12.5 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Detinguts a Madrid dos ‘youtubers’ per violar i gravar menors que captaven per la seua popularitat

La Policia Nacional ha detingut a dos ‘youtubers’ amb milers de seguidors en les xarxes socials per agredir sexualment i gravar a joves menors d’edat, ha informat la Prefectura Superior de Policia de Madrid en un comunicat.

Els arrestats, un d’ells ja a la presó, aprofitaven la seua popularitat per a captar a les xiques que se sentien atretes per la seua popularitat. Portaven a les joves al domicili d’un dels detinguts, on realitzaven jocs amb substàncies estupefaents fins que aconseguien anul·lar la seua voluntat.

Utilitzaven els seus dispositius mòbils i càmeres de seguretat instal·lades al domicili per a gravar les agressions sexuals. La investigació va començar el passat mes de desembre, després de rebre una denúncia en la qual s’informava que a un domicili del barri de Villa de Vallecas podrien estar abusant sexualment de menors.

La denúncia apuntava al fet que els suposats autors podien ser dos homes que comptaven amb un nombre molt important de seguidors en diversos canals de diferents plataformes digitals. Després de les perquisicions dutes a terme, es va obtenir la identificació de quatre possibles víctimes, totes elles menors d’edat.

Les víctimes van manifestar que accedien al domicili d’un dels investigats atrets per la seua fama en xarxes socials. Una vegada dins, este, juntament amb el seu soci, començaven a consumir diferents substàncies estupefaents i li les oferien a elles perquè també les consumiren.

AGRESSIÓ SEXUAL GRAVADA

Quan les menors es trobaven sota els efectes de les drogues, aprofitaven per a agredir-les i gravar les trobades sexuals, tot això, sense que foren conscients del que els succeïa.

Finalment, el passat 24 de gener es va establir un dispositiu de localització, que va culminar amb la detenció d’estos dos homes. Un d’ells va ser arrestat com a presumpte autor de dos delictes d’agressió sexual, un delicte de violació, exhibicionisme, pornografia infantil i cinc delictes contra la salut pública.

Al segon detingut se li imputa un delicte d’agressió sexual. En el moment d’accés a l’habitatge per a efectuar el corresponent registre, els agents van trobar a una altra menor que també havia sigut víctima d’estos fets.

A més, es van localitzar nombrosos dispositius electrònics d’emmagatzematge, diferents quantitats de substàncies estupefaents i dos telèfons mòbils. Després del seu pas a disposició judicial es va decretar l’immediat ingrés a la presó per a un d’ells.

Últimes notícies

Llorca defén la col·laboració del PP en la investigació de la dana

Llorca ha sostingut que els dirigents del PP han col·laborat amb la investigació judicial sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 i ha contrastat eixa actitud amb la del Govern d'Espanya.

El Govern recalca que el nou model de finançament serà per a totes les comunitats

En vespres de la reunió entre Sánchez i Junqueras, Elma Saiz ha subratllat que l'Executiu prepara un nou model de finançament per a totes les autonomies. Hisenda ho elabora i Moncloa reivindica recursos extra mentres ERC demana concrecions i augura 5.000 milions per a Catalunya.

Muñoz (PSPV) acusa el PP i a Pérez Llorca d’abocar a la Comunitat a la paràlisi

El síndic socialista ha retret al Consell falta de gestió i retard a rendir comptes fins a mitjan febrer. Assenyala carències en educació, sanitat i transport.

La jutgessa de la DANA cita a tres testimonis per contradiccions sobre el confinament

La instructora ha anomenat al subsecretari de Justícia i Interior, a l'advocat coordinador i a l'advocat general després d'un informe que xoca amb la versió d'un exalte càrrec. La causa també ha incorporat els wasaps entre Feijóo i Mazón del 29 d'octubre.

Alacant ha aconseguit la seua millor dada històrica en 2025 amb un 79% d’ocupació, segons APHA

Alacant ha aconseguit un 79% d'ocupació mitjana en 2025, el seu millor registre, amb un desembre al 60% i Nit de cap d'any per damunt del 90%. L'estirada de Nadal i la capitalitat gastronòmica ha afavorit la desestacionalització.

Gran campanya nadalenca dona pas a les rebaixes d’hivern amb moda i llar al capdavant

Les grans superfícies enllacen un Nadal sòlid, amb augments del 3-4%, amb les rebaixes fins al 28 de febrer i descomptes inicials del 50%. El gasto mig previst és de 125 euros i s'esperen 15.000 ocupacions temporals.

Ucraïna consolida el seu lideratge com a principal comunitat estrangera a Torrevieja

Torrevieja arranca 2026 amb 110.500 habitants, 4.150 més que un any abans. Ucraïna aconseguix 10.074 empadronats i es manté com la comunitat estrangera més nombrosa.

El Govern destina 43 milions per a recuperar la fisonomia dels anys 50 a les platges de Cullera

L'Executiu regenerarà les platges del sud de Cullera amb aportacions massives d'arena i obres de protecció. Els treballs arranquen el 16 de gener i preveuen finalitzar al juny.