11.3 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Espanya frega el ple en les finals de kata de l’Europeu de Karate i barallarà també per quatre bronzes

MADRID, 9 (EUROPA PRESS)

La selecció espanyola ha tornat a demostrar el seu potencial en la modalitat de kata i s’ha classificat per a tres de les quatre finals del Campionat d’Europa que s’està disputant a la localitat croata de Zadar, a més de tenir quatre opcions més de medalles de bronze.

Segons va informar aquest dijous la Real Federació Espanyola de Karate, en la competició individual, Damián Quintero, actual campió que buscarà el seu vuitè títol continental, i la jove Paola García, que lluitarà pel bronze i no podrà defensar el títol assolit l’any passat a Guadalajara.

Junt amb ells, també es van ficar en la baralla per les finals tant l’equip femení compost per Gema Morales, Raquel Roy i María López i el masculí format per Damián Quintero, Sergio Galán, Raúl Martín i Salvador Balbuena. Dues potències europees com Itàlia i Turquia seran els seus respectius rivals.

A més de la de Paola García, Espanya tindrà altres tres opcions de medalla de bronze amb María Torres en kumite +68kg, Isabel Nieto, en kumite -68kg, i Alejandro Molina en kumite -84kg.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.