Este dissabte arriba el canvi d’hora d’hivern 2023

Este cap de setmana, Espanya i la resta de països de la Unió Europea modificaran els rellotges per ajustar-se a l’horari d’hivern.

En concret durant la matinada del dissabte 28 al diumenge 29 d’octubre el rellotge s’endarrerirà de manera que a les 03 hores passaran a ser les 02 hores. D’esta manera durant la matinada de dissabte a diumenge dormirem una hora més.

El canvi d’hora d’octubre tornarà a establir a l’horari de l’hivern 2023 a Espanya, que s’estendrà fins al diumenge 27 de març de 2024. Això comporta que un estalvi energètic perquè clarejarà i fosquejarà abans.

Consells per emportar millor el canvi d’horari

Els experts recomanen seguir una rutina i uns horaris fixos tant a l’alimentació com al descans per evitar la sensació de fatiga.

Pel que s’aconsella ficar-se al llit i aixecar-se a la mateixa hora per adaptar-nos fàcilment al canvi d’hora.

Serà el darrer canvi d’hora?

El debat és des de fa molts anys a Espanya perquè són molts els detractors del canvi d’hora. Però la qüestió és que no està previst que s?acabi amb el canvi d?hora a curt termini.

Segons una informació publicada al BOE, es defineixen els pròxims canvis d’hora a Espanya fins a l’any 2026 tant per a l’horari d’estiu com a l’hivern.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.