Espanya frega el ple en les finals de kata de l’Europeu de Karate i barallarà també per quatre bronzes

MADRID, 9 (EUROPA PRESS)

La selecció espanyola ha tornat a demostrar el seu potencial en la modalitat de kata i s’ha classificat per a tres de les quatre finals del Campionat d’Europa que s’està disputant a la localitat croata de Zadar, a més de tenir quatre opcions més de medalles de bronze.

Segons va informar aquest dijous la Real Federació Espanyola de Karate, en la competició individual, Damián Quintero, actual campió que buscarà el seu vuitè títol continental, i la jove Paola García, que lluitarà pel bronze i no podrà defensar el títol assolit l’any passat a Guadalajara.

Junt amb ells, també es van ficar en la baralla per les finals tant l’equip femení compost per Gema Morales, Raquel Roy i María López i el masculí format per Damián Quintero, Sergio Galán, Raúl Martín i Salvador Balbuena. Dues potències europees com Itàlia i Turquia seran els seus respectius rivals.

A més de la de Paola García, Espanya tindrà altres tres opcions de medalla de bronze amb María Torres en kumite +68kg, Isabel Nieto, en kumite -68kg, i Alejandro Molina en kumite -84kg.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diversos accidents col·lapsen l’operació retorne de Setmana Santa en les carreteres valencianes

Diversos accidents i l'intens flux de vehicles en l'operació retorn de Setmana Santa provoquen més de 50 quilòmetres de retencions en les principals carreteres de la Comunitat Valenciana.

Detingut a Polop un fugitiu moldau buscat per tràfic de drogues

La Guàrdia Civil ha arrestat a Polop a un fugitiu moldau de 30 anys, buscat amb una orde internacional de detenció i penes de fins a 15 anys per delictes de tràfic de drogues.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la comissió de la dana

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana d'octubre de 2024 un informe clau sobre la gestió en la presa de Buseo, on el desbordament va causar set víctimes mortals.

El Arrels, equip nascut després de la dana, conquesta la València Cup Girls en els penals

El Arrels, format per jugadores de zones afectades per la dana, s'imposa a la UE L Alcudia en la final sub19 de la València Cup Girls, en una edicion amb rècord internacional de participacion.

Guido Rodríguez firma el seu primer doblet en LaLiga encara que el València cau davant el Celta

Guido Rodríguez va marcar els seus dos primers gols amb el València i va firmar el seu primer doblet en LaLiga, però l'equip va perdre 2-3 enfront del Celta a Mestalla.

Pérez Llorca destaca que l’atur de març en la Comunitat Valenciana és el més baix des de 2008

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana cau al març fins al seu nivell més baix des de setembre de 2008, amb descensos en tots els sectors i una millora destacada en dones i jóvens.

Gandia decreta tres dies de dol oficial per la mort del poeta Josep Piera

L'Ajuntament de Gandia ha declarat tres dies de dol oficial per la mort del poeta i escriptor valencià Josep Piera, fill predilecte de la ciutat. Les banderes onejaran a mitja asta i s'ha organitzat un comiat cívic en el Palau Ducal dels Borja.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va baixar al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i encadena un fort descens interanual de 19.440 aturats.