12.1 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Alfafar llança les primeres beques per a esportistes


L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la regidoria d’Esport, ha obert el termini de sol·licitud per a les beques individuals per a esportistes del municipi. Aquestes ajudes busquen potenciar, secundar i facilitar la millora del rendiment dels esportistes de la localitat perquè puguen aconseguir la consecució dels seus objectius.

Les persones interessades poden presentar les seues sol·licituds a través del registre d’entrada fins al pròxim 25 de març. Les bases i la resolució de les beques estaran disponibles en el tauler d’anuncis de l’ajuntament, en la pàgina web municipal i en el portal de transparència.

El pressupost per a aquesta convocatòria és de 4.000 euros, i les beques seran d’un màxim de 300 euros per esportista. Aquestes ajudes són compatibles amb la percepció d’altres subvencions o ajudes públiques o privades.

Aquesta dotació podrà destinar-se a finançar els programes d’entrenament i competició, inclosos allotjaments, desplaçaments, material esportiu, salut esportiva, despeses federatives o entrenadors personals, entre altres.

Per a sol·licitar les ajudes a l’esport les persones interessades han de complir dos requisits: estar empadronades a Alfafar amb una antiguitat mínima d’1 any i estar en possessió de la llicència federativa en vigor de la modalitat esportiva corresponent, d’acord amb les bases de la convocatòria.

A través d’aquesta iniciativa, l’Ajuntament d’Alfafar pretén destacar la importància de la pràctica esportiva en la qual es fomenta el desenvolupament de valors com l’esforç, la superació personal i el treball en equip.

Últimes notícies

Pérez Llorca assegura que, si és triat, demanarà perdó a les víctimes de la DANA

En el seu debat d'investidura, Pérez Llorca ha assegurat que, si és triat, les seues primeres paraules seran per a demanar perdó a les famílies de les 229 víctimes de la dana d'octubre. També ha avançat que exigirà disculpes i responsabilitats a altres administracions, assenyalant que el Govern d'Espanya no ha reconegut errors.

El Congrés convalida el reial decret d’ajudes per la DANA a València amb el no de Vox i l’abstenció de Junts

El Congrés ha convalidat el reial decret d'ajudes per la DANA d'octubre en la Comunitat Valenciana i ha acordat la seua tramitació urgent com a projecte de llei. El paquet mobilitza fins a 6.000 milions en avals, finançament ICO i fons de prevenció.

La defensa de Ábalos denúncia que demanar presó busca pressionar-li per a col·laborar

La defensa de José Luis Ábalos ha sostingut que la sol·licitud de presó provisional és una forma de pressió per a induir la seua col·laboració i ha negat risc de fugida, recordant que han passat set dies des que es va fixar la vistilla.

Morant qüestiona el perdó de Pérez Llorca a les víctimes de la DANA i acusa una investidura ‘fake’

Diana Morant posa en dubte el perdó de Juanfran Pérez Llorca a les víctimes de la DANA i qualifica de 'fake' la seua investidura, que vincula a Mazón i a Vox.

Baldoví exigix a Pérez Llorca demanar l’acta a Mazón si vol disculpar-se amb les víctimes de la dana

Baldoví ha retret a Pérez Llorca un discurs gris i orientat a Vox i li ha instat a demanar l'acta a Mazón si pretén disculpar-se amb les víctimes de la dana. També ha reclamat eleccions.

Pérez Llorca ha promés seguir el canvi de 2023 i oferix un Pacte d’estabilitat en Les Corts

El candidat del PP ha defés continuar el canvi iniciat en 2023 i ha proposat un Pacte de Les Corts per a assegurar la governabilitat. Ha arribat sense acords tancats i ha fet l'ullet a Vox en qüestions clau.

Pérez Llorca defén el retorn de menors no acompanyats i més transparència en delinqüència

Pérez Llorca ha plantejat en la seua investidura el retorn de menors no acompanyats als seus països d'origen i la publicació de dades de delinqüència per nacionalitat. Ha demanat més controls, proves d'edat i reforç de la vigilància en les costes valencianes.

Pérez Llorca ha anunciat menys imposats, més deduccions i eliminar estructures ideològiques

En la seua investidura en Les Corts, Pérez Llorca ha promés baixar impostos, ampliar un 50% les deduccions autonòmiques de l'IRPF i suprimir estructures 'ideològiques'. A més, ha reclamat reformar el finançament autonòmic amb un fons d'anivellament transitori i ha demanat unitat al PSPV.