El PSOE de Sant Vicent del Raspeig denuncia davant de la Guàrdia Civil ‘actes vandàlics’ en la seu del partit

ALACANT, 3 (EUROPA PRESS)

El PSOE del municipi alacantí de Sant Vicent del Raspeig ha presentat una denúncia en la caserna de la Guàrdia Civil de la localitat i ha donat part a la Policia Local per uns «actes vandàlics que ha patit recentment» la seu de la formació.

Així ho ha assenyalat a través d’un comunicat hui dijous, en el qual ha difós diverses imatges de la porta principal d’esta seu, que «ha clarejat amb el cristall de l’entrada trencat a causa d’un presumpte colp amb una ampolla».

La formació ha afirmat que també s’han trobat «taques amb olor orín en el portal i escopinyades». «Condemnem este tipus d’actes realitzats per les persones incíviques i intolerants», han conclòs.

Últimes notícies

La desinformació sobre la covid que va costar la vida al valencià Jorge Lis

El valencià Jorge Lis, exsubcampió d’Espanya de motociclisme, va morir per covid en 2021 després de rebutjar la vacuna influenciat per la desinformació en internet i les xarxes socials.

Una operadora d’Emergències nega que sapigueren que els bombers forestals s’havien retirat

Una operadora del centre de coordinació d’Emergències ha negat davant la jutgessa de Catarroja que tingueren constància de la retirada dels bombers forestals durant la dana i ha admés que es va quedar en ‘shock’ quan un company va declarar el contrari.

Localitzen la bebé sostreta a l’hospital de Gandia i detenen els seus pares

La Policia Nacional ha localitzat la bebé de 7 dies sostreta de l’Hospital Francesc de Borja de Gandia, ingressada després de donar positiu per cocaïna, i ha detingut els seus pares i una jove familiar.

València acollirà 218 obres de Sorolla amb un lloguer de 19,7 milions

El Consell ha autoritzat un contracte de lloguer de 19,7 milions amb la Hispanic Society of America que permetrà exhibir a València 218 obres de Joaquín Sorolla durant fins a 15 anys.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV marca la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha aconseguit la nota de tall més alta de la Comunitat, amb un 13,504, mentres que Medicina a la UV torna a ser el grau més sol·licitat en primera opció.

Pradas demana que Bernabé i Polo entreguen voluntàriament tots els missatges de la DANA

La defensa de Salomé Pradas ha demanat al Jutjat de Catarroja que la delegada del Govern, Pilar Bernabé, i el president de la CHJ, Miguel Polo, aporten totes les comunicacions del dia de la DANA, especialment sobre el barranc del Poyo.

Detingut a Oriola un home buscat a Suècia per crim organitzat i tràfic d’armes

La Policia Nacional ha detingut a Oriola un home reclamat per Suècia per la seua vinculació amb organitzacions criminals dedicades al crim organitzat i a la facilitació d’armes.

Més de 5.500 signatures reclamen solucions al deteriorament de la sanitat pública valenciana

Més de 5.500 infermeres i fisioterapeutes de la sanitat pública valenciana han signat un manifest, entregat a la Conselleria de Sanitat, per a denunciar el deteriorament de les seues condicions laborals i la creixent pressió assistencial. El sindicat Satse advertix que continuarà amb mobilitzacions i prepara una jornada de vaga per a finals de novembre si no hi ha avanços en la negociació.