El músic Joan Chamorro porta el seu ‘Tribut a Stéphane Grappelli’ a tres petites localitats amb ItineraCV

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

L’intèrpret de jazz Joan Chamorro portarà este cap de setmana la seua música, a través del festival Itinera, a tres petites localitats de la Comunitat Valenciana situades en les seues tres províncies. Així, oferirà en poblacions de Castelló, València i Alacant de menys de 2.000 habitants el seu ‘Tribut a Stéphane Grappelli’.

Itinera, que ha donat a conèixer estes actuacions en un comunicat, ha destacat que Chamorro “torna a pujar-se a l’autobús d’Itinera” després de “l’èxit del passat mes d’agost amb les actuacions del divendres 2 al diumenge 4”.

Les actuacions que en esta ocasió oferirà el músic, entre el divendres i el diumenge, són “un tribut al gran violinista francés” Stéphane Grappelli en el qual “estarà acompanyat per Elia Bastida a la veu i el violí, i Josep Traver a la guitarra”.

Amb el recorregut que farà este cap de setmana, “el ritme internacional de Joan Chamorro arribarà a alguns pobles inclosos dins de la Ruta 99” de la Comunitat Valenciana, un itinerari “que enllaça els 24 pobles de menys de cent habitants” d’aquesta autonomia i que “des del primer moment ha recolzat el projecte del festival més itinerant”.

La “minigira” de Joan Chamorro i el seu ‘Tribut a Stéphane Grapelli’ començarà el divendres a l’Ènova a les 20.00 hores i continuarà el dissabte a la vesprada a l’interior de la província d’Alacant, on visitarà Tollos i actuarà a les 20 hores. El recorregut conclourà a les localitats castellonenques de Sacanyet-Canals, en sessió matutina, i a les 20.00 hores a Vallat.

Chamorro aprofitarà estes últimes intervencions “per a donar les gràcies pel reconeixement atorgat esta mateixa setmana per la capital castellonenca”, en la qual “amb el seu projecte ‘Sant Andreu Jazz Band’ ha rebut el Sisè Premi Ciutat de Castelló a l’Excel·lència Musical ‘Guitarrista Manuel Babiloni'”, ha afegit el festival.

Este és “un dels projectes més importants de Joan Chamorro, una banda de música Jazz a la ciutat de Barcelona formada per joves talentosos”, ha afegit la mateixa font, que ha apuntat que esta iniciativa “entronca perfectament amb la idea que el Festival Itinera duu a terme tots els estius de potenciar joves músics formats en els conservatoris de música de la Comunitat Valenciana i donar-los l’oportunitat de pujar-se als escenaris dels pobles xicotets” d’este territori.

Últimes notícies

Presó provisional per a tres dels cinc detinguts per l’homicidi d’un estatunidenc a Sagunt

El Jutjat de Sagunt ordena presó provisional sense fiança per a tres dels cinc jóvens detinguts per l'homicidi d'un ciutadà estatunidenc el cadàver del qual va aparéixer en un edifici abandonat en 2025.

Mor un home de 80 anys en bolcar el seu tractor en una pista agrícola de Figueroles

Un home de 80 anys ha mort en bolcar el seu tractor en una pista forestal del terme municipal de Figueroles. Els bombers i els servicis sanitaris només han pogut certificar la defunció del conductor.

Morant manté la gestora del PSPV a Alacant i la veu amb molta faena per davant

Diana Morant descarta posar fi a curt termini a la gestora del PSPV a Alacant, defén el seu projecte polític i càrrega contra el repartiment de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan.

La confraria de Sagunt que va vetar a les dones inicia les seues processons sense incidents

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt celebra la seua primera processó després de votar contra la incorporació de dones, en plena polèmica legal i turística.

El PSPV exigix una comissió d’investigació pel contracte de l’esposa de Pérez Llorca en la Diputació de València

El PSPV-PSOE reclamarà en la Diputació de València una comissió d'investigació sobre la contractació de l'esposa del president Juanfran Pérez Llorca i acusa el PP d'utilitzar les institucions en el seu benefici.

Castelló llança la seua nova marca turística per a un model sense massificacions

L'Ajuntament de Castelló presenta la marca turística 'Castelló, viure l'autèntic' per a posicionar la ciutat com a destí mediterrani de qualitat, pròxim i allunyat de la massificació.

La jutgessa imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a acusar en el cas de VPP d’Alacant

La magistrada de la Plaça 5 del Tribunal d'Instància d'Alacant imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a personar-se com acusacion popular en la causa sobre les VPP de la Platja de Sant Joan.

Sindicats convoquen una vaga educativa en la Comunitat Valenciana el 31 de març

Els sindicats STEPV, CSIF, CCOO i UGT criden a una vaga educativa el 31 de març en la Comunitat Valenciana per a reclamar millores salarials i laborals i desbloquejar la negociació amb la Conselleria d'Educació.