Anuncios

Els tres centres logístics valencians que recullen material d’ajuda per a Ucraïna obrin aquest dilluns

Aquest dilluns s’obriran en la Comunitat Valenciana els tres centres logístics que ha preparat la Generalitat per a recollir el material d’ajuda humanitària que la societat valenciana vulga donar per al poble ucraïnés. Així ho ha anunciat aquest diumenge a través de xarxes socials la directora general de Coordinació del Diàleg Social, Zulima Pérez.

Ha explicat que se situarà un magatzem logístic per província. A València aquest estarà en Fira València, mentre que a Alacant se situarà en la Ciutat de la Llum. A Castelló, indica la directora general que tenen un edifici de cotxeres per a situar el centre.

Anuncios

Així mateix, ha exposat Pérez que l’ajuda es canalitzarà a través de dos sistemes. D’una banda, gràcies a l’ajuda de la Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana (CEV), les empreses podran portar els materials directament als centres logístics. En el cas dels ciutadans que vulguen ajudar, la Generalitat en col·laboració amb la Federació Valenciana de Municipis i Províncies (FVMP), habilitarà en cada municipi els punts de recollida que establesca cada ajuntament.

“Volem que tota la solidaritat de la Comunitat Valenciana puga sortir conjuntament en un comboi cap a Polònia on es repartirà posteriorment al poble ucraïnés”, ha indicat la directora general, qui ha assegurat que estan en contacte amb els governs de Polònia i Ucraïna per a dur a terme l’operatiu. “És un moment important perquè tots treballem de la mà i poder fer arribar aquesta ajuda tan important al poble d’ucraïnesa”, ha asseverat Pérez.

Entre els productes més necessaris es troba el material sanitari, material tèxtil com a roba, calçat i mantes, així com aliments que no caduquen.

El primer enviament d’ajuda humanitària aportada per la Generalitat a les persones refugiades d’Ucraïna, compost per 990 tendals d’emergència, sortirà del magatzem de la Creu Vermella de Picanya en direcció al centre logístic d’aquesta organització a Debrecen (Hongria), aquest dilluns al matí.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Sis ferits en bolcar una furgoneta a Moncofa i un patinet en un altre accident a Castelló

Sis persones han resultat ferides de diversa consideració en bolcar la furgoneta en la qual viatjaven a Moncofa, mentres que un home de 41 anys ha patit politraumatismes en un altre accident entre un cotxe i un patinet a Castelló.

Diana Morant crida a obrir el PSPV perquè la societat decidisca projecte i candidatures

Diana Morant proposa obrir el PSPV a 100.000 activistes del canvi perquè la ciutadania participe en el projecte polític i en l'elecció de lideratges i candidatures.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Baskonia a l’aguait

El València Basket rep al Kosner Baskonia en un dol directe per la segona plaça de la Lliga Endesa, clau per a assegurar el factor pista i evitar al Reial Madrid en semifinals.

La primera pacient ingressada per sospita de hantavirus a Espanya continua estable a Alacant

La primera persona ingressada a Espanya per sospita de hantavirus, una dona de 32 anys, continua a l'hospital de Sant Joan d'Alacant amb un quadre lleu i tos sota estricte aïllament.

La Generalitat reforça el servici d’avisos per fauna silvestre davant l’augment d’incidències

La Generalitat ha reforçat el servici d'atenció d'avisos per fauna silvestre que es gestiona a través del 112, davant l'augment d'intervencions i el context de risc sanitari per pesta porcina africana.

La Fira del Llibre de València reobrirà esta vesprada després del tancament per la pluja

La Fira del Llibre de València reobrirà esta vesprada a les 17.00 després de la suspensió cautelar de les activitats per la pluja i reprendrà part de la seua programació cultural.

València organitza un gran dispositiu a la Malva-rosa per a seguir l’eclipsi solar d’agost

L'Ajuntament de València prepara un ampli dispositiu de mobilitat, seguretat, emergències i neteja per a l'eclipsi solar del 12 d'agost, que s'observarà de manera total des de la platja de la Malva-rosa.

Les tempestes es desplacen cap al nord i mantenen l’avís groc en quasi tota la Comunitat Valenciana

Les tempestes que afecten a Alacant es desplacen cap al nord amb intensitat forta i graníssol, mantenint activat l'avís groc per pluges en quasi tota la Comunitat Valenciana.
Anuncios