Dos menors detinguts per l’apunyalament d’un jove a València

Agents de la Policia Nacional han detingut recentment a dos menors d’edat en relació amb un apunyalament ocorregut la matinada d’ahir en el districte d’Exposició de València. A les 3 hores del matí, la Policia va rebre un avís d’un robatori amb víctimes, que va motivar l’enviament immediat de diverses unitats al lloc dels fets.

En arribar a la zona, els agents van trobar un jove de 23 anys ferit d’apunyalament. Segons les primeres investigacions, el ferit estava en el moment d’un robatori violent quan un grup d’individus va intentar robar-li, resultant en l’atac. El Grup d’Homicidis de la Policia Judicial de València s’ha encarregat de la investigació, que ja ha portat a la detenció dels dos menors implicats. A hores d’ara, els detinguts seran presentats davant la judicatura aquesta mateixa vesprada.

El jove ferit va ser assistit per un equip mèdic del SAMU, qui va realitzar les primeres atencions i el va traslladar immediatament a l’Hospital Clínic de València per rebre tractament adequat.

Els fets han provocat una gran alarma social a la zona, que demana una resposta més ferma davant la violència urbana.

Últimes notícies

Més de 10.000 arxius d’abusos a menors destapen dos detencions a la Vall d’Uixó i Llíria

La Guàrdia Civil ha detingut dos persones a la Vall d’Uixó i Llíria després d’intervindre més de 10.000 arxius d’abús sexual infantil, alguns amb extrema violència contra menors i bebés.

La compra de vivendes cau un 15,5 % a l’abril a la Comunitat i el preu es dispara un 16,2 %

La compravenda de vivenda ha baixat un 15,5 % a l’abril a la Comunitat Valenciana, mentres que el preu per metre quadrat ha pujat un 16,2 % i els préstecs hipotecaris han caigut un 14,3 %, segons el Consell General del Notariat.

Fora el burka de la Comissió Europea

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana critica que la Comissió Europea s’haja reunit amb representants del règim talibà d’Afganistan per tractar la deportació de ciutadans afganesos des d’Europa

Vuit quilòmetres d’aturades a l’A-7 a Torrent per unes obres en plena hora punta

Unes obres a l’A-7 en el terme de Torrent han provocat este dilluns al matí vuit quilòmetres de retencions en sentit Barcelona, mentres la resta d’accessos a València registren el trànsit dens habitual.

Calor intens i ruixats puntuals al nord d’Alacant mentre pugen les màximes a València

La Comunitat Valenciana tindrà hui un oratge estable i majoritàriament solejat, amb més calor a València i ruixats aïllats amb tronada al nord d’Alacant a la vesprada.

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.