Elon Musk compra Twitter per 44.000 milions de dòlars

Elon Musk s’ha eixit amb la seua i ha comprat Twitter per un total de 43.394 milions de dòlars (40.495 milions d’euros).

El CEO de Tesla i home més ric del món, l’ha aconseguit, després d’una negociació iniciada el diumenge a primera hora que ha prosseguit durant el dilluns.

La notícia tan esperada ha fet que s’haja impulsat de manera notable la cotització de la xarxa social. En la sessió d’aquest dilluns, Twitter ha pujat fins a un 7%. No obstant això, després de l’acord, la pròpia companyia ha anunciat que deixarà de cotitzar en Borsa.

El consell de Twitter va dur a terme un procés ampli i detallat per a valorar la proposta d’Elon amb un focus deliberat en el valor, la certitud i el finançament. La transacció proposada aconseguirà una prima en efecte substancial i creiem que és el millor camí per als accionistes de Twitter”, ha subratllat aquest dilluns el president independent del consell, Bret Taylor.

La decisió final ha arribat amb la unanimitat de la junta directiva de la xarxa social de l’‘ocellet blau’. Segons la informació revelada per aquesta, s’espera que l’acord arribe a terme al llarg de 2022, una vegada es dispose de l’ok d’accionistes i reguladors.

Poc abans d’anunciar-se la notícia, Musk havia publicat un tuit on ja donava per segura la seua compra: “Espere que fins als meus pitjors crítics romanguen en Twitter, perquè això és el que significa la llibertat d’expressió”. El seu missatge, en poc més de tres hores, sumava més de 136.000 retuits, fregava el milió de ‘m’agrada’ i quasi 70.000 comentaris.

El primer tuit d’Elon Musk com a amo de Twitter ha revolucionat la xarxa social

El primer tuit del nou amo de Twitter ha revolucionat les xarxes socials amb aquestes paraules:

La llibertat d’expressió és la base d’una democràcia funcional i Twitter és l’àgora digital on els assumptes vitals per al futur de la humanitat es debaten’, va dir el senyor Musk. “També vull que Twitter siga millor que mai, millorant el producte amb noves funcionalitats, passant l’algorisme a codi obert per a augmentar la confiança, vencent als bots de spam i verificant a tots els humans. Twitter té un enorme potencial, estic desitjant treballar amb la companyia i la comunitat d’usuaris per a desbloquejar-lo”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alerta taronja per vent en el nord de Castelló amb ratxes de fins a 120 km/h el dimecres i dijous

Aemet activa l'avís taronja per fortes ratxes de vent del nord-oest a l'interior i litoral nord de Castelló entre la vesprada del dimecres i el matí del dijous.

Cel poc nuvolós i màximes a l’alça en la Comunitat Valenciana excepte en el sud d’Alacant

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cel poc nuvolós i temperatures màximes en ascens generalitzat, excepte en la mitat sud d'Alacant, amb vent fluix i mar en calma relativa.

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.