El València Basket llança ‘Business Club’ i una nova lliga 3×3 d’empreses

MADRID, 20 (EUROPA PRESS)

El València Basket va anunciar este divendres el llançament del seu ‘Business Club’, un nou club d’empreses amb el segell ‘taronja’ que es convertirà en un punt de trobada per a totes les entitats que aposten pel ‘networking’ i les oportunitats que oferix el món de l’esport.

A més, segons va indicar el conjunt valencià, esta nova iniciativa vindrà acompanyada per “una primera activitat que representa a la perfecció este objectiu de conjuminar negoci i bàsquet” com és la 3×3 Basket Business League, competició que permetrà que al marge d’intercanviar oportunitats i idees, les empreses es mesuren entre si en la pista, amb un format amb equips d’un màxim de cinc persones, que també podrien ser mixt.

“L’objectiu d’este nou fòrum és realitzar trobades i jornades que servisquen per a ajudar a les empreses a connectar entre si, intercanviar experiència i que sorgisquen potencials aliances que ajuden a aconseguir els objectius de cadascun dels integrants”, va expressar el València Basket.

Este considera que este club “no podria nàixer en millor moment, tractant-se d’una temporada històrica per a València Basket, en la qual s’acomiada a una històrica Fonteta abans de donar el salt al Roig Arena, fita que viuran de primera mà totes les entitats que vulguen participar en la nova iniciativa”.

La inscripció tant per a la lliga com per al Business Club ja està oberta a través d’https://cloud.valenciabasket.es/businessclub en el qual es pot triar entre tres tarifes per temporada diferents: Business Club, 3×3 Basket Business League i Pack Business Club+3X3 Basket Business League.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mouriño confia en el contraatac del Vila-real per a assaltar el camp del Barcelona

Santiago Mouriño fixa l'objectiu del Vila-real: guanyar al líder per a reduir els 10 punts de diferència i tallar la seua ratxa perfecta a casa amb un pla de contraatac.

Rescatada una embarassada a terme en una pastera amb 15 migrants enfront d’Alacant

Salvament Marítim ha rescatat enfront d'Alacant a una dona embarassada a terme que viatjava en una pastera amb altres 14 persones. Per protocol mèdic ha sigut traslladada a l'hospital i és la segona pastera en poc més de 24 hores.

València reunirà l’elit del Optimist en la Optiorange 2026

La Optiorange 2026 se celebrarà en el Real Club Nàutic de València amb 412 regatistes de 30 països i quatre jornades que decidiran la Optimist Excellence Cup.

Carlos Espí avisa: venen quatre finals per al Llevant

Carlos Espí va assegurar que el Llevant, penúltim a set punts de la permanència, es juga quatre finals, tres d'elles a casa. Va valorar la seua renovació fins a 2028 i va demanar el suport de l'afició.

López-Arostegui: ser fidels al nostre joc per a competir al màxim davant Baskonia

López-Arostegui va remarcar que València Basket ha de defendre, rebotar i córrer per a imposar el seu ritme en la visita al Kosner Baskonia en la jornada 29 d'Eurolliga. Va rebutjar que la recent Copa del Rei relaxe al rival i va avisar d'un equip reforçat.

Copete patix una lesió meniscal en el genoll esquerre i passarà per quiròfan

El València va confirmar una lesió meniscal en el genoll esquerre de José Copete i va avançar que serà intervingut. És la tercera operació en la saga esta temporada.

La boira causa quatre abastos amb deu ferits i tala l’AP-7 a Moncofa

Quatre accidents per abast en l'AP-7 a l'altura de Moncofa i Xilxes han deixat deu ferits i han obligat a tallar la via en sentit València per boira intensa.

Mor el tècnic que va validar el primer És-Alert durant la DANA

Ha mort Miguel Mollà Ramos, tècnic d'Emergències de 55 anys que va validar el primer missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. Va morir per un infart.