Fira València obri les portes a FIMMA i Maderalia

Fira València acull a partir de dimarts la pròxima edició de FIMMA + Maderalia, la Biennal Internacional de Tecnologia, Materials i Components per a Moble, Interiorisme i Projectes Contract. A l’event participen més de 400 expositors directes i més de 700 marques representades. La fira es configura com la primera gran fira industrial que se celebra a Espanya en 2022 i després dels dos anys de pandèmia i la primera gran convocatòria del sector fusta i moble a Europa enguany després de l’anul·lació a l’inici de l’any de les fires de referència a Alemanya i França.

En aquest context, el sector industrial de la construcció, fusta i moble ha posat les seues mires en la convocatòria de Fira València, que ha tornat a registrar una frenètica activitat de personal de muntatges que ha posant a punt els més de 400 estands que ocuparan els 50.000 metres quadrats previstos. Són més de 3000 professionals entre fusters, electricistes, decoradors, instal·ladors o pintors, als quals cal sumar el personal propi dels expositors que han estat des de fa diversos dies a València per a posar a punt les seues exposicions.

Més de 3000 professionals han participat en el muntatge de la fira durant la setmana passada

Cal recordar que FIMMA + Maderalia reuneix expositors procedents de 19 països i espera rebre a compradors procedents de més d’una vintena de països, recuperant el potencial internacional de les convocatòries de Fira València.

Amb això, Fira València vol recuperar el seu caràcter motriu per a les diferents activitats econòmiques del seu entorn. Cal recordar que en el seu últim informe, l’Institut Valencià d’Investigacions Econòmiques (IVIE) corresponent al 2019 -abans de la pandèmia- xifrava l’impacte total sobre la renda (PIB) i l’ocupació atribuïble a Fira València en 660,5 milions d’euros i 13.289 ocupacions equivalents a temps complet, dues variables (renda i ocupació) que l’IVIE considera rellevants per a valorar la contribució de Fira València a la generació de riquesa en la Comunitat Valenciana i que representen l’el 0,63% del PIB i el 0,66% de l’ocupació de la regió.

Últimes notícies

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.

Les víctimes de l’accident de metro de 2006 passen el relleu a les de la DANA de València

Vint anys després de l’accident de metro de València, les expresidentes de l’AVM3J reivindiquen que cal continuar lluitant i anuncien que passen el testimoni a les víctimes de la DANA de 2024, amb qui compartiran l’acte d’homenatge del 3 de juliol.

Oratge estable i més calor lleugera en cap de setmana quasi ras en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cel poc nuvolós o ras, temperatures sense canvis o en lleu ascens i vent fluix de component este, amb alguns ruixats amb tronada en l'interior diumenge.

Tres generacions fan vacances al Rototom: de l’Alma, de 5 anys, a la iaia Piedad, de 73

El Rototom Sunsplash, que celebra la 31a edició a Benicàssim en agost, s’ha consolidat com un festival familiar on conviuen xiquets, jóvens, pares i avis, com la família Abril, que viatja en autocaravana per gaudir d’una setmana completa d’activitats.

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.