14 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Espanya frega el ple en les finals de kata de l’Europeu de Karate i barallarà també per quatre bronzes

MADRID, 9 (EUROPA PRESS)

La selecció espanyola ha tornat a demostrar el seu potencial en la modalitat de kata i s’ha classificat per a tres de les quatre finals del Campionat d’Europa que s’està disputant a la localitat croata de Zadar, a més de tenir quatre opcions més de medalles de bronze.

Segons va informar aquest dijous la Real Federació Espanyola de Karate, en la competició individual, Damián Quintero, actual campió que buscarà el seu vuitè títol continental, i la jove Paola García, que lluitarà pel bronze i no podrà defensar el títol assolit l’any passat a Guadalajara.

Junt amb ells, també es van ficar en la baralla per les finals tant l’equip femení compost per Gema Morales, Raquel Roy i María López i el masculí format per Damián Quintero, Sergio Galán, Raúl Martín i Salvador Balbuena. Dues potències europees com Itàlia i Turquia seran els seus respectius rivals.

A més de la de Paola García, Espanya tindrà altres tres opcions de medalla de bronze amb María Torres en kumite +68kg, Isabel Nieto, en kumite -68kg, i Alejandro Molina en kumite -84kg.

Últimes notícies

Espanya farà història amb 20 esportistes en els Jocs d’Hivern de Milà-Cortina

Espanya acudirà a Milà-Cortina 2026 amb 20 esportistes, igualant la xifra de Sotxi 2014. Hi haurà debuts en patinatge de velocitat i esquí de muntanya.

El cozy crime s’aferma a Espanya amb Marina Sanmartín: la ficció criminal és incombustible

Marina Sanmartín publica 'La doble desaparició d'Abril del Pi' i consolida l'arribada del cozy crime al mercat espanyol. La novel·la homenatja a Agatha Christie i alterna una llibreria madrilenya amb la València dels 90, amb picades d'ullet generacionals i to lúdic.

La Policia Local d’Elx ha intervingut cinc galls per presumpte maltractament i possible ús en baralles

La Policia Local d'Elx ha intervingut cinc galls en un control en Maitino per presumpte maltractament i possible ús en baralles. Un presentava la cresta mutilada.

Preemergència per nevades a Castelló: dispositius activats i restriccions en carreteres

Emergències ha activat la Situació 0 per nevades als Ports i Baix Maestrat i es reforça els serveis viaris hivernals a Castelló. Hi ha restriccions en carreteres i vàries alertes vigents.

Activada la preemergència per nevades a Castelló amb restriccions en la N-232

Emergències ha activat la Situació 0 per risc de nevades als Ports i Baix Maestrat i la Delegació del Govern ha declarat la preemergència en carreteres. La DGT restringix camions en la N-232 i N-232a, mentres es reforça l'operatiu hivernal.

Dos detinguts a Alacant per una estafa de més de 200.000 euros amb inversions falses

Dos hòmens han sigut detinguts a Alacant per estafar quasi 206.000 euros a una dona després de captar-la amb un anunci en xarxes. La Policia va rastrejar els diners per diversos comptes i busca a més implicats.

València suspén la mascletà de Sant Vicent pel dol oficial després de la tragèdia de Adamuz

L'Ajuntament de València ha anunciat la suspensió de la mascletà prevista per al dijous de Sant Vicent pel dol oficial després de la tragèdia de Adamuz. Es mantenen la missa i la processó entre les 11.30 i les 13.30, amb eixida a la Porta dels Ferros i retorn a la Catedral.

Compromís i PSPV exigixen a Catalá el cessament immediat de Cecilia Herrero després de l’informe de la Fiscalia

Compromís i PSPV han reclamat a María José Catalá el cessament i l'expulsió de l'edil de Vox després de conéixer-se que la Fiscalia sol·licita tres anys de presó per missatges racistes i homòfobs. L'oposició ha responsabilitzat a l'alcaldessa de mantindre-la en el govern i ha redoblat la pressió política.