Alfafar llança les primeres beques per a esportistes


L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la regidoria d’Esport, ha obert el termini de sol·licitud per a les beques individuals per a esportistes del municipi. Aquestes ajudes busquen potenciar, secundar i facilitar la millora del rendiment dels esportistes de la localitat perquè puguen aconseguir la consecució dels seus objectius.

Les persones interessades poden presentar les seues sol·licituds a través del registre d’entrada fins al pròxim 25 de març. Les bases i la resolució de les beques estaran disponibles en el tauler d’anuncis de l’ajuntament, en la pàgina web municipal i en el portal de transparència.

El pressupost per a aquesta convocatòria és de 4.000 euros, i les beques seran d’un màxim de 300 euros per esportista. Aquestes ajudes són compatibles amb la percepció d’altres subvencions o ajudes públiques o privades.

Aquesta dotació podrà destinar-se a finançar els programes d’entrenament i competició, inclosos allotjaments, desplaçaments, material esportiu, salut esportiva, despeses federatives o entrenadors personals, entre altres.

Per a sol·licitar les ajudes a l’esport les persones interessades han de complir dos requisits: estar empadronades a Alfafar amb una antiguitat mínima d’1 any i estar en possessió de la llicència federativa en vigor de la modalitat esportiva corresponent, d’acord amb les bases de la convocatòria.

A través d’aquesta iniciativa, l’Ajuntament d’Alfafar pretén destacar la importància de la pràctica esportiva en la qual es fomenta el desenvolupament de valors com l’esforç, la superació personal i el treball en equip.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.

Desarticulada a Alacant una xarxa que estafava amb la compravenda de cotxes a particulars i financeres

La Policia Nacional ha desmantellat a Alacant una organització que usava empreses fictícies i testaferros per a adquirir vehicles amb lísing o amb càrregues i revendre'ls a Espanya i altres països europeus, causant perjuís a particulars i entitats financeres.

El vent posa en dubte l’obertura del festival SanSan a Benicàssim

El fort vent i l'alerta groga a Castelló podrien retardar l'obertura del festival SanSan a Benicàssim, malgrat que tot està preparat per a rebre a uns 15.000 assistents diaris.

Desarticulada a Alacant una xarxa que estafava amb la compravenda de cotxes a particulars i financeres

La Policia Nacional ha desmuntat a Alacant una organització que usava empreses fictícies i testaferros per a adquirir vehicles amb lísing o càrregues, revendre'ls a Espanya i Europa i estafar a particulars i entitats financeres.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Un incendi declarat en un pis d'un edifici de cinc altures a Mislata ha obligat a atendre almenys tres persones i ha mobilitzat a diverses dotacions de bombers i servicis sanitaris.