Diversos incendis colpegen la província de València

La Comunitat Valenciana es troba en alerta màxima d’incendi forestal a causa de les fortes ratxes de vent així com a la possibilitat de tempestes elèctriques. Aquest dissabte ja s’han declarat en el que va de dia tres incendis forestals diferents a la província de València.

El primer ha sigut declarat en una zona de canyar d’Alzira. Efectius de bombers continuen treballant en les tasques d’extinció de l’incendi, que, segons informen des del Consorci Provincial de Bombers de València evoluciona positivament.

El foc s’ha iniciat passades les 12.05 hores i fins al lloc el cos provincial de bombers ha mobilitzat tres dotacions dels parcs d’Alzira i Xàtiva, un sergent d’Alzira.

Per part seua, el ‘112 CV’ ha desplaçat tres unitats de bombers forestals de la Generalitat –una d’elles helitransportada–, dues autobombes, un mitjà aeri, una unitat de prevenció i un agent mediambiental.

Incendi en la Marjal de Sagunt

Un segon incendi forestal ha sigut declarat aquest migdia en la Marjal de L’Almardà en l’acabe municipal de Sagunt, frontera amb la província de Castelló.

Treballen en les tasques d’extinció cinc unitats de bombers forestals, una d’elles helitransportada, així com quatre mitjans aeris, un d’ells helicòpter de coordinació. També hi ha desplaçats tres dotacions de bombers del Consorci Provincial de València.

S’estableix la situació 1 del PEIF per proximitat a habitatges. El nivell 1 d’alerta del PEIF s’estableix quan una situació d’emergència provocada per un o diversos incendis forestals pot afectar greument béns forestals o afectar lleument la població i béns de naturalesa no forestal, per a l’extinció de la qual pot ser necessari incorporar mitjans extraordinaris.

Un incendi a Alginet obliga a tallar l’AP-7

Un últim incendi ha sigut declarat en una zona de vegetació pròxima a l’AP-7 en el terme municipal d’Alginet. La Guàrdia Civil ha procedit a tallar la via en direcció a Alacant per la proximitat de les flames.

En la zona treballa una dotació de bombers del Consorci Provincial de València i ha sigut declarada la situació 1 del PEIF.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.