El músic Joan Chamorro porta el seu ‘Tribut a Stéphane Grappelli’ a tres petites localitats amb ItineraCV

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

L’intèrpret de jazz Joan Chamorro portarà este cap de setmana la seua música, a través del festival Itinera, a tres petites localitats de la Comunitat Valenciana situades en les seues tres províncies. Així, oferirà en poblacions de Castelló, València i Alacant de menys de 2.000 habitants el seu ‘Tribut a Stéphane Grappelli’.

Itinera, que ha donat a conèixer estes actuacions en un comunicat, ha destacat que Chamorro «torna a pujar-se a l’autobús d’Itinera» després de «l’èxit del passat mes d’agost amb les actuacions del divendres 2 al diumenge 4».

Les actuacions que en esta ocasió oferirà el músic, entre el divendres i el diumenge, són «un tribut al gran violinista francés» Stéphane Grappelli en el qual «estarà acompanyat per Elia Bastida a la veu i el violí, i Josep Traver a la guitarra».

Amb el recorregut que farà este cap de setmana, «el ritme internacional de Joan Chamorro arribarà a alguns pobles inclosos dins de la Ruta 99» de la Comunitat Valenciana, un itinerari «que enllaça els 24 pobles de menys de cent habitants» d’aquesta autonomia i que «des del primer moment ha recolzat el projecte del festival més itinerant».

La «minigira» de Joan Chamorro i el seu ‘Tribut a Stéphane Grapelli’ començarà el divendres a l’Ènova a les 20.00 hores i continuarà el dissabte a la vesprada a l’interior de la província d’Alacant, on visitarà Tollos i actuarà a les 20 hores. El recorregut conclourà a les localitats castellonenques de Sacanyet-Canals, en sessió matutina, i a les 20.00 hores a Vallat.

Chamorro aprofitarà estes últimes intervencions «per a donar les gràcies pel reconeixement atorgat esta mateixa setmana per la capital castellonenca», en la qual «amb el seu projecte ‘Sant Andreu Jazz Band’ ha rebut el Sisè Premi Ciutat de Castelló a l’Excel·lència Musical ‘Guitarrista Manuel Babiloni'», ha afegit el festival.

Este és «un dels projectes més importants de Joan Chamorro, una banda de música Jazz a la ciutat de Barcelona formada per joves talentosos», ha afegit la mateixa font, que ha apuntat que esta iniciativa «entronca perfectament amb la idea que el Festival Itinera duu a terme tots els estius de potenciar joves músics formats en els conservatoris de música de la Comunitat Valenciana i donar-los l’oportunitat de pujar-se als escenaris dels pobles xicotets» d’este territori.

Últimes notícies

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.

Més vigilància policial a la Devesa de El Saler després d’un incendi intencionat

La Policia Local de València ha reforçat la vigilància a la Devesa de El Saler després de l’incendi forestal declarat dijous, que les investigacions apunten que ha sigut provocat. L’Ajuntament també treballa per ampliar els canons SIDEINFO antiincendis instal·lats al parc natural.