Quatre detinguts pel robatori de peces de vehicles robats

Agents de la Policia Nacional han detingut a Torís a tres homes i a una dona, d’entre 22 i 39 anys, dos d’origen polonés i dos d’origen tayiko, com a presumptes autors dels delictes de robatori de vehicle i pertinença a grup criminal.

Gràcies a esta operació s’han esclarit deu robatoris de vehicles sostrets en els últims sis mesos a les províncies de Castelló i València, a més d’un tot terreny robat a Alemanya l’any 2022.

La recerca es va iniciar després de tenir coneixement els agents del Grup de Crim Organitzat de la Brigada Provincial de Policia Judicial de València, que un grup de persones podrien estar dedicant-se a l’especejament de vehicles sostrets en una nau industrial situada en la localitat de Torís (València), motiu pel qual es va establir un dispositiu encaminat a la comprovació dels fets.

Fruit de les primeres perquisicions els agents van constatar com l’esmentada nau estava sent utilitzada com a taller il·legal en el qual es desballestaven vehicles sostrets, els quals eren comercialitzats per peces posteriorment a altres països.

Els investigats, que s’havien especialitzat en el robatori de furgonetes comercials i mostraven un alt grau de professionalitat, comptaven amb múltiples eines no sols per a l’especejament, sinó també per a sortejar els diferents sistemes de seguretat dels vehicles, evidenciant a més una gran rapidesa en les seues operacions per a evitar ser descoberts.

En els registres practicats es van trobar nombroses peces de vehicles sostrets així com un gran nombre d’eines, recuperant a més un vehicle sostret l’any 2022 a Alemanya que comptava amb plaques de matrícula estrangera.

Esta operació, considerada com una de les més importants contra la delinqüència en l’àmbit internacional, es va saldar amb la detenció de quatre persones com a presumptes autores dels delictes de robatori de vehicle i pertinença a grup criminal. La Policia Local de Torís va participar en l’arrest d’una de les persones investigades qui va intentar donar-se a la fugida en el moment de la seua detenció.

Els detinguts, tots ells sense antecedents policials al nostre país, han passat ja a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.