Cherono guanya la Marató de València

L’atleta kenià Lawrence Cherono s’ha imposat este diumenge en la marató de València Trinidad Alfonso EDP amb un temps de 2.05.11, en una carrera marcada per un lleuger vent de ponent.

La sorpresa de la prova ha arribat quan faltaven poc més de dos quilòmetres per al final, quan semblava que Lawrence Cherono i Chalu Guardo pugnaven pel triomf, però Philemon Cacheran s’ha incorporat per sorpresa al grup i han estat els tres els que han lluitat per la victòria, que s’ha portat finalment Cherono, amb autoritat en els últims metres.

Hamid Ben Daoud ha igualat el rècord d’Espanya, en poder de Ayad Lamdassem, aconseguit l’any passat també a València, amb un temps oficiós de 2.06.35.

L’atleta keniana Nancy Jelagat s’ha imposat en categoria femenina amb un temps de 2.19.30. L’atleta no era la favorita per a la prova, però ha corregut destacada per davant els competidors restants des de poc després del quilòmetre trenta.

Jelagat havia arribat a València amb una marca personal de 2.36.22, amb la qual cosa ha superat el seu registre en més de quinze minuts.

Últimes notícies

L’Estat dona llum verda a les obres principals del barranc de la Saleta amb 132 milions

El Consell de Ministres ha autoritzat el contracte de 132,1 milions per a les obres de defensa davant inundacions al tram principal del barranc de la Saleta, entre Aldaia i la Via Verda, dins d’un pla que superarà els 150 milions d’inversió total.

Tres policies locals ferits en un operatiu contra la venda ambulant a Torrevieja

Tres agents de la Policia Local de Torrevieja han resultat ferits, un d’ells de consideració, en una intervenció contra la venda ambulant al passeig marítim, que ha acabat amb un manter detingut i un altre acusat d’agredir dos policies amb una defensa reglamentària.

Dos talents valencians brillen a ‘Kurios’, l’espectacle del Cirque du Soleil a Alacant

‘Kurios Gabinete de Curiosidades’ del Cirque du Soleil ha arribat a Alacant amb un repartiment de 50 artistes, entre ells el guitarrista castellonenc Bruno Esteban Pitarch i l’actor alacantí David García Coll, que viu l’estrena a la seua ciutat com un somni complit.

Dos artistes valencians triomfen en l’espectacle ‘Kurios’ del Circ del Sol a Alacant

L’espectacle ‘Kurios Gabinete de Curiosidades’ del Circ del Sol ha arribat a Alacant amb 50 artistes, entre ells el guitarrista castellonenc Bruno Esteban Pitarch i l’actor alacantí David García Coll.

Quaranta anys de Valencia Basket en l’elit: èxits, fugues i un futur obert a l’Eurolliga

El Valencia Basket complix 40 anys en el punt més alt de la seua història, amb títols, nou pavelló i negociacions per ser franquícia d’Eurolliga, però també amb fugues de talents com a revers del seu èxit.

Quaranta anys del Valencia Basket al cim: èxits, eixides sonades i nou Roig Arena

El Valencia Basket complix 40 anys consolidat en l elit europea, amb el nou Roig Arena, títols històrics i una forta projecció internacional, però també amb eixides importants fruit del seu èxit.

Presó per a dos patrons d’una pastera que va quedar a la deriva amb 13 migrants a Arenales del Sol

L’Audiència d’Alacant ha condemnat a dos anys i tres mesos de presó dos hòmens que patronejaven una pastera amb 13 migrants, rescatada a la deriva davant Arenales del Sol després d’eixir d’Argèlia.

La gigafactoria de Sagunt retardarà fins a finals de 2026 l’inici de producció de bateries

La planta de PowerCo a Sagunt ajusta el calendari i preveu començar a produir cel·les de bateries a finals de 2026, en lloc de setembre, dins de la reordenacio estrategica de Volkswagen.