El PSOE aplaudix a Mbappè per cridar a votar contra la ultradreta: ‘Pot ser el seu millor gol’

MADRID, 17 (EUROPA PRESS)

El PSOE ha elogiat al futbolista francés Kylian Mbappé per les seues declaracions en les quals feia una crida a votar en les pròximes eleccions franceses i fer-ho en contra de la ultradreta i considera que «pot ser el seu millor gol», segons ha afirmat la portaveu Esther Peña.

«Tota acció que vaja a conscienciar a la població de la importància de frenar a la ultradreta és bona, és positiva i en el cas de Mbappé jo crec que pot ser el seu millor gol», ha assenyalat aquest dilluns en una roda de premsa.

Així ha aplaudit al capità de la selecció francesa que ha entrat de ple en la campanya electoral de les eleccions legislatives en el seu país, previstes per a final de mes, en mostrar-se «contra els extrems, contra les idees que dividixen, segons va afirmar».

Les paraules van ser replicades des del partit Agrupació Nacional, liderat per Marine Le Pen, i li han demanat «un poc de contenció» i que no done «lliçons polítiques», segons va expressar el vicepresident de la formació Sèbastien Chenu.

La portaveu del PSOE ha afirmat que «tant de bo hi haguera més veus com ell» i també ha saludat la formació de la coalició d’esquerres a França, en la qual participen els socialistes.

«França ha fet un pas inèdit en dècades i Mbappé ha fet un pas important perquè molts joves siguen conscients del que ens estem jugant, del perill que aguaita Per als drets i les llibertats i per a la nostra forma d’entendre la vida», ha apuntat.

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.