Catalina Corró recau del seu tumor cerebral

Catalina Corró

Corró deixarà les competicions temporalment però no vol oblidar-se’n d’elles | Instagram (@catalinacorro)

 

«El dia 10 de setembre, els cirurgians em deien que m’havien de tornar a operar perquè alguna cosa en el meu cervell no està bé i està patint», escrivia Catalina Corró en les seues xarxes socials. D’esta manera anunciava la nadadora mallorquina la seua recaiguda en el tumor cerebral del que ja va ser tractada en 2017. Com a conseqüència, es veu obligada a retirar-se temporalment de les competicions i a centrar-se únicament en la seua salut.

 

Ja va superar la malaltia fa dos anys

Catalina Corró ja es va curar l’any 2017, quan a principis d’any li detectaren un tumor cerebral greu, l’extracció del qual era complexa per la rapidesa amb què evolucionava. Després de ser atesa immediatament i de moltes hores de quiròfan, els especialistes li’l van traure, amb un pronòstic més que positiu, ja que dos mesos després reprenia els entrenaments i les competicions, arribant a imposar-se a Mireia Belmonte en la prova de 400 estils dels Jocs del Mediterrani del 2017 i guanyant la medalla d’or.

 

Catalina Corró

La nadadora va guanyar la medalla d’or en la prova de 400 estils dels Jocs del Mediterrani del 2017 | Instagram (@catalinacorro)
 

«La vida m’ensenyarà a valorar més el que tinc»

Si l’esperit irrompible de la nadadora no es va trencar en aquell moment, tampoc ho farà ara. «Els atacs d’ansietat, les nits sense dormir per por a tancar els ulls i els dies sancers plorant passaran i, una volta més, la vida m’ensenyarà a valorar més el que tinc al meu voltant i a ser, encara, més pacient», relata.

 

Segons explica en el seu Instagram, ha acceptat que no sempre pot estar al 100% i que, a voltes, la part positiva de les coses és difícil de vore, però és totalment conscient que «s’ha d’aprendre a passar pels llocs més profunds que et pugues imaginar per a després, una volta estigues preparat, començar a escalar».Ara per ara, i per molt que la malaltia se li estiga «fent bola», Catalina Corró no s’oblida del seu món i tampoc es vol despedir d’ell. «Només m’atrevisc a pronunciar un ‘fins després!’».

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.