El tribunal deixa sense càstig a Donald Trump pel cas ‘Stormy Daniels’

MADRID, 10 (EUROPA PRESS)

El president electe d’Estats Units, Donald Trump, ha sigut condemnat hui divendres per un tribunal de Nova York a un «alliberament incondicional», una classe de condemna que no implica ni multa, ni presó ni llibertat condicional, pel cas de suborn a l’exactriu porno Stephanie Clifford, coneguda com ‘Stormy Daniels’.

Trump va ser condemnat a l’abril per un total de 34 càrrecs, quan encara no estava si més no confima com a candidat oficial a la Casa Blanca. El jutge li va responsabilitzar de falsificació documental per a ocultar un pagament de 130.000 dòlars a ‘Stormy Daniels’, a la qual va pagar perquè no parlara d’una suposada relació extramatrimonial.

El president electe, que s’ha passat mesos denunciant el cas com una persecució política, no ha estat present en el tribunal de Nova York i ha escoltat la sentència per videoconferència des de la seua residència de Mar-a-Lago (Florida).

En la seua declaració final abans d’escoltar la sentència, Trump ha declarat que tot este cas «ha representat un pas arrere per a Nova York i el seu sistema judicial» i insistit que l’ocorregut «ha sigut una caça de bruixes política», concebuda per a danyar la seua «reputació».

Últimes notícies

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.