14.7 C
València
Dimecres, 10 desembre, 2025

Fira València obri les portes a FIMMA i Maderalia

Fira València acull a partir de dimarts la pròxima edició de FIMMA + Maderalia, la Biennal Internacional de Tecnologia, Materials i Components per a Moble, Interiorisme i Projectes Contract. A l’event participen més de 400 expositors directes i més de 700 marques representades. La fira es configura com la primera gran fira industrial que se celebra a Espanya en 2022 i després dels dos anys de pandèmia i la primera gran convocatòria del sector fusta i moble a Europa enguany després de l’anul·lació a l’inici de l’any de les fires de referència a Alemanya i França.

En aquest context, el sector industrial de la construcció, fusta i moble ha posat les seues mires en la convocatòria de Fira València, que ha tornat a registrar una frenètica activitat de personal de muntatges que ha posant a punt els més de 400 estands que ocuparan els 50.000 metres quadrats previstos. Són més de 3000 professionals entre fusters, electricistes, decoradors, instal·ladors o pintors, als quals cal sumar el personal propi dels expositors que han estat des de fa diversos dies a València per a posar a punt les seues exposicions.

Més de 3000 professionals han participat en el muntatge de la fira durant la setmana passada

Cal recordar que FIMMA + Maderalia reuneix expositors procedents de 19 països i espera rebre a compradors procedents de més d’una vintena de països, recuperant el potencial internacional de les convocatòries de Fira València.

Amb això, Fira València vol recuperar el seu caràcter motriu per a les diferents activitats econòmiques del seu entorn. Cal recordar que en el seu últim informe, l’Institut Valencià d’Investigacions Econòmiques (IVIE) corresponent al 2019 -abans de la pandèmia- xifrava l’impacte total sobre la renda (PIB) i l’ocupació atribuïble a Fira València en 660,5 milions d’euros i 13.289 ocupacions equivalents a temps complet, dues variables (renda i ocupació) que l’IVIE considera rellevants per a valorar la contribució de Fira València a la generació de riquesa en la Comunitat Valenciana i que representen l’el 0,63% del PIB i el 0,66% de l’ocupació de la regió.

Últimes notícies

Miguel Ángel Oliver: la IA pot ajudar a fer periodisme, però no farà periodisme

Oliver ha defés que la IA servix per a guanyar eficàcia sota supervisió humana, però no substituïx el criteri periodístic. També ha reclamat honestedat i veracitat.

Paiporta i la Generalitat revisen projectes i finançament per a la recuperació del municipi

L'alcalde i el president han repassat els compromisos per a impulsar la recuperació després de la DANA, amb focus en un edifici integral d'emergències i parcs inundables.

Pérez Llorca i Pedro Sánchez es reuniran el 17 de desembre per a impulsar la reconstrucció després de la DANA

Pérez Llorca es veurà amb Pedro Sánchez en La Moncloa el 17 de desembre per a reforçar la col·laboració institucional i proposar una Comissió Mixta que coordine la reconstrucció després de la DANA. També posarà sobre la taula finançament autonòmic, fons d'anivellament i l'aigua que mereix la Comunitat.

El PSPV acusa el PP de convertir la Diputació d’Alacant en exemple d’inacció

El PSPV-PSOE ha acusat el president Toni Pérez de convertir la Diputació d'Alacant en un exemple d'inacció. Els socialistes han esgrimit baixa execució de plans, retallades i pèrdua de fons, i han presentat propostes alternatives.

Iberdrola invertix 252 milions en les seues dos primeres plantes fotovoltaiques en la Comunitat Valenciana

Iberdrola ha iniciat la construcció de les plantes Cofrentes I i Ayora 1 a la província de València, amb 366 MW i una inversió de 252 milions. Generaran més de 650.000 MWh a l'any, cobriran a unes 200.000 llars i evitaran 52.000 tones de CO₂ anuals.

El Consell Audiovisual veu deficient la cobertura d’À Punt del 25-O

El Consell Audiovisual de la Comunitat Valenciana ha conclòs que la cobertura televisiva de la manifestació del 25 d'octubre va ser 'deficient'. L'òrgan va tramitar queixes de l'audiència i, malgrat reconéixer continguts en web, ràdio i especials posteriors, va discrepar per l'absència de connexions en directe.

Detinguts a Cullera per tràfic de drogues i blanqueig després de gastos incompatibles amb els seus ingressos

La Guàrdia Civil ha arrestat a Cullera a un home i a dos dones per tràfic de drogues i blanqueig de capitals després de detectar un gasto de luxe i inflats ingressos en efectiu incompatibles amb els seus ingressos. L'home ha ingressat a la presó sense fiança.

Detingut de nou el presumpte agressor de la seua parella a Catarroja després de la mort de la víctima

La Guàrdia Civil ha arrestat este dimecres a l'home, de 43 anys, per orde del jutjat de Sueca davant risc de fugida, després que la dona, de 48, morira tres dies després de l'agressió. En una primera compareixença va quedar en llibertat amb mesures cautelars.