Alfafar llança les primeres beques per a esportistes


L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la regidoria d’Esport, ha obert el termini de sol·licitud per a les beques individuals per a esportistes del municipi. Aquestes ajudes busquen potenciar, secundar i facilitar la millora del rendiment dels esportistes de la localitat perquè puguen aconseguir la consecució dels seus objectius.

Les persones interessades poden presentar les seues sol·licituds a través del registre d’entrada fins al pròxim 25 de març. Les bases i la resolució de les beques estaran disponibles en el tauler d’anuncis de l’ajuntament, en la pàgina web municipal i en el portal de transparència.

El pressupost per a aquesta convocatòria és de 4.000 euros, i les beques seran d’un màxim de 300 euros per esportista. Aquestes ajudes són compatibles amb la percepció d’altres subvencions o ajudes públiques o privades.

Aquesta dotació podrà destinar-se a finançar els programes d’entrenament i competició, inclosos allotjaments, desplaçaments, material esportiu, salut esportiva, despeses federatives o entrenadors personals, entre altres.

Per a sol·licitar les ajudes a l’esport les persones interessades han de complir dos requisits: estar empadronades a Alfafar amb una antiguitat mínima d’1 any i estar en possessió de la llicència federativa en vigor de la modalitat esportiva corresponent, d’acord amb les bases de la convocatòria.

A través d’aquesta iniciativa, l’Ajuntament d’Alfafar pretén destacar la importància de la pràctica esportiva en la qual es fomenta el desenvolupament de valors com l’esforç, la superació personal i el treball en equip.

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU