14.8 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

El PSOE aplaudix a Mbappè per cridar a votar contra la ultradreta: ‘Pot ser el seu millor gol’

MADRID, 17 (EUROPA PRESS)

El PSOE ha elogiat al futbolista francés Kylian Mbappé per les seues declaracions en les quals feia una crida a votar en les pròximes eleccions franceses i fer-ho en contra de la ultradreta i considera que “pot ser el seu millor gol”, segons ha afirmat la portaveu Esther Peña.

“Tota acció que vaja a conscienciar a la població de la importància de frenar a la ultradreta és bona, és positiva i en el cas de Mbappé jo crec que pot ser el seu millor gol”, ha assenyalat aquest dilluns en una roda de premsa.

Així ha aplaudit al capità de la selecció francesa que ha entrat de ple en la campanya electoral de les eleccions legislatives en el seu país, previstes per a final de mes, en mostrar-se “contra els extrems, contra les idees que dividixen, segons va afirmar”.

Les paraules van ser replicades des del partit Agrupació Nacional, liderat per Marine Le Pen, i li han demanat “un poc de contenció” i que no done “lliçons polítiques”, segons va expressar el vicepresident de la formació Sèbastien Chenu.

La portaveu del PSOE ha afirmat que “tant de bo hi haguera més veus com ell” i també ha saludat la formació de la coalició d’esquerres a França, en la qual participen els socialistes.

“França ha fet un pas inèdit en dècades i Mbappé ha fet un pas important perquè molts joves siguen conscients del que ens estem jugant, del perill que aguaita Per als drets i les llibertats i per a la nostra forma d’entendre la vida”, ha apuntat.

Últimes notícies

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.

Pérez Llorca defén el retorn de menors no acompanyats i dades de delinqüència transparents

En la seua investidura, Pérez Llorca ha defés ordenar la immigració amb sentit comú i ha plantejat el retorn de menors no acompanyats als seus països d'origen. Ha reclamat dades transparents sobre delinqüència, controls d'edat i cooperació estatal i europea per a combatre màfies i reforçar la vigilància.

Pérez Llorca veu el Pacte Verd Europeu com la major amenaça per al camp i recolza Cofrentes

En la seua investidura en Les Corts, Juanfran Pérez Llorca ha denunciat que el Pacte Verd Europeu imposa costos i burocràcia i ha demanat igualtat enfront d'importacions de tercers països. També ha defés mantindre oberta la central de Cofrentes