Dos menors detinguts per l’apunyalament d’un jove a València

Agents de la Policia Nacional han detingut recentment a dos menors d’edat en relació amb un apunyalament ocorregut la matinada d’ahir en el districte d’Exposició de València. A les 3 hores del matí, la Policia va rebre un avís d’un robatori amb víctimes, que va motivar l’enviament immediat de diverses unitats al lloc dels fets.

En arribar a la zona, els agents van trobar un jove de 23 anys ferit d’apunyalament. Segons les primeres investigacions, el ferit estava en el moment d’un robatori violent quan un grup d’individus va intentar robar-li, resultant en l’atac. El Grup d’Homicidis de la Policia Judicial de València s’ha encarregat de la investigació, que ja ha portat a la detenció dels dos menors implicats. A hores d’ara, els detinguts seran presentats davant la judicatura aquesta mateixa vesprada.

El jove ferit va ser assistit per un equip mèdic del SAMU, qui va realitzar les primeres atencions i el va traslladar immediatament a l’Hospital Clínic de València per rebre tractament adequat.

Els fets han provocat una gran alarma social a la zona, que demana una resposta més ferma davant la violència urbana.

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.