7.2 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

El Roig Arena de València, nou membre de l’European Arenas Association (EAA)

VALÈNCIA, 2 (EUROPA PRESS)

El Roig Arena, el futur recinte multiusos de València que impulsa Juan Roig, s’ha sumat a l’European Arenas Association (Associació d’Arenas Europeus, EAA).

L’EAA ha iniciat hui a Manchester (Regne Unit) la seua segona trobada anual, al que assistixen directius de gran part dels arenes europeus que formen part d’ella, entre els quals es troben recintes reconeguts com l’O2 (Londres), l’Uber Arena (Berlín), l’Accor Arena (París) o el MEO Arena (Lisboa).

“Estem molt agraïts i satisfets per poder formar part de l’EAA, on es troben els grans recintes europeus, més encara quan estem a poc menys d’un any perquè el Roig Arena estiga en funcionament; és un orgull poder participar en un fòrum on podrem col·laborar i compartir experiències i coneixements per a millorar en conjunt la indústria i l’experiència dels nostres usuaris”, ha subratllat, en un comunicat, el director general del Roig Arena, Víctor Sendra.

“Vull agrair al president de l’EAA, Olivier Toth, a tota la junta directiva i a la resta d’arenes que hagen votat afirmativament perquè puguem formar part de l’associació”, ha afegit Sendra.

“Estem encantats de donar la benvinguda al Roig Arena com a nou membre de l’associació. Es tracta del principal arena que s’inaugurarà a Europa durant el pròxim any, un projecte molt interessant que estic segur que es convertirà en un gran referent”, ha assegurat, per la seua banda, Olivier Toth, president de l’EAA, la qual també ha aprovat hui l’entrada com a nou membre del recinte Festhalle de Frankfurt.

Durant la trobada, que s’inicia hui i finalitza el divendres, els assistents coneixeran a través de xarrades i ponències les últimes tendències en el sector, alhora que podran analitzar “in situ” com funcionen tres recintes de Manchester: el Co- op Live, l’AO Arena i l’Etihad Stadium.

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.