Fira València obri les portes a FIMMA i Maderalia

Fira València acull a partir de dimarts la pròxima edició de FIMMA + Maderalia, la Biennal Internacional de Tecnologia, Materials i Components per a Moble, Interiorisme i Projectes Contract. A l’event participen més de 400 expositors directes i més de 700 marques representades. La fira es configura com la primera gran fira industrial que se celebra a Espanya en 2022 i després dels dos anys de pandèmia i la primera gran convocatòria del sector fusta i moble a Europa enguany després de l’anul·lació a l’inici de l’any de les fires de referència a Alemanya i França.

En aquest context, el sector industrial de la construcció, fusta i moble ha posat les seues mires en la convocatòria de Fira València, que ha tornat a registrar una frenètica activitat de personal de muntatges que ha posant a punt els més de 400 estands que ocuparan els 50.000 metres quadrats previstos. Són més de 3000 professionals entre fusters, electricistes, decoradors, instal·ladors o pintors, als quals cal sumar el personal propi dels expositors que han estat des de fa diversos dies a València per a posar a punt les seues exposicions.

Més de 3000 professionals han participat en el muntatge de la fira durant la setmana passada

Cal recordar que FIMMA + Maderalia reuneix expositors procedents de 19 països i espera rebre a compradors procedents de més d’una vintena de països, recuperant el potencial internacional de les convocatòries de Fira València.

Amb això, Fira València vol recuperar el seu caràcter motriu per a les diferents activitats econòmiques del seu entorn. Cal recordar que en el seu últim informe, l’Institut Valencià d’Investigacions Econòmiques (IVIE) corresponent al 2019 -abans de la pandèmia- xifrava l’impacte total sobre la renda (PIB) i l’ocupació atribuïble a Fira València en 660,5 milions d’euros i 13.289 ocupacions equivalents a temps complet, dues variables (renda i ocupació) que l’IVIE considera rellevants per a valorar la contribució de Fira València a la generació de riquesa en la Comunitat Valenciana i que representen l’el 0,63% del PIB i el 0,66% de l’ocupació de la regió.

Últimes notícies

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.

El Villarreal aposta per la continuïtat en els banquets tècnics del futbol base

El Villarreal ha decidit mantindre una temporada més els mateixos entrenadors en el seu futbol base, amb David Albelda al Villarreal B, David Cifuentes al Villarreal C i Pepe Reina al Juvenil de Divisió d'Honor.