El discurs motivacional d’Ana Rosa davant tots els seus companys: Ja soc ací!’

Des que el mes de novembre passat Ana Rosa Quintana anunciara que patia càncer de mama i que es retirava per a centrar-se en la seua curació, l’hem vista en comptades ocasions i sempre amb una imatge que recordava a la seua habitual presència al capdavant del ‘Programa de Ana Rosa’ que ella condueix.

Per això ha sigut tan sorprenent la nova imatge que ha lluït en la festa d’estiu de la productora audiovisual Unicorn Content: amb el cabell molt curt i de ros platí. Després de set mesos, allunyada de la pantalla petita, es queda amb el bo: “Ha sigut preciós per l’afecte rebut, però me’l podia haver evitat”, ha dit amb el seu característic sentit de l’humor.

La periodista va omplir d’energia a tots els membres de la nostra redacció i va enviar un emocionant missatge: «Ja soc ací!«.

La periodista ha sentit en tot moment el suport dels seus i això li ha donat forces: “He sentit l’afecte de tots els companys, ha sigut impressionant, perquè al final és molt de temps, han sigut set mesos. Tots els dies, tots, tots, fins a l’últim redactor, la sastressa, el regidor”, comentava amb un somriure. Una actitud que es veia reflectida en la seua imatge, ja que tal com explicava havia fet “de la necessitat, virtut. Sempre vaig pensar que quan deixara la tele m’anava a tallar el pèl i me l’anava a tenyir de platí, encara estic a mig camí, però això no estava calculat”.

La periodista ha reconegut que el tractament ha sigut dur encara que ho ha portat bastant bé. El retrobament ha sigut molt emocionant. “Portava sense veure als meus companys un munt de temps, amb tantes coses de si covid-19, sisena ona. Perquè no he anat per la tele. Molt emocionant, la veritat”, ha assegurat.

A més, ha aprofitat el moment per a reconéixer la labor que han exercit al capdavant del programa que porta el seu nom: “Han fet un treballat impressionant, i amb la tranquil·litat de dir el programa va sobre rodes i jo en caseta observant, però tinc moltes idees, eh?”.

Fa un mes era Joaquín Prat el que donava la bona notícia de la volta de ‘la cap’. “Podem dir que al setembre ja serà ací”, explicava just quan Ana Rosa tornava a reprendre a poc a poc la seua vida. Ara, ha sigut ella mateixa la que ha confirmat que ja està pensant en el que farà: “Ve una tardor calenta. Jo vull ser ací quan passe el que haja de passar, que espere que passe el que jo vull que passe”.

Arrancada, ‘El programa d’Ana Rosa’

Patricia Pardo arranca ‘El programa de Ana Rosa’ amb la notícia de l’any: «Per a tots els que formem part d’aquest equip i d’aquesta família, ha sigut un cap de setmana molt especial… el dissabte compartim el dia amb Ana Rosa, que va reaparéixer així de majestuosa i imponent en la festa de la nostra productora«. Després, la presentadora afig sobre l’actitud i el discurs d’Ana Rosa: «Va ser un exemple per a tots, ens va contagiar les seues ganes, el seu esperit positiu i la seua energia«.

D’altra banda, Ana Terradillos també va voler donar detalls sobre la seua trobada amb Ana Rosa: “Va ser una alegria per a tots els que no l’havien vista aquests mesos, va ser emocionant veure-la feliç, quin retrobament tan meravellós… està boniquíssima després d’un procés tan dur,  vaja tipusàs  té aquesta senyora”.

Ana Rosa està cada vegada amb més força i així li ho transmet a tots els seus companys. En la festa d’Unicorn la presentadora va agafar el micròfon, es va pujar a l’escenari i va donar un discurs ple d’energia i motivació davant tots els membres de l’equip. «He vist una imatge que representa molt el que és el programa, és Óscar en una publicitat i jo en pitxers…«, diu Ana mentre somriu i imita la còmica postura.

Després, mentre tots els companys reien amb l’anècdota de la periodista, Ana Rosa verbalitza la millor notícia possible: «Perquè Óscar, ja soc ací!«. En dir aquestes paraules, tots els companys de ‘El programa de Ana Rosa’ es van posar en peus, van aplaudir a la periodista i van celebrar com es mereix el retorn tan esperat de la nostra grandíssima presentadora.

Últimes notícies

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.

Onda alça totes les restriccions d’aigua després de l’incendi forestal

L’Ajuntament d’Onda ha informat que ja ha deixat sense efecte totes les restriccions d’ús d’aigua de la xarxa imposades pel recent incendi forestal, després de la nova valoració del Departament de Salut Pública de Castellón.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa ja 8.500 hectàrees i arriba als 72 km de perímetre

L’incendi forestal iniciat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat unes 8.500 hectàrees i té ja 72 quilòmetres de perímetre. S’ha alçat el confinament en quatre barris i este dimarts es decidirà si s’estén la mesura a la resta de zones afectades.

Apunyala l’home que va defensar la seua ex parella en un carrer d’Alacant

Un home de 54 anys ha sigut detingut a Alacant acusat d’intentar matar amb un ganivet l’home que havia defensat la seua ex parella hores abans.

Els afectats pels incendis de La Vall d’Uixó no hauran d’anar als jutjats si tenen dificultats

El TSJ de la Comunitat Valenciana ha acordat eximir fins al 29 de juliol les persones afectades per evacuacions i restriccions de mobilitat per l’incendi de La Vall d'Uixó de l’obligació d’acudir als jutjats si tenen dificultats per desplaçar-se.

El Valencia Basket incorpora Wildens Leveque i el cedix a l’Hestia Menorca

El Valencia Basket ha fitxat el pívot Wildens Leveque per tres temporades i l’ha cedit per a la pròxima campanya a l’Hestia Menorca de Primera FEB.
FILMOTECA D'ESTIU