L’atur baixa en 2.937 persones al juliol a la Comunitat Valenciana

L’atur ha baixat en la Comunitat Valenciana en 2.937 persones durant el mes de juliol (-0,84%) i el nombre total d’aturats s’ha situat en els 345.831.

El Ministeri de Treball i Economia Social ha donat a conéixer avui les dades de l’atur corresponents al mes de juliol. L’atur ha baixat en 2.937 persones en la Comunitat Valenciana, un 0,84%.

És la regió espanyola on més baixa l’atur i actualment, la xifra d’aturats en el territori valencià és de 345.831 persones, la menor en un mes de juliol des de fa catorze anys.

A Espanya, el nombre d’aturats registrats en les oficines dels serveis públics d’ocupació ha augmentat en 3.230 aturats respecte al mes anterior, fins a un total de 2.883.812 aturats, la xifra més baixa en un mes de juliol des de 2008.

L’atur registrat ha baixat al juliol en vuit comunitats autònomes, amb les caigudes més acusades a la Comunitat Valenciana (-2.937), Andalusia (-2.263) i al Principat d’Astúries (-1.464). Per contra, la desocupació puja a Catalunya (3.310), Castella-la Manxa (2.705) i la Comunitat de Madrid (2.432).

Per sectors, l’atur baixa en tots en la Comunitat Valenciana, excepte la construcció i principalment entre els menors de 25 anys. I per sexes, ha baixat més entre els homes que entre les dones.

Últimes notícies

Arcadi España insta el PP a revisar la jurisprudència del Suprem sobre l’expulsió de menors

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha instat el PP a llegir la jurisprudència del Tribunal Suprem sobre expulsions de menors després del recurs presentat pels populars pel plant dels ministres al Senat. Ha defensat que el Govern actuarà dins de l’Estat de dret amb criteris humanitaris davant la crisi migratòria de Ceuta.

El Villarreal afronta l’Atlético pendent de la cessió de Kambwala i amb la baixa de Diatta

El Villarreal prepara el partit de diumenge contra l’Atlético de Madrid amb la baixa per sanció d’Alassane Diatta i a l’espera de concretar la cessió de Willy Kambwala, amb Osasuna i el Como com a opcions.

Arcadi España defensa l’enviament de trens vells de Madrid a València com una millora necessària

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, defensa que l’enviament de trens de Madrid a València permetrà augmentar la capacitat de les línies de Cercanies, i qualifica les critiques d’altres partits de ‘conflicte i soroll’.

Mestalla enceta la seua última temporada com a casa del València CF

Mestalla viu esta temporada 2026-27 la seua última campanya com a estadi del València CF, abans del trasllat definitiu al Nou Mestalla previst per a l’estiu de 2027.

L’aeroport de Castelló bat rècord d’operacions fins juliol amb una pujada del 14 %

L’aeroport de Castelló ha registrat 8.535 operacions entre gener i juliol, un 14 % més que fa un any, i marca també xifres rècord de passatgers.

Segona rèplica de l’incendi de la Vall d’Uixó obliga a mobilitzar mitjans a Tales

Mitjans aeris i terrestres s’han desplegat a Tales per una possible reproducció de l’incendi originat en la Vall d’Uixó en juliol, que ja va arrasar més de 9.500 hectàrees i va obligar a desallotjar 15.000 persones.

València tanca parcs i jardins per l’avís taronja per pluges i tempestes

L’Ajuntament de València ha activat el Cecopal, tanca parcs i jardins des de les 12 hores i reforça la vigilància al litoral per l’avís taronja per pluges i tempestes.

Olocau, Marines i Gàtova exigixen un tallafoc continu a la CV-25 per a protegir la Calderona

Els ajuntaments d’Olocau, Marines i Gàtova han registrat una petició conjunta a la Generalitat perquè execute íntegrament l’àrea tallafoc d’Orden 1 prevista al voltant de la carretera CV-25, clau per a la defensa de la Serra Calderona.