Mor l’atleta Abdalelah Haroun als 24 anys

 

Dol en l’atletisme mundial després de conéixer la defunció del corredor de Qatar Abdalelah Haroun als seus escassos 24 anys, segons ha informat el Comité Olímpic de Catar.

El que fora plata en el Mundial de 2016, bronze en 2017 i doblement or en els Jocs Asiàtics de 2018, ha perdut la vida en un accident de trànsit, segons recullen diversos mitjans.

Haroun havia nascut a Sudan, però en 2015 es va nacionalitzar de Qatar i eixe mateix any va debutar amb només 18 anys per a eixe país en els jocs asiàtics sub-20.

A l’any següent va córrer en el Campionat Mundial d’Atletisme en Pista Coberta a Portland, aconseguint la medalla de plata en la seua especialitat, en el Sub20 de Bydgoszcz (Polònia), on va guanyar l’or, i en els Jocs Olímpics de Rio de Janeiro, en els quals va arribar a les semifinals.

En 2016 va participar en els Jocs Olímpics de Rio de Janeiro, quedant-se en semifinals. Va patir una lesió en el tendó del maluc que va frenar el seu progrés i va comprometre les seues opcions per a arribar a Tòquio, utilitzant les proves de preparació per a posar-se de gom a gom.

En la seua última carrera de 400 metres va signar una marca de 47.22 segons participant com a convidat en el Campionat de Turquia el setembre de 2020.

Últimes notícies

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.

Ajuntaments socialistes se concentren per a donar suport al poble de Ceuta

Diversos ajuntaments socialistes, especialment de la Comunitat Valenciana, s'han concentrat este dimecres per a mostrar el seu suport a Ceuta i reclamar més col·laboració institucional i recursos per a la ciutat autònoma.

Alicia Giménez Bartlett amenaça en enviar Petra Delicado al convent si es repetix

Alicia Giménez Bartlett presenta la novel·la Bajo el cielo infernal, un nou cas de Petra Delicado marcat per la seua viudetat i una trama complexa al barri de la Mina.

Nits tropicals i pujada de temperatures en la Península i Balears este dijous

El dijous farà temps estable amb un ascens general de temperatures en la Península i Balears, nits tropicals en la Mediterrània i mitat sud i vent de llevant fort en l’estret de Gibraltar.

Detinguda una parella a València per un presumpte homicidi d’un bebé a Tarragona

La Policia Nacional ha detingut a l’Estació del Nord de València una parella reclamada per un jutjat de Tarragona per un presumpte delicte d’homicidi relacionat amb la mort del seu bebé.

La DOP Uva de Taula del Vinalopó inicia la campanya 2026 amb el primer ram tallat a Agost

La DOP Uva de Taula Embossada del Vinalopó ha encetat a Agost la campanya 2026 amb el tall simbòlic del primer ram i una nova etiqueta identificativa, en un acte amb presència de la Generalitat i la Diputació d'Alacant.

Un centenar de veïns de l’Eliana es mobilitzen en suport al poble ceutí

Al voltant d’un centenar de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de l’Eliana per donar suport al poble ceutí i reclamar col·laboració institucional. Càrrecs municipals han criticat la convocatòria de la FEMP i han demanat baixar la tensió a Ceuta.