El Roig Arena de València, nou membre de l’European Arenas Association (EAA)

VALÈNCIA, 2 (EUROPA PRESS)

El Roig Arena, el futur recinte multiusos de València que impulsa Juan Roig, s’ha sumat a l’European Arenas Association (Associació d’Arenas Europeus, EAA).

L’EAA ha iniciat hui a Manchester (Regne Unit) la seua segona trobada anual, al que assistixen directius de gran part dels arenes europeus que formen part d’ella, entre els quals es troben recintes reconeguts com l’O2 (Londres), l’Uber Arena (Berlín), l’Accor Arena (París) o el MEO Arena (Lisboa).

«Estem molt agraïts i satisfets per poder formar part de l’EAA, on es troben els grans recintes europeus, més encara quan estem a poc menys d’un any perquè el Roig Arena estiga en funcionament; és un orgull poder participar en un fòrum on podrem col·laborar i compartir experiències i coneixements per a millorar en conjunt la indústria i l’experiència dels nostres usuaris», ha subratllat, en un comunicat, el director general del Roig Arena, Víctor Sendra.

«Vull agrair al president de l’EAA, Olivier Toth, a tota la junta directiva i a la resta d’arenes que hagen votat afirmativament perquè puguem formar part de l’associació», ha afegit Sendra.

«Estem encantats de donar la benvinguda al Roig Arena com a nou membre de l’associació. Es tracta del principal arena que s’inaugurarà a Europa durant el pròxim any, un projecte molt interessant que estic segur que es convertirà en un gran referent», ha assegurat, per la seua banda, Olivier Toth, president de l’EAA, la qual també ha aprovat hui l’entrada com a nou membre del recinte Festhalle de Frankfurt.

Durant la trobada, que s’inicia hui i finalitza el divendres, els assistents coneixeran a través de xarrades i ponències les últimes tendències en el sector, alhora que podran analitzar «in situ» com funcionen tres recintes de Manchester: el Co- op Live, l’AO Arena i l’Etihad Stadium.

Últimes notícies

Morcillo assegura que l’Elx competirà sense por davant el Madrid

Javier Morcillo, migcampista de l’Elx, garantix que l’equip competirà al màxim davant el Real Madrid este dimarts al Martínez Valero i agraïx el suport incondicional de l’afició franjiverda.

Rescaten amb helicòpter un cavall que havia caigut a un estany a Cullera

Els bombers han alçat amb un helicòpter un cavall que havia quedat atrapat en un estany del Brosquil, a Cullera, i no podia eixir pel seu propi peu. L’animal es troba en bon estat i ja ha sigut retornat al seu amo.

Diumenge assolellat i amb temperatures en lleu ascens a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge una jornada majoritàriament assolellada, amb temperatures màximes en lleuger ascens i vent fluix que girarà a llevant a migdia.

Un incendi en una vivenda de Dénia obliga a evacuar un edifici de cinc altures

Un incendi declarat en una vivenda de l’avinguda Ramón Ortega de Dénia ha obligat a desallotjar un edifici de cinc altures. Una família ha sigut atesa per inhalació de fum, però els residents han pogut tornar després a casa.

Belén Segarra conta en un llibre com va passar de la depressió al ioga

La il·lustradora valenciana Belén Segarra presenta 'Mi libro de yoga', una obra on narra com el ioga va transformar la seua depressió en un nou camí de vida. El volum combina text i il·lustracions per a acostar esta pràctica a qualsevol persona, siga quina siga la seua edat o experiència.

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.