La Diputació de Castelló celebra esta nit la gran festa de l’audiovisual provincial: 6 curts a la final i 2 gr

La Diputació de Castelló ho té tot preparat per a la gran festa de l’audiovisual provincial. Hui dijous a la nit, a l’Auditori de la capital de la Plana, es projectaran els sis curtmetratges finalistes de la novena edició de ‘Cortometrando’, el festival de curts de les comarques de Castelló. D’ells eixiran les dos millors peces audiovisuals produïdes a la província d’acord amb l’opinió del jurat constituït per a l’ocasió i del públic present a la sala.

Enguany, les càmeres i claquetes de ‘Cortometrando’ s’han desplegat pels termes d’Alcudia de Veo, Arañuel, la Vall d’Alba, Vistabella del Maestrat, Vallibona i Teresa. Les històries han estat ideades per Nerea Pavón, Eva Tabares, Carmen Ripollés y Paula Lorenzino, Quico Guerrero, Jacob Estupiná y Lluís Bernal.

La gala arrancarà a les 21 hores amb la presència del veïnat de les sis localitats. Les persones que ho desitgen podran accedir lliurement fins a completar l’aforament.

Com a novetat, enguany s’ha programat novetats per a dotar la cerimònia de l’audiovisual castellonenc de major vistositat i emoció. La diputada de l’àrea de Cultura, Ruth Sanz, ha destacat la inclusió dels guardons a millor interpretació masculina i femenina, a la millor fotografia i al millor so. “Continuem potenciant ‘Cortometrando’ com a plataforma on els nostres joves directors de cine es donen a conéixer mentre promocionem el potencial de l’interior provincial a través de la pantalla gran“.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.