‘Elx Street Market’, música, taller de tatuatges i 14 foodtrucks

La setena edició de l’«Elx Street Market» que tindrà lloc del divendres al diumenge en el Passeig de l’Estació comptarà amb tres escenaris i una gran varietat d’activitats que van des de tallers de tatuatges i signatures de llibres, a més de 14 foodtrucks amb una oferta gastronòmica internacional, tal com han anunciat aquest matí el regidor de Comerç, Felip Sànchez, i el representant d’Esdeveniments Danra, Rafael Baeza.

«Es converteix en un format festival que compagina actuacions musicals amb activitats dirigides al públic infantil i amb el seu principal element atractiu que són les caravanes foodtrucks que tenen una oferta molt variada, cosmopolita i internacional de cuina», ha comentat l’edil de l’àrea, qui ha afegit que «reprenem la programació per a dinamitzar la nostra ciutat i atraure gent d’altres localitats».

Baeza ha assenyalat que «enguany afegim un escenari per a les activitats dels més xicotets i hi haurà pallassos, màgia i contacontes, entre altres coses» i ha destacat que «pretenem que la gent que vinga al festival no sols horta a menjar, sinó que puga passar un dia complet i que tinga activitats en tot moment per a totes les edats».

El festival, amb entrada gratuïta, arrancarà aquest divendres a les 18.00 hores. L’artista Pablo Carbonell estarà signat llibres a les 19.30 i dos hores després començarà la seua actuació.

Per al dissabte hi haurà un tribut a Queen a les 13.00 hores i abans tindrà lloc el taller de tattos i una actuació del Mag Aranda. A partir de les 18.00 es procedirà a la signatura de llibres d’autors de l’Estació de les Paraules, posteriorment un contacontes a càrrec de Cristi Guti i la jornada finalitzarà amb el concert de la banda de rock Santero i Los Muchachos.

El diumenge a les 12.30 hores es durà a terme una activitat de pintura mural amb Cristina Grau, a les 13.00 el concert de la banda Ramonets i a la nit l’última actuació la realitzarà el grup  Tony & The Rockeheavyllies.

A més, l’esdeveniment comptarà amb la presència de 14 foodtrucks que oferiran a tots els assistents menjada nacional i internacional i enguany hi haurà un foodtruck 100% vegà i un altre per a celíacs.

L’edil de Comerç ha explicat que aquestes activitats «les compaginarem amb un mercat de disseny en el qual hi ha 20 llocs, alguns d’ells locals. Tindrem una oferta amb dissenys de tota mena, des de roba a adorns o complements. Tot això sota el prisma del disseny».

L’horari de l’esdeveniment és divendres de 18 a 00.00 hores i el dissabte i diumenge de 12 a 00.00 hores. Sànchez ha animat a tota la ciutadania il·licitana i dels voltants al fet que acudisca a conéixer aquesta oferta tant gastronòmica com cultural, musical i comercial.

Últimes notícies

Dimecres amb ruixats forts a la vesprada a l’interior de Castelló

L’oratge d’este dimecres preveu cels poc nuvolosos a la Comunitat Valenciana, però amb ruixats o tempestes localment fortes a la vesprada a l’interior de Castelló. Temperatures lleugerament més altes a l’interior i vents fluixos de direcció variable, tendint a component este.

L’atur puja en agost en 5.847 persones a la Comunitat Valenciana

L’atur registrat en agost ha augmentat en 5.847 persones a la Comunitat Valenciana, un 2,03 %, fins a les 294.519. Tot i això, hi ha 2.235 aturats menys que en agost de 2025.

Presó sense fiança per a la dona acusada de matar a ganivetades un home en un bar de València

Una jutgessa d Instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per a una dona de 35 anys acusada de matar presumptament a ganivetades un home de 45 anys en un bar del barri de l Olivereta el passat cap de setmana.

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.