14 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

El discurs motivacional d’Ana Rosa davant tots els seus companys: Ja soc ací!’

Des que el mes de novembre passat Ana Rosa Quintana anunciara que patia càncer de mama i que es retirava per a centrar-se en la seua curació, l’hem vista en comptades ocasions i sempre amb una imatge que recordava a la seua habitual presència al capdavant del ‘Programa de Ana Rosa’ que ella condueix.

Per això ha sigut tan sorprenent la nova imatge que ha lluït en la festa d’estiu de la productora audiovisual Unicorn Content: amb el cabell molt curt i de ros platí. Després de set mesos, allunyada de la pantalla petita, es queda amb el bo: “Ha sigut preciós per l’afecte rebut, però me’l podia haver evitat”, ha dit amb el seu característic sentit de l’humor.

La periodista va omplir d’energia a tots els membres de la nostra redacció i va enviar un emocionant missatge: “Ja soc ací!“.

La periodista ha sentit en tot moment el suport dels seus i això li ha donat forces: “He sentit l’afecte de tots els companys, ha sigut impressionant, perquè al final és molt de temps, han sigut set mesos. Tots els dies, tots, tots, fins a l’últim redactor, la sastressa, el regidor”, comentava amb un somriure. Una actitud que es veia reflectida en la seua imatge, ja que tal com explicava havia fet “de la necessitat, virtut. Sempre vaig pensar que quan deixara la tele m’anava a tallar el pèl i me l’anava a tenyir de platí, encara estic a mig camí, però això no estava calculat”.

La periodista ha reconegut que el tractament ha sigut dur encara que ho ha portat bastant bé. El retrobament ha sigut molt emocionant. “Portava sense veure als meus companys un munt de temps, amb tantes coses de si covid-19, sisena ona. Perquè no he anat per la tele. Molt emocionant, la veritat”, ha assegurat.

A més, ha aprofitat el moment per a reconéixer la labor que han exercit al capdavant del programa que porta el seu nom: “Han fet un treballat impressionant, i amb la tranquil·litat de dir el programa va sobre rodes i jo en caseta observant, però tinc moltes idees, eh?”.

Fa un mes era Joaquín Prat el que donava la bona notícia de la volta de ‘la cap’. “Podem dir que al setembre ja serà ací”, explicava just quan Ana Rosa tornava a reprendre a poc a poc la seua vida. Ara, ha sigut ella mateixa la que ha confirmat que ja està pensant en el que farà: “Ve una tardor calenta. Jo vull ser ací quan passe el que haja de passar, que espere que passe el que jo vull que passe”.

Arrancada, ‘El programa d’Ana Rosa’

Patricia Pardo arranca ‘El programa de Ana Rosa’ amb la notícia de l’any: “Per a tots els que formem part d’aquest equip i d’aquesta família, ha sigut un cap de setmana molt especial… el dissabte compartim el dia amb Ana Rosa, que va reaparéixer així de majestuosa i imponent en la festa de la nostra productora“. Després, la presentadora afig sobre l’actitud i el discurs d’Ana Rosa: “Va ser un exemple per a tots, ens va contagiar les seues ganes, el seu esperit positiu i la seua energia“.

D’altra banda, Ana Terradillos també va voler donar detalls sobre la seua trobada amb Ana Rosa: “Va ser una alegria per a tots els que no l’havien vista aquests mesos, va ser emocionant veure-la feliç, quin retrobament tan meravellós… està boniquíssima després d’un procés tan dur,  vaja tipusàs  té aquesta senyora”.

Ana Rosa està cada vegada amb més força i així li ho transmet a tots els seus companys. En la festa d’Unicorn la presentadora va agafar el micròfon, es va pujar a l’escenari i va donar un discurs ple d’energia i motivació davant tots els membres de l’equip. “He vist una imatge que representa molt el que és el programa, és Óscar en una publicitat i jo en pitxers…“, diu Ana mentre somriu i imita la còmica postura.

Després, mentre tots els companys reien amb l’anècdota de la periodista, Ana Rosa verbalitza la millor notícia possible: “Perquè Óscar, ja soc ací!“. En dir aquestes paraules, tots els companys de ‘El programa de Ana Rosa’ es van posar en peus, van aplaudir a la periodista i van celebrar com es mereix el retorn tan esperat de la nostra grandíssima presentadora.

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.

Bernabé sosté que Feijóo ha de marxar-se després de mentir en la seua declaració per la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de mentir en la seua declaració com a testimoni per la DANA de València i ha reclamat la seua eixida. També ha anunciat que acudirà a la comissió del Senat per a explicar la seua actuació.