La Diputació de Castelló celebra esta nit la gran festa de l’audiovisual provincial: 6 curts a la final i 2 gr

La Diputació de Castelló ho té tot preparat per a la gran festa de l’audiovisual provincial. Hui dijous a la nit, a l’Auditori de la capital de la Plana, es projectaran els sis curtmetratges finalistes de la novena edició de ‘Cortometrando’, el festival de curts de les comarques de Castelló. D’ells eixiran les dos millors peces audiovisuals produïdes a la província d’acord amb l’opinió del jurat constituït per a l’ocasió i del públic present a la sala.

Enguany, les càmeres i claquetes de ‘Cortometrando’ s’han desplegat pels termes d’Alcudia de Veo, Arañuel, la Vall d’Alba, Vistabella del Maestrat, Vallibona i Teresa. Les històries han estat ideades per Nerea Pavón, Eva Tabares, Carmen Ripollés y Paula Lorenzino, Quico Guerrero, Jacob Estupiná y Lluís Bernal.

La gala arrancarà a les 21 hores amb la presència del veïnat de les sis localitats. Les persones que ho desitgen podran accedir lliurement fins a completar l’aforament.

Com a novetat, enguany s’ha programat novetats per a dotar la cerimònia de l’audiovisual castellonenc de major vistositat i emoció. La diputada de l’àrea de Cultura, Ruth Sanz, ha destacat la inclusió dels guardons a millor interpretació masculina i femenina, a la millor fotografia i al millor so. «Continuem potenciant ‘Cortometrando’ com a plataforma on els nostres joves directors de cine es donen a conéixer mentre promocionem el potencial de l’interior provincial a través de la pantalla gran«.

Últimes notícies

Mirotic reforça el Valencia Basket per a la pròxima temporada

Nikola Mirotic s’incorpora al Valencia Basket per a esta temporada com a ala-pivot de formació local, aportant talent i un nou cup per a l’equip taronja. El montenegrí nacionalitzat espanyol, amb una llarga trajectòria en l’NBA i Eurolliga, arriba després del seu pas pel Mónaco.

Nikola Mirotic jugarà en el Valencia Basket esta temporada

Nikola Mirotic i el Valencia Basket han tancat un acord perquè l’ala-pivot jugue esta temporada amb l’equip taronja, tal com han anunciat en un vídeo a les xarxes socials gravat a l’aeroport de Manises.

La inflació puja en totes les autonomies i la Comunitat Valenciana es manté entre les més baixes

La taxa anual de l’IPC ha pujat al mes d’agost en totes les comunitats autònomes fins a una mitjana del 4,3%, mentre que la Comunitat Valenciana s’ha situat en el 4,1%, entre els increments més moderats.

La inflació a l’agost puja al 4,1 % en la Comunitat Valenciana

L’IPC d’agost s’ha situat en el 4,1 % en la Comunitat Valenciana, dos dècimes per davall de la mitjana estatal del 4,3 %, impulsat per l’encariment dels carburants.

Deting a Paterna dos hores després d’atracar un hostal

La Policia Nacional ha detingut a Paterna un home acusat d’atracar un hostal, només dos hores després del robatori, gràcies a una telefonada prèvia al 091 que va permetre relacionar-lo amb una discussió familiar.

Dimarts assolellat i més calor a la Comunitat Valenciana

Dimarts estarà marcat per un cel poc nuvolós o ras i un augment de les temperatures, sobretot a València i al nord d’Alacant. Dimecres arribaran núvols i possibles ruixats amb tempesta a l’interior nord, especialment a Castelló.

Retards de fins a 50 minuts en Rodalia a València per una avaria ja reparada

Els trens de Rodalia que passen per l’Estació del Nord han patit este dimarts retards de fins a 50 minuts per una incidència tècnica registrada dilluns i reparada cap a les set del matí.

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.