Dos detinguts per cometre diversos robatoris en habitatges de la platja d’Almardà a Sagunt

VALÈNCIA, 20 (EUROPA PRESS)

Agents de la Policia Local de Sagunt han detingut a la platja d’Almardà a un home i una dona per presumptament cometre diversos delictes de robatori amb força en habitatges de la zona i falsedat documental, al mateix temps que s’ha recuperat un turisme sostret a Portugal sis mesos arrere al que se li havia col·locat una matrícula falsificada.

Les detencions s’han produït en el marc de l’operatiu policial de vigilància establit per la Policia Local de Sagunt després d’haver tingut coneixement de la comissió de diversos robatoris en immobles en la platja d’Almardà en les últimes setmanes, ha indicat l’Ajuntament en un comunicat.

L’esmentat operatiu policial, entre altres actuacions, es va materialitzar en l’increment de la presència policial en la zona, amb major incidència en la detecció de persones i vehicles sospitosos, amb un major nombre d’identificacions, comprovacions i perquisicions policials.

En aquest sentit, la regidora de Policia Local, María José Carrera, ha ressaltat que «s’ha produït un reforç de la vigilància en la zona d’Almardà amb la finalitat de garantir la seguretat de les veïnes i els veïns». «Gràcies a la labor que realitzen nostres i els nostres agents s’ha aconseguit detenir a dues persones, presumptament, responsables del robatori d’un vehicle a Portugal», ha agregat.

Pel que fa a la possible vinculació dels detinguts amb els robatoris que s’han produït en habitatges de la zona d’Almardà, la regidora ha assenyalat que «totes les hipòtesis segueixen obertes» i ha apuntat que la Guàrdia Civil s’ha fet càrrec del cas que, «ara mateix, segueix en investigació».

Fruit de l’esmentat operatiu policial, diumenge passat, patrulles de la Unitat de Seguretat Ciutadana (USC) de la Policia Local de Sagunt van localitzar en un carrer d’Almardà un vehicle amb matrícula portuguesa que va alçar les sospites dels agents.

Després de diverses comprovacions, els membres de la USC van esbrinar que les plaques de matrícula que portava el vehicle no es corresponien amb el mateix, el qual, amb les seues plaques de matrícula originals, figurava com sostret en les bases de dades policials.

Els agents van realitzar les perquisicions pertinents i van localitzar a les dues persones, un home i una dona, que havien estat fent ús del vehicle en els últims dies, els qui residien temporalment en un habitatge de la zona d’Almardà.

Així doncs, els investigadors van identificar als sospitosos i van esbrinar que, a més de tenir múltiples antecedents policials per diversos il·lícits penals, sobre un d’ells versava una ordre de detenció i ingrés a la presó emanada d’un jutjat espanyol.

L’home, de nacionalitat espanyola i 35 anys, i la dona, de nacionalitat búlgara i 27 anys, van ser detinguts i llocs a la disposició de l’autoritat judicial. Posteriorment, van ser traslladats a la caserna de la Guàrdia Civil, cos que prosseguirà amb les diligències d’investigació pertinents.

El vehicle va quedar a disposició judicial i va ser traslladat al dipòsit municipal de Sagunt, on roman custodiat fins que el jutge corresponent determine quin ha de ser la seua destinació.

Als detinguts se’ls imputen els presumptes delictes de robatori amb força i falsedat documental.

Últimes notícies

Confinament a Serra d’en Galceran i masies desallotjades per quatre incendis a l’interior de Castelló

Quatre incendis forestals actius a l’interior de Castelló han obligat a confinar Serra d'en Galceran i a desallotjar diverses masies disseminades. La Generalitat ha activat el nivell 2 del Pla Especial Front al Risc d’Incendis Forestals i ha mobilitzat la UME.

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.
FILMOTECA D'ESTIU