El discurs motivacional d’Ana Rosa davant tots els seus companys: Ja soc ací!’

Des que el mes de novembre passat Ana Rosa Quintana anunciara que patia càncer de mama i que es retirava per a centrar-se en la seua curació, l’hem vista en comptades ocasions i sempre amb una imatge que recordava a la seua habitual presència al capdavant del ‘Programa de Ana Rosa’ que ella condueix.

Per això ha sigut tan sorprenent la nova imatge que ha lluït en la festa d’estiu de la productora audiovisual Unicorn Content: amb el cabell molt curt i de ros platí. Després de set mesos, allunyada de la pantalla petita, es queda amb el bo: “Ha sigut preciós per l’afecte rebut, però me’l podia haver evitat”, ha dit amb el seu característic sentit de l’humor.

La periodista va omplir d’energia a tots els membres de la nostra redacció i va enviar un emocionant missatge: «Ja soc ací!«.

La periodista ha sentit en tot moment el suport dels seus i això li ha donat forces: “He sentit l’afecte de tots els companys, ha sigut impressionant, perquè al final és molt de temps, han sigut set mesos. Tots els dies, tots, tots, fins a l’últim redactor, la sastressa, el regidor”, comentava amb un somriure. Una actitud que es veia reflectida en la seua imatge, ja que tal com explicava havia fet “de la necessitat, virtut. Sempre vaig pensar que quan deixara la tele m’anava a tallar el pèl i me l’anava a tenyir de platí, encara estic a mig camí, però això no estava calculat”.

La periodista ha reconegut que el tractament ha sigut dur encara que ho ha portat bastant bé. El retrobament ha sigut molt emocionant. “Portava sense veure als meus companys un munt de temps, amb tantes coses de si covid-19, sisena ona. Perquè no he anat per la tele. Molt emocionant, la veritat”, ha assegurat.

A més, ha aprofitat el moment per a reconéixer la labor que han exercit al capdavant del programa que porta el seu nom: “Han fet un treballat impressionant, i amb la tranquil·litat de dir el programa va sobre rodes i jo en caseta observant, però tinc moltes idees, eh?”.

Fa un mes era Joaquín Prat el que donava la bona notícia de la volta de ‘la cap’. “Podem dir que al setembre ja serà ací”, explicava just quan Ana Rosa tornava a reprendre a poc a poc la seua vida. Ara, ha sigut ella mateixa la que ha confirmat que ja està pensant en el que farà: “Ve una tardor calenta. Jo vull ser ací quan passe el que haja de passar, que espere que passe el que jo vull que passe”.

Arrancada, ‘El programa d’Ana Rosa’

Patricia Pardo arranca ‘El programa de Ana Rosa’ amb la notícia de l’any: «Per a tots els que formem part d’aquest equip i d’aquesta família, ha sigut un cap de setmana molt especial… el dissabte compartim el dia amb Ana Rosa, que va reaparéixer així de majestuosa i imponent en la festa de la nostra productora«. Després, la presentadora afig sobre l’actitud i el discurs d’Ana Rosa: «Va ser un exemple per a tots, ens va contagiar les seues ganes, el seu esperit positiu i la seua energia«.

D’altra banda, Ana Terradillos també va voler donar detalls sobre la seua trobada amb Ana Rosa: “Va ser una alegria per a tots els que no l’havien vista aquests mesos, va ser emocionant veure-la feliç, quin retrobament tan meravellós… està boniquíssima després d’un procés tan dur,  vaja tipusàs  té aquesta senyora”.

Ana Rosa està cada vegada amb més força i així li ho transmet a tots els seus companys. En la festa d’Unicorn la presentadora va agafar el micròfon, es va pujar a l’escenari i va donar un discurs ple d’energia i motivació davant tots els membres de l’equip. «He vist una imatge que representa molt el que és el programa, és Óscar en una publicitat i jo en pitxers…«, diu Ana mentre somriu i imita la còmica postura.

Després, mentre tots els companys reien amb l’anècdota de la periodista, Ana Rosa verbalitza la millor notícia possible: «Perquè Óscar, ja soc ací!«. En dir aquestes paraules, tots els companys de ‘El programa de Ana Rosa’ es van posar en peus, van aplaudir a la periodista i van celebrar com es mereix el retorn tan esperat de la nostra grandíssima presentadora.

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.