Dos detinguts per cometre diversos robatoris en habitatges de la platja d’Almardà a Sagunt

VALÈNCIA, 20 (EUROPA PRESS)

Agents de la Policia Local de Sagunt han detingut a la platja d’Almardà a un home i una dona per presumptament cometre diversos delictes de robatori amb força en habitatges de la zona i falsedat documental, al mateix temps que s’ha recuperat un turisme sostret a Portugal sis mesos arrere al que se li havia col·locat una matrícula falsificada.

Les detencions s’han produït en el marc de l’operatiu policial de vigilància establit per la Policia Local de Sagunt després d’haver tingut coneixement de la comissió de diversos robatoris en immobles en la platja d’Almardà en les últimes setmanes, ha indicat l’Ajuntament en un comunicat.

L’esmentat operatiu policial, entre altres actuacions, es va materialitzar en l’increment de la presència policial en la zona, amb major incidència en la detecció de persones i vehicles sospitosos, amb un major nombre d’identificacions, comprovacions i perquisicions policials.

En aquest sentit, la regidora de Policia Local, María José Carrera, ha ressaltat que “s’ha produït un reforç de la vigilància en la zona d’Almardà amb la finalitat de garantir la seguretat de les veïnes i els veïns”. “Gràcies a la labor que realitzen nostres i els nostres agents s’ha aconseguit detenir a dues persones, presumptament, responsables del robatori d’un vehicle a Portugal”, ha agregat.

Pel que fa a la possible vinculació dels detinguts amb els robatoris que s’han produït en habitatges de la zona d’Almardà, la regidora ha assenyalat que “totes les hipòtesis segueixen obertes” i ha apuntat que la Guàrdia Civil s’ha fet càrrec del cas que, “ara mateix, segueix en investigació”.

Fruit de l’esmentat operatiu policial, diumenge passat, patrulles de la Unitat de Seguretat Ciutadana (USC) de la Policia Local de Sagunt van localitzar en un carrer d’Almardà un vehicle amb matrícula portuguesa que va alçar les sospites dels agents.

Després de diverses comprovacions, els membres de la USC van esbrinar que les plaques de matrícula que portava el vehicle no es corresponien amb el mateix, el qual, amb les seues plaques de matrícula originals, figurava com sostret en les bases de dades policials.

Els agents van realitzar les perquisicions pertinents i van localitzar a les dues persones, un home i una dona, que havien estat fent ús del vehicle en els últims dies, els qui residien temporalment en un habitatge de la zona d’Almardà.

Així doncs, els investigadors van identificar als sospitosos i van esbrinar que, a més de tenir múltiples antecedents policials per diversos il·lícits penals, sobre un d’ells versava una ordre de detenció i ingrés a la presó emanada d’un jutjat espanyol.

L’home, de nacionalitat espanyola i 35 anys, i la dona, de nacionalitat búlgara i 27 anys, van ser detinguts i llocs a la disposició de l’autoritat judicial. Posteriorment, van ser traslladats a la caserna de la Guàrdia Civil, cos que prosseguirà amb les diligències d’investigació pertinents.

El vehicle va quedar a disposició judicial i va ser traslladat al dipòsit municipal de Sagunt, on roman custodiat fins que el jutge corresponent determine quin ha de ser la seua destinació.

Als detinguts se’ls imputen els presumptes delictes de robatori amb força i falsedat documental.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.