‘Elx Street Market’, música, taller de tatuatges i 14 foodtrucks

La setena edició de l’«Elx Street Market» que tindrà lloc del divendres al diumenge en el Passeig de l’Estació comptarà amb tres escenaris i una gran varietat d’activitats que van des de tallers de tatuatges i signatures de llibres, a més de 14 foodtrucks amb una oferta gastronòmica internacional, tal com han anunciat aquest matí el regidor de Comerç, Felip Sànchez, i el representant d’Esdeveniments Danra, Rafael Baeza.

«Es converteix en un format festival que compagina actuacions musicals amb activitats dirigides al públic infantil i amb el seu principal element atractiu que són les caravanes foodtrucks que tenen una oferta molt variada, cosmopolita i internacional de cuina», ha comentat l’edil de l’àrea, qui ha afegit que «reprenem la programació per a dinamitzar la nostra ciutat i atraure gent d’altres localitats».

Baeza ha assenyalat que «enguany afegim un escenari per a les activitats dels més xicotets i hi haurà pallassos, màgia i contacontes, entre altres coses» i ha destacat que «pretenem que la gent que vinga al festival no sols horta a menjar, sinó que puga passar un dia complet i que tinga activitats en tot moment per a totes les edats».

El festival, amb entrada gratuïta, arrancarà aquest divendres a les 18.00 hores. L’artista Pablo Carbonell estarà signat llibres a les 19.30 i dos hores després començarà la seua actuació.

Per al dissabte hi haurà un tribut a Queen a les 13.00 hores i abans tindrà lloc el taller de tattos i una actuació del Mag Aranda. A partir de les 18.00 es procedirà a la signatura de llibres d’autors de l’Estació de les Paraules, posteriorment un contacontes a càrrec de Cristi Guti i la jornada finalitzarà amb el concert de la banda de rock Santero i Los Muchachos.

El diumenge a les 12.30 hores es durà a terme una activitat de pintura mural amb Cristina Grau, a les 13.00 el concert de la banda Ramonets i a la nit l’última actuació la realitzarà el grup  Tony & The Rockeheavyllies.

A més, l’esdeveniment comptarà amb la presència de 14 foodtrucks que oferiran a tots els assistents menjada nacional i internacional i enguany hi haurà un foodtruck 100% vegà i un altre per a celíacs.

L’edil de Comerç ha explicat que aquestes activitats «les compaginarem amb un mercat de disseny en el qual hi ha 20 llocs, alguns d’ells locals. Tindrem una oferta amb dissenys de tota mena, des de roba a adorns o complements. Tot això sota el prisma del disseny».

L’horari de l’esdeveniment és divendres de 18 a 00.00 hores i el dissabte i diumenge de 12 a 00.00 hores. Sànchez ha animat a tota la ciutadania il·licitana i dels voltants al fet que acudisca a conéixer aquesta oferta tant gastronòmica com cultural, musical i comercial.

Últimes notícies

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.

L’IVAM incorpora el disseny i renova l’oferta educativa per al curs 2026-27

L’IVAM ha presentat la programació pública, educativa i familiar per al curs 2026-27, amb el disseny com a nova línia d’investigació i una ampliació de les propostes per a jóvens, famílies i primera infància.