El Roig Arena de València, nou membre de l’European Arenas Association (EAA)

VALÈNCIA, 2 (EUROPA PRESS)

El Roig Arena, el futur recinte multiusos de València que impulsa Juan Roig, s’ha sumat a l’European Arenas Association (Associació d’Arenas Europeus, EAA).

L’EAA ha iniciat hui a Manchester (Regne Unit) la seua segona trobada anual, al que assistixen directius de gran part dels arenes europeus que formen part d’ella, entre els quals es troben recintes reconeguts com l’O2 (Londres), l’Uber Arena (Berlín), l’Accor Arena (París) o el MEO Arena (Lisboa).

«Estem molt agraïts i satisfets per poder formar part de l’EAA, on es troben els grans recintes europeus, més encara quan estem a poc menys d’un any perquè el Roig Arena estiga en funcionament; és un orgull poder participar en un fòrum on podrem col·laborar i compartir experiències i coneixements per a millorar en conjunt la indústria i l’experiència dels nostres usuaris», ha subratllat, en un comunicat, el director general del Roig Arena, Víctor Sendra.

«Vull agrair al president de l’EAA, Olivier Toth, a tota la junta directiva i a la resta d’arenes que hagen votat afirmativament perquè puguem formar part de l’associació», ha afegit Sendra.

«Estem encantats de donar la benvinguda al Roig Arena com a nou membre de l’associació. Es tracta del principal arena que s’inaugurarà a Europa durant el pròxim any, un projecte molt interessant que estic segur que es convertirà en un gran referent», ha assegurat, per la seua banda, Olivier Toth, president de l’EAA, la qual també ha aprovat hui l’entrada com a nou membre del recinte Festhalle de Frankfurt.

Durant la trobada, que s’inicia hui i finalitza el divendres, els assistents coneixeran a través de xarrades i ponències les últimes tendències en el sector, alhora que podran analitzar «in situ» com funcionen tres recintes de Manchester: el Co- op Live, l’AO Arena i l’Etihad Stadium.

Últimes notícies

Dylan Osetkowski: identitat i ritme del València Basket, clau per al seu fitxatge

Dylan Osetkowski ha explicat que el ritme i la identitat del València Basket han sigut decisius per al seu fitxatge i ha remarcat que arriba per a ajudar a guanyar partits en un any assenyalat pel 40 aniversari del club.

273 milions europeus per a reforçar 95 municipis valencians després de la DANA

El Govern central destina 273 milions d’euros de fons europeus a 95 ajuntaments valencians per a reforçar la seua adaptació al canvi climàtic i la resiliència després de la DANA, amb actuacions en hidràulica, seguretat i vivenda.

La investigació del robatori del Tresor de Villena assenyala tres encaputxats

Les primeres indagacions sobre el robatori de gran part del Tresor de Villena al museu municipal indiquen que hi han participat tres persones encaputxades. Els lladres s’han emportat peces valorades en uns 5 milions d’euros en pocs minuts.

Tapiada una finestra trencada del Museu de Villena després del robatori del Tresor

Operaris municipals han tapat una de les finestres trencades del Museu de Villena després del robatori de gran part del Tresor, enmig d’una gran expectació veïnal. La Guàrdia Civil investiga el cas mentres la Policia Local regula el trànsit a la zona.

Desallotgen la zona de la Gola de Pujol per un possible incendi a la Devesa de El Saler

Tres mitjans aeris i sis dotacions de Bombers de València s’han mobilitzat este dijous per un possible incendi a la Gola de Pujol, a la Devesa de El Saler, on s’ha desallotjat l’aparcament i es controlen els accessos de manera preventiva.

Arcadi España insta la Generalitat a defensar la finançació valenciana davant el PP

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, reclama a la Generalitat i a les autonomies del PP que defenguen els interessos dels seus territoris en el nou model de finançació, que preveu 3.669 milions per a la Comunitat Valenciana. Adverteix que el Govern no pot imposar el model i que l’última paraula la tindran les Corts Generals.

El Govern recorda a la Generalitat que li correspon netejar els barrancs i reclama lleialtat

La comissionada del Govern per a la reconstrucció després de la dana, Zulima Pérez, ha remarcat a Mislata que la planificació i la retirada de canyes invasores en barrancs són competència de la Generalitat i dels ajuntaments, no de la CHJ, i ha reclamat més lleialtat institucional.

Atrapat un fals comprador per robar en vivendes d’Alacant i Múrcia

Un home de 58 anys ha sigut detingut acusat de diversos furts en vivendes d’Alacant i Múrcia que visitava fent-se passar per comprador, amb un perjuí superior als 56.000 euros.