Elx recupera el Diumenge de Rams després de dos anys de pandèmia

Després de dos anys marcats per la pandèmia, milers d’il·licitans tornaran a recórrer els carrers acompanyant el Jesús Triomfant i participaran en la processó del Diumenge de Rams, que dona inici a la Setmana Santa.

Lisa, arrissada o de solapa, els il·licitans s’han acostat als diversos llocs instal·lats en la plaça de l’Ajuntament per a comprar la seua palma blanca i unir-se a aquesta festa d’Interés Turístic Internacional.

La processó aquest diumenge partirà com cada any del Pas de l’Estació a partir de les 11 h després de la benedicció de les palmes. S’estima que participaran en la processó al voltant de 35.000 il·licitans, entre confrares i societat civil.

Complint amb la tradició, aquest diumenge el pas de La Borriquita, ben adornat amb palma blanca, recorrerà els carrers d’Elx després de la benedicció de les palmes.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem arxiva una altra querella contra Teresa Ribera per la DANA i el barranc de Poio

El Tribunal Suprem ha arxivat una altra querella contra Teresa Ribera per la DANA de València i les obres del barranc de Poio al no apreciar delicte. L'Alt Tribunal indica que els possibles indicis han d'aflorar en el sumari de Catarroja.

El Govern urgix al PP a deixar de protegir a Mazón malgrat que no serà investigat

L'Executiu ha demanat al PP que cessament la 'protecció' a Carlos Mazón per la seua gestió de la DANA. Respecta que el TSJCV no ho investigue, però remarca responsabilitats polítiques.

Pradas demana al CGPJ investigar els àudios i el xat que el TSJCV va rebutjar sobre la jutgessa de la DANA

La defensa de Salomé Pradas ha demanat al CGPJ requerir els àudios i el xat de WhatsApp aportats en una querella contra la jutgessa, inadmesa pel TSJCV. Busca incorporar-los a la queixa disciplinària perquè es valore el seu impacte en la instrucció.

Un home de 58 anys ha sigut hospitalitzat després de ser reanimat i inhalar fum en un incendi a València

Un home de 58 anys ha sigut hospitalitzat després de patir una parada cardiorespiratòria i inhalar fum en l'incendi d'una vivenda a València. Va ser atés de matinada i traslladat a l'Hospital Arnau de Vilanova.

Barcala garantix la continuïtat del Parc Central i el soterrament de les vies a Alacant

L'alcalde d'Alacant ha garantit la continuïtat del Parc Central i el soterrament de les vies per a eliminar l'efecte barrera. La solució aprofita el desnivell del traçat per a cobrir-lo, connectar barris i crear un gran centre de mobilitat

Les falles sostenibles premien a Borrull-Socors i Pere Cabanes-Joan XXIII

Els premis 2026 a les falles sostenibles han distingit a Borrull-Socors en grans i a Pere Cabanes-Joan XXIII en infantils, amb dotació econòmica i estendard ecològic.

8 de cada 10 ciutadans secunden multar a qui creua el pas de zebra mirant el mòbil

El 83,2% recolza sancionar als vianants que creuen mirant el mòbil i el 76,4% als qui se salten el roig, segons 3.570 enquestes en grans ciutats.

Carcaixent declara emergència sanitària per la vaga de les escombraries i contracta un servici extern

L'Ajuntament ha declarat emergència sanitària després de la vaga de recollida i ha activat una neteja extraordinària amb una empresa externa. Reclamarà el cost a la Mancomunitat.