Anuncios

Disparen a la cara Alejo Vidal-Quadras, fundador de Vox, al mig del carrer del Barri de Salamanca

Alejo Vidal-Quadras, fundador de Vox i expresident del PP a Catalunya, ha resultat ferit greu després de rebre un tret al cap al carrer Núñez de Balboa del Barri de Salamanca de Madrid .

Vidal-Quadras ha estat traslladat conscient a l’hospital de la Princesa després que aconseguissin estabilitzar-lo . Emergències Madrid ha informat de la seva intervenció, on un home de 78 anys ha resultat ferit per arma de foc. Es tracta d’Alejo Vidal-Quadras.

Anuncios

La Policia Nacional investiga ja al lloc l’ intent d’assassinat del polític .

Segons algunes fonts al voltant de les 13.30 hores, han disparat a Vidal-Quadras per un xut que li ha entrat per un costat del pòmul i li ha sortit de l’altre , mentre anava acompanyat de la seva dona.

Els testimonis han explicat que el tirador, que anava acompanyat d’una altra persona en una moto, se n’ha baixat amb un casc i ha estat qui ha disparat.

L’expolític havia escrit a la xarxa social X la seva opinió sobre el pacte d’investidura entre PSOE i Junts .

Alejo Vidal-Quadras va ser president del Partit Popular de Catalunya entre els anys 1992 i 1996 , després va ser vicepresident del Parlament Europeu  des del 1999 fins al 2014 i ja més recentment, també el 2014 ha estat president provisional de Vox.

Segons l’últim comunicat mèdic, Vidal-Quadras presenta una doble fractura mandibular i ha estat intervingut quirúrgicament amb èxit. Es troba en situació estable i sense risc vital, han afegit.

Reaccions a l’atac

El president del Govern en funcions, Pedro Sánchez, ha mostrat tot el seu “afecte” per a ell i la seua família i ha mostrat la seua confiança que la investigació puga aclarir els fets.

Per part seua del president del PP, Alberto Núñez Feijóo, ha condemnat l’atac a l’exdirigent popular.


En una roda de premsa, el líder de Vox, Santiago Abascal, ha expressat també la seua commoció per “l’intent d’assassinat” de Vidal-Quadras i ha confiat que “com més aviat millor” siguen detinguts els responsables.

El president de la Generalitat de Catalunya, Pere Aragonés, ha lamentat els fets a les xarxes socials: “Davant les informacions de l’atac patit per l’exdiputat Aleix Vidal-Quadras, expresse tota la meua solidaritat i el desig d’una ràpida recuperació. Seguirem disposades a les notícies sobre el seu estat de salut”.

La presidenta del Parlament Europeu, Roberta Metsola, també ha mostrat la seva commoció per la “horrible” notícia de l’atac. Vidal-Quadras va ser vicepresident del Parlament Europeu des del 1999 fins al 2014.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios