Anuncios

El València Basket llança ‘Business Club’ i una nova lliga 3×3 d’empreses

MADRID, 20 (EUROPA PRESS)

El València Basket va anunciar este divendres el llançament del seu ‘Business Club’, un nou club d’empreses amb el segell ‘taronja’ que es convertirà en un punt de trobada per a totes les entitats que aposten pel ‘networking’ i les oportunitats que oferix el món de l’esport.

Anuncios

A més, segons va indicar el conjunt valencià, esta nova iniciativa vindrà acompanyada per “una primera activitat que representa a la perfecció este objectiu de conjuminar negoci i bàsquet” com és la 3×3 Basket Business League, competició que permetrà que al marge d’intercanviar oportunitats i idees, les empreses es mesuren entre si en la pista, amb un format amb equips d’un màxim de cinc persones, que també podrien ser mixt.

“L’objectiu d’este nou fòrum és realitzar trobades i jornades que servisquen per a ajudar a les empreses a connectar entre si, intercanviar experiència i que sorgisquen potencials aliances que ajuden a aconseguir els objectius de cadascun dels integrants”, va expressar el València Basket.

Este considera que este club “no podria nàixer en millor moment, tractant-se d’una temporada històrica per a València Basket, en la qual s’acomiada a una històrica Fonteta abans de donar el salt al Roig Arena, fita que viuran de primera mà totes les entitats que vulguen participar en la nova iniciativa”.

La inscripció tant per a la lliga com per al Business Club ja està oberta a través d’https://cloud.valenciabasket.es/businessclub en el qual es pot triar entre tres tarifes per temporada diferents: Business Club, 3×3 Basket Business League i Pack Business Club+3X3 Basket Business League.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Dani Martín arrasa en el seu debut en el Roig Arena amb un concert de 25+1 anys de música

Dani Martín triomfa en la seua primera visita al Roig Arena amb un concert de quasi dos hores i mitja que repassa les seues 25+1 anys de carrera i penja el cartell de sold out a València.

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.
Anuncios