El dispositiu d’estiu d’EMT comença este dissabte per a reforçar 15 línies que arriben a les platges

Autobusos de l'EMT de València

L’EMT reforça els seus servicis per a arribar a les platges a partir del dissabte | Ajuntament de València

 

L’Empresa Municipal de Transports (EMT) de València comença este dissabte, 13 de juny, a reforçar 15 línies durant el dispositiu d’estiu, que arribaran fins a les platges de la ciutat. Des d’este dissabte i fins al pròxim 1 de setembre, s’incrementa l’oferta les línies 14, 15, 18, 19, 24, 25, 31, 32, 92, 93, 95, 98, 99, N1 i N9 per a millorar la seua freqüència i s’allarga el recorregut de les línies 18, 24, 92, 95, 98.

 

15 línies reforcen els servicis i 5 allarguen el seu recorregut

La línia 18 allarga la seua ruta per a facilitar els desplaçaments cap a la platja dels veïns dels barris de Malilla i Sant Marcel·lí. D’esta manera, en lloc d’acabar al principi de l’avinguda de Tarongers, la línia 18 continuarà cap a la platja pel carrer d’Eugenia Viñes cap a la rotonda Mare de Déu del Sufragi

 

També canvia el seu recorregut d’estiu la línia 24, que arriba al Palmar passant ara per la platja del Saler. Cal recordar que amb la nova xarxa la línia 25 s’ha desdoblegat en dos línies per a respondre a una demanda del veïnat i turistes. La línia 25 té ara com a destí el Perellonet i el Perelló, mentres que línia 24 el Palmar.

 

Recorregut del dispositiu especial d'estiu de l'EMT de València

Recorregut del dispositiu especial d’estiu de l’EMT de València | Ajuntament de València

 

D’altra banda, la línia 92 modifica el seu itinerari fins al Passeig Marítim entre el carrer de Marcos Sopena i l’avinguda del Mediterrani, mentres que la línia 95 amplia la seua ruta per a connectar amb el front marítim als residents de barris com el de Natzaret. La línia 98 també modifica el seu recorregut i, en lloc d’acabar en l’estació del Cabanyal, arribarà fins al Passeig Marítim tots els dies, no només en caps de setmana com fins ara. D’esta manera, el veïns de l’Olivereta, Campanar, Saïdia i el sud de Benimaclet tindran tots els dies un autobús directe cap a la platja.

 

Punts d’informació durant tot el cap de setmana

Durant este cap de setmana, personal d’EMT proporcionarà informació sobre este dispositiu especial d’estiu en diferents punts de la ciutat, com els intercanviadors de Tetuán-Porta de la Mar i el de Xàtiva-Estació del Nord, a demés d’en el Passeig Marítim de la Malva-rosa i en les Arenes.

 

Estos punts d’informació estan adaptats a les mesures de seguretat del Covid-19 per a garantir la seguretat i salut de totes les persones usuàries. En este sentit, es distribuirà material informatiu especial, recobert d’un film antibacterià que elimina el 99% dels bacteris que entren en el material quan una persona el toca. També es repartiran 20.000 ventalls amb este mateix material, que inclouen de manera pràctica tota la informació necessària per a moure’s amb EMT este estiu.

 

Mesures de seguretat en els autobusos de l’EMT

L’empresa municipal manté les mesures de seguretat per a garantir que este estiu els seus autobusos continuen sent un espai segur per a tots els viatgers. En este sentit, continuarà amb el reforç de la desinfecció i neteja diària de tots els seus vehicles i amb altres mesures de prevenció com la suspensió del pagament en efectiu. A demés, les persones usuàries hauran de portar mascareta durant tot el seu viatge i respectar les mesures de seguretat.

 

«Un any més, l’EMT s’adapta a les necessitats de les persones usuàries i reforça les seues línies per a oferir un servici de qualitat, garantint la seguretat i salut de tots. Este estiu, el transport públic torna a ser la millor opció per a que els veïns i els turistes es moguen per la ciutat i disfruten de les nostres platges», ha destacat el regidor de Mobilitat Sostenible, Giuseppe Grezzi.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.

Simulacre d’evacuació per trencament de la presa de Buseo per a validar el PEP

Emergències ha realitzat este dijous un simulacre d'evacuació en la presa de Buseo davant un escenari de trencament per pluges intenses. L'exercici ha posat a prova el Pla d'Emergències de Presa i els avisos a sis municipis aigües avall.

L’alcalde d’Almussafes emprén accions legals contra Diana Morant per injúries i calúmnies

Toni González ha iniciat accions judicials contra Diana Morant per presumptes injúries i calúmnies. Ha demanat un acte de conciliació i una indemnització de 50.000 euros.

La fiscalia ha demanat 14 anys de presó per a un acusat de violar dos vegades a una dona a Alcoi

La fiscalia ha sol·licitat 14 anys de presó per a un home jutjat en l'Audiència d'Alacant per dos violacions presumptament ocorregudes a Alcoi. La denunciant s'ha reafirmat, l'acusat ha negat qualsevol contacte sexual i el juí ha quedat vist per a sentència

Organitzacions propalestines alerten d’escales a Espanya de dos vaixells sospitosos de portar munició a Israel

Rescop i la Campanya per la fi del comerç d'armes amb Israel han avisat que dos vaixells de MSC faran escala a València i Barcelona i demanen inspeccions. També reclamen confiscar qualsevol material militar que es detecte per a complir amb l'obligació jurídica citada.

La CHJ actualitza els mapes de zones inundables per a reforçar la prevenció

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer revisa i actualitza la cartografia de perillositat i risc d'inundació després de la DANA de 2024, amb focus en el Magre i el barranc de Poio. La revisió afig noves ARPSI i subtrams i s'integrarà en el PGRI 2028-2032.