9.3 C
València
Dimarts, 16 desembre, 2025

La Diputació de Castelló celebra esta nit la gran festa de l’audiovisual provincial: 6 curts a la final i 2 gr

La Diputació de Castelló ho té tot preparat per a la gran festa de l’audiovisual provincial. Hui dijous a la nit, a l’Auditori de la capital de la Plana, es projectaran els sis curtmetratges finalistes de la novena edició de ‘Cortometrando’, el festival de curts de les comarques de Castelló. D’ells eixiran les dos millors peces audiovisuals produïdes a la província d’acord amb l’opinió del jurat constituït per a l’ocasió i del públic present a la sala.

Enguany, les càmeres i claquetes de ‘Cortometrando’ s’han desplegat pels termes d’Alcudia de Veo, Arañuel, la Vall d’Alba, Vistabella del Maestrat, Vallibona i Teresa. Les històries han estat ideades per Nerea Pavón, Eva Tabares, Carmen Ripollés y Paula Lorenzino, Quico Guerrero, Jacob Estupiná y Lluís Bernal.

La gala arrancarà a les 21 hores amb la presència del veïnat de les sis localitats. Les persones que ho desitgen podran accedir lliurement fins a completar l’aforament.

Com a novetat, enguany s’ha programat novetats per a dotar la cerimònia de l’audiovisual castellonenc de major vistositat i emoció. La diputada de l’àrea de Cultura, Ruth Sanz, ha destacat la inclusió dels guardons a millor interpretació masculina i femenina, a la millor fotografia i al millor so. “Continuem potenciant ‘Cortometrando’ com a plataforma on els nostres joves directors de cine es donen a conéixer mentre promocionem el potencial de l’interior provincial a través de la pantalla gran“.

Últimes notícies

Ruixats moderats amb episodis forts i persistents a Castelló este dimarts

La Comunitat Valenciana afrontarà un dimarts de cels molt nuvolosos i ruixats moderats, amb el risc d'episodis forts i persistents a Castelló. Les temperatures baixaran i el vent serà variable, amb E/NE en el litoral.

El Vila-real aprova els seus comptes i un pressupost rècord de 215 milions d’euros

El club va aprovar els comptes de l'últim curs amb un saldo positiu pròxim als 14 milions i va presentar un pressupost rècord de 215.234.000 euros per a 2025-26.

El València Basket-Casademont Zaragoza ajornat es jugarà el 30 de desembre a les 16h

El dol de la jornada 11 de la Lliga Femenina Endesa entre València Basket i Casademont Zaragoza, ajornat per l'alerta meteorològica, es disputarà el 30 de desembre a les 16h en el Roig Arena. Les entrades servixen per a la nova data, amb reembossament disponible i nova venda des del dimarts.

Pradilla: la clau serà imposar el nostre ritme davant Olympiacos

L'ala-pivot de València Basket, Jaime Pradilla, va assenyalar abans del dol a Grècia que imposar el ritme propi i controlar el rebot serà determinant davant Olympiacos.

L’exsecretari de Presidència de Mazón mostra el seu llistat de crides del dia de la DANA

Cayetano García Ramírez ha exhibit la seua factura telefònica en la comissió del Congrés amb trucades i missatges del dia de la riuada. Diversos grups han qüestionat la gestió i els avisos.

Igualtat eleva a 47 les víctimes de violència masclista en 2025 després de confirmar dos assassinats

Igualtat ha confirmat els assassinats d'una dona a Catarroja i una altra a Riudecanyes, amb el que les víctimes mortals en 2025 ascendixen a 47 i a 1.342 des de 2003.

El Eldense apunta a la sorpresa davant una Reial Societat en crisi

El Eldense rep a la Reial Societat en setzens amb el debut de Jon Ansotegi. El conjunt alacantí confia en la seua fortalesa a casa per a donar la sorpresa.

Sarabia veu a Eibar una oportunitat per a millorar i passar l’eliminatòria de Copa

El tècnic de l'Elx prioritza la Copa, confia a traslladar la seua solidesa com a local a un dol a partit únic a Eibar i perfila un pla amb pressió alta i solidesa arrere.