El Consell injecta 12 milions d’euros a Mari Claire per a cobrir pèrdues

El Consell ha autoritzat la concessió de suport financer a través del Fons Valencià de Resiliència (FVR), a la Societat Marie Claire, S. a. per un import de fins a 12 milions d’euros, amb la finalitat de cobrir part de les pèrdues generades per l’empresa a conseqüència de la reducció de l’activitat provocada per la crisi sanitària de la COVID-19 des del d’abril de 2020 fins al 30 de juny de 2022.

L’empresa beneficiària haurà de destinar els fons rebuts del préstec únicament a finançar els costos fixos incorreguts en aquest període que no van ser coberts per la contribució als beneficis ni finançats per altres fonts de finançament externes.

El passat 13 de maig el Consell va autoritzar un increment en la dotació del Fons Valencià de Resiliència -que tenia un pressupost inicial de 3 milions- per import addicional de 9 milions d’euros per a atendre noves sol·licituds de finançament amb el propòsit de reforçar la solvència d’empreses estratègiques valencianes afectades per la crisi de la pandèmia.

Les operacions de finançament atorgades a l’empara del FVR estan destinades a reforçar la solvència de les empreses que, sent estratègiques per a la Comunitat Valenciana, s’hagen vist afectades per la crisi econòmica derivada de la pandèmia.

Empresa estratègica en la Comunitat

L’empresa Marie Claire, fundada en 1907 a Vilafranca, compta amb una plantilla de més de 300 treballadors i és un dels principals motors d’activitat de la comarca de l’Alt Maestrat.

A més, la companyia, dedicada a la fabricació i comercialització de roba interior concentra actualment un elevat percentatge de l’activitat econòmica i l’ocupació en aquesta zona en risc de despoblació, per la qual cosa és considerada estratègica per a l’economia valenciana.

Condicions especials

A conseqüència de l’aprovació del préstec, l’empresa està obligada, entre altres qüestions, a mantindre la seua activitat fins a la completa cancel·lació del préstec a Vilafranca del Cid, promovent i assegurant el manteniment de l’ocupació en la zona.

A més, haurà de sol·licitar a l’IVF autorització per a iniciar qualsevol expedient de regulació d’ocupació, l’externalització de part o de tota l’activitat fora de Vilafranca, així com per a l’obertura de nous centres de treball fora de la localitat.

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.