Mor l’atleta Abdalelah Haroun als 24 anys

 

Dol en l’atletisme mundial després de conéixer la defunció del corredor de Qatar Abdalelah Haroun als seus escassos 24 anys, segons ha informat el Comité Olímpic de Catar.

El que fora plata en el Mundial de 2016, bronze en 2017 i doblement or en els Jocs Asiàtics de 2018, ha perdut la vida en un accident de trànsit, segons recullen diversos mitjans.

Haroun havia nascut a Sudan, però en 2015 es va nacionalitzar de Qatar i eixe mateix any va debutar amb només 18 anys per a eixe país en els jocs asiàtics sub-20.

A l’any següent va córrer en el Campionat Mundial d’Atletisme en Pista Coberta a Portland, aconseguint la medalla de plata en la seua especialitat, en el Sub20 de Bydgoszcz (Polònia), on va guanyar l’or, i en els Jocs Olímpics de Rio de Janeiro, en els quals va arribar a les semifinals.

En 2016 va participar en els Jocs Olímpics de Rio de Janeiro, quedant-se en semifinals. Va patir una lesió en el tendó del maluc que va frenar el seu progrés i va comprometre les seues opcions per a arribar a Tòquio, utilitzant les proves de preparació per a posar-se de gom a gom.

En la seua última carrera de 400 metres va signar una marca de 47.22 segons participant com a convidat en el Campionat de Turquia el setembre de 2020.

Últimes notícies

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.