Fira València obri les portes a FIMMA i Maderalia

Fira València acull a partir de dimarts la pròxima edició de FIMMA + Maderalia, la Biennal Internacional de Tecnologia, Materials i Components per a Moble, Interiorisme i Projectes Contract. A l’event participen més de 400 expositors directes i més de 700 marques representades. La fira es configura com la primera gran fira industrial que se celebra a Espanya en 2022 i després dels dos anys de pandèmia i la primera gran convocatòria del sector fusta i moble a Europa enguany després de l’anul·lació a l’inici de l’any de les fires de referència a Alemanya i França.

En aquest context, el sector industrial de la construcció, fusta i moble ha posat les seues mires en la convocatòria de Fira València, que ha tornat a registrar una frenètica activitat de personal de muntatges que ha posant a punt els més de 400 estands que ocuparan els 50.000 metres quadrats previstos. Són més de 3000 professionals entre fusters, electricistes, decoradors, instal·ladors o pintors, als quals cal sumar el personal propi dels expositors que han estat des de fa diversos dies a València per a posar a punt les seues exposicions.

Més de 3000 professionals han participat en el muntatge de la fira durant la setmana passada

Cal recordar que FIMMA + Maderalia reuneix expositors procedents de 19 països i espera rebre a compradors procedents de més d’una vintena de països, recuperant el potencial internacional de les convocatòries de Fira València.

Amb això, Fira València vol recuperar el seu caràcter motriu per a les diferents activitats econòmiques del seu entorn. Cal recordar que en el seu últim informe, l’Institut Valencià d’Investigacions Econòmiques (IVIE) corresponent al 2019 -abans de la pandèmia- xifrava l’impacte total sobre la renda (PIB) i l’ocupació atribuïble a Fira València en 660,5 milions d’euros i 13.289 ocupacions equivalents a temps complet, dues variables (renda i ocupació) que l’IVIE considera rellevants per a valorar la contribució de Fira València a la generació de riquesa en la Comunitat Valenciana i que representen l’el 0,63% del PIB i el 0,66% de l’ocupació de la regió.

Últimes notícies

Mor un motorista en la A-31 a Monforte del Cid en un xoc amb un cotxe

Un home de 42 anys ha mort en un accident entre la seua motocicleta i un cotxe a l’A-31, a Monforte del Cid, mentre que el conductor del turisme, de 19 anys, ha resultat il·lés.

Els bombers mantenen la vigilància i busquen extingir l’incendi d’El Saler

Els bombers de València continuen treballant a la Devesa d’El Saler per controlar punts calents i aconseguir l’extinció total després de cremar-se 37 hectàrees.

Divendres amb temperatures màximes molt altes a l’interior i prelitoral valencià

Este divendres el cel estarà poc nuvolós a la Comunitat Valenciana i les temperatures màximes pujaran, amb valors significativament alts en zones de l’interior i del prelitoral. Dissabte es mantindrà la calor, especialment a l’interior, amb vents fluixos de direcció variable que giraran a component este.

Avís groc este divendres per temperatures de fins a 38 graus a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres l’avís groc a tota la província de València per calor intensa, amb fins a 38 graus a l’interior i 36 al litoral.

Folk irlandés, èpica celta i molt rock: The Waterboys omplin el Roig Arena

The Waterboys han convertit el Roig Arena de València en un pub ideal amb quasi tres hores de folk irlandés, èpica celta, country i rock clàssic, en l’únic concert que oferiran enguany a Espanya. El recital s’ha centrat en l’univers de 'Fisherman's blues' i el nou triple disc 'Atlantic rain', amb el suport de Steve Earle.

Mor una xiqueta de 11 anys en caure un pilar sobre dos germans a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit este dijous a Alzira després que els caiguera al damunt un pilar duna vivenda a la zona del Motor de lAigua-Casella.

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.