10.6 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

El Roig Arena de València, nou membre de l’European Arenas Association (EAA)

VALÈNCIA, 2 (EUROPA PRESS)

El Roig Arena, el futur recinte multiusos de València que impulsa Juan Roig, s’ha sumat a l’European Arenas Association (Associació d’Arenas Europeus, EAA).

L’EAA ha iniciat hui a Manchester (Regne Unit) la seua segona trobada anual, al que assistixen directius de gran part dels arenes europeus que formen part d’ella, entre els quals es troben recintes reconeguts com l’O2 (Londres), l’Uber Arena (Berlín), l’Accor Arena (París) o el MEO Arena (Lisboa).

“Estem molt agraïts i satisfets per poder formar part de l’EAA, on es troben els grans recintes europeus, més encara quan estem a poc menys d’un any perquè el Roig Arena estiga en funcionament; és un orgull poder participar en un fòrum on podrem col·laborar i compartir experiències i coneixements per a millorar en conjunt la indústria i l’experiència dels nostres usuaris”, ha subratllat, en un comunicat, el director general del Roig Arena, Víctor Sendra.

“Vull agrair al president de l’EAA, Olivier Toth, a tota la junta directiva i a la resta d’arenes que hagen votat afirmativament perquè puguem formar part de l’associació”, ha afegit Sendra.

“Estem encantats de donar la benvinguda al Roig Arena com a nou membre de l’associació. Es tracta del principal arena que s’inaugurarà a Europa durant el pròxim any, un projecte molt interessant que estic segur que es convertirà en un gran referent”, ha assegurat, per la seua banda, Olivier Toth, president de l’EAA, la qual també ha aprovat hui l’entrada com a nou membre del recinte Festhalle de Frankfurt.

Durant la trobada, que s’inicia hui i finalitza el divendres, els assistents coneixeran a través de xarrades i ponències les últimes tendències en el sector, alhora que podran analitzar “in situ” com funcionen tres recintes de Manchester: el Co- op Live, l’AO Arena i l’Etihad Stadium.

Últimes notícies

El Vila-real incorpora a Alfon González i negocia el fitxatge d’Alex Freeman

El club ha tancat l'arribada en cessió de Alfon González per a reforçar la banda esquerra i manté converses pel lateral Alex Freeman. La defensa es reordena davant la baixa de llarga duració de Juan Foyth.

Pradas replica a Bernabé i defén que el 29-O va estar al peu del canó

Salomé Pradas ha respost a Pilar Bernabé després de la seua compareixença al Senat per la DANA. La exconsellera ha defés que el 29-O va estar al peu del canó.

La Diputació de València avança a gener la neteja de platges i incorpora noves rastrilladoras

La Diputació de València ha avançat a gener una campanya que solia començar al març i ha sumat dos rastrilladoras per a treballar en la riba. La mesura respon als temporals i busca mantindre les platges netes i segures tot l'any, amb prioritat en el sud i un calendari fins a octubre.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i desbloquejar els òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha tendit la mà al PSPV perquè torne a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana i per a renovar els òrgans estatutaris. Després de reunir-se amb els síndics, ha defés recuperar la 'normalitat institucional' i s'ha mostrat disposat a formalitzar una reunió amb Diana Morant.

Veïns de València rebran pautes per a prohibir allotjaments turístics en les seues finques

La federació veïnal llança una campanya per a explicar els canvis en la Llei de Propietat Horitzontal que permeten vetar pisos turístics en els edificis. La iniciativa inclou sessions informatives en barris.

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.