16.9 C
València
Dimarts, 30 desembre, 2025

Detinguts a Madrid dos ‘youtubers’ per violar i gravar menors que captaven per la seua popularitat

La Policia Nacional ha detingut a dos ‘youtubers’ amb milers de seguidors en les xarxes socials per agredir sexualment i gravar a joves menors d’edat, ha informat la Prefectura Superior de Policia de Madrid en un comunicat.

Els arrestats, un d’ells ja a la presó, aprofitaven la seua popularitat per a captar a les xiques que se sentien atretes per la seua popularitat. Portaven a les joves al domicili d’un dels detinguts, on realitzaven jocs amb substàncies estupefaents fins que aconseguien anul·lar la seua voluntat.

Utilitzaven els seus dispositius mòbils i càmeres de seguretat instal·lades al domicili per a gravar les agressions sexuals. La investigació va començar el passat mes de desembre, després de rebre una denúncia en la qual s’informava que a un domicili del barri de Villa de Vallecas podrien estar abusant sexualment de menors.

La denúncia apuntava al fet que els suposats autors podien ser dos homes que comptaven amb un nombre molt important de seguidors en diversos canals de diferents plataformes digitals. Després de les perquisicions dutes a terme, es va obtenir la identificació de quatre possibles víctimes, totes elles menors d’edat.

Les víctimes van manifestar que accedien al domicili d’un dels investigats atrets per la seua fama en xarxes socials. Una vegada dins, este, juntament amb el seu soci, començaven a consumir diferents substàncies estupefaents i li les oferien a elles perquè també les consumiren.

AGRESSIÓ SEXUAL GRAVADA

Quan les menors es trobaven sota els efectes de les drogues, aprofitaven per a agredir-les i gravar les trobades sexuals, tot això, sense que foren conscients del que els succeïa.

Finalment, el passat 24 de gener es va establir un dispositiu de localització, que va culminar amb la detenció d’estos dos homes. Un d’ells va ser arrestat com a presumpte autor de dos delictes d’agressió sexual, un delicte de violació, exhibicionisme, pornografia infantil i cinc delictes contra la salut pública.

Al segon detingut se li imputa un delicte d’agressió sexual. En el moment d’accés a l’habitatge per a efectuar el corresponent registre, els agents van trobar a una altra menor que també havia sigut víctima d’estos fets.

A més, es van localitzar nombrosos dispositius electrònics d’emmagatzematge, diferents quantitats de substàncies estupefaents i dos telèfons mòbils. Després del seu pas a disposició judicial es va decretar l’immediat ingrés a la presó per a un d’ells.

Últimes notícies

Morant acusa el Consell d’executar només el 27% de la inversió educativa

Diana Morant ha denunciat que el Consell només ha executat el 27% de les inversions en Educació i un 20% en Servicis Socials. Ha qualificat el balanç de l'any com a suspens total i ha criticat la pròrroga pressupostària.

Quinta jornada sense resultats en la busca dels tres espanyols desapareguts a Indonèsia

Els equips han tancat sense troballes la quinta jornada per a localitzar a tres espanyols després del naufragi prop de Padar. L'operatiu seguirà el dimecres.

Metrovalencia supera 3,6 milions de viatgers en el tram sud reobert després de la dana

En sis mesos des de la reobertura del 27 de juny, el tram entre València Sud i Castelló ha mogut 3.659.828 usuaris. La inversió de més de 100 milions i la reconstrucció de 50 km han normalitzat el servici en les Línies 1, 2 i 7.

El València es juga a Vigo tallar la seua ratxa sense guanyar fora

L'equip de Carlos Corberán visita al Celta per a buscar el seu primer triomf a domicili de la temporada i esquivar repetir el mal inici de la passada campanya.

Alacant ha aprovat ajudes de 300 euros per fill nascut en 2025 per a 332 famílies

L'Ajuntament ha aprovat la resolució definitiva de les ajudes de naixement de 2025: 300 euros per fill per a 332 famílies, amb un total de 100.000 euros. En 2026 el pressupost es duplica per a atendre tota la demanda.

Prop de 50 conductors al dia han donat positiu en alcohol i drogues en la Comunitat Valenciana

La campanya de la Guàrdia Civil entre el 15 i el 21 de desembre ha llançat 332 positius en alcohol i/o drogues després de 16.612 proves, amb reforç previst en Nit de cap d'any.

Cau la grip, puja la covid i baixen les infeccions respiratòries en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha reduït la incidència total d'infeccions respiratòries a 885,9 per 100.000, amb caiguda de la grip i repunt de la covid a 26,6. El VRS també ha baixat i les hospitalitzacions greus s'han mantingut estables en 25,7 per 100.000.

La Va unir xifra en 150 milions l’impacte de la meteorologia en el camp valencià en 2025

La Va unir eleva a uns 150 milions les pèrdues del camp valencià en 2025 per temporals amb pedra i per la caiguda de producció derivada de la dana de 2024. La recuperació és desigual i les ajudes arriben lentes.