El discurs motivacional d’Ana Rosa davant tots els seus companys: Ja soc ací!’

Des que el mes de novembre passat Ana Rosa Quintana anunciara que patia càncer de mama i que es retirava per a centrar-se en la seua curació, l’hem vista en comptades ocasions i sempre amb una imatge que recordava a la seua habitual presència al capdavant del ‘Programa de Ana Rosa’ que ella condueix.

Per això ha sigut tan sorprenent la nova imatge que ha lluït en la festa d’estiu de la productora audiovisual Unicorn Content: amb el cabell molt curt i de ros platí. Després de set mesos, allunyada de la pantalla petita, es queda amb el bo: “Ha sigut preciós per l’afecte rebut, però me’l podia haver evitat”, ha dit amb el seu característic sentit de l’humor.

La periodista va omplir d’energia a tots els membres de la nostra redacció i va enviar un emocionant missatge: «Ja soc ací!«.

La periodista ha sentit en tot moment el suport dels seus i això li ha donat forces: “He sentit l’afecte de tots els companys, ha sigut impressionant, perquè al final és molt de temps, han sigut set mesos. Tots els dies, tots, tots, fins a l’últim redactor, la sastressa, el regidor”, comentava amb un somriure. Una actitud que es veia reflectida en la seua imatge, ja que tal com explicava havia fet “de la necessitat, virtut. Sempre vaig pensar que quan deixara la tele m’anava a tallar el pèl i me l’anava a tenyir de platí, encara estic a mig camí, però això no estava calculat”.

La periodista ha reconegut que el tractament ha sigut dur encara que ho ha portat bastant bé. El retrobament ha sigut molt emocionant. “Portava sense veure als meus companys un munt de temps, amb tantes coses de si covid-19, sisena ona. Perquè no he anat per la tele. Molt emocionant, la veritat”, ha assegurat.

A més, ha aprofitat el moment per a reconéixer la labor que han exercit al capdavant del programa que porta el seu nom: “Han fet un treballat impressionant, i amb la tranquil·litat de dir el programa va sobre rodes i jo en caseta observant, però tinc moltes idees, eh?”.

Fa un mes era Joaquín Prat el que donava la bona notícia de la volta de ‘la cap’. “Podem dir que al setembre ja serà ací”, explicava just quan Ana Rosa tornava a reprendre a poc a poc la seua vida. Ara, ha sigut ella mateixa la que ha confirmat que ja està pensant en el que farà: “Ve una tardor calenta. Jo vull ser ací quan passe el que haja de passar, que espere que passe el que jo vull que passe”.

Arrancada, ‘El programa d’Ana Rosa’

Patricia Pardo arranca ‘El programa de Ana Rosa’ amb la notícia de l’any: «Per a tots els que formem part d’aquest equip i d’aquesta família, ha sigut un cap de setmana molt especial… el dissabte compartim el dia amb Ana Rosa, que va reaparéixer així de majestuosa i imponent en la festa de la nostra productora«. Després, la presentadora afig sobre l’actitud i el discurs d’Ana Rosa: «Va ser un exemple per a tots, ens va contagiar les seues ganes, el seu esperit positiu i la seua energia«.

D’altra banda, Ana Terradillos també va voler donar detalls sobre la seua trobada amb Ana Rosa: “Va ser una alegria per a tots els que no l’havien vista aquests mesos, va ser emocionant veure-la feliç, quin retrobament tan meravellós… està boniquíssima després d’un procés tan dur,  vaja tipusàs  té aquesta senyora”.

Ana Rosa està cada vegada amb més força i així li ho transmet a tots els seus companys. En la festa d’Unicorn la presentadora va agafar el micròfon, es va pujar a l’escenari i va donar un discurs ple d’energia i motivació davant tots els membres de l’equip. «He vist una imatge que representa molt el que és el programa, és Óscar en una publicitat i jo en pitxers…«, diu Ana mentre somriu i imita la còmica postura.

Després, mentre tots els companys reien amb l’anècdota de la periodista, Ana Rosa verbalitza la millor notícia possible: «Perquè Óscar, ja soc ací!«. En dir aquestes paraules, tots els companys de ‘El programa de Ana Rosa’ es van posar en peus, van aplaudir a la periodista i van celebrar com es mereix el retorn tan esperat de la nostra grandíssima presentadora.

Últimes notícies

La nit dona un xicotet respir al gran incendi de la Vall d’Uixó però seguix fora de control

La nit ha sigut lleugerament més favorable en la Vall d’Uixó i la Serra d’Espadà, però l’incendi forestal continua actiu, sense control i amb condicions encara adverses de temperatura, humitat i vent.

L’erosió costanera pel canvi climàtic ja colpeja tots els continents

La tercera edició del World Ocean Assessment alerta que l’erosió costanera causada pel canvi climàtic afecta totes les zones del món, augmenta la contaminació per plàstics i creix el paper clau de l’aqüicultura en la seguretat alimentària futura.

Nit de por a la Vall d’Uixò amb el foc acostant-se al nucli urbà

La Vall d'Uixò ha passat una nit llarga i complicada pel gran incendi forestal iniciat dissabte, que ha obligat a desallotjar entre 7.000 i 8.000 veïns i ha acostat el foc al nucli urbà.

Els mitjans aeris tornen a actuar en l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control

Els mitjans aeris s’han reincorporat este diumenge a l’extinció de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones en una quinzena de municipis de Castelló.

El gran incendi de la Vall d’Uixó obliga a desallotjar 16.000 persones

El nombre de persones evacuades per l'incendi declarat dissabte a la Vall d'Uixó ascendeix ja a més de 16.000, després del desallotjament preventiu esta matinada d'uns mil veïns del barri Texas.

El cor de la Universitat de les Amèriques de Puebla arrasa en les Habaneras de Torrevieja

El cor de cambra de la Universitat de les Amèriques de Puebla i la seua directora, la cubana Honey Moreira Abreu, s’han coronat en el 72 Certamen Internacional d’Habaneres i Polifonia de Torrevieja amb diversos guardons destacats. La cita ha reunit més de 700 coralistes de 13 països d’Amèrica, Àsia i Europa en una edició marcada per l’alt nivell artístic.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 21 km de perímetre i força el desallotjament de 15.000 persones

L’incendi declarat a la Vall d’Uixó continua fora de la capacitat d’extinció, ha afectat 15 municipis del sud de Castelló i ha obligat a desallotjar unes 15.000 persones, sis de les quals han sigut ateses en l’Hospital de la Plana.

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.