‘Elx Street Market’, música, taller de tatuatges i 14 foodtrucks

La setena edició de l’«Elx Street Market» que tindrà lloc del divendres al diumenge en el Passeig de l’Estació comptarà amb tres escenaris i una gran varietat d’activitats que van des de tallers de tatuatges i signatures de llibres, a més de 14 foodtrucks amb una oferta gastronòmica internacional, tal com han anunciat aquest matí el regidor de Comerç, Felip Sànchez, i el representant d’Esdeveniments Danra, Rafael Baeza.

«Es converteix en un format festival que compagina actuacions musicals amb activitats dirigides al públic infantil i amb el seu principal element atractiu que són les caravanes foodtrucks que tenen una oferta molt variada, cosmopolita i internacional de cuina», ha comentat l’edil de l’àrea, qui ha afegit que «reprenem la programació per a dinamitzar la nostra ciutat i atraure gent d’altres localitats».

Baeza ha assenyalat que «enguany afegim un escenari per a les activitats dels més xicotets i hi haurà pallassos, màgia i contacontes, entre altres coses» i ha destacat que «pretenem que la gent que vinga al festival no sols horta a menjar, sinó que puga passar un dia complet i que tinga activitats en tot moment per a totes les edats».

El festival, amb entrada gratuïta, arrancarà aquest divendres a les 18.00 hores. L’artista Pablo Carbonell estarà signat llibres a les 19.30 i dos hores després començarà la seua actuació.

Per al dissabte hi haurà un tribut a Queen a les 13.00 hores i abans tindrà lloc el taller de tattos i una actuació del Mag Aranda. A partir de les 18.00 es procedirà a la signatura de llibres d’autors de l’Estació de les Paraules, posteriorment un contacontes a càrrec de Cristi Guti i la jornada finalitzarà amb el concert de la banda de rock Santero i Los Muchachos.

El diumenge a les 12.30 hores es durà a terme una activitat de pintura mural amb Cristina Grau, a les 13.00 el concert de la banda Ramonets i a la nit l’última actuació la realitzarà el grup  Tony & The Rockeheavyllies.

A més, l’esdeveniment comptarà amb la presència de 14 foodtrucks que oferiran a tots els assistents menjada nacional i internacional i enguany hi haurà un foodtruck 100% vegà i un altre per a celíacs.

L’edil de Comerç ha explicat que aquestes activitats «les compaginarem amb un mercat de disseny en el qual hi ha 20 llocs, alguns d’ells locals. Tindrem una oferta amb dissenys de tota mena, des de roba a adorns o complements. Tot això sota el prisma del disseny».

L’horari de l’esdeveniment és divendres de 18 a 00.00 hores i el dissabte i diumenge de 12 a 00.00 hores. Sànchez ha animat a tota la ciutadania il·licitana i dels voltants al fet que acudisca a conéixer aquesta oferta tant gastronòmica com cultural, musical i comercial.

Últimes notícies

Detingut per violar una jove a la Malva-rosa i colpejar un agent a València

Un home de 25 anys ha sigut detingut a València acusat de violar una jove de 22 anys a la platja de la Malva-rosa i agredir un agent de la Policia Local quan intentava fugir.

Nova llei forestal amb menys tràmits i premis a qui ajude a previndre incendis

La Generalitat ha anunciat una nova llei forestal per a reduir burocràcia i incentivar qui col·labore en la prevenció d’incendis, mentre activa un pla de recuperació per a les 9.500 hectàrees cremades a La Vall d’Uixó.

Ratifiquen 15 dies de suspensió a un dermatòleg de Torrevella per negar assistència a pacients

El TSJCV ha confirmat una sanció de 15 dies de suspensió d’ocupació i sou a l’aleshores cap de Dermatologia de l’Hospital de Torrevieja per acumular desenes de queixes, incloses negatives injustificades a atendre pacients.

Vint ferits lleus en la Cordà i la Recordà de Paterna

La Cordà pirotècnica i la posterior Recordà de Paterna han deixat esta matinada vint ferits lleus, menys que en l’edició anterior. L’acte, amb 70.000 coets llançats en menys de vint minuts, ha mantingut la tradició de més de dos segles.

La hostaleria de València exigix ajudes urgents per l’impacte de l’incendi d’El Saler

Les organitzacions de restauració de València reclamen un pla extraordinari d’ajudes per a compensar les pèrdues pels desallotjaments, tancaments i cancel·lacions provocats per l’incendi d’El Saler. Les patronals demanen ajudes directes, bonificacions fiscals i campanyes de promoció turística per a reactivar la zona.

Deting per traure quasi 5.700 euros del compte del seu veí de 83 anys a la Salzadella

La Guàrdia Civil de Sant Mateu ha detingut un home de 63 anys acusat de buidar 5.690 euros del compte bancari del seu veí malalt, de 83 anys, a la Salzadella, aprofitant-se de la confiança i de l’accés al seu domicili.

Baldoví insta a accelerar un front electoral a l’esquerra del PSPV

Joan Baldoví reclama accelerar un acord per a una candidatura única a l’esquerra del PSPV-PSOE a la Comunitat Valenciana i anuncia recursos i iniciatives de Compromís contra les polítiques del Consell de PP i Vox.

Detingut per calar foc a una vivenda d’Anna i deixar veïns i guàrdies ferits

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 36 anys per un incendi provocat en una vivenda d’Anna el 23 d’agost, que ha causat ferits per fum i cremades entre veïns i agents.