El PSPV denuncia un atac vandàlic contra la seva seu a Sogorb

El PSPV-PSOE de Sogorb ha presentat una denúncia a la Guàrdia Civil després d’un recent atac vandàlic contra la seva seu local durant la matinada d’aquest dimecres. El portaveu socialista a l’Ajuntament, Gregorio Moya, ha explicat que “algú ha aprofitat la foscor de la nit per a intentar arrancar el cartell identificatiu de la Casa del Poble”, una acció que, segons els socialistes, representa un atac directe contra la democràcia i les llibertats polítiques que no pot quedar impune.

Moya ha expressat la seva preocupació pel fet que aquest tipus d’agressions “no són fets aïllats”, ja que s’afegeixen a altres incidents similars ocorreguts en els últims anys a les seus del partit a Nules, Almassora, Castelló o Viver. “El denominador comú és que es produeixen en un context de creixent polarització i d’augment de la tensió política impulsada per l’extrema dreta”, ha comentat Moya.

“A alguns sembla que no els agrada que hi haja persones que pensen diferent i intenten silenciar-nos amb violència política. I això és, precisament, el que han intentat fer hui a Sogorb”, ha subratllat el portaveu del partit.
En relació amb la situació política actual a Espanya, ha lamentat que el PP s’haja tornat un partit “fagocitat per Vox“. “Anem retrocedint com a crancs en una deriva preocupant que substitueix el debat i el respecte per la pluralitat pel insult i l’atac. Hem de parar les màquines de l’odi i recuperar una societat que vivia en convivència”, ha afegit.

Des de la direcció provincial, el secretari general del PSPV-PSOE de Castelló, Samuel Falomir, ha transmès el seu suport al col·lectiu de Sogorb, assegurant que “mai” es deixaran “intimidar”. “Podran dir i fer el que vulguen, però no aconseguiran que renunciem a seguir governant per a la majoria, per la democràcia i pel respecte. Nosaltres tenim clar el nostre compromís amb la llibertat, els drets i la convivència”, ha afirmat Falomir.

Anuncios

Últimes notícies

València inaugura el primer centre municipal veterinari per a colònies felines d’Espanya

València ha inaugurat el primer centre municipal d'Espanya dedicat en exclusiva a l'esterilització, atenció i cura dels més de 22.000 gats comunitaris que viuen a la ciutat.

La Comunitat Valenciana eleva un 5,9% l’arribada de turistes internacionals i el gasto creix un 4,7% fins a març

La Comunitat Valenciana rep 2,25 milions de turistes internacionals fins a març, un 5,9% més, i aconseguix un gasto de 2.872 milions, mentres Espanya marca nous rècords trimestrals i al març.

La Copa Faulconbridge inicia etapa com Challenger 175 i es prepara per al comiat de Baptista i Zapata

La Copa Faulconbridge estrena categoria ATP Challenger 175 i nova data en el Club de Tenis València, en una edició marcada pel comiat de Roberto Bautista i Bernabé Zapata.

OceanFest torna a València amb una edició dedicada als ecosistemes polars

El Oceanogràfic de València celebra del 18 al 24 de maig la quarta edició de OceanFest, un festival que posa el focus en els ecosistemes polars amb art, divulgació i tallers familiars.

El València Basket es juga la vida en l’Eurolliga en la pista del Panathinaikos

El València Basket visita la pista del Panathinaikos obligat a guanyar per a seguir amb opcions en els quarts de final de l'Eurolliga, després de dos ajustes derrotes en el Roig Arena.

Ortí defén els servicis mínims i reclama compatibilitzar la vaga docent amb la protecció de l’alumnat

La Conselleria d'Educació negociarà els servicis mínims de la vaga indefinida del professorat des de l'escolta i el diàleg, amb l'objectiu de garantir el dret a la protesta sense comprometre l'atenció a l'alumnat, especialment el més vulnerable i el que afronta les PAU.

Pedro Martínez confia a allargar la sèrie davant Panathinaikos malgrat el 0-2

Pedro Martínez assumix l'escenari límit del València Basket en l'Eurolliga, però manté la confiança a guanyar en la pista del Panathinaikos i allargar la sèrie de quarts.

PP i Vox bloquegen la pròrroga de la comissió de la dana i el PSPV portarà el cas al Constitucional

PP i Vox impedixen ampliar la comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts, que conclourà este mes, i el PSPV anuncia un recurs d'empara davant el Tribunal Constitucional.