Detinguts a Madrid dos ‘youtubers’ per violar i gravar menors que captaven per la seua popularitat

La Policia Nacional ha detingut a dos ‘youtubers’ amb milers de seguidors en les xarxes socials per agredir sexualment i gravar a joves menors d’edat, ha informat la Prefectura Superior de Policia de Madrid en un comunicat.

Els arrestats, un d’ells ja a la presó, aprofitaven la seua popularitat per a captar a les xiques que se sentien atretes per la seua popularitat. Portaven a les joves al domicili d’un dels detinguts, on realitzaven jocs amb substàncies estupefaents fins que aconseguien anul·lar la seua voluntat.

Utilitzaven els seus dispositius mòbils i càmeres de seguretat instal·lades al domicili per a gravar les agressions sexuals. La investigació va començar el passat mes de desembre, després de rebre una denúncia en la qual s’informava que a un domicili del barri de Villa de Vallecas podrien estar abusant sexualment de menors.

La denúncia apuntava al fet que els suposats autors podien ser dos homes que comptaven amb un nombre molt important de seguidors en diversos canals de diferents plataformes digitals. Després de les perquisicions dutes a terme, es va obtenir la identificació de quatre possibles víctimes, totes elles menors d’edat.

Les víctimes van manifestar que accedien al domicili d’un dels investigats atrets per la seua fama en xarxes socials. Una vegada dins, este, juntament amb el seu soci, començaven a consumir diferents substàncies estupefaents i li les oferien a elles perquè també les consumiren.

AGRESSIÓ SEXUAL GRAVADA

Quan les menors es trobaven sota els efectes de les drogues, aprofitaven per a agredir-les i gravar les trobades sexuals, tot això, sense que foren conscients del que els succeïa.

Finalment, el passat 24 de gener es va establir un dispositiu de localització, que va culminar amb la detenció d’estos dos homes. Un d’ells va ser arrestat com a presumpte autor de dos delictes d’agressió sexual, un delicte de violació, exhibicionisme, pornografia infantil i cinc delictes contra la salut pública.

Al segon detingut se li imputa un delicte d’agressió sexual. En el moment d’accés a l’habitatge per a efectuar el corresponent registre, els agents van trobar a una altra menor que també havia sigut víctima d’estos fets.

A més, es van localitzar nombrosos dispositius electrònics d’emmagatzematge, diferents quantitats de substàncies estupefaents i dos telèfons mòbils. Després del seu pas a disposició judicial es va decretar l’immediat ingrés a la presó per a un d’ells.

Últimes notícies

Xoc polític pels mals resultats PISA en educació a la Comunitat Valenciana

L’informe PISA amb mals resultats en la Comunitat Valenciana ha desencadenat un dur enfrontament polític. PSPV i Compromís culpen la falta d’inversió i PP i Vox responsabilitzen l’herència del Botànic.

Baldoví dona per fet quatre paperetes i una serà de Compromís

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que en les pròximes autonòmiques hi haurà quatre paperetes i que una serà la de Compromís, malgrat la falta de novetats sobre possibles confluències de l'esquerra.

Mompó insta Morant a deixar de victimitzar-se i li retreu que en política ‘se ve llorado’

Vicent Mompó defensa el seu polèmic missatge contra Diana Morant, assegura que no es disculparà amb ella i li reclama que deixe de victimitzar-se i es pose a treballar.

Processat el presumpte líder a Espanya d’una cèl·lula neonazi de The Base detingut a Castelló

El magistrat de l’Audiència Nacional Antonio Piña ha proposat jutjar David D., detingut a Castelló en 2025, com a presumpte cap de la primera cèl·lula a Espanya de l’organització terrorista neonazi The Base, juntament amb un altre suposat integrant.

Indignació per uns trets contra dos caçadors en un coto de Torreblanca

Dos caçadors han sigut atacats a trets en un coto de Torreblanca sense resultar ferits. La Federació de Caça de la Comunitat Valenciana ha condemnat els fets i oferix assistència jurídica.

Doble avís taronja a la Comunitat Valenciana per fortes pluges i 40 graus

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 en una hora al litoral d’Alacant i per temperatures de fins a 40 graus al sud de la província de València. També hi haurà avisos grocs per oratge advers a les tres províncies.

Dos-cents agents reforcen la vigilància en la campanya de la raïm embolsada del Vinalopó

Uns 200 agents de la Guàrdia Civil vigilaran esta campanya les explotacions de raïm de taula embolsada del Vinalopó per a previndre robatoris, en una estratègia que ha reduït els delictes en els últims anys. La campanya de prevenció, coordinada per l’Equip ROCA i en marxa des de fa dotze anys, ha sigut presentada a Agost amb la participació d’autoritats i representants municipals de la zona.

Barrachina admet el deute gravíssim valencià i reclama una financiació justa

Miguel Barrachina admet que la Comunitat Valenciana pateix un problema gravíssim de sobreendeutament i defensa un nou model de finançament que deixe la regió en la mitjana estatal i incloga un fons transitori de nivellació.