5.7 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

El músic Joan Chamorro porta el seu ‘Tribut a Stéphane Grappelli’ a tres petites localitats amb ItineraCV

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

L’intèrpret de jazz Joan Chamorro portarà este cap de setmana la seua música, a través del festival Itinera, a tres petites localitats de la Comunitat Valenciana situades en les seues tres províncies. Així, oferirà en poblacions de Castelló, València i Alacant de menys de 2.000 habitants el seu ‘Tribut a Stéphane Grappelli’.

Itinera, que ha donat a conèixer estes actuacions en un comunicat, ha destacat que Chamorro “torna a pujar-se a l’autobús d’Itinera” després de “l’èxit del passat mes d’agost amb les actuacions del divendres 2 al diumenge 4”.

Les actuacions que en esta ocasió oferirà el músic, entre el divendres i el diumenge, són “un tribut al gran violinista francés” Stéphane Grappelli en el qual “estarà acompanyat per Elia Bastida a la veu i el violí, i Josep Traver a la guitarra”.

Amb el recorregut que farà este cap de setmana, “el ritme internacional de Joan Chamorro arribarà a alguns pobles inclosos dins de la Ruta 99” de la Comunitat Valenciana, un itinerari “que enllaça els 24 pobles de menys de cent habitants” d’aquesta autonomia i que “des del primer moment ha recolzat el projecte del festival més itinerant”.

La “minigira” de Joan Chamorro i el seu ‘Tribut a Stéphane Grapelli’ començarà el divendres a l’Ènova a les 20.00 hores i continuarà el dissabte a la vesprada a l’interior de la província d’Alacant, on visitarà Tollos i actuarà a les 20 hores. El recorregut conclourà a les localitats castellonenques de Sacanyet-Canals, en sessió matutina, i a les 20.00 hores a Vallat.

Chamorro aprofitarà estes últimes intervencions “per a donar les gràcies pel reconeixement atorgat esta mateixa setmana per la capital castellonenca”, en la qual “amb el seu projecte ‘Sant Andreu Jazz Band’ ha rebut el Sisè Premi Ciutat de Castelló a l’Excel·lència Musical ‘Guitarrista Manuel Babiloni'”, ha afegit el festival.

Este és “un dels projectes més importants de Joan Chamorro, una banda de música Jazz a la ciutat de Barcelona formada per joves talentosos”, ha afegit la mateixa font, que ha apuntat que esta iniciativa “entronca perfectament amb la idea que el Festival Itinera duu a terme tots els estius de potenciar joves músics formats en els conservatoris de música de la Comunitat Valenciana i donar-los l’oportunitat de pujar-se als escenaris dels pobles xicotets” d’este territori.

Últimes notícies

Sanitat administra un 14% més de dosi de la vacuna de la grip en la Comunitat Valenciana

Sanitat ha administrat un 14% més de dosi de la vacuna de la grip que en la campanya anterior: 1.153.296 enfront d'1.012.609. L'augment es replica en totes les províncies i es reforça amb mesures d'impuls i vacunació enfront de la COVID-19.

La Policia Nacional ha detingut a Sagunt a una dona per robar a un ancià després de fer-se passar per cuidadora

Una dona ha sigut arrestada a Sagunt per entrar en la vivenda d'un home d'avançada edat fent-se passar per cuidadora i actuar amb altres dos còmplices. Després d'oblidar la seua motxilla, va intentar recuperar-la inventant-se un intent d'agressió sexual, segons la investigació policial.

Baixaran les temperatures i podria ploure en el litoral en Nit de cap d’any

L'últim dia de 2025 arribarà amb augment de nuvolositat a la vesprada i ruixats febles en el litoral de València i nord d'Alacant. Les màximes descendiran i hi haurà gelades a l'interior amb vent fluix i variable.

Indonèsia reprén la busca de tres espanyols desapareguts després d’un naufragi

Els equips van reprendre este dimecres l'operatiu de rescat en Flores després de l'enfonsament del KM Putri Sakinah el divendres. Es busca a tres espanyols i localitzar el derelicte és clau.

86-73: el València doblega al Partizan i tanca la primera tornada al capdamunt

El València Basket va véncer 86-73 a un Partizan en millora després d'anar a remolc durant gran part del dol. Va remuntar amb Thompson i el rebot ofensiu per a tancar la primera volta a dalt.

L’Elx tanca 24-25 amb 7 milions de pèrdues i preveu 15 de benefici en 25-26

La junta d'accionistes va aprovar uns comptes amb prop de 7 milions en negatiu i un pressupost que anticipa 15 milions de benefici en 2025-26. El club va eixir del concurs de creditors i mantindrà la inversió en plantilla i infraestructures.

El Govern designa a Zulima Pérez per a tancar amb Martínez Mus la comissió mixta de la DANA

El Govern ha designat a Zulima Pérez com a interlocutora per a concretar amb Vicente Martínez Mus la comissió mixta de la DANA. Les dos parts han fixat una reunió el 9 de gener per a acordar la seua constitució i definir el seu funcionament.

Nit de cap d’any: els suplements del taxi poden arribar a 6,7 euros en diverses ciutats

L'OCU assenyala que en Nit de cap d'any els taxis apliquen recàrrecs fixos que encarixen el trajecte. Madrid, Lleida i Palma figuren entre les ciutats amb suplements més alts.