ESGLAI: Una nadadora es desmaia en l’aigua i ha de ser rescatada

Van ser segons d’angoixa que van quedar en el seu esglai gràcies a la ràpida intervenció de la seua entrenadora, l’espanyola Andrea Fuentes, que no va dubtar a llançar-se a la piscina per a rescatar a la seua pupil·la.

Anita Álvarez va protagonitzar el gran esglai de la jornada en els Mundials de Budapest després d’esvair-se mentre realitzava el seu exercici en la final de només lliure de natació artística.

Després d’abandonar la piscina en llitera la nadadora es va recuperar i es troba fora de perill, encara que com va informar l’equip estatunidenc serà sotmesa a diferents proves en els pròxims dies per a revelar les causes de l’esvaïment.

Rescat Antia Álvarez

Fuentes, històrica parella de Gemma Mengual en natació sincronitzada i que compta en el seu palmarés amb quatre medalles olímpiques (dos plates a Pequín 2008 i una plata i un bronze a Londres 2012) entrena ara a l’equip dels Estats Units i es va convertir, sense voler, en l’heroïna de la jornada.

Una nadadora es desmaia en l’aigua en els Mundials de Budapest

Com va informar l’equip estatunidenc, serà sotmesa a diferents proves en els pròxims dies per a revelar les causes de l’esvaïment que podria haver tingut tràgiques conseqüències.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.

Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana

La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.

València tanca parcs, suspén activitats i cancel·la els concerts de Vivers per l’ona de calor extrema

L’Ajuntament de València ha activat mesures excepcionals per l’alerta roja per calor, amb tancament de parcs, suspensió d’activitats i obertura de refugis climàtics.