Cherono guanya la Marató de València

L’atleta kenià Lawrence Cherono s’ha imposat este diumenge en la marató de València Trinidad Alfonso EDP amb un temps de 2.05.11, en una carrera marcada per un lleuger vent de ponent.

La sorpresa de la prova ha arribat quan faltaven poc més de dos quilòmetres per al final, quan semblava que Lawrence Cherono i Chalu Guardo pugnaven pel triomf, però Philemon Cacheran s’ha incorporat per sorpresa al grup i han estat els tres els que han lluitat per la victòria, que s’ha portat finalment Cherono, amb autoritat en els últims metres.

Hamid Ben Daoud ha igualat el rècord d’Espanya, en poder de Ayad Lamdassem, aconseguit l’any passat també a València, amb un temps oficiós de 2.06.35.

L’atleta keniana Nancy Jelagat s’ha imposat en categoria femenina amb un temps de 2.19.30. L’atleta no era la favorita per a la prova, però ha corregut destacada per davant els competidors restants des de poc després del quilòmetre trenta.

Jelagat havia arribat a València amb una marca personal de 2.36.22, amb la qual cosa ha superat el seu registre en més de quinze minuts.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.

Hisenda impulsarà reunions amb les comunitats per a tancar un finançament molt beneficiós

Hisenda anuncia una ronda de reunions amb totes les comunitats autònomes per a explicar la seua proposta de finançament, que considera extremadament beneficiosa per a l'estat del benestar i, especialment, per a la Comunitat Valenciana.

Castro avisa abans de visitar al Vila-real: No és fàcil, però tampoc és fàcil guanyar-nos

Luís Castro reconeix la dificultat de visitar al Vila-real en La Ceràmica, però reivindica el moment competitiu del Llevant i la solidesa defensiva de les últimes jornades.

Arcadi España defén la contundència del PSOE enfront del juí a José Luis Ábalos

Arcadi España assegura que el PSOE ha actuat amb celeritat i contundència davant el cas Ábalos i marca distàncies amb altres partits, als quals retrau homenatges i falta de resposta. Diana Morant subratlla que el partit esperarà al moment processal adequat per a personar-se en la causa.

Rescatat després de deu hores perdut en una zona boscosa de Millares

La Guàrdia Civil ha localitzat amb vida a un home de 69 anys després de passar deu hores desaparegut en una zona boscosa i escarpada de Millares, a València. En l'operatiu van participar mitjans terrestres, aeris, bombers i brigades forestals.

Divendres festiu amb cels molt nuvolosos, ruixats i baixada de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta el divendres festiu amb cels molt nuvolosos, ruixats amb tempesta a Castelló i València i un descens de les temperatures màximes, mentres les mínimes pugen lleugerament.

Detingut a Benidorm un fugitiu britànic reclamat per narcotràfic i blanqueig

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm a un britànic de 32 anys buscat pel Regne Unit per integrar una xarxa de drogues i blanqueig entre 2022 i 2024, que podria enfrontar-se a cadena perpètua.

Arranca la manifestació del Primer de Maig a València marcada per la pluja i les reivindicacions socials

La manifestació del Primer de Maig a València se celebra sota un cel gris i amb la presència de dos ministres, centrada en la defensa de salaris dignes, vivenda i drets socials.