Detinguts a Madrid dos ‘youtubers’ per violar i gravar menors que captaven per la seua popularitat

La Policia Nacional ha detingut a dos ‘youtubers’ amb milers de seguidors en les xarxes socials per agredir sexualment i gravar a joves menors d’edat, ha informat la Prefectura Superior de Policia de Madrid en un comunicat.

Els arrestats, un d’ells ja a la presó, aprofitaven la seua popularitat per a captar a les xiques que se sentien atretes per la seua popularitat. Portaven a les joves al domicili d’un dels detinguts, on realitzaven jocs amb substàncies estupefaents fins que aconseguien anul·lar la seua voluntat.

Utilitzaven els seus dispositius mòbils i càmeres de seguretat instal·lades al domicili per a gravar les agressions sexuals. La investigació va començar el passat mes de desembre, després de rebre una denúncia en la qual s’informava que a un domicili del barri de Villa de Vallecas podrien estar abusant sexualment de menors.

La denúncia apuntava al fet que els suposats autors podien ser dos homes que comptaven amb un nombre molt important de seguidors en diversos canals de diferents plataformes digitals. Després de les perquisicions dutes a terme, es va obtenir la identificació de quatre possibles víctimes, totes elles menors d’edat.

Les víctimes van manifestar que accedien al domicili d’un dels investigats atrets per la seua fama en xarxes socials. Una vegada dins, este, juntament amb el seu soci, començaven a consumir diferents substàncies estupefaents i li les oferien a elles perquè també les consumiren.

AGRESSIÓ SEXUAL GRAVADA

Quan les menors es trobaven sota els efectes de les drogues, aprofitaven per a agredir-les i gravar les trobades sexuals, tot això, sense que foren conscients del que els succeïa.

Finalment, el passat 24 de gener es va establir un dispositiu de localització, que va culminar amb la detenció d’estos dos homes. Un d’ells va ser arrestat com a presumpte autor de dos delictes d’agressió sexual, un delicte de violació, exhibicionisme, pornografia infantil i cinc delictes contra la salut pública.

Al segon detingut se li imputa un delicte d’agressió sexual. En el moment d’accés a l’habitatge per a efectuar el corresponent registre, els agents van trobar a una altra menor que també havia sigut víctima d’estos fets.

A més, es van localitzar nombrosos dispositius electrònics d’emmagatzematge, diferents quantitats de substàncies estupefaents i dos telèfons mòbils. Després del seu pas a disposició judicial es va decretar l’immediat ingrés a la presó per a un d’ells.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.