El tribunal deixa sense càstig a Donald Trump pel cas ‘Stormy Daniels’

MADRID, 10 (EUROPA PRESS)

El president electe d’Estats Units, Donald Trump, ha sigut condemnat hui divendres per un tribunal de Nova York a un «alliberament incondicional», una classe de condemna que no implica ni multa, ni presó ni llibertat condicional, pel cas de suborn a l’exactriu porno Stephanie Clifford, coneguda com ‘Stormy Daniels’.

Trump va ser condemnat a l’abril per un total de 34 càrrecs, quan encara no estava si més no confima com a candidat oficial a la Casa Blanca. El jutge li va responsabilitzar de falsificació documental per a ocultar un pagament de 130.000 dòlars a ‘Stormy Daniels’, a la qual va pagar perquè no parlara d’una suposada relació extramatrimonial.

El president electe, que s’ha passat mesos denunciant el cas com una persecució política, no ha estat present en el tribunal de Nova York i ha escoltat la sentència per videoconferència des de la seua residència de Mar-a-Lago (Florida).

En la seua declaració final abans d’escoltar la sentència, Trump ha declarat que tot este cas «ha representat un pas arrere per a Nova York i el seu sistema judicial» i insistit que l’ocorregut «ha sigut una caça de bruixes política», concebuda per a danyar la seua «reputació».

Últimes notícies

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.

Arcadi España acusa a Pérez Llorca de desentendre’s de la vaga educativa indefinida

Arcadi España retrau a Juanfran Pérez Llorca que no lidere la negociació de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana i li insta a asseure's amb els sindicats.

Els Pressupostos de la Generalitat de 2026 aconseguixen 33.305 milions amb un augment del 3,1%

Els comptes de la Generalitat per a 2026 sumen 33.305 milions, un 3,1% més, prioritzen sanitat, educació i gasto social, i incrementen l'amortització de deute.

Arcadi España acusa el Consell de tindre els Pressupostos pactats amb Vox des de fa temps

Arcadi España critica que els Pressupostos de la Generalitat per a 2026 incloguen la prioritat nacional i sosté que l'acord entre PP i Vox estava tancat des de fa temps.