18.1 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

El València Basket llança ‘Business Club’ i una nova lliga 3×3 d’empreses

MADRID, 20 (EUROPA PRESS)

El València Basket va anunciar este divendres el llançament del seu ‘Business Club’, un nou club d’empreses amb el segell ‘taronja’ que es convertirà en un punt de trobada per a totes les entitats que aposten pel ‘networking’ i les oportunitats que oferix el món de l’esport.

A més, segons va indicar el conjunt valencià, esta nova iniciativa vindrà acompanyada per “una primera activitat que representa a la perfecció este objectiu de conjuminar negoci i bàsquet” com és la 3×3 Basket Business League, competició que permetrà que al marge d’intercanviar oportunitats i idees, les empreses es mesuren entre si en la pista, amb un format amb equips d’un màxim de cinc persones, que també podrien ser mixt.

“L’objectiu d’este nou fòrum és realitzar trobades i jornades que servisquen per a ajudar a les empreses a connectar entre si, intercanviar experiència i que sorgisquen potencials aliances que ajuden a aconseguir els objectius de cadascun dels integrants”, va expressar el València Basket.

Este considera que este club “no podria nàixer en millor moment, tractant-se d’una temporada històrica per a València Basket, en la qual s’acomiada a una històrica Fonteta abans de donar el salt al Roig Arena, fita que viuran de primera mà totes les entitats que vulguen participar en la nova iniciativa”.

La inscripció tant per a la lliga com per al Business Club ja està oberta a través d’https://cloud.valenciabasket.es/businessclub en el qual es pot triar entre tres tarifes per temporada diferents: Business Club, 3×3 Basket Business League i Pack Business Club+3X3 Basket Business League.

Últimes notícies

4-1. El Vila-real recupera la inspiració i atropella a un Espanyol bloquejat

El Vila-real va golejar 4-1 a l'Espanyol i va tallar una ratxa de cinc partits sense guanyar, amb punts de Mikautadze, Pépé i Moleiro i un autogol de Salinas.

El Vila-real va trencar la seua mala ratxa amb un 4-1 davant l’Espanyol i va prolongar la del rival en 2026

El Vila-real va firmar un 4-1 que va tallar la seua mala dinàmica i va allargar la de l'Espanyol, encara sense victòries en 2026. Mikautadze va obrir el marcador en el 35' i el dol va quedar segellat a l'inici del segon temps.

El Vila-real deslliga cinc minuts letals i es va 2-0 al descans davant l’Espanyol

El Vila-real mana 2-0 a l'intermedi després d'un arreón final: van marcar Mikautadze i un autogol de José Salinas. A l'Espanyol li van anul·lar una miqueta.

Gerard Moreno cau de l’onze del Vila-real a última hora i entra Buchanan

El davanter ha caigut a última hora de l'onze inicial davant l'Espanyol i el seu lloc l'ocupa Tajon Buchanan. Mikautadze lidera l'atac i Gerard arranca en la banqueta.

El Vila-real remodela la defensa davant un Espanyol amb els retorns de Pere Milla i Pol Lozano

El Vila-real introduïx canvis en la seua saga amb les voltes de Mouriño, Pau Navarro i Sergi Cardona. L'Espanyol recupera a Pere Milla i Pol Lozano per a l'onze.

El Vila-real remodela el seu defensa davant un Espanyol que recupera a Pere Milla i Pol Lozano

El Vila-real retoca la seua saga amb els retorns de Mouriño, Pau Navarro i Cardona, mentres l'Espanyol torna a alinear a Pere Milla i Pol Lozano en l'onze.

Cuenca defén que el missatge a Pradas de no confinar durant la dana va ser una reflexió

L'excap de Gabinet de Carlos Mazón ha sostingut davant la comissió del Congrés que el 'de confinar, gens' dirigit a Salomé Pradas no va ser una orde, sinó una reflexió. Nega interferències i assegura que va dir la veritat.

Ferrer, de Varry Brava, creu que el Benidorm Fest es consolida com a internacional enguany

Óscar Ferrer, de Varry Brava, veu en la desvinculació d'Eurovisió una oportunitat perquè el Benidorm Fest s'aferme com a festival internacional. Actua amb Miranda i el seu projecte Bailamama amb el tema 'Despert amandote'.