Este dissabte arriba el canvi d’hora d’hivern 2023

Este cap de setmana, Espanya i la resta de països de la Unió Europea modificaran els rellotges per ajustar-se a l’horari d’hivern.

En concret durant la matinada del dissabte 28 al diumenge 29 d’octubre el rellotge s’endarrerirà de manera que a les 03 hores passaran a ser les 02 hores. D’esta manera durant la matinada de dissabte a diumenge dormirem una hora més.

El canvi d’hora d’octubre tornarà a establir a l’horari de l’hivern 2023 a Espanya, que s’estendrà fins al diumenge 27 de març de 2024. Això comporta que un estalvi energètic perquè clarejarà i fosquejarà abans.

Consells per emportar millor el canvi d’horari

Els experts recomanen seguir una rutina i uns horaris fixos tant a l’alimentació com al descans per evitar la sensació de fatiga.

Pel que s’aconsella ficar-se al llit i aixecar-se a la mateixa hora per adaptar-nos fàcilment al canvi d’hora.

Serà el darrer canvi d’hora?

El debat és des de fa molts anys a Espanya perquè són molts els detractors del canvi d’hora. Però la qüestió és que no està previst que s?acabi amb el canvi d?hora a curt termini.

Segons una informació publicada al BOE, es defineixen els pròxims canvis d’hora a Espanya fins a l’any 2026 tant per a l’horari d’estiu com a l’hivern.

Últimes notícies

La cremà de 180 fogueres tanca unes festes d’Alacant amb quasi dos milions de visitants

La cremà dels més de 180 monuments foguerers ha posat punt final unes Fogueres d’Alacant 2026 marcades per quasi dos milions de visitants i per una nit de Sant Joan multitudinària i sense incidències greus.

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.