La Diputació de Castelló celebra esta nit la gran festa de l’audiovisual provincial: 6 curts a la final i 2 gr

La Diputació de Castelló ho té tot preparat per a la gran festa de l’audiovisual provincial. Hui dijous a la nit, a l’Auditori de la capital de la Plana, es projectaran els sis curtmetratges finalistes de la novena edició de ‘Cortometrando’, el festival de curts de les comarques de Castelló. D’ells eixiran les dos millors peces audiovisuals produïdes a la província d’acord amb l’opinió del jurat constituït per a l’ocasió i del públic present a la sala.

Enguany, les càmeres i claquetes de ‘Cortometrando’ s’han desplegat pels termes d’Alcudia de Veo, Arañuel, la Vall d’Alba, Vistabella del Maestrat, Vallibona i Teresa. Les històries han estat ideades per Nerea Pavón, Eva Tabares, Carmen Ripollés y Paula Lorenzino, Quico Guerrero, Jacob Estupiná y Lluís Bernal.

La gala arrancarà a les 21 hores amb la presència del veïnat de les sis localitats. Les persones que ho desitgen podran accedir lliurement fins a completar l’aforament.

Com a novetat, enguany s’ha programat novetats per a dotar la cerimònia de l’audiovisual castellonenc de major vistositat i emoció. La diputada de l’àrea de Cultura, Ruth Sanz, ha destacat la inclusió dels guardons a millor interpretació masculina i femenina, a la millor fotografia i al millor so. «Continuem potenciant ‘Cortometrando’ com a plataforma on els nostres joves directors de cine es donen a conéixer mentre promocionem el potencial de l’interior provincial a través de la pantalla gran«.

Últimes notícies

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.

Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana

La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.