Quatre detinguts pel robatori de peces de vehicles robats

Agents de la Policia Nacional han detingut a Torís a tres homes i a una dona, d’entre 22 i 39 anys, dos d’origen polonés i dos d’origen tayiko, com a presumptes autors dels delictes de robatori de vehicle i pertinença a grup criminal.

Gràcies a esta operació s’han esclarit deu robatoris de vehicles sostrets en els últims sis mesos a les províncies de Castelló i València, a més d’un tot terreny robat a Alemanya l’any 2022.

La recerca es va iniciar després de tenir coneixement els agents del Grup de Crim Organitzat de la Brigada Provincial de Policia Judicial de València, que un grup de persones podrien estar dedicant-se a l’especejament de vehicles sostrets en una nau industrial situada en la localitat de Torís (València), motiu pel qual es va establir un dispositiu encaminat a la comprovació dels fets.

Fruit de les primeres perquisicions els agents van constatar com l’esmentada nau estava sent utilitzada com a taller il·legal en el qual es desballestaven vehicles sostrets, els quals eren comercialitzats per peces posteriorment a altres països.

Els investigats, que s’havien especialitzat en el robatori de furgonetes comercials i mostraven un alt grau de professionalitat, comptaven amb múltiples eines no sols per a l’especejament, sinó també per a sortejar els diferents sistemes de seguretat dels vehicles, evidenciant a més una gran rapidesa en les seues operacions per a evitar ser descoberts.

En els registres practicats es van trobar nombroses peces de vehicles sostrets així com un gran nombre d’eines, recuperant a més un vehicle sostret l’any 2022 a Alemanya que comptava amb plaques de matrícula estrangera.

Esta operació, considerada com una de les més importants contra la delinqüència en l’àmbit internacional, es va saldar amb la detenció de quatre persones com a presumptes autores dels delictes de robatori de vehicle i pertinença a grup criminal. La Policia Local de Torís va participar en l’arrest d’una de les persones investigades qui va intentar donar-se a la fugida en el moment de la seua detenció.

Els detinguts, tots ells sense antecedents policials al nostre país, han passat ja a disposició judicial.

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.