Detinguts a Madrid dos ‘youtubers’ per violar i gravar menors que captaven per la seua popularitat

La Policia Nacional ha detingut a dos ‘youtubers’ amb milers de seguidors en les xarxes socials per agredir sexualment i gravar a joves menors d’edat, ha informat la Prefectura Superior de Policia de Madrid en un comunicat.

Els arrestats, un d’ells ja a la presó, aprofitaven la seua popularitat per a captar a les xiques que se sentien atretes per la seua popularitat. Portaven a les joves al domicili d’un dels detinguts, on realitzaven jocs amb substàncies estupefaents fins que aconseguien anul·lar la seua voluntat.

Utilitzaven els seus dispositius mòbils i càmeres de seguretat instal·lades al domicili per a gravar les agressions sexuals. La investigació va començar el passat mes de desembre, després de rebre una denúncia en la qual s’informava que a un domicili del barri de Villa de Vallecas podrien estar abusant sexualment de menors.

La denúncia apuntava al fet que els suposats autors podien ser dos homes que comptaven amb un nombre molt important de seguidors en diversos canals de diferents plataformes digitals. Després de les perquisicions dutes a terme, es va obtenir la identificació de quatre possibles víctimes, totes elles menors d’edat.

Les víctimes van manifestar que accedien al domicili d’un dels investigats atrets per la seua fama en xarxes socials. Una vegada dins, este, juntament amb el seu soci, començaven a consumir diferents substàncies estupefaents i li les oferien a elles perquè també les consumiren.

AGRESSIÓ SEXUAL GRAVADA

Quan les menors es trobaven sota els efectes de les drogues, aprofitaven per a agredir-les i gravar les trobades sexuals, tot això, sense que foren conscients del que els succeïa.

Finalment, el passat 24 de gener es va establir un dispositiu de localització, que va culminar amb la detenció d’estos dos homes. Un d’ells va ser arrestat com a presumpte autor de dos delictes d’agressió sexual, un delicte de violació, exhibicionisme, pornografia infantil i cinc delictes contra la salut pública.

Al segon detingut se li imputa un delicte d’agressió sexual. En el moment d’accés a l’habitatge per a efectuar el corresponent registre, els agents van trobar a una altra menor que també havia sigut víctima d’estos fets.

A més, es van localitzar nombrosos dispositius electrònics d’emmagatzematge, diferents quantitats de substàncies estupefaents i dos telèfons mòbils. Després del seu pas a disposició judicial es va decretar l’immediat ingrés a la presó per a un d’ells.

Últimes notícies

A judici a Alacant una parella acusada de matar i esquarterar un home per quedar-se amb la casa

Una parella està sent jutjada amb jurat a l’Audiència d’Alacant acusada de matar i esquarterar el propietari de la vivenda on vivia la dona per quedar-se amb la casa i la pensió. La Fiscalia demana 17 anys de presó per a cadascun, mentre les defenses asseguren que l’home hauria mort per un infart.

Morant assegura que el professorat ha guanyat la batalla moral davant un Consell incapaç de gestionar la crisi educativa

Diana Morant afirma que, després de cinc setmanes de vaga de professors a la Comunitat Valenciana, el professorat ha guanyat la batalla moral davant un Consell que considera incapaç i desinteressat en gestionar la crisi educativa.

El València Basket busca el 2-0 davant un Joventut esgotat però amb les idees clares

El Roig Arena acollirà divendres el segon partit de la semifinal entre València Basket i Asisa Joventut, amb 1-0 per als taronja i dubtes físics en la Penya després d’un exigent tram final de temporada.

Els sindicats tomben quasi tota l’oferta d’Educació i exigixen més negociació

Els cinc sindicats de la taula docent han rebutjat la major part dels acords parcials plantejats per la Conselleria d’Educació i han demanat reprendre unes negociacions iniciades fa quasi un mes, mentre la consellera defensa que la seua oferta és 'ambiciosa'.

Bernabé veu positiu que Oltra torne a la política si suma el vot d’esquerra a València

La delegada del Govern i candidata del PSPV a l’alcaldia de València, Pilar Bernabé, ha afirmat que està encantada que Mónica Oltra aspire a l’alcaldia si aconseguix unir el vot d’esquerra que ara es perd. També ha defensat que la seua línia roja per a futurs pactes és la intolerància i ha recalcat el lideratge de Diana Morant a la Generalitat.

La falta de jornalers deixa sense collir part de les collites a Alacant

Asaja Alicante alerta que l’escassetat de mà d’obra s’ha convertit en un problema estructural al camp alacantí i ja ha deixat un 10 % de la collita de nísperos sense collir per falta de jornalers.

Pilar Bernabé reivindica el PSOE per la seua rapidesa davant els casos de corrupció

Pilar Bernabé, delegada del Govern i candidata del PSPV-PSOE a l alcaldia de València, assegura que se sent orgullosa de militar en un partit que actua amb contundencia i rapidesa davant casos de presumpta corrupcio i carrega contra la gestio del PP en situacions similars.

Bernabé exigeix a Pérez Llorca que actue i critica que Mazón continue “atrinxerat” després dels whatsapps de la DANA

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, ha demanat al president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, que assumisca responsabilitats per uns missatges de Carlos Mazón durant la DANA que qualifica de “indecència” i “vergonya” per a la política valenciana.