huit menors, com a presumptes autors d’un delicte de renyina tumultuària, imputant-li a més a un d’ells un delicte d’arma prohibida.

Tots els detinguts, després de posar en coneixement els fets a Fiscalia de Menors, van ser entregats als seus tutors legals.

Últimes notícies

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.

Darius Thompson trenca el seu contracte amb el Valencia Basket abans del 2028

El Valencia Basket i Darius Thompson han pactat este juny la rescissió del contracte que els unia fins a 2028. L’exterior nord-americà, clau en l’aposta per l’Eurolliga, ha perdut protagonisme fins a quedar fora de les últimes convocatòries.