16.5 C
València
Dissabte, 6 desembre, 2025

Dos detinguts per sostraure-li joies a una anciana a Gandia

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia (València) a una dona i un home, de 32 i 45 anys respectivament, després de furtar-li joies per un valor d’uns 30.000 euros a una anciana d’avançada edat. L’arrestada hauria aprofitat que cuidava a la víctima en el seu domicili per a sostraure-li les pertinences i després vendre-les en companyia de la seua parella en diferents cases de compravenda, realitzant un total de 14 transaccions.

Els fets es van iniciar durant l’estiu en la localitat valenciana de Gandia, quan familiars d’una dona d’avançada edat es va adonar que li faltarien del seu domicili nombroses joies de la seua propietat. Els parents, després d’adonar-se de la desaparició de les pertinences, van començar a sospitar que li les podria haver sostret la treballadora que s’encarregava de les seues cures.

Després de tindre coneixement els investigadors de la desaparició de les joies, els agents van centrar la investigació en les persones pròximes de l’entorn de la víctima, especialment en la persona encarregada de les cures de la dona.

Els policies després de realitzar les indagacions necessàries van esbrinar que la cuidadora hauria furtat joies per valor d’uns 30.000 euros que aprofitant l’estat de vulnerabilitat de la víctima, hauria sostret les joies del domicili de l’anciana i després les hauria venudes en diferents establiments de compravenda en companyia de la seua parella.

Després de finalitzar les perquisicions, els agents van detenir a l’home i a la dona, un d’ells amb antecedents policials, com a presumptes autors d’un delicte de furt. Els arrestats, després de finalitzar les perquisicions han quedat en llibertat, no sense abans ser advertits de l’obligació legal que tenen de comparéixer davant l’autoritat judicial si foren requerits per això.

Últimes notícies

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.

Buchanan i Mikautadze tomben al Getafe i afermen la ratxa del Vila-real

L'equip de Marcelino va encadenar huit partits seguits sense perdre a casa, amb set triomfs i un empat. Buchanan va obrir i Mikautadze va sentenciar després de la roja a Luis Milla.

El PSPV urgix al PP a deixar les excuses i exigir ja l’acta de diputat a Carlos Mazón

El PSPV ha reclamat al PP que demane immediatament l'acta de diputat a Carlos Mazón i ha acusat els populars de llançar cortines de fum contra Pilar Bernabé. També ha exigit disculpes i cessaments per casos d'assetjament sexual.

Corberán advertix que un Sevilla amb baixes i derrotes pot ser més perillós

Corberán va alertar que el Sevilla, malgrat les huit baixes i a dos derrotes seguides, podia resultar més perillós a Mestalla. El tècnic va recalcar que l'ambició del València no depenia del rival.

Feijóo sosté que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana després de l’eixida de Mazón

Feijóo ha reafirmat que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana i ha defés que Carlos Mazón ha assumit responsabilitats després de la polèmica pels seus missatges.

Les víctimes de la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al fet que exigisca l’acta a Mazón

Les associacions de víctimes del 29-O no contemplen una reunió amb Juanfran Pérez Llorca si no demana a Carlos Mazón que entregue la seua acta de diputat. Vinculen el diàleg a un gest de responsabilitat política després dels missatges del 29 d'octubre de 2024.