Dos detinguts per sostraure-li joies a una anciana a Gandia

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia (València) a una dona i un home, de 32 i 45 anys respectivament, després de furtar-li joies per un valor d’uns 30.000 euros a una anciana d’avançada edat. L’arrestada hauria aprofitat que cuidava a la víctima en el seu domicili per a sostraure-li les pertinences i després vendre-les en companyia de la seua parella en diferents cases de compravenda, realitzant un total de 14 transaccions.

Els fets es van iniciar durant l’estiu en la localitat valenciana de Gandia, quan familiars d’una dona d’avançada edat es va adonar que li faltarien del seu domicili nombroses joies de la seua propietat. Els parents, després d’adonar-se de la desaparició de les pertinences, van començar a sospitar que li les podria haver sostret la treballadora que s’encarregava de les seues cures.

Després de tindre coneixement els investigadors de la desaparició de les joies, els agents van centrar la investigació en les persones pròximes de l’entorn de la víctima, especialment en la persona encarregada de les cures de la dona.

Els policies després de realitzar les indagacions necessàries van esbrinar que la cuidadora hauria furtat joies per valor d’uns 30.000 euros que aprofitant l’estat de vulnerabilitat de la víctima, hauria sostret les joies del domicili de l’anciana i després les hauria venudes en diferents establiments de compravenda en companyia de la seua parella.

Després de finalitzar les perquisicions, els agents van detenir a l’home i a la dona, un d’ells amb antecedents policials, com a presumptes autors d’un delicte de furt. Els arrestats, després de finalitzar les perquisicions han quedat en llibertat, no sense abans ser advertits de l’obligació legal que tenen de comparéixer davant l’autoritat judicial si foren requerits per això.

Últimes notícies

200 milions per a climatitzar escoles: així es repartiran els fons a la Comunitat Valenciana

El Govern ha autoritzat 200 milions d’euros del Fons Nacional d’Eficiència Energètica per a climatitzar i fer més eficients els centres escolars, amb Andalusia, Catalunya, la Comunitat Valenciana i Madrid com a territoris principals beneficiats. Les actuacions hauran de garantir almenys un 10 % de millora en l’eficiència energètica.

València activa 100.000 euros d’ajuda urgent per a la catàstrofe de Veneçuela

L’Ajuntament de València ha autoritzat els primers 100.000 euros de la partida d’emergències humanitàries per a donar suport a Veneçuela després dels terratrémols de dimecres passat.

Quants menors migrants han d’acollir les comunitats: la Comunitat Valenciana arriba als 1.903

Un nou reial decret del Govern fixa en 1.903 els menors migrants no acompanyats que ha d’acollir la Comunitat Valenciana, el quart territori amb més places després d’Andalusia, Catalunya i Madrid.

L’equip de la UMH fa història en la Shell Eco-Marathon amb només 0,054 litres per 100 km

L’equip de la Universitat Miguel Hernández d’Elx ha aconseguit el subcampionat europeu i africà de prototips de combustió interna de la Shell Eco-Marathon amb el vehicle Dátil 26, que ha recorregut 1.829 km amb només un litre d’etanol.

Mazzolari diu que només va saber pel telenotícies que s’havia convocat el Cecopi

La diputada de Carreteres Reme Mazzolari ha declarat que va saber de la convocatòria del Cecopi per les notícies i nega haver parlat aquell dia amb l’exalcaldessa de Chiva, amb qui només va intercanviar missatges i àudios per Whatsapp.

La inversió de 36 milions en Hinojosa reforça l’ocupació i la indústria sostenible a l’Alqueria d’Asnar

La planta Hinojosa Paper Alqueria, a l’Alqueria d’Asnar, rep una inversió de més de 36 milions per augmentar un 20 % la producció de paper reciclat, impulsar l’ocupació local i avançar en descarbonització, en un context en què la Generalitat defensa una menor pressió fiscal i menys burocràcia per atraure empreses.

L’únic conductor detingut per l’accident mortal de Benicàssim queda en llibertat amb mesures cautelars

La jutgessa ha deixat en llibertat provisional, amb mesures cautelars estrictes, el jove de 19 anys detingut per l'accident de trànsit de Benicàssim, on van morir quatre persones i sis més van resultar ferides greus.

Més de 150 vivendes de lloguer assequible alleujaran el problema d’habitatge a l’Alfàs del Pi

La Generalitat ha anunciat la construcció de més de 150 vivendes de protecció pública de lloguer assequible a l’Alfàs del Pi, en una parcel·la municipal de més de 5.000 metres quadrats inclosa en el Pla Vive Comunitat Valenciana.