11.1 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

El jurat declara culpable d’assassinat la dona acusada del crim dels laxants

VALÈNCIA, 18 (EUROPA PRESS)

Un jurat popular ha declarat culpable d’assassinat Mari Carmen, la dona acusada de matar la parella sentimental després d’administrar-li una gran quantitat de laxants i de desvalisar-li els comptes.

El jurat ha fet públic el veredicte hui, un dia després que el magistrat li lliurara l’objecte del qual havien de dilucidar per a determinar la responsabilitat de Mari Carmen.

La dona jutjada s’enfronta a una pena, tal com li reclama el ministeri fiscal, de 28 anys de presó per un delicte d’assassinat, estafa i falsedat. Les acusacions particulars eleven la petició a 31 anys, mentre que la defensa reclama la lliure absolució.

Ara serà l’Audiència la que, després del veredicte de culpabilitat, fixe la pena corresponent.

Últimes notícies

Corberán crida a rebel·lar-se en Lliga davant el Getafe

El tècnic del València apel·la a caràcter i determinació per a competir en el Coliseum després de menys de 72 hores de descans. Assenyala pilota parada, transicions i defensa com a claus.

Final per la supervivència: Getafe i València es juguen aire en el Coliseum

Getafe i València disputen un dol directe per la permanència. Els azulones arriben en mala ratxa i amb tres reforços, mentres els che busquen el seu primer triomf fora.

Alliberat un octogenari explotat per una xarxa de Bizkaia per a estafes per internet

La Guàrdia Civil ha alliberat un home de més de 80 anys utilitzat per una xarxa assentada en Bizkaia per a estafes en línia. Hi ha 19 detinguts, 121 víctimes identificades i 57 comptes bloquejats.

Montero critica als barons del PP per parlar sense propostes sobre finançament autonòmic

La vicepresidenta primera ha retret al PP que convoque un cim per a debatre sense plantejar alternatives i ha defés una proposta de 21.000 milions.

La família del naufragi a Indonèsia s’acomiada entre dolor i pau i demana justícia

L'única supervivent adulta del naufragi a Indonèsia ha agraït el suport en el funeral a València i ha reclamat una justícia sense odi ni rancor. La família demana a la societat que no s'oblide i recorda que seguix desaparegut un xiquet.

El PSPV impulsa mocions en tots els ajuntaments per a recolzar el nou model de finançament

El PSPV-PSOE presentarà mocions en tots els ajuntaments de la Comunitat Valenciana per a recolzar el nou sistema de finançament autonòmic. La proposta preveu 21.000 milions extra i 3.669 per a la Comunitat en 2027, amb impacte directe en servicis públics

El València busca arrabassar el lideratge i el dia extra de Copa al Reial Madrid

El València visita al líder Reial Madrid en un dol que marca el primer lloc al tancament de la primera volta i atorga jugar les habitacions de Copa en dijous amb dia extra si hi ha passe a semifinals. El resultat condiciona també la condició de cap de sèrie i l'encreuament en el torneig.

La família del naufragi a Indonèsia s’acomiada amb dolor i pau i demana justícia sense odi

Andrea Ortuño ha agraït el suport rebut i ha demanat una justícia sense rancor en el funeral pels seus quatre familiars morts després del naufragi a Indonèsia.