El Centenar de la Ploma celebrà l’encreuament dels seus nous membres

El passat divendres l’Insigne Capítol de l’Almoina de Sant Jordi dels Cavallers del Centenar de la Ploma celebrà l’acte d’Encreuament de nous Cavallers i imposició de Creus de l’Almoina, en l’Església de Sant Joan de la Creu de la Ciutat de València.

El Centenar de la Ploma és una institució cívica, establida i domiciliada en la Ciutat de València, que té per missió «agrupar a les persones que més s’hagen caracteritzat per l’exaltació i foment dels valors del poble valencià per tot el món, així com dels seus símbols més característics: la Senyera tradicional del Regne de València, formada per quatre pals de gules sobre fons d’or, en un llistell, també de gules, que els separa d’un cap o franja d’assur junt l’asta i en el que figura oberta una corona reial, la qual era custodiada i defesa en la nostra època foral, des del nostre Rei D. Jaume, per una milícia composta per cent hòmens armats de ballestes, pel que n’eren denominats Ballesters del Centenar de la Ploma».

Tingueren el gran honor d’ingressar com a cavallers el polític popular Vicente Igual Alandete, el director del Secretariat de Pastoral Penitenciària Victor Aguado Aguado, el president d’Amics de la RACV Antonio Molla Aranda, l’advocat Borja Boluda Crespo i José Maria Malonda Piles.

També foren condecorats en la Creu de Sant Jordi de la Confraria o Almoina de Sant Jordi en la categoria Pro Meritis: Maria Teresa Puriños VázquezFelipe Vicente Garín Llombart, Antonio Llombart BoschGonzalo Julián OrduñaEduardo Puertes PérezJulio Aguado Codina, José Alfonso Soria García, Francisco Esteve MarchJaime Guillem Badia, Domingo Buesa CondeRicardo Martínez Fuentes i Alberto Morales González.

Mentrés que la categoria d’Ins Sanguinis foren condecorats: Ana Luna González Muñoz, Laura Fabra Sánchez i Carlos Fabra Sánchez.

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha aportat tota la informació sobre les vivendes públiques de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoi en un cas d’irregularitats administratives.

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.