El PSPV denuncia un atac vandàlic contra la seva seu a Sogorb

El PSPV-PSOE de Sogorb ha presentat una denúncia a la Guàrdia Civil després d’un recent atac vandàlic contra la seva seu local durant la matinada d’aquest dimecres. El portaveu socialista a l’Ajuntament, Gregorio Moya, ha explicat que «algú ha aprofitat la foscor de la nit per a intentar arrancar el cartell identificatiu de la Casa del Poble», una acció que, segons els socialistes, representa un atac directe contra la democràcia i les llibertats polítiques que no pot quedar impune.

Moya ha expressat la seva preocupació pel fet que aquest tipus d’agressions «no són fets aïllats», ja que s’afegeixen a altres incidents similars ocorreguts en els últims anys a les seus del partit a Nules, Almassora, Castelló o Viver. «El denominador comú és que es produeixen en un context de creixent polarització i d’augment de la tensió política impulsada per l’extrema dreta», ha comentat Moya.

«A alguns sembla que no els agrada que hi haja persones que pensen diferent i intenten silenciar-nos amb violència política. I això és, precisament, el que han intentat fer hui a Sogorb», ha subratllat el portaveu del partit.
En relació amb la situació política actual a Espanya, ha lamentat que el PP s’haja tornat un partit «fagocitat per Vox«. «Anem retrocedint com a crancs en una deriva preocupant que substitueix el debat i el respecte per la pluralitat pel insult i l’atac. Hem de parar les màquines de l’odi i recuperar una societat que vivia en convivència», ha afegit.

Des de la direcció provincial, el secretari general del PSPV-PSOE de Castelló, Samuel Falomir, ha transmès el seu suport al col·lectiu de Sogorb, assegurant que «mai» es deixaran «intimidar». «Podran dir i fer el que vulguen, però no aconseguiran que renunciem a seguir governant per a la majoria, per la democràcia i pel respecte. Nosaltres tenim clar el nostre compromís amb la llibertat, els drets i la convivència», ha afirmat Falomir.

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.