22.2 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Detinguts huit menors a València després d’una baralla tumultuària amb armes blanques

Agents de la Policia Nacional han detingut la setmana passada a València a huit menors d’entre 14 i 16 anys, com a presumptes autors d’un delicte de renyina tumultuària, la qual va tindre lloc el dia set en un parc del districte de Transits.

A un dels implicats en la baralla se li va detindre el dia anterior a la mateixa per atemptat contra agent de l’autoritat, intervenint-li dos cúters, un puny americà modificat amb sis fulles, una navalla i un punxó.

Els fets van ocórrer el dia set del present mes, quan es va produir una baralla entre diversos joves, tots ells menors d’edat, en un parc del districte de Transits, en el qual van haver d’intervindre diversos indicatius policials.

A un dels integrants, el qual no va ser detingut en ser menor de 14 anys i per consegüent inimputable, se li van intervindre dos utensilis de fabricació casolana, contusos-punxants i una empunyadura amb acabat de metall. També es va localitzar un ganivet amagat el qual pertanyeria a algun dels menors.

Després d’aquests fets es va iniciar una investigació, en la qual els agents van esbrinar que dos grups de joves que pel que sembla tenen rivalitat, havien convocat prèviament la baralla a través de xarxes socials, imitant així a les bandes juvenils.

Durant les investigacions van localitzar diversos testimonis de la baralla, els quals van manifestar que un dels menors va rebre nombrosos colps arribant a caure a la meitat de la calçada, fent frenar a un vehicle que quasi l’atropella.

Els agents també van descobrir que el dia anterior a la baralla, un dels menors implicats va ser detingut en un parc del districte de Transits per atemptat contra agent de l’autoritat, ja que va escometre contra ells, intervenint-li dos cúters, un puny americà modificat amb sis fulles, una navalla i un punxó.

Finalment amb totes les dades de la investigació els agents van detindre a huit menors, com a presumptes autors d’un delicte de renyina tumultuària, imputant-li a més a un d’ells un delicte d’arma prohibida.

Tots els detinguts, després de posar en coneixement els fets a Fiscalia de Menors, van ser entregats als seus tutors legals.

Últimes notícies

L’Audiència de València rebutja aprofundir en l’actuació dels agents de la CHJ el 29-O

L'Audiència Provincial ha desestimat el recurs que demanava més detall sobre el treball dels agents de la CHJ durant les riuades del 29-O i ha avalat el criteri de la jutgessa instructora.

Pérez Llorca defén la col·laboració públic-privada i anuncia canvis fiscals i menys traves

El president ha reivindicat la col·laboració públic-privada davant AVE, ha criticat la proposta de finançament autonòmic i ha avançat una reforma de l'Impost de Successions i Donacions al costat de mesures de simplificació administrativa.

Els hotels de la Comunitat Valenciana superen per primera vegada els 10 milions de clients

La planta hotelera de la Comunitat bat el seu rècord amb més de 10 milions de clients i 31,6 milions de pernoctacions en 2025. Benidorm concentra el 36,4% del total.

Augmenten les reserves d’aigua: el Xúquer aconseguix el 57,3% i el Segura puja al 39,4%

Les pluges han impulsat amb força les reserves del Xúquer i del Segura, que se situen en el 57,3% i el 39,4% de la seua capacitat. El conjunt dels embassaments puja al 77,3%.

Boluda (AVE) llança un ‘ja n’hi ha prou’ davant el clima de confrontació política

Vicente Boluda, president d'AVE, ha denunciat un clima 'insostenible i corrosiu' de confrontació política i ha reclamat pactes. Ha demanat alinear al públic i el privat per a atraure inversió i accelerar projectes.

Feijóo es declara raonablement satisfet amb el resultat a Aragó i alerta de polarització

El líder del PP valora que el seu partit ampliara la distància amb el PSOE i aconseguira el 34% a Aragó, però evita extrapolar el resultat a Espanya. Advertix, a més, sobre les causes i els responsables de la polarització.

El Govern ha aprovat un decret llei per a topar preus en emergències i evitar abusos

El Govern ha aprovat un decret llei que limita preus en emergències amb dos topalls i devolucions automàtiques. El Consell de Ministres activarà la seua aplicació.

RTVE i TelevisaUnivision confirmen plans més enllà de Benidorm Fest per a bastir ponts amb Amèrica

RTVE i TelevisaUnivision han confirmat que treballen en nous projectes conjunts per a acostar el festival al mercat americà. L'estratègia es recolza en premis amb Miami i Estocolm i en l'aliança amb Spotify.