Alfafar llança les primeres beques per a esportistes


L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la regidoria d’Esport, ha obert el termini de sol·licitud per a les beques individuals per a esportistes del municipi. Aquestes ajudes busquen potenciar, secundar i facilitar la millora del rendiment dels esportistes de la localitat perquè puguen aconseguir la consecució dels seus objectius.

Les persones interessades poden presentar les seues sol·licituds a través del registre d’entrada fins al pròxim 25 de març. Les bases i la resolució de les beques estaran disponibles en el tauler d’anuncis de l’ajuntament, en la pàgina web municipal i en el portal de transparència.

El pressupost per a aquesta convocatòria és de 4.000 euros, i les beques seran d’un màxim de 300 euros per esportista. Aquestes ajudes són compatibles amb la percepció d’altres subvencions o ajudes públiques o privades.

Aquesta dotació podrà destinar-se a finançar els programes d’entrenament i competició, inclosos allotjaments, desplaçaments, material esportiu, salut esportiva, despeses federatives o entrenadors personals, entre altres.

Per a sol·licitar les ajudes a l’esport les persones interessades han de complir dos requisits: estar empadronades a Alfafar amb una antiguitat mínima d’1 any i estar en possessió de la llicència federativa en vigor de la modalitat esportiva corresponent, d’acord amb les bases de la convocatòria.

A través d’aquesta iniciativa, l’Ajuntament d’Alfafar pretén destacar la importància de la pràctica esportiva en la qual es fomenta el desenvolupament de valors com l’esforç, la superació personal i el treball en equip.

Últimes notícies

Detingut un matrimoni a Callosa de Segura per tracta sexual i alliberades tres víctimes

La Guàrdia Civil ha detingut a Callosa de Segura un matrimoni acusat de tracta de dones amb fins d’explotació sexual i detenció il·legal. Agents han alliberat tres víctimes i han localitzat dades de fins a mig centenar de possibles afectades.

Compte arrere al Museu de la Ciutat per a rebre més de 200 Sorolla

El Museu de la Ciutat de València inicia dilluns les obres i millores de seguretat per a acollir més de 200 quadres de Sorolla procedents de la Hispanic Society of America, amb una inversió total de 650.000 euros.

El curs 2026-2027 arranca amb pujada salarial docent i noves mobilitzacions en educació

El curs escolar 2026-2027 començarà la pròxima setmana en la Comunitat Valenciana amb l’entrada en vigor d’una pujada salarial de 200 euros al professorat pactada amb ANPE i CSIF, mentres la vaga indefinida continua suspesa però amb noves mobilitzacions convocades pels sindicats majoritaris.

Els ciberacosadors de menors demanen imatges íntimes als primers minuts de xat

Un estudi de la UPV ha analitzat converses reals i conclou que més de la mitat dels ciberacosadors de xiquets, xiquetes i adolescents demanen imatges o vídeos sexuals durant els primers torns de xat, sovint disfressats de confiança i afecte per normalitzar l’explotació.

Ford Almussafes posarà damunt la taula un nou acord laboral i salarial fins a 2030

La direcció de Ford Almussafes presentarà la pròxima setmana als sindicats una proposta laboral i salarial per al període 2027-2030, que donarà continuïtat a l'actual Acord per l'Electrificació i acabarà convertint-se en conveni col·lectiu. UGT i STM-Intersindical Valenciana reclamen pujades vinculades a l'IPC i recuperar poder adquisitiu després dels anys de contenció.

Desmantellada una plantació de marihuana en una vivenda d’Elda amb tres detinguts

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens i ha desmantellat una plantació de marihuana en una vivenda d’Elda, on ha confiscat 200 plantes, més de 8.500 grams de droga i uns 10.000 euros en metàl·lic. Un dels arrestats ha ingressat a la presó per ordre judicial.

Temperatures altes este dissabte a l’interior i prelitoral valencià

El primer dissabte de setembre arriba amb temperatures altes a l’interior i al prelitoral de la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolat i vents fluixos variables que roden a component este. Diumenge es repetiran les temperatures elevades i l’ambient estable, amb lleugeres variacions de les màximes i mínimes segons la zona.

La Oreja de Van Gogh converteix el Roig Arena en una festa de nostàlgia a València

La Oreja de Van Gogh ha omplit el Roig Arena de València amb 15.000 persones en el primer dels seus dos concerts, convertint el retrobament amb Amaia Montero en una autèntica festa de nostàlgia. El recinte celebra també el seu primer aniversari com a referent del mapa musical valencià.