Elon Musk ofereix més de 40.000 milions de dòlars per a comprar Twitter

El fundador i conseller delegat de Tesla, Elon Musk, ha oferit 43.000 milions de dòlars (39.803 milions d’euros) per a adquirir la totalitat de la famosa xarxa social, Twitter. L’oferta arriba tan sols uns dies després que el magnat rebutjara formar part de la junta directiva de la companyia, de la qual és accionista.

El magnat ha oferit 54,20 dòlars per cada acció de Twitter, la qual cosa suposa una prima del 38% respecte al tancament de la xarxa social de l’1 d’abril, l’últim dia de la negociació abans que es coneguera la participació de més del 9% del CEO de Tesla en Twitter. És propietari de 73,1 milions d’accions de la xarxa social.

«És el meu millor i última oferta i, si no s’accepta, hauria de reconsiderar la meua posició com a accionista», ha assenyalat Musk. «Twitter té un potencial extraordinari. Jo el desbloquejaré», ha conclòs el magnat.

Per part seua, la junta directiva de Twitter ha indicat que revisarà la proposta per a “determinar el curs d’acció que siga el millor per a l’empresa i tots els accionistes de Twitter”.

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.