Detinguts huit menors a València després d’una baralla tumultuària amb armes blanques

Agents de la Policia Nacional han detingut la setmana passada a València a huit menors d’entre 14 i 16 anys, com a presumptes autors d’un delicte de renyina tumultuària, la qual va tindre lloc el dia set en un parc del districte de Transits.

A un dels implicats en la baralla se li va detindre el dia anterior a la mateixa per atemptat contra agent de l’autoritat, intervenint-li dos cúters, un puny americà modificat amb sis fulles, una navalla i un punxó.

Els fets van ocórrer el dia set del present mes, quan es va produir una baralla entre diversos joves, tots ells menors d’edat, en un parc del districte de Transits, en el qual van haver d’intervindre diversos indicatius policials.

A un dels integrants, el qual no va ser detingut en ser menor de 14 anys i per consegüent inimputable, se li van intervindre dos utensilis de fabricació casolana, contusos-punxants i una empunyadura amb acabat de metall. També es va localitzar un ganivet amagat el qual pertanyeria a algun dels menors.

Després d’aquests fets es va iniciar una investigació, en la qual els agents van esbrinar que dos grups de joves que pel que sembla tenen rivalitat, havien convocat prèviament la baralla a través de xarxes socials, imitant així a les bandes juvenils.

Durant les investigacions van localitzar diversos testimonis de la baralla, els quals van manifestar que un dels menors va rebre nombrosos colps arribant a caure a la meitat de la calçada, fent frenar a un vehicle que quasi l’atropella.

Els agents també van descobrir que el dia anterior a la baralla, un dels menors implicats va ser detingut en un parc del districte de Transits per atemptat contra agent de l’autoritat, ja que va escometre contra ells, intervenint-li dos cúters, un puny americà modificat amb sis fulles, una navalla i un punxó.

Finalment amb totes les dades de la investigació els agents van detindre a huit menors, com a presumptes autors d’un delicte de renyina tumultuària, imputant-li a més a un d’ells un delicte d’arma prohibida.

Tots els detinguts, després de posar en coneixement els fets a Fiscalia de Menors, van ser entregats als seus tutors legals.

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.