El discurs motivacional d’Ana Rosa davant tots els seus companys: Ja soc ací!’

Des que el mes de novembre passat Ana Rosa Quintana anunciara que patia càncer de mama i que es retirava per a centrar-se en la seua curació, l’hem vista en comptades ocasions i sempre amb una imatge que recordava a la seua habitual presència al capdavant del ‘Programa de Ana Rosa’ que ella condueix.

Per això ha sigut tan sorprenent la nova imatge que ha lluït en la festa d’estiu de la productora audiovisual Unicorn Content: amb el cabell molt curt i de ros platí. Després de set mesos, allunyada de la pantalla petita, es queda amb el bo: “Ha sigut preciós per l’afecte rebut, però me’l podia haver evitat”, ha dit amb el seu característic sentit de l’humor.

La periodista va omplir d’energia a tots els membres de la nostra redacció i va enviar un emocionant missatge: «Ja soc ací!«.

La periodista ha sentit en tot moment el suport dels seus i això li ha donat forces: “He sentit l’afecte de tots els companys, ha sigut impressionant, perquè al final és molt de temps, han sigut set mesos. Tots els dies, tots, tots, fins a l’últim redactor, la sastressa, el regidor”, comentava amb un somriure. Una actitud que es veia reflectida en la seua imatge, ja que tal com explicava havia fet “de la necessitat, virtut. Sempre vaig pensar que quan deixara la tele m’anava a tallar el pèl i me l’anava a tenyir de platí, encara estic a mig camí, però això no estava calculat”.

La periodista ha reconegut que el tractament ha sigut dur encara que ho ha portat bastant bé. El retrobament ha sigut molt emocionant. “Portava sense veure als meus companys un munt de temps, amb tantes coses de si covid-19, sisena ona. Perquè no he anat per la tele. Molt emocionant, la veritat”, ha assegurat.

A més, ha aprofitat el moment per a reconéixer la labor que han exercit al capdavant del programa que porta el seu nom: “Han fet un treballat impressionant, i amb la tranquil·litat de dir el programa va sobre rodes i jo en caseta observant, però tinc moltes idees, eh?”.

Fa un mes era Joaquín Prat el que donava la bona notícia de la volta de ‘la cap’. “Podem dir que al setembre ja serà ací”, explicava just quan Ana Rosa tornava a reprendre a poc a poc la seua vida. Ara, ha sigut ella mateixa la que ha confirmat que ja està pensant en el que farà: “Ve una tardor calenta. Jo vull ser ací quan passe el que haja de passar, que espere que passe el que jo vull que passe”.

Arrancada, ‘El programa d’Ana Rosa’

Patricia Pardo arranca ‘El programa de Ana Rosa’ amb la notícia de l’any: «Per a tots els que formem part d’aquest equip i d’aquesta família, ha sigut un cap de setmana molt especial… el dissabte compartim el dia amb Ana Rosa, que va reaparéixer així de majestuosa i imponent en la festa de la nostra productora«. Després, la presentadora afig sobre l’actitud i el discurs d’Ana Rosa: «Va ser un exemple per a tots, ens va contagiar les seues ganes, el seu esperit positiu i la seua energia«.

D’altra banda, Ana Terradillos també va voler donar detalls sobre la seua trobada amb Ana Rosa: “Va ser una alegria per a tots els que no l’havien vista aquests mesos, va ser emocionant veure-la feliç, quin retrobament tan meravellós… està boniquíssima després d’un procés tan dur,  vaja tipusàs  té aquesta senyora”.

Ana Rosa està cada vegada amb més força i així li ho transmet a tots els seus companys. En la festa d’Unicorn la presentadora va agafar el micròfon, es va pujar a l’escenari i va donar un discurs ple d’energia i motivació davant tots els membres de l’equip. «He vist una imatge que representa molt el que és el programa, és Óscar en una publicitat i jo en pitxers…«, diu Ana mentre somriu i imita la còmica postura.

Després, mentre tots els companys reien amb l’anècdota de la periodista, Ana Rosa verbalitza la millor notícia possible: «Perquè Óscar, ja soc ací!«. En dir aquestes paraules, tots els companys de ‘El programa de Ana Rosa’ es van posar en peus, van aplaudir a la periodista i van celebrar com es mereix el retorn tan esperat de la nostra grandíssima presentadora.

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.