Cherono guanya la Marató de València

L’atleta kenià Lawrence Cherono s’ha imposat este diumenge en la marató de València Trinidad Alfonso EDP amb un temps de 2.05.11, en una carrera marcada per un lleuger vent de ponent.

La sorpresa de la prova ha arribat quan faltaven poc més de dos quilòmetres per al final, quan semblava que Lawrence Cherono i Chalu Guardo pugnaven pel triomf, però Philemon Cacheran s’ha incorporat per sorpresa al grup i han estat els tres els que han lluitat per la victòria, que s’ha portat finalment Cherono, amb autoritat en els últims metres.

Hamid Ben Daoud ha igualat el rècord d’Espanya, en poder de Ayad Lamdassem, aconseguit l’any passat també a València, amb un temps oficiós de 2.06.35.

L’atleta keniana Nancy Jelagat s’ha imposat en categoria femenina amb un temps de 2.19.30. L’atleta no era la favorita per a la prova, però ha corregut destacada per davant els competidors restants des de poc després del quilòmetre trenta.

Jelagat havia arribat a València amb una marca personal de 2.36.22, amb la qual cosa ha superat el seu registre en més de quinze minuts.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Desmantellada una plantació de marihuana en una nau de Vallada: cinc detinguts

La Guàrdia Civil ha desmantellat un cultiu interior en una nau sense activitat de Vallada amb 1.026 plantes i 25.655 grams de cabdells secs. Hi ha cinc detinguts i un ha ingressat a la presó.

PLD Space alçarà a Elx una nova fàbrica de coets i duplicarà la plantilla

PLD Space alçarà a principis del pròxim any una nova fàbrica a Elx per a escalar la seua producció i preveu duplicar la plantilla fins prop de 1.000 ocupacions des de 2028. El pla es recolza en un memoràndum amb Generalitat i Ajuntament per a agilitzar tràmits i formar perfils tècnics.

València activa el pla especial de neteja de Falles amb 3,2 milions i més WC

El dispositiu reforça contenidors, papereres i recollida fins al 23 de març amb 34.613 jornades de treball i 425 cabines

La borrasca Regina deixarà vent fort dimarts i dimecres i pluges intenses el dijous en la Comunitat Valenciana

Regina marcarà la setmana en la Comunitat Valenciana amb temporal marítim d'este i nord-est, ratxes de fins a 70 km/h i pluges més intenses i generalitzades el dijous.

Avís groc a Alacant este dimarts per ratxes de 70 km/h i ones de 3 metres

Aemet ha activat l'avís groc a l'interior i el litoral sud d'Alacant per vent del nord-est amb ratxes de fins a 70 km/h. En la costa s'esperen ones de 3 metres i vent de força 7 des de primera hora.

Mascarell ha declarat que en el Cecopi no estaven pendents de Mazón

El president del Consorci de Bombers de València ha sostingut davant la jutgessa que el Cecopi no estava pendent de Carlos Mazón. La magistrada ha qüestionat llacunes del relat i una possible falta de direcció durant la DANA.

Quasi 150 xurreries comencen a muntar a València les parades ambulants de Falles

Les autoritzacions arriben enguany amb retard i les parades estaran obertes fins al dia de Sant Josep

Pérez Llorca, en contacte amb l’equip júnior del València Basket a Abu Dhabi

Pérez Llorca es manté en contacte amb l'equip júnior del València Basket a Abu Dhabi després del tancament de l'espai aeri pel conflicte. La delegació, de 33 persones, espera indicacions de l'ambaixada.