23.1 C
València
Dilluns, 12 maig, 2025

Una dona ferida a causa de la caiguda d’un arbre en Alacant

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Este divendres, la Policia Local d’Alacant i els efectius del Parc de Bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) han atés més de 50 incidències produïdes pels forts vents que s’han registrat en esta jornada i que han ocasionat una gran quantitat de caigudes de branques i arbres. 

 

Segons informa ‘Las Provincias’, una dona de 40 anys ha resultat ferida a causa de la caiguda d’un arbre, que li ha produït una bretxa. 

 

D’esta forma, els servicis sanitaris han hagut d’atendre a la víctima i l’han hagut de traslladar al centre hospitalari més pròxim.

 

Els bombers informen d’un total de quinze caigudes d’arbres, branques i palmeres en els carrers de Maestro Caballero, de Sant Diego, de Ramón Gómez Sempere, de la Llar Provincial, de la Ciutat de Riga, en l’avinguda de Dénia, en el carrer de Bellea del Foc, de Pintor Pérez Gil, de Cefeo, de la Verge del Socors, la carretera de Bacarot i en el parc d’El Morant.

Últimes notícies

La Generalitat i la Diputació creen una comissió mixta per a la reconstrucció i criden al Govern a participar

La Generalitat i la Diputació de València creen una comissió mixta per coordinar accions de reconstrucció després de la dana, amb una crida al Govern per a sumar-se a aquesta iniciativa. Carlos Mazón destaca la importància de l'acceleració de les accions i la coordinació amb l'Estat.

El Consell fa una crida al Govern per declarar zona catastròfica els municipis perjudicats per les tempestes

El conseller d'Agricultura, Miguel Barrachina, sol·licita al Govern espanyol que declare zona catastròfica els municipis afectats per les recents tempestes de granís i pluges. Es treballa en agilitar les compensacions a agricultors afectats.

Jorge Gil Blesa, nou inspector cap del Consorci Provincial de Bombers de València

Jorge Gil Blesa ha estat nomenat nou inspector cap del Consorci Provincial de Bombers de València, on s'encarregarà d'implantar una estratègia de gestió moderna centrada en la seguretat ciutadana i la innovació tecnològica.

Nou model de llengües vehiculars a l’educació: una orientació per als centres educatius

La Conselleria d'Educació presenta un model orientatiu per a l'ensenyament de llengües vehiculars que estableix les proporcions de valencià, castellà i llengües estrangeres als centres educatius.

Serveis especials de tramvia per a accedir als esdeveniments de Fira València

Metrovalencia implementa serveis especials de tramvia per facilitar l'accés a la Fira de les Portes Automàtiques i el Dia Màgic de FIMI.

Estats Units i Xina es preparen per a negociacions comercials més profundes

Després d'un acord per suspendre aranzels, els Estats Units confien en futures trobades amb Xina per aconseguir un pacte comercial més ampli.

La Diputació finalitza les millores de la CV-167 per garantir la seguretat vial entre Benassal i Vilafranca

La Diputació de Castelló ha invertit més de 600.000 euros en la millora i millora de la seguretat de la CV-167, millorant les condicions de circulació i accés per als veïns i visitants entre Benassal i Vilafranca.

La jutgessa rebutja citar la periodista Maribel Vilaplana com a testimoni vinculada a la dana del 29O

La jutgessa del Jutjat de Catarroja gira la petició de l'acusació que volia citar la periodista Maribel Vilaplana, que va dinar amb el president Carlos Mazón durant la dana, per no ser factible desplaçar l'objecte d'investigació cap a ell.