Dos detinguts per sostraure-li joies a una anciana a Gandia

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia (València) a una dona i un home, de 32 i 45 anys respectivament, després de furtar-li joies per un valor d’uns 30.000 euros a una anciana d’avançada edat. L’arrestada hauria aprofitat que cuidava a la víctima en el seu domicili per a sostraure-li les pertinences i després vendre-les en companyia de la seua parella en diferents cases de compravenda, realitzant un total de 14 transaccions.

Els fets es van iniciar durant l’estiu en la localitat valenciana de Gandia, quan familiars d’una dona d’avançada edat es va adonar que li faltarien del seu domicili nombroses joies de la seua propietat. Els parents, després d’adonar-se de la desaparició de les pertinences, van començar a sospitar que li les podria haver sostret la treballadora que s’encarregava de les seues cures.

Després de tindre coneixement els investigadors de la desaparició de les joies, els agents van centrar la investigació en les persones pròximes de l’entorn de la víctima, especialment en la persona encarregada de les cures de la dona.

Els policies després de realitzar les indagacions necessàries van esbrinar que la cuidadora hauria furtat joies per valor d’uns 30.000 euros que aprofitant l’estat de vulnerabilitat de la víctima, hauria sostret les joies del domicili de l’anciana i després les hauria venudes en diferents establiments de compravenda en companyia de la seua parella.

Després de finalitzar les perquisicions, els agents van detenir a l’home i a la dona, un d’ells amb antecedents policials, com a presumptes autors d’un delicte de furt. Els arrestats, després de finalitzar les perquisicions han quedat en llibertat, no sense abans ser advertits de l’obligació legal que tenen de comparéixer davant l’autoritat judicial si foren requerits per això.

Últimes notícies

Una pedregada forta causa danys en cotxes i vivendes a Utiel

Una tempesta amb granís de gran tamany ha causat danys materials en vehicles, teulades i arbrat a Utiel, mentres Aemet preveu que continuen les tronades fortes a l’interior de la província de València.

Denunciat per portar una persona pujades damunt del cotxe a Xàbia

La Policia Local de Xàbia ha denunciat el conductor d’un turisme per conducció temerària després de circular amb una persona pujada al sostre del vehicle, una infracció molt greu que comporta sis punts menys i multa econòmica.

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.
FILMOTECA D'ESTIU