Elon Musk compra Twitter per 44.000 milions de dòlars

Elon Musk s’ha eixit amb la seua i ha comprat Twitter per un total de 43.394 milions de dòlars (40.495 milions d’euros).

El CEO de Tesla i home més ric del món, l’ha aconseguit, després d’una negociació iniciada el diumenge a primera hora que ha prosseguit durant el dilluns.

La notícia tan esperada ha fet que s’haja impulsat de manera notable la cotització de la xarxa social. En la sessió d’aquest dilluns, Twitter ha pujat fins a un 7%. No obstant això, després de l’acord, la pròpia companyia ha anunciat que deixarà de cotitzar en Borsa.

El consell de Twitter va dur a terme un procés ampli i detallat per a valorar la proposta d’Elon amb un focus deliberat en el valor, la certitud i el finançament. La transacció proposada aconseguirà una prima en efecte substancial i creiem que és el millor camí per als accionistes de Twitter”, ha subratllat aquest dilluns el president independent del consell, Bret Taylor.

La decisió final ha arribat amb la unanimitat de la junta directiva de la xarxa social de l’‘ocellet blau’. Segons la informació revelada per aquesta, s’espera que l’acord arribe a terme al llarg de 2022, una vegada es dispose de l’ok d’accionistes i reguladors.

Poc abans d’anunciar-se la notícia, Musk havia publicat un tuit on ja donava per segura la seua compra: “Espere que fins als meus pitjors crítics romanguen en Twitter, perquè això és el que significa la llibertat d’expressió”. El seu missatge, en poc més de tres hores, sumava més de 136.000 retuits, fregava el milió de ‘m’agrada’ i quasi 70.000 comentaris.

El primer tuit d’Elon Musk com a amo de Twitter ha revolucionat la xarxa social

El primer tuit del nou amo de Twitter ha revolucionat les xarxes socials amb aquestes paraules:

La llibertat d’expressió és la base d’una democràcia funcional i Twitter és l’àgora digital on els assumptes vitals per al futur de la humanitat es debaten’, va dir el senyor Musk. “També vull que Twitter siga millor que mai, millorant el producte amb noves funcionalitats, passant l’algorisme a codi obert per a augmentar la confiança, vencent als bots de spam i verificant a tots els humans. Twitter té un enorme potencial, estic desitjant treballar amb la companyia i la comunitat d’usuaris per a desbloquejar-lo”.

Últimes notícies

Tallada la L1 de Metrovalencia entre l’Alcúdia i Castelló per un incendi pròxim a les vies

Un incendi en un camp al terme de Villanueva de Castellón ha obligat a tallar la L1 de Metrovalencia entre l’Alcúdia i Castelló i a posar autobusos alternatius.

Brancou Badio, a un pas de deixar el València Basket rumb a Panathinaikos

Brancou Badio ja és a Atenes per a passar el reconeixement mèdic amb el Panathinaikos, que preveu pagar la seua clàusula d’eixida del València Basket.

L’IVAM mostra l’evolució de l’Albufera amb Sorolla, fotos i vídeos en una gran exposició

L’IVAM exhibix fins al 18 de juliol més de 200 obres sobre l’Albufera, amb peces de Sorolla, fotografia històrica i projectes artístics actuals.

Anna rebrà 200.000 € per a recuperar la seua illa a l’Albufera

La Diputació de València invertirà 200.000 euros en la recuperació de l’illa de l’Albufera d’Anna i finançarà també una sala multiusos amb més d’1,1 milions d’euros del Pla Obert.

El Consell Jurídic Consultiu demana que la llei d’Acompanyament arribe abans i alerta de la seua complexitat

La presidenta del Consell Jurídic Consultiu, Margarita Soler, considera desitjable que la llei d’Acompanyament es presente amb més antelació i adverteix que modificar moltes normes en una sola llei és una tècnica deficient.

Sato s’entrena a soles a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València

El japonés Ryunosuke Sato ha fet treball individual a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València CF i la seua incorporació al grup dependrà de com es trobe després d’un llarg viatge des de Tòquio.

Avisos reforçats a la Comunitat Valenciana per a evitar colps de calor en la faena

La Generalitat ha reforçat els avisos preventius a empreses, administracions i persones treballadores davant la continuïtat de l’ola de calor i el risc de colps de calor en la faena.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl poden quedar paralitzades a la Comunitat Valenciana

El CGPJ adverteix que la negativa de Justícia a reforçar els jutjats de clàusules sòl pot deixar sense resoldre 12.470 assumptes en mig any, més de 5.500 a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.