El músic Joan Chamorro porta el seu ‘Tribut a Stéphane Grappelli’ a tres petites localitats amb ItineraCV

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

L’intèrpret de jazz Joan Chamorro portarà este cap de setmana la seua música, a través del festival Itinera, a tres petites localitats de la Comunitat Valenciana situades en les seues tres províncies. Així, oferirà en poblacions de Castelló, València i Alacant de menys de 2.000 habitants el seu ‘Tribut a Stéphane Grappelli’.

Itinera, que ha donat a conèixer estes actuacions en un comunicat, ha destacat que Chamorro “torna a pujar-se a l’autobús d’Itinera” després de “l’èxit del passat mes d’agost amb les actuacions del divendres 2 al diumenge 4”.

Les actuacions que en esta ocasió oferirà el músic, entre el divendres i el diumenge, són “un tribut al gran violinista francés” Stéphane Grappelli en el qual “estarà acompanyat per Elia Bastida a la veu i el violí, i Josep Traver a la guitarra”.

Amb el recorregut que farà este cap de setmana, “el ritme internacional de Joan Chamorro arribarà a alguns pobles inclosos dins de la Ruta 99” de la Comunitat Valenciana, un itinerari “que enllaça els 24 pobles de menys de cent habitants” d’aquesta autonomia i que “des del primer moment ha recolzat el projecte del festival més itinerant”.

La “minigira” de Joan Chamorro i el seu ‘Tribut a Stéphane Grapelli’ començarà el divendres a l’Ènova a les 20.00 hores i continuarà el dissabte a la vesprada a l’interior de la província d’Alacant, on visitarà Tollos i actuarà a les 20 hores. El recorregut conclourà a les localitats castellonenques de Sacanyet-Canals, en sessió matutina, i a les 20.00 hores a Vallat.

Chamorro aprofitarà estes últimes intervencions “per a donar les gràcies pel reconeixement atorgat esta mateixa setmana per la capital castellonenca”, en la qual “amb el seu projecte ‘Sant Andreu Jazz Band’ ha rebut el Sisè Premi Ciutat de Castelló a l’Excel·lència Musical ‘Guitarrista Manuel Babiloni'”, ha afegit el festival.

Este és “un dels projectes més importants de Joan Chamorro, una banda de música Jazz a la ciutat de Barcelona formada per joves talentosos”, ha afegit la mateixa font, que ha apuntat que esta iniciativa “entronca perfectament amb la idea que el Festival Itinera duu a terme tots els estius de potenciar joves músics formats en els conservatoris de música de la Comunitat Valenciana i donar-los l’oportunitat de pujar-se als escenaris dels pobles xicotets” d’este territori.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Detingut a Alacant un fugitiu que va apunyalar als seus exsuegros a Màlaga amb un matxet

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un home de 43 anys en crida i cerca per apunyalar amb un matxet als pares de la seua exparella a Màlaga, després d'acumular diverses ordes d'allunyament i requisitòries judicials.

El Parc Central d’Alacant integrarà la ciutat amb un gran pulmó verd sobre les vies del tren

El futur Parc Central d'Alacant crearà un corredor verd de 200.000 metres quadrats i 2.100 metres lineals sobre les vies del tren, amb una inversió pública de 420 milions per a eliminar la històrica barrera ferroviària i connectar barris hui separats.

El projecte del Parc Central dividix a l’oposició entre l’optimisme del PSOE i els dubtes de Compromís, EU-Podem i Vox

L'anunci del projecte del Parc Central a Alacant desperta entusiasme en el PSOE, mentres Compromís i EU-Podem expressen recels i Vox es desmarca amb dures crítiques a l'acte i al ministre de Transports.

Detingut a Alacant un fugitiu per apunyalar als seus exsuegros a Màlaga

La Policia Nacional va detindre a Alacant a un home de 43 anys buscat per apunyalar amb un matxet als pares de la seua exparella a Màlaga, després d'acumular diverses ordes judicials i policials.

Eray Cömert patix una lesió abdominal i sembra dubtes en la defensa del València

Eray Cömert patix una lesió en la musculatura abdominal després d'un colp davant l'Elx i s'unix a la baixa de Unai Núñez, deixant a César Tárrega com a únic central disponible del València.

El València aconseguirà els 3.000 partits en Primera enfront del Mallorca

El València CF arribarà als 3.000 partits en Primera Divisió en el seu pròxim dol de Lliga davant el Mallorca, una fita que consolida al club com un dels històrics del futbol espanyol.

Lucas Cepeda es reivindica amb un gol clau en el moment més delicat de l’Elx

El xilé Lucas Cepeda va firmar el seu primer gol en LaLiga amb l'Elx en un moment crític per a l'equip i es guanya pes en els plans de Eder Sarabia.

La Renda 2025 confirma que les ajudes per la dana queden exemptes d’IRPF

Les ajudes per la dana d'octubre de 2024 concedides pel Govern, la Generalitat i els ajuntaments no tributen en l'IRPF de la Renda 2025, segons l'Agència Tributària.