7.9 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Detinguts tres homes a Orihuela per disparar amb una escopeta al porter d’una discoteca

La Policia Nacional ha detingut la matinada d’aquest dissabte a tres homes a Oriola per disparar amb una escopeta de postes al porter d’una discoteca després que aquest els negara l’accés al local.

Els fets van ocórrer al voltant de les 06.00 hores quan tres homes d’entre 41 i 45 anys d’edat van intentar entrar a un local d’oci. Sembla ser que se’ls va negar l’entrada a causa de l’estat d’embriaguesa que presentaven. Els clients, molestos, es van absentar, tornant minuts més tard a bord d’un vehicle i disparant un d’ells l’escopeta contra un dels guàrdies de seguretat de la discoteca.

La víctima roman ingressada a l’hospital de la Vega Baixa, amb ferides lleus en les extremitats inferiors però fora de perill. També va ser necessari atendre a un altre dels porters del local per una crisi d’ansietat. Els tres homes han sigut detinguts per un delicte de temptativa d’homicidi.

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.