El tribunal deixa sense càstig a Donald Trump pel cas ‘Stormy Daniels’

MADRID, 10 (EUROPA PRESS)

El president electe d’Estats Units, Donald Trump, ha sigut condemnat hui divendres per un tribunal de Nova York a un «alliberament incondicional», una classe de condemna que no implica ni multa, ni presó ni llibertat condicional, pel cas de suborn a l’exactriu porno Stephanie Clifford, coneguda com ‘Stormy Daniels’.

Trump va ser condemnat a l’abril per un total de 34 càrrecs, quan encara no estava si més no confima com a candidat oficial a la Casa Blanca. El jutge li va responsabilitzar de falsificació documental per a ocultar un pagament de 130.000 dòlars a ‘Stormy Daniels’, a la qual va pagar perquè no parlara d’una suposada relació extramatrimonial.

El president electe, que s’ha passat mesos denunciant el cas com una persecució política, no ha estat present en el tribunal de Nova York i ha escoltat la sentència per videoconferència des de la seua residència de Mar-a-Lago (Florida).

En la seua declaració final abans d’escoltar la sentència, Trump ha declarat que tot este cas «ha representat un pas arrere per a Nova York i el seu sistema judicial» i insistit que l’ocorregut «ha sigut una caça de bruixes política», concebuda per a danyar la seua «reputació».

Últimes notícies

La Generalitat impulsa amb el port de Castelló la salvació d’una planta única al litoral valencià

La Generalitat i l’Autoritat Portuària de Castelló han intensificat els treballs de restauració ambiental per a protegir la planta autòctona Medicago citrina, l’única espècie valenciana en la llista ‘Top 50’ de la UICN i catalogada en perill d’extinció a Espanya.

La Comunitat Valenciana afronta un agost quasi ple en hotels, apartaments i càmpings

Turisme Comunitat Valenciana preveu per a agost un 83,9 % d’ocupació hotelera mitjana, amb xifres encara més altes en apartaments i càmpings i un clar lideratge de la província d’Alacant.

El CEAM detalla com la vegetació ha alimentat l’incendi de la Vall d’Uixó

Un informe del CEAM conclou que la ràpida dessecació de la vegetació entre abril i juliol ha incrementat la virulència de l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha cremat quasi 9.600 hectàrees, moltes dins de la Serra d’Espadà.

El PPCV reclama a Sánchez que pague el deute de dependència amb la Comunitat

El PPCV ha exigit al Govern de Pedro Sánchez que abone més de 4.000 milions d’euros que, segons el partit, deu a la Comunitat Valenciana en matèria de dependència, i que complisca el compromís de finançar el 50% del sistema.

El PSPV reclama reforçar ja els bombers forestals a Castelló per la seua seguretat

El PSPV-PSOE exigix a la Generalitat que reforçe de manera immediata les unitats de bombers forestals i millore les seues condicions de seguretat, després de la denúncia d’un bomber que ha afrontat quasi a soles l’incendi de Tírig.

Els esforços contra el foc es concentren a Tírig després de controlar l’incendi de Culla

Un total de 200 efectius terrestres i 17 mitjans aeris treballen hui als incendis de Tírig i Serra d’en Galceran, després de donar per controlat el foc de Culla i extingit el de Salzadella.

Aras de los Olmos es prepara per multiplicar per dotze la població pel dia de l’eclipsi solar

Aras de los Olmos, amb uns 400 habitants, es prepara per rebre fins a 5.000 persones per a veure l’eclipsi solar, amb mesures de seguretat especials i restriccions d’accessos. La Generalitat establirà el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis i tancarà diversos parcs naturals.

Nous mitjans aeris reforcen l’extinció dels incendis a la Serra d’en Galceran, Culla i Tírig

Un total de 18 mitjans aeris s’han incorporat este matí als incendis forestals de la Serra d’en Galceran, Culla i Tírig, on ja treballaven 150 efectius terrestres. Les flames han obligat a confinar la població i a desallotjar diverses masies, encara que l’evolució es considera positiva.
FILMOTECA D'ESTIU