Mastodon
23.4 C
València
Divendres, 19 setembre, 2025

El concert homenatge ‘Brau, Nino’ amb 8 nous artistes esgota entrades en Roig Arena de València

El concert homenatge a Nino Bravo, titulat ‘Brau, Nino’, se celebrarà el pròxim 6 de setembre en el Roig Arena de València, i ha sumat recentment al seu cartell huit nous artistes de renom nacional.

Entre els nous noms confirmats estan Vanesa Martín, Funambulista, La Casa Blava, juntament amb artistes valencians com Sole Giménez, L’Habitació Roja, Varry Brava, Luis Cortés i Sandra Valero. Esta ampliació del cartell ha contribuït al fet que s’esgoten totes les entrades per a l’esdeveniment.

El Roig Arena, un modern recinte multiusos impulsat per Juan Roig, va experimentar una gran demanda des del primer dia, venent el 80% del seu aforament previst. A causa d’esta alta demanda, es van habilitar sectors addicionals que també es van esgotar, deixant sense entrades als qui desitgen assistir.

Un recorregut musical per la història de Nino Bravo

Este concert organitzat per Westin Mayer i GTS pretén retre homenatge al llegat musical de l’icònic artista Nino Bravo. Es realitzarà sota un acurat codi de temps que sincronitza als artistes convidats amb l’orquestra, la banda, projeccions audiovisuals i un holograma en 2D de Nino Bravo, qui apareixerà en pantalla per a integrar la seua presència i veu en l’escenari.

La discografia de Nino Bravo, coneguda per ser autèntics himnes de la música en espanyol, ressonarà en el Roig Arena, coincidint amb el 80é aniversari del seu naixement. Actualment, Nino Bravo té més de 1,3 milions d’oients mensuals en Spotify, i el seu emblemàtic tema “Un bes i una flor” acumula 114 milions de reproduccions en esta plataforma.

Un elenc musical de primer nivell

En total, vint destacats artistes nacionals participaran en este homenatge únic, interpretant cançons emblemàtiques de Nino Bravo. A més dels huit nous artistes, se sumen a este llistat figures com David Bisbal, Pablo López, Malú, Marta Sánchez, Chambao, Miguel Poveda, Andrés Suárez, Víctor Manuel, Regirar, Pitingo, Eva Ferri i Juanjo Bona.

Este concert representa el major tribut realitzat fins a la data a Nino Bravo, un esdeveniment imprescindible per als amants de la música en espanyol i els seguidors del llegendari cantant valencià.

Amb la totalitat de les entrades venudes, el concert ‘Brau, Nino’ es perfila com un dels esdeveniments musicals més importants de l’any a València, reunint grans veus per a celebrar el llegat d’un dels artistes més emblemàtics d’Espanya.

Últimes notícies

Els enginyers de camins sostenen que executar les infraestructures previstes hauria reduït les víctimes de la DANA

José Trigueros va defendre al Senat que, d'haver-se executat les obres previstes, la DANA de 2024 hauria causat menys víctimes i danys. Va reclamar preses, desviaments, tràmits més àgils, neteja de llits i alertes per a reforçar la resiliència a València i les conques mediterrànies.

Activistes exigixen a València un embargament d’armes a Israel i el registre d’un vaixell

Desenes de persones protesten davant el Port de València per a demanar un embargament integral al comerç d'armes amb Israel i la immobilització i inspecció d'un vaixell. La denúncia assenyala escales a València, Barcelona i Algesires i reclama controls sobre material de defensa i de doble ús.

SOS Desapareguts demana a Bernabé coordinació entre Govern i Consell després de la DANA

Joaquín Amills reclama a la delegada del Govern, Pilar Bernabé, que l'Executiu central i la Generalitat treballen de manera conjunta i sense polititzar la reconstrucció. També posa el focus en la salut mental dels afectats.

Detinguda pel presumpte escanyament d’una amiga amb un cable d’aspiradora a Benidorm

Una dona britànica de 64 anys va ser arrestada a Benidorm pel presumpte escanyament d'una amiga, de 66, amb el cable d'una aspiradora. La investigació seguix oberta després de l'avís d'una tercera turista al 112.

El Campello demana col·laboració per a identificar als responsables d’un abocament altament contaminant

L'Ajuntament del Campello sol·licita ajuda per a localitzar als autors d'un abocament de panells de fibra de vidre en la partida de Oñate. La Policia Local investiga i la sanció pot aconseguir 30.050 euros.

Tots a una Veu exigix coordinació i més inversió a la comissionada de la DANA

Tots a una Veu demana a la comissionada de la DANA, Zulima Pérez, un pla coordinat amb la Generalitat que fixe terminis, finançament i mesures de prevenció. L'entitat reclama formació ciutadana, ajustos en la gestió d'emergències i evitar triomfalismes i inauguracions per separat.

Toni Pérez lamenta la visita de Sánchez: sense tren a l’aeroport ni segona pista

El president de la Diputació d'Alacant titlla de decebedora la visita de Pedro Sánchez a l'aeroport i denúncia que no hi haja compromisos per al tren ni per a una segona pista.

La Generalitat bateja el viaducte d’accés a Torrent com a pont de la Comunitat de Madrid

La Generalitat canvia de nom el viaducte de la CV-403 que creua el barranc de Poio, a l'entrada de Torrent, com a pont de la Comunitat de Madrid. El gest agraïx el suport aportat després de les inundacions i el desplegament d'autobusos que va mantindre la mobilitat fins a la reobertura de Metrovalencia.