Els embassaments del Xúquer baixen del 48,2% de capacitat i els del Segura al 21%

VALÈNCIA, 16 (EUROPA PRESS)

Els embassaments de la conca del Xúquer han tornat a perdre aigua en l’última setmana i s’han situat al 48,2 per cent de la seua capacitat –enfront del 49,4% de la setmana anterior–, mentre que els del Segura al 21, un 0,6% menys que fa set dies.

Segons les dades publicades pel Ministeri per a la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic, els embassaments del Xúquer emmagatzemen ara mateix 1.371 –36 menys que la setmana anterior–, enfront dels 1.538 hm3 de reserva que hi havia a hores d’ara de l’any passat i similar a la mitjana dels 1.375 dels últims deu anys.

Per la seua banda, la conca del Segura té una reserva de 239 hectòmetres cúbics –set menys que la setmana passada–, inferior als 369 hm3 de l’any passat i molt per baix de la mitjana dels últims deu anys, que és de 447 hm3.

En el conjunt d’Espanya, la reserva hídrica espanyola s’ha contret al 58,8% de la seua capacitat total i els embassaments emmagatzemen actualment 32.960 hectòmetres cúbics d’aigua, disminuint en l’última setmana en 892 hectòmetres cúbics (l’1,6% de la capacitat total actual dels embassaments).

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.