Anuncios

El Pakistan rebutja les acusacions infundades d’atacs contra l’Índia

El Govern del Pakistan ha rebutjat ‘categòricament’ les acusacions «manifests» que es van circular per mitjans de comunicació indis, les quals assenyalen atacs perpetrats per l’Exèrcit pakistanés contra diverses ciutats de l’Índia i el Caixmir controlat per Nova Delhi. aquesta reacció arriba en un context de tensions creixents entre ambdues potències nuclears, que es troben enfrontades per diverses qüestions polítiques i territorials.

El Ministeri d’Exteriors pakistanés ha emès un comunicat en què descriu les afirmacions d’atacs contra ciutats com Pathankot (nord), Jaisalmer (nord-oest) i Srinagar (al Caixmir) com a totalment manifests, amb un trasfons de motivacions polítiques que cerquen desacreditar el Pakistan. En aquest sentit, han acusat a l’Índia d’instigar una campanya de propaganda imprudent, pensada per propagar mentides.

Anuncios

A més, el Govern del Pakistan ha instat la comunitat internacional a “prendre nota seriosa d’aquest perillós comportament”. Ha demanat a l’Índia moderació i responsabilitat, advertint que qualsevol escalada basada en falses pretensions serà respondre amb “plena determinació i fermesa” per tal de salvaguardar la sobirania i la integritat territorial del Pakistan.

Socialment, aquest incident ha generat un augment de les tensions regionals, així com una preocupació sobre les possibles repercussions d’una escalada de conflicte. Les dues nacions, amb un historial de conflictes, continuen enverinant les relacions amb acusacions i desmentiments, amb la comunitat internacional vigilant atentament els esdeveniments.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.

El Consell suma 7 milions més en ajudes al lloguer per a afectats per la dana de 2024

El Consell amplia en set milions d'euros les ajudes al lloguer per als qui no poden usar la seua vivenda després de la dana del 29 d'octubre de 2024 i obri un nou termini fins a 2026.

El jutge manté l’arxivament del cas per l’incendi de Campanar al no veure indicis nous

El jutge d'Instrucció manté l'arxivament provisional de la causa per l'incendi de Campanar en considerar que l'informe pericial dels afectats no aporta dades noves ni rellevants.

El excomisionado de la dana refusa comparéixer en la comissió de Les Corts

El excomisionado del Govern per a la dana, José María Ángel, rebutja acudir a la comissió d'investigació de Les Corts en considerar que només les Corts Generals poden controlar-li, la qual cosa el PP interpreta com un boicot de l'Executiu.

L’Elx vol assegurar la permanència davant un Alabés al límit

Elx i Esportiu Alabés es juguen bona part del seu futur en Primera en un dol directe en el Martínez Valero, amb els locals prop de la salvació i els vitorians a la vora del descens.

Mazón condiciona el lliurament de les seues crides i missatges a la fallada sobre si és testimoni o investigat

La defensa de Carlos Mazón comunica al jutjat de Catarroja que només aportarà voluntàriament les seues crides i missatges quan l'Audiència de València aclarisca si declara com a testimoni o com investigat en la causa sobre la gestió de la DANA.

Detingut a Santa Pola després d’atropellar a un policia local i fugir amb cotxe

Un conductor va ser detingut a Santa Pola després d'atropellar a un agent de la Policia Local quan este li va donar l'alt per conducció temerària i fugir del lloc. El policia va patir una fractura de cama i va haver de ser hospitalitzat i intervingut quirúrgicament.
Anuncios