L’atur baixa en 2.937 persones al juliol a la Comunitat Valenciana

L’atur ha baixat en la Comunitat Valenciana en 2.937 persones durant el mes de juliol (-0,84%) i el nombre total d’aturats s’ha situat en els 345.831.

El Ministeri de Treball i Economia Social ha donat a conéixer avui les dades de l’atur corresponents al mes de juliol. L’atur ha baixat en 2.937 persones en la Comunitat Valenciana, un 0,84%.

És la regió espanyola on més baixa l’atur i actualment, la xifra d’aturats en el territori valencià és de 345.831 persones, la menor en un mes de juliol des de fa catorze anys.

A Espanya, el nombre d’aturats registrats en les oficines dels serveis públics d’ocupació ha augmentat en 3.230 aturats respecte al mes anterior, fins a un total de 2.883.812 aturats, la xifra més baixa en un mes de juliol des de 2008.

L’atur registrat ha baixat al juliol en vuit comunitats autònomes, amb les caigudes més acusades a la Comunitat Valenciana (-2.937), Andalusia (-2.263) i al Principat d’Astúries (-1.464). Per contra, la desocupació puja a Catalunya (3.310), Castella-la Manxa (2.705) i la Comunitat de Madrid (2.432).

Per sectors, l’atur baixa en tots en la Comunitat Valenciana, excepte la construcció i principalment entre els menors de 25 anys. I per sexes, ha baixat més entre els homes que entre les dones.

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.