El PSPV denuncia un atac vandàlic contra la seva seu a Sogorb

El PSPV-PSOE de Sogorb ha presentat una denúncia a la Guàrdia Civil després d’un recent atac vandàlic contra la seva seu local durant la matinada d’aquest dimecres. El portaveu socialista a l’Ajuntament, Gregorio Moya, ha explicat que «algú ha aprofitat la foscor de la nit per a intentar arrancar el cartell identificatiu de la Casa del Poble», una acció que, segons els socialistes, representa un atac directe contra la democràcia i les llibertats polítiques que no pot quedar impune.

Moya ha expressat la seva preocupació pel fet que aquest tipus d’agressions «no són fets aïllats», ja que s’afegeixen a altres incidents similars ocorreguts en els últims anys a les seus del partit a Nules, Almassora, Castelló o Viver. «El denominador comú és que es produeixen en un context de creixent polarització i d’augment de la tensió política impulsada per l’extrema dreta», ha comentat Moya.

«A alguns sembla que no els agrada que hi haja persones que pensen diferent i intenten silenciar-nos amb violència política. I això és, precisament, el que han intentat fer hui a Sogorb», ha subratllat el portaveu del partit.
En relació amb la situació política actual a Espanya, ha lamentat que el PP s’haja tornat un partit «fagocitat per Vox«. «Anem retrocedint com a crancs en una deriva preocupant que substitueix el debat i el respecte per la pluralitat pel insult i l’atac. Hem de parar les màquines de l’odi i recuperar una societat que vivia en convivència», ha afegit.

Des de la direcció provincial, el secretari general del PSPV-PSOE de Castelló, Samuel Falomir, ha transmès el seu suport al col·lectiu de Sogorb, assegurant que «mai» es deixaran «intimidar». «Podran dir i fer el que vulguen, però no aconseguiran que renunciem a seguir governant per a la majoria, per la democràcia i pel respecte. Nosaltres tenim clar el nostre compromís amb la llibertat, els drets i la convivència», ha afirmat Falomir.

Últimes notícies

Xavi Albert agafa el timó del Valencia Basket masculí per a dos temporades

El Valencia Basket ha confirmat Xavi Albert com a entrenador principal de la primera plantilla masculina per a les dos pròximes temporades, després de l’eixida de Pedro Martínez al Real Madrid.

Cinc detinguts en desmantellar quatre punts de venda de droga a Sueca i Riola

La Guàrdia Civil ha detingut cinc persones i ha desarticulat quatre punts de venda de cocaïna i marihuana a Sueca i Riola, on la droga es venia fins i tot a menors.

Arresten a Novelda un fugitíu alemany reclamat amb dos ordres europees de detenció

La Guàrdia Civil ha detingut a Novelda un home alemany de 45 anys sobre el qual pesaven dues Ordres Europees de Detenció per alteració de l’ordre públic. El tribunal ha ordenat la seua llibertat amb mesures cautelars i ha intervingut la furgoneta en què circulava, també reclamada per Alemanya.

Detingut a Novelda un fugitiu alemany reclamat amb dues Ordres Europees de Detenció

La Guàrdia Civil ha detingut a Novelda un home alemany de 45 anys amb dues Ordres Europees de Detenció per alteració de l'ordre públic, després d’un control de vehicles on també han intervingut la furgoneta en què viatjava.

Juan Gea alerta que la societat té por de perdre drets i acaba tragant massa coses

L’actor valencià Juan Gea torna al Festival de Teatre Clàssic de Mérida amb una Electra actualitzada i reflexiona sobre la por social a perdre drets, el trencament del diàleg i el valor del pensament humà front a la intel·ligència artificial.

A presó el conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 en Alicante

Un home ha ingressat a presó provisional acusat d’homicidi per imprudència greu i delictes contra la seguretat viària per un accident mortal dissabte a la N-332, a la província d’Alacant.

Presó provisional per al conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 a Alacant

Un home ha ingressat a presó provisional, comunicada i sense fiança, acusat de causar un accident mortal entre un cotxe i una moto a la N-332, a la província d’Alacant, dissabte passat.

Presó provisional per al conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 a Alacant

Un home ha ingressat en presó provisional acusat d’homicidi per imprudència greu, lesions i delictes contra la seguretat viària per un accident mortal dissabte passat a la N-332, a la província d’Alacant.