16.3 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

El tribunal deixa sense càstig a Donald Trump pel cas ‘Stormy Daniels’

MADRID, 10 (EUROPA PRESS)

El president electe d’Estats Units, Donald Trump, ha sigut condemnat hui divendres per un tribunal de Nova York a un “alliberament incondicional”, una classe de condemna que no implica ni multa, ni presó ni llibertat condicional, pel cas de suborn a l’exactriu porno Stephanie Clifford, coneguda com ‘Stormy Daniels’.

Trump va ser condemnat a l’abril per un total de 34 càrrecs, quan encara no estava si més no confima com a candidat oficial a la Casa Blanca. El jutge li va responsabilitzar de falsificació documental per a ocultar un pagament de 130.000 dòlars a ‘Stormy Daniels’, a la qual va pagar perquè no parlara d’una suposada relació extramatrimonial.

El president electe, que s’ha passat mesos denunciant el cas com una persecució política, no ha estat present en el tribunal de Nova York i ha escoltat la sentència per videoconferència des de la seua residència de Mar-a-Lago (Florida).

En la seua declaració final abans d’escoltar la sentència, Trump ha declarat que tot este cas “ha representat un pas arrere per a Nova York i el seu sistema judicial” i insistit que l’ocorregut “ha sigut una caça de bruixes política”, concebuda per a danyar la seua “reputació”.

Últimes notícies

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’acudir a Moncloa com a president de Vox

La líder del PSPV-PSOE ha retret a Juanfran Pérez Llorca que acudira a la reunió amb Pedro Sánchez alineat amb els postulats de Vox i sense defendre, al seu juí, les prioritats de la societat valenciana.

Morant demana als edils d’Almussafes respecte a la denunciant i acatar el decidit

La ministra i líder del PSPV-PSOE ha instat els regidors d'Almussafes a respectar a la denunciant d'assetjament sexual i laboral i complir les resolucions del partit. Ha defés la prioritat de protegir la víctima i la tolerància zero davant la violència contra les dones.

El PP assegura que Feijóo col·laborarà amb la justícia encara que no té constància de la citació

El PP ha reiterat que Alberto Núñez Feijóo declararà i respondrà a totes les preguntes, malgrat no haver rebut notificació formal. La jutgessa ha fixat la seua compareixença com a testimoni i s'han sol·licitat les seues comunicacions del 29 d'octubre vinculades a Carlos Mazón.

Mig centenar de tractors recorre València per a denunciar l’ofec al camp

Uns 300 agricultors i 50 tractors han marxat per València per a denunciar retallades, burocràcia i acords comercials que, al seu juí, asfixien al sector. La mobilització ha arrancat en el Palau de la Generalitat i ha conclòs davant la Delegació del Govern amb discursos i advertiments de noves protestes.

Pérez Llorca reclama al Govern mecanismes legals per a accelerar les obres de la dana

El president ha demanat a l'Executiu central mecanismes legals i tràmits d'urgència per a agilitzar les obres en municipis afectats per la dana. Ha defés el diàleg i el respecte a l'ordenament jurídic.

La Generalitat mantindrà els descomptes en transport i la gratuïtat per a afectats per les inundacions

Juanfran Pérez Llorca ha assegurat que l'Executiu valencià manté les rebaixes en la xarxa pública i la gratuïtat per als damnificats del 29 d'octubre de 2024.

Benidorm Fest 2026 presenta les seues cançons i novetats després de deslligar-se d’Eurovisió

El festival ha donat a conéixer els seus 18 temes per a febrer i ha detallat canvis d'identitat, premis i infraestructura. És la primera edició separada d'Eurovisió.

València marca un 67% d’ocupació en la primera quinzena de desembre

La Comunitat Valenciana ha tancat la primera mitat de desembre amb un 60% d'ocupació hotelera, mentres València ciutat ha aconseguit el 67%. El sector preveu un lleuger repunt amb la campanya nadalenca i Cap d'any.