Quatre detinguts pel robatori de peces de vehicles robats

Agents de la Policia Nacional han detingut a Torís a tres homes i a una dona, d’entre 22 i 39 anys, dos d’origen polonés i dos d’origen tayiko, com a presumptes autors dels delictes de robatori de vehicle i pertinença a grup criminal.

Gràcies a esta operació s’han esclarit deu robatoris de vehicles sostrets en els últims sis mesos a les províncies de Castelló i València, a més d’un tot terreny robat a Alemanya l’any 2022.

La recerca es va iniciar després de tenir coneixement els agents del Grup de Crim Organitzat de la Brigada Provincial de Policia Judicial de València, que un grup de persones podrien estar dedicant-se a l’especejament de vehicles sostrets en una nau industrial situada en la localitat de Torís (València), motiu pel qual es va establir un dispositiu encaminat a la comprovació dels fets.

Fruit de les primeres perquisicions els agents van constatar com l’esmentada nau estava sent utilitzada com a taller il·legal en el qual es desballestaven vehicles sostrets, els quals eren comercialitzats per peces posteriorment a altres països.

Els investigats, que s’havien especialitzat en el robatori de furgonetes comercials i mostraven un alt grau de professionalitat, comptaven amb múltiples eines no sols per a l’especejament, sinó també per a sortejar els diferents sistemes de seguretat dels vehicles, evidenciant a més una gran rapidesa en les seues operacions per a evitar ser descoberts.

En els registres practicats es van trobar nombroses peces de vehicles sostrets així com un gran nombre d’eines, recuperant a més un vehicle sostret l’any 2022 a Alemanya que comptava amb plaques de matrícula estrangera.

Esta operació, considerada com una de les més importants contra la delinqüència en l’àmbit internacional, es va saldar amb la detenció de quatre persones com a presumptes autores dels delictes de robatori de vehicle i pertinença a grup criminal. La Policia Local de Torís va participar en l’arrest d’una de les persones investigades qui va intentar donar-se a la fugida en el moment de la seua detenció.

Els detinguts, tots ells sense antecedents policials al nostre país, han passat ja a disposició judicial.

Últimes notícies

Detingut a Vinaròs per enviar 60 quilos de marihuana en paquets postals

La Guàrdia Civil i Vigilància Duanera han intervingut a Vinaròs més de 60 quilos de marihuana enviats en paquets postals i han detingut un home per contraban i delicte contra la salut pública.

Detinguts quatre hòmens per una agressió sexual múltiple a València a la víctima del seu excompany

La Policia Nacional ha detingut a València quatre hòmens d’entre 44 i 53 anys per una presumpta agressió sexual en grup a l’exparella sentimental d’un d’ells, a qui també s’atribueix un delicte de maltractaments en l’àmbit de la violència de gènere.

Continua la recerca del jove que ha matat a colps el seu padrastre a València

La Policia Nacional continua buscant un jove de 22 anys que presumptament ha matat a colps el seu padrastre amb una mancuerna en un domicili del barri de Sant Isidre de València, després de fugar-se d’una unitat psiquiàtrica.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua en estat reservat mentre la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil manté oberta la investigació per l’apunyalament d’una dona dilluns a Carcaixent. La víctima continua ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Sánchez responsabilitza les autonomies del PP dels mals resultats de PISA

Pedro Sánchez ha atribuït als governs autonòmics del PP, entre ells el de la Comunitat Valenciana, part dels mals resultats de l’informe PISA, mentre Alberto Núñez Feijóo l’ha acusat de desatendre la qualitat educativa.

La calor extrema deixa 37 graus de matinada en pobles d’Alacant

Diversos municipis de les comarques d’Alacant i València han patit temperatures entre 32 i 37 graus passada la mitjanit, segons Avamet.

Bombers i brigades forestals continuen refrigerant la zona de l’incendi de Polop

Set dotacions de bombers, quatre unitats forestals i un mitjà aeri continuen refrigerant este dimecres al matí la zona afectada per l’incendi de Polop de la Marina, que ha calcinat unes 36 hectàrees però es manté estabilitzat.

Arriben ruixats forts amb pedra i vent al sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana espera este dimecres un augment dels núvols i ruixats amb tronada i pedra, sobretot intensos al sud, amb un descens marcat de les temperatures i vent del nord moderat amb ratxes molt fortes en punts exposats.