Elon Musk compra Twitter per 44.000 milions de dòlars

Elon Musk s’ha eixit amb la seua i ha comprat Twitter per un total de 43.394 milions de dòlars (40.495 milions d’euros).

El CEO de Tesla i home més ric del món, l’ha aconseguit, després d’una negociació iniciada el diumenge a primera hora que ha prosseguit durant el dilluns.

La notícia tan esperada ha fet que s’haja impulsat de manera notable la cotització de la xarxa social. En la sessió d’aquest dilluns, Twitter ha pujat fins a un 7%. No obstant això, després de l’acord, la pròpia companyia ha anunciat que deixarà de cotitzar en Borsa.

El consell de Twitter va dur a terme un procés ampli i detallat per a valorar la proposta d’Elon amb un focus deliberat en el valor, la certitud i el finançament. La transacció proposada aconseguirà una prima en efecte substancial i creiem que és el millor camí per als accionistes de Twitter”, ha subratllat aquest dilluns el president independent del consell, Bret Taylor.

La decisió final ha arribat amb la unanimitat de la junta directiva de la xarxa social de l’‘ocellet blau’. Segons la informació revelada per aquesta, s’espera que l’acord arribe a terme al llarg de 2022, una vegada es dispose de l’ok d’accionistes i reguladors.

Poc abans d’anunciar-se la notícia, Musk havia publicat un tuit on ja donava per segura la seua compra: “Espere que fins als meus pitjors crítics romanguen en Twitter, perquè això és el que significa la llibertat d’expressió”. El seu missatge, en poc més de tres hores, sumava més de 136.000 retuits, fregava el milió de ‘m’agrada’ i quasi 70.000 comentaris.

El primer tuit d’Elon Musk com a amo de Twitter ha revolucionat la xarxa social

El primer tuit del nou amo de Twitter ha revolucionat les xarxes socials amb aquestes paraules:

La llibertat d’expressió és la base d’una democràcia funcional i Twitter és l’àgora digital on els assumptes vitals per al futur de la humanitat es debaten’, va dir el senyor Musk. “També vull que Twitter siga millor que mai, millorant el producte amb noves funcionalitats, passant l’algorisme a codi obert per a augmentar la confiança, vencent als bots de spam i verificant a tots els humans. Twitter té un enorme potencial, estic desitjant treballar amb la companyia i la comunitat d’usuaris per a desbloquejar-lo”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Últim dia d’aturs en FGV mentres els maquinistes advertixen que el conflicte continua obert

El segon calendari d'aturs dels maquinistes d'FGV acaba este dijous, però el sindicat SEMAF advertix que el conflicte continua i prepara noves protestes per a juny i estiu.

Una fundació desplega biblioteques de muntanya perquè cap xiquet es quede sense llegir

La Fundació Art i Paraula impulsa xicotetes biblioteques de muntanya en zones rurals aïllades de diverses comunitats autònomes, amb quasi dos-cents llibres per punt i el suport de voluntaris. El seu fundador, José María Goñi, aspira a crear un centenar en tota Espanya i al fet que els ajuntaments acaben implicant-se en el projecte.

Koldo García nega davant el Suprem cobrar 10.000 euros al mes de Víctor de Aldama

Koldo García ha rebutjat davant el Tribunal Suprem haver cobrat 10.000 euros mensuals entre 2019 i 2022 de Víctor de Aldama, malgrat que el comisionista sosté que va pagar entre 3,4 i 4 milions a ell i a José Luis Ábalos.

La Fiscalia de València manté l’arxivament del cas per l’incendi de l’edifici de Campanar

La Fiscalia Provincial de València rebutja reobrir la investigació penal per l'incendi de l'edifici de Campanar de febrer de 2024, en considerar que no han aparegut elements nous que justifiquen reprendre la causa.

Bernabé reclama la fi del feixisme modern i de l’assetjament polític vinculat al PP

Pilar Bernabé denuncia l'assetjament a Begoña Gómez i acusa el PP d'emparar comportaments que qualifica de feixisme modern, assenyalant les conseqüències per a la democràcia i la confiança ciutadana.

Delegats de CaixaBank protesten davant la seu social pel model de pressió comercial

Mig centenar de delegats sindicals de CaixaBank es concentren davant la seu social a València per a denunciar la deterioració del clima laboral i l'impacte del model de pressió comercial en la salut de la plantilla.

Educació ultima una proposta per a respondre a les reivindicacions del professorat davant la vaga indefinida

Educació i Hisenda treballen en una proposta per a donar resposta a les reivindicacions del professorat que prepara una vaga indefinida des de l'11 de maig, amb especial atenció a l'impacte en l'alumnat i a les PAU.

CaixaBank preveu una moderació del ritme de noves hipoteques malgrat el creixement del crèdit

CaixaBank anticipa que la producció de noves hipoteques es frenarà en els pròxims trimestres, malgrat que el crèdit per a vivenda continua creixent i manté taxes positives en balanç.