Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Ejemplo de shortcode con estilo
Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.

Osasuna i Llevant han empatat 0-0 este dilluns en El Sadar, en un duel on l’equip navarrés ha dominat clarament però s’ha estavellat contra un inspirat Ryan. El porter visitant ha sigut clau per a que el Llevant sumara un punt, en un partit en què els valencians quasi no han rematat a porta.

Després de l’ajornament del partit contra el Celta en la jornada 1, Osasuna ha eixit molt intens des del primer minut. L’equip de Luis Miguel Ramis ha buscat encarrilar prompte el xoc, i ha gaudit d’una ocasió molt clara en el cap d’Herrando, que Ryan ha enviat a córner amb una bona intervenció.

Domini clar d’Osasuna en la primera part

Els de Luís Castro han apostat per un joc de control, intentant pausar el ritme i cuidar la possessió. Oriol Rey ha organitzat l’eixida del baló per davant de la defensa, però li ha costat trobar connexió amb la línia ofensiva.

A la mitja hora de partit, el Llevant encara no havia rematat entre els tres pals. La bona organització defensiva d’Osasuna ha evitat sobresalts per a Sergio Herrera, que quasi no ha hagut d’intervindre en tot el primer temps.

Abans del descans, Rubén García ha provat un tir tímid, que no ha trobat porteria. Poc després, Brugué ha tingut la millor ocasió del Llevant en tota la vesprada, amb un xut que ha colpejat en el travesser en el minut 34 i ha fet patir El Sadar.

Osasuna ha continuat insistint i ha encadenat fins a sis córners en els primers 45 minuts. La sensació era que el gol local podia arribar en qualsevol moment, davant un Llevant amb poques idees en atac i molta feina defensiva.

Després del pas per vestidors, el guió del partit ha canviat poc. Osasuna ha mantingut la iniciativa i ha continuat generant perill. En el minut 54, Ante Budimir ha tingut una oportunitat immillorable per a obrir el marcador, però Ryan ha tornat a aparéixer amb reflexos felins i ha evitat el gol amb una gran estirada.

Canvis i reacció de Llevant en el tram final

Mentres Osasuna continuava buscant l’1-0, el Llevant seguia sense rematar a porta, massa allunyat de l’àrea rival. L’equip valencià ha prioritzat la seguretat arrere, assumint pocs riscos amb baló.

A 20 minuts del final, Ramis ha decidit refrescar l’atac local amb l’entrada de Raúl i Moro. L’objectiu era donar més profunditat i ritme a les bandes, però el Llevant ha resistit bé eixa nova onada ofensiva.

Luís Castro ha esperat fins als últims 10 minuts del temps reglamentari per a moure la banqueta. Han entrat Víctor García i Toljan, i l’equip granota ha començat a guanyar metres i a discutir-li la possessió a Osasuna.

Els pitos s’han fet notar en El Sadar en este tram final. L’afició local ha expressat la seua frustració, en vore com el seu equip deixava d’encabotar el Llevant arrere i li cedien la iniciativa amb el marcador igualat.

En els últims minuts, cap dels dos conjunts ha sigut capaç de desequilibrar el marcador. Osasuna ha continuat més a prop del gol, però sense la claredat del primer temps, i el Llevant ha assegurat un punt valuós després d’un partit molt sacrificat en defensa.

Amb este resultat, tots dos equips sumen el seu primer punt en esta edició de LaLiga EA Sports, en un partit marcat per la falta d’encert i l’excel·lent actuació del porter visitant.

FITXA TÈCNICA

Osasuna 0-0 Llevant

Gols: Sense gols.

Àrbitre: Víctor García (Comité català). Ha amonestat els locals Barja i Sergio Herrera, i el visitant Romero.

Estadi: El Sadar, davant 20.241 aficionats.

Alineacions:

Osasuna: Sergio Herrera; Arguibide (Torró, m. 81), Catena, Herrando, Bretones; Moncayola, Iker Muñoz, Moi Gómez (Barja, m. 87); Rubén García (Raúl, m. 71), Budimir (Dubasin, m. 81), Aimar Oroz (Moro, m. 71).

Llevant: Ryan; Nacho Pérez (Toljan, m. 78), Dela, Mandi, Manu Sánchez; Bardeli, Oriol Rey, Olasagasti (Sotelo, m. 90); Brugué, Romero (Etta Eyong, m. 90), Thiago (Víctor García, m. 78).

Últimes notícies

Alliberats dos detinguts a Oliva després de quedar fora de termini judicial

L’Audiència Nacional ha decretat la llibertat provisional de dos fugitius buscats a Turquia, detinguts a Oliva després d’un presumpte robatori. Els arrestats han arribat davant del jutge 72 hores després de la detenció, fora del termini legal de 24 hores.

Bernabé i Catalá avancen la pugna per València a les generals

Pilar Bernabé i María José Catalá encapçalaran les candidatures del PSOE i el PP per València el 29 de novembre. La disputa anticipa la batalla per l’alcaldia de 2027.

Cirio reclama una Europa que proteja a las empresas y les permita competir

Alberto Cirio y Marián Cano han pedido en València que las regiones participen más en la política industrial europea y que las empresas compitan con reglas iguales.

La dana Adam ha dejado 67 km² inundados entre València y Alacant

Les imatges de satèl·lit han detectat 67 km² inundats entre la Safor i la Marina Alta. La xifra és preliminar i inclou arrossars ja negats abans de les pluges.

Morant veu «insoportable» la situació de Mazón i la desconfiança cap a Pérez Llorca

Diana Morant ha qüestionat la situació de Carlos Mazón i la desconfiança de Génova cap a Juanfran Pérez Llorca. També ha parlat del dossier, Feijóo i el Senat.

Aguirre busca la primera victòria local del València davant el Vila-real

Javier Aguirre considera que al València li falta guanyar i mantindre el nivell de joc. L’equip rep el Vila-real dissabte a Mestalla, encara en descens.

Valencia y Villarreal buscan puntos clave en el derbi de Mestalla

El Valencia busca su primer triunfo como local con Javier Aguirre, mientras el Villarreal quiere recuperar el acierto goleador. Íñigo Pérez ha destacado la importancia del duelo.

La dana deixa 10.000 euros per empresa i fins a 15.000 per vehicle

El Consell ha aprovat 20 milions d’euros per a empreses afectades i vehicles sinistrats per la dana Adam. Les sol·licituds es podran presentar del 2 de novembre de 2026 a l’1 de febrer de 2027.