El PSOE aplaudix a Mbappè per cridar a votar contra la ultradreta: ‘Pot ser el seu millor gol’

MADRID, 17 (EUROPA PRESS)

El PSOE ha elogiat al futbolista francés Kylian Mbappé per les seues declaracions en les quals feia una crida a votar en les pròximes eleccions franceses i fer-ho en contra de la ultradreta i considera que “pot ser el seu millor gol”, segons ha afirmat la portaveu Esther Peña.

“Tota acció que vaja a conscienciar a la població de la importància de frenar a la ultradreta és bona, és positiva i en el cas de Mbappé jo crec que pot ser el seu millor gol”, ha assenyalat aquest dilluns en una roda de premsa.

Així ha aplaudit al capità de la selecció francesa que ha entrat de ple en la campanya electoral de les eleccions legislatives en el seu país, previstes per a final de mes, en mostrar-se “contra els extrems, contra les idees que dividixen, segons va afirmar”.

Les paraules van ser replicades des del partit Agrupació Nacional, liderat per Marine Le Pen, i li han demanat “un poc de contenció” i que no done “lliçons polítiques”, segons va expressar el vicepresident de la formació Sèbastien Chenu.

La portaveu del PSOE ha afirmat que “tant de bo hi haguera més veus com ell” i també ha saludat la formació de la coalició d’esquerres a França, en la qual participen els socialistes.

“França ha fet un pas inèdit en dècades i Mbappé ha fet un pas important perquè molts joves siguen conscients del que ens estem jugant, del perill que aguaita Per als drets i les llibertats i per a la nostra forma d’entendre la vida”, ha apuntat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.