El València Basket llança ‘Business Club’ i una nova lliga 3×3 d’empreses

MADRID, 20 (EUROPA PRESS)

El València Basket va anunciar este divendres el llançament del seu ‘Business Club’, un nou club d’empreses amb el segell ‘taronja’ que es convertirà en un punt de trobada per a totes les entitats que aposten pel ‘networking’ i les oportunitats que oferix el món de l’esport.

A més, segons va indicar el conjunt valencià, esta nova iniciativa vindrà acompanyada per “una primera activitat que representa a la perfecció este objectiu de conjuminar negoci i bàsquet” com és la 3×3 Basket Business League, competició que permetrà que al marge d’intercanviar oportunitats i idees, les empreses es mesuren entre si en la pista, amb un format amb equips d’un màxim de cinc persones, que també podrien ser mixt.

“L’objectiu d’este nou fòrum és realitzar trobades i jornades que servisquen per a ajudar a les empreses a connectar entre si, intercanviar experiència i que sorgisquen potencials aliances que ajuden a aconseguir els objectius de cadascun dels integrants”, va expressar el València Basket.

Este considera que este club “no podria nàixer en millor moment, tractant-se d’una temporada històrica per a València Basket, en la qual s’acomiada a una històrica Fonteta abans de donar el salt al Roig Arena, fita que viuran de primera mà totes les entitats que vulguen participar en la nova iniciativa”.

La inscripció tant per a la lliga com per al Business Club ja està oberta a través d’https://cloud.valenciabasket.es/businessclub en el qual es pot triar entre tres tarifes per temporada diferents: Business Club, 3×3 Basket Business League i Pack Business Club+3X3 Basket Business League.

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.