Alfafar llança les primeres beques per a esportistes


L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la regidoria d’Esport, ha obert el termini de sol·licitud per a les beques individuals per a esportistes del municipi. Aquestes ajudes busquen potenciar, secundar i facilitar la millora del rendiment dels esportistes de la localitat perquè puguen aconseguir la consecució dels seus objectius.

Les persones interessades poden presentar les seues sol·licituds a través del registre d’entrada fins al pròxim 25 de març. Les bases i la resolució de les beques estaran disponibles en el tauler d’anuncis de l’ajuntament, en la pàgina web municipal i en el portal de transparència.

El pressupost per a aquesta convocatòria és de 4.000 euros, i les beques seran d’un màxim de 300 euros per esportista. Aquestes ajudes són compatibles amb la percepció d’altres subvencions o ajudes públiques o privades.

Aquesta dotació podrà destinar-se a finançar els programes d’entrenament i competició, inclosos allotjaments, desplaçaments, material esportiu, salut esportiva, despeses federatives o entrenadors personals, entre altres.

Per a sol·licitar les ajudes a l’esport les persones interessades han de complir dos requisits: estar empadronades a Alfafar amb una antiguitat mínima d’1 any i estar en possessió de la llicència federativa en vigor de la modalitat esportiva corresponent, d’acord amb les bases de la convocatòria.

A través d’aquesta iniciativa, l’Ajuntament d’Alfafar pretén destacar la importància de la pràctica esportiva en la qual es fomenta el desenvolupament de valors com l’esforç, la superació personal i el treball en equip.

Últimes notícies

TJ Shorts arriba al València Basket amb la mirada posada en un títol

TJ Shorts ja s'ha incorporat al València Basket i assegura que el seu objectiu és guanyar el màxim i tindre opcions reals de lluitar per un títol a final de temporada.

Docents i sindicats acumulen 14 multes per accions durant la vaga educativa

La Coordinadora d'Asemblees Docents ha denunciat 14 expedients sancionadors, per més de 8.600 euros, relacionats amb la vaga del professorat iniciada en maig.

L’interior de València s’enfila per damunt dels 41 graus en plena onada de calor

Les màximes han superat els 41 graus en diversos punts de l’interior de la província de València, amb 41,5 graus a Requena (Casas del Río), segons l’Associació Valenciana de Meteorologia.

València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.