El Pakistan rebutja les acusacions infundades d’atacs contra l’Índia

El Govern del Pakistan ha rebutjat ‘categòricament’ les acusacions «manifests» que es van circular per mitjans de comunicació indis, les quals assenyalen atacs perpetrats per l’Exèrcit pakistanés contra diverses ciutats de l’Índia i el Caixmir controlat per Nova Delhi. aquesta reacció arriba en un context de tensions creixents entre ambdues potències nuclears, que es troben enfrontades per diverses qüestions polítiques i territorials.

El Ministeri d’Exteriors pakistanés ha emès un comunicat en què descriu les afirmacions d’atacs contra ciutats com Pathankot (nord), Jaisalmer (nord-oest) i Srinagar (al Caixmir) com a totalment manifests, amb un trasfons de motivacions polítiques que cerquen desacreditar el Pakistan. En aquest sentit, han acusat a l’Índia d’instigar una campanya de propaganda imprudent, pensada per propagar mentides.

A més, el Govern del Pakistan ha instat la comunitat internacional a «prendre nota seriosa d’aquest perillós comportament». Ha demanat a l’Índia moderació i responsabilitat, advertint que qualsevol escalada basada en falses pretensions serà respondre amb «plena determinació i fermesa» per tal de salvaguardar la sobirania i la integritat territorial del Pakistan.

Socialment, aquest incident ha generat un augment de les tensions regionals, així com una preocupació sobre les possibles repercussions d’una escalada de conflicte. Les dues nacions, amb un historial de conflictes, continuen enverinant les relacions amb acusacions i desmentiments, amb la comunitat internacional vigilant atentament els esdeveniments.

Últimes notícies

Iñigo Pérez alerta d’un partit altament emocional en el debut a Santander

Iñigo Pérez preveu un partit molt emocional en el debut del Villarreal a LALIGA al camp del Racing de Santander i insistix que l’equip ha de saber gestionar eixa pressió. El tècnic navarrés es mostra satisfet amb la pretemporada, confia en els jòvens i fixa com a repte agarrar-se als llocs de Champions.

Luís Castro s’esborra els objectius llargs: el Levante només pensa en l’Espanyol

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, assegura que l’única meta ara és debutar amb victòria diumenge al camp de l’Espanyol en la primera jornada de LaLiga EA Sports.

Alberto Moleiro agafa el 10 de Parejo i Macià lluirà el 26 al Villarreal

Alberto Moleiro lluirà el dorsal 10 que ha deixat lliure Dani Parejo, mentre que el jove Carlos Macià tindrà el 26 i podrà alternar el primer equip amb el filial del Villarreal.

El Consell acusa Diana Morant de gastar 72.000 euros en una ‘juerga’ per l’eclipsi

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, acusa la ministra Diana Morant d’haver organitzat amb diners públics una festa amb barra lliure, càtering i concert per seguir el minut de l’eclipsi al Observatorio de Yebes. Exigix explicacions al Govern de Pedro Sánchez i demana més respecte pel diners públics.

Pérez Llorca denuncia un greuge amb Cofrents davant la pròrroga d’Almaraz

Juanfran Pérez Llorca critica que Cofrents rep un tracte diferent al d’Almaraz tot i tindre, segons defensa, els mateixos informes i garanties de seguretat. La Generalitat reclama que es resolga ja la continuïtat de la central valenciana més enllà de 2030.

Abiel Osorio es presenta a l’Elx: gols, esforç i humilitat

El davanter argentí Abiel Osorio s’ha presentat amb l’Elx amb el repte de marcar gols, aportar competència en atac i treballar amb humilitat.

El Valencia es prova amb cinc defenses per l’absència de lateral dret

Carlos Corberán ha consolidat una defensa de cinc homes en els últims tres amistosos per reforçar la solidesa arran de l’absència d’un lateral dret específic, mentres espera tancar el fitxatge d’Arnau Martínez.

Luís Castro admet que el Levante ha hagut de vendre Carlos Espí per necessitat econòmica

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, assegura que ni ell ni el club volien vendre Carlos Espí al Real Madrid, però admet que la delicada situació econòmica ha obligat a tancar l’operació i valora el mercat com a molt positiu.