Quatre detinguts pel robatori de peces de vehicles robats

Agents de la Policia Nacional han detingut a Torís a tres homes i a una dona, d’entre 22 i 39 anys, dos d’origen polonés i dos d’origen tayiko, com a presumptes autors dels delictes de robatori de vehicle i pertinença a grup criminal.

Gràcies a esta operació s’han esclarit deu robatoris de vehicles sostrets en els últims sis mesos a les províncies de Castelló i València, a més d’un tot terreny robat a Alemanya l’any 2022.

La recerca es va iniciar després de tenir coneixement els agents del Grup de Crim Organitzat de la Brigada Provincial de Policia Judicial de València, que un grup de persones podrien estar dedicant-se a l’especejament de vehicles sostrets en una nau industrial situada en la localitat de Torís (València), motiu pel qual es va establir un dispositiu encaminat a la comprovació dels fets.

Fruit de les primeres perquisicions els agents van constatar com l’esmentada nau estava sent utilitzada com a taller il·legal en el qual es desballestaven vehicles sostrets, els quals eren comercialitzats per peces posteriorment a altres països.

Els investigats, que s’havien especialitzat en el robatori de furgonetes comercials i mostraven un alt grau de professionalitat, comptaven amb múltiples eines no sols per a l’especejament, sinó també per a sortejar els diferents sistemes de seguretat dels vehicles, evidenciant a més una gran rapidesa en les seues operacions per a evitar ser descoberts.

En els registres practicats es van trobar nombroses peces de vehicles sostrets així com un gran nombre d’eines, recuperant a més un vehicle sostret l’any 2022 a Alemanya que comptava amb plaques de matrícula estrangera.

Esta operació, considerada com una de les més importants contra la delinqüència en l’àmbit internacional, es va saldar amb la detenció de quatre persones com a presumptes autores dels delictes de robatori de vehicle i pertinença a grup criminal. La Policia Local de Torís va participar en l’arrest d’una de les persones investigades qui va intentar donar-se a la fugida en el moment de la seua detenció.

Els detinguts, tots ells sense antecedents policials al nostre país, han passat ja a disposició judicial.

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.