El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura professional amb Juan Carlos Ferrero i va resumir la seua posició en una frase: ‘cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’. El comentari es va produir després de conéixer-se el final d’una aliança de set anys que va començar quan el tennista tenia 15 i que va coincidir amb el seu ascens meteòric fins al número u del món.

Considerat la figura més influent a l’entorn del jugador, Carlos Alcaraz González no va revelar el motiu de la no renovació del contracte de Ferrero. La decisió va arribar malgrat el balanç de resultats, amb 24 títols als 22 anys, inclosos 6 Gran eslam, i al fet que el tècnic valencià va ser reconegut com a millor entrenador de l’any per l’ATP. La prudència del pare va evitar alimentar conjectures i va apuntar al fet que, més enllà de les opinions externes, l’equip va prioritzar el que entén més convenient per al futur del tennista.

Reacció de Ferrero

Ferrero, per part seua, va reconéixer en una entrevista sentir-se ‘dolgut’, encara que amb una ‘sensació de tranquil·litat i d’haver fet els deures’. També va revelar que no tanca la porta a tornar a treballar amb el murcià i va subratllar que té ‘possibilitats de ser el millor tennista de la història‘. Les seues paraules van reflectir una mescla d’orgull pel camí compartit i acceptació d’una decisió que no va dependre només d’ell.

Una setmana després d’anunciar-se la ruptura, el tècnic va assenyalar que hi havia ‘unes certes coses’ en les quals no estaven d’acord i que ni tan sols es van asseure a parlar d’això. Va agregar que ‘des de l’entorn de Carlos’ es va pensar que el millor era deixar-lo, la qual cosa va apuntar a una decisió presa des del nucli més pròxim del jugador. El pare va declinar oferir més explicacions, un gest que va reforçar la idea de tancar files i evitar una confrontació pública.

El desenllaç va tancar una etapa crucial en la construcció del campió i va obrir una altra en la qual el número u haurà de reordenar el seu equip tècnic. La continuïtat de Ferrero en l’horitzó com a opció futura va suavitzar l’impacte i manté oberta la possibilitat d’un retrobament si les circumstàncies canvien. Mentrestant, el missatge del pare, centrat en respectar les opinions i a no avivar el soroll, va convidar que el focus torne a la pista i a la planificació esportiva.

Últimes notícies

Rehabilitar un os triat per a l’alliberament marca després com es comporta al bosc

Un estudi amb ossos orfes rehabilitats en sis països europeus mostra que el tipus de rehabilitació influïx en com es mouen i en la seua actitud davant espais humanitzats quan tornen a la natura.

El Nou Mestalla entra en una fase clau amb l’itzat de la coberta

El Nou Mestalla ha iniciat l’itzat coordinat de l’estructura principal de la futura coberta, una maniobra complexa amb tecnologia d’elevació sincronitzada que marcarà la configuració definitiva de l’estadi.

Tres dels cinc detinguts per tràfic de droga a gran escala ingressen en presó

La Policia Nacional ha desarticulat un grup criminal que distribuïa cocaïna i haixix des del camp de Gibraltar i ha detingut cinc persones, tres ja en presó provisional.

Consternació a Alzira per la mort d’una xiqueta de 11 anys en caure-li un pilar a casa

Una xiqueta de 11 anys ha mort a Alzira en caure-li un pilar en una vivenda de la Vall de la Casella. El seu germà de 9 anys continua ingressat a l’Hospital La Fe amb diversos traumatismes.

Catorze detinguts a Torrevieja per una xarxa de venda de droga

La Guàrdia Civil ha desarticulat a Torrevieja una organització dedicada a la venda i distribució de droga, amb catorze detinguts i quatre domicilis escorcollats.

El Consell aprovarà la pròxima setmana la pujada salarial del professorat públic

El Consell té previst donar llum verda en el pròxim ple a la primera pujada salarial pactada amb ANPE i CSIF per al professorat de l’educació pública no universitària. El president Juanfran Pérez Llorca ha remarcat a Polop que el Govern valencià complix així els compromisos adquirits.

El PSPV-PSOE reclama disculpes a Mompó per dir-li a Morant ‘lameculos de Sánchez’

El PSPV-PSOE ha demanat a Vicent Mompó, president de la Diputació de València, que es disculpe per haver qualificat Diana Morant de ‘lameculos de Sánchez’ en un missatge en xarxes socials, unes paraules que els socialistes consideren masclistes i agressives.

Mompó carrega contra Morant i la titla de lameculos de Sánchez per la gestió de la DANA

Vicent Mompó ha atacat durament Diana Morant en xarxes socials i l'ha anomenada lameculos de Sánchez després que ella criticara la gestió de la Diputació de València durant la DANA de 2024.