El València Basket llança ‘Business Club’ i una nova lliga 3×3 d’empreses

MADRID, 20 (EUROPA PRESS)

El València Basket va anunciar este divendres el llançament del seu ‘Business Club’, un nou club d’empreses amb el segell ‘taronja’ que es convertirà en un punt de trobada per a totes les entitats que aposten pel ‘networking’ i les oportunitats que oferix el món de l’esport.

A més, segons va indicar el conjunt valencià, esta nova iniciativa vindrà acompanyada per «una primera activitat que representa a la perfecció este objectiu de conjuminar negoci i bàsquet» com és la 3×3 Basket Business League, competició que permetrà que al marge d’intercanviar oportunitats i idees, les empreses es mesuren entre si en la pista, amb un format amb equips d’un màxim de cinc persones, que també podrien ser mixt.

«L’objectiu d’este nou fòrum és realitzar trobades i jornades que servisquen per a ajudar a les empreses a connectar entre si, intercanviar experiència i que sorgisquen potencials aliances que ajuden a aconseguir els objectius de cadascun dels integrants», va expressar el València Basket.

Este considera que este club «no podria nàixer en millor moment, tractant-se d’una temporada històrica per a València Basket, en la qual s’acomiada a una històrica Fonteta abans de donar el salt al Roig Arena, fita que viuran de primera mà totes les entitats que vulguen participar en la nova iniciativa».

La inscripció tant per a la lliga com per al Business Club ja està oberta a través d’https://cloud.valenciabasket.es/businessclub en el qual es pot triar entre tres tarifes per temporada diferents: Business Club, 3×3 Basket Business League i Pack Business Club+3X3 Basket Business League.

Últimes notícies

El professorat valencià entra en la seua tercera setmana de vaga indefinida amb una nova proposta sindical

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana afronta la seua tercera setmana de vaga indefinida mentres els sindicats preparen una nova proposta per a intentar reobrir la negociació amb Educació.

Cel buidat i temperatures sense grans canvis en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta l'inici de la setmana amb cels poc nuvolosos o buidats, temperatures sense grans canvis i vent fluix de direcció variable que girarà a este.

Mor una persona i tres resulten ferides en precipitar-se un cotxe per un bancal en la CV-70 a Polop

Una persona ha mort i tres han resultat ferides després que un cotxe s'isquera de la carretera CV-70, a l'altura de Polop, i caiguera per un bancal amb uns 150 metres de desnivell.

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.