El PSOE aplaudix a Mbappè per cridar a votar contra la ultradreta: ‘Pot ser el seu millor gol’

MADRID, 17 (EUROPA PRESS)

El PSOE ha elogiat al futbolista francés Kylian Mbappé per les seues declaracions en les quals feia una crida a votar en les pròximes eleccions franceses i fer-ho en contra de la ultradreta i considera que “pot ser el seu millor gol”, segons ha afirmat la portaveu Esther Peña.

“Tota acció que vaja a conscienciar a la població de la importància de frenar a la ultradreta és bona, és positiva i en el cas de Mbappé jo crec que pot ser el seu millor gol”, ha assenyalat aquest dilluns en una roda de premsa.

Així ha aplaudit al capità de la selecció francesa que ha entrat de ple en la campanya electoral de les eleccions legislatives en el seu país, previstes per a final de mes, en mostrar-se “contra els extrems, contra les idees que dividixen, segons va afirmar”.

Les paraules van ser replicades des del partit Agrupació Nacional, liderat per Marine Le Pen, i li han demanat “un poc de contenció” i que no done “lliçons polítiques”, segons va expressar el vicepresident de la formació Sèbastien Chenu.

La portaveu del PSOE ha afirmat que “tant de bo hi haguera més veus com ell” i també ha saludat la formació de la coalició d’esquerres a França, en la qual participen els socialistes.

“França ha fet un pas inèdit en dècades i Mbappé ha fet un pas important perquè molts joves siguen conscients del que ens estem jugant, del perill que aguaita Per als drets i les llibertats i per a la nostra forma d’entendre la vida”, ha apuntat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.