Espanya frega el ple en les finals de kata de l’Europeu de Karate i barallarà també per quatre bronzes

MADRID, 9 (EUROPA PRESS)

La selecció espanyola ha tornat a demostrar el seu potencial en la modalitat de kata i s’ha classificat per a tres de les quatre finals del Campionat d’Europa que s’està disputant a la localitat croata de Zadar, a més de tenir quatre opcions més de medalles de bronze.

Segons va informar aquest dijous la Real Federació Espanyola de Karate, en la competició individual, Damián Quintero, actual campió que buscarà el seu vuitè títol continental, i la jove Paola García, que lluitarà pel bronze i no podrà defensar el títol assolit l’any passat a Guadalajara.

Junt amb ells, també es van ficar en la baralla per les finals tant l’equip femení compost per Gema Morales, Raquel Roy i María López i el masculí format per Damián Quintero, Sergio Galán, Raúl Martín i Salvador Balbuena. Dues potències europees com Itàlia i Turquia seran els seus respectius rivals.

A més de la de Paola García, Espanya tindrà altres tres opcions de medalla de bronze amb María Torres en kumite +68kg, Isabel Nieto, en kumite -68kg, i Alejandro Molina en kumite -84kg.

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.