Mor l’atleta Abdalelah Haroun als 24 anys

 

Dol en l’atletisme mundial després de conéixer la defunció del corredor de Qatar Abdalelah Haroun als seus escassos 24 anys, segons ha informat el Comité Olímpic de Catar.

El que fora plata en el Mundial de 2016, bronze en 2017 i doblement or en els Jocs Asiàtics de 2018, ha perdut la vida en un accident de trànsit, segons recullen diversos mitjans.

Haroun havia nascut a Sudan, però en 2015 es va nacionalitzar de Qatar i eixe mateix any va debutar amb només 18 anys per a eixe país en els jocs asiàtics sub-20.

A l’any següent va córrer en el Campionat Mundial d’Atletisme en Pista Coberta a Portland, aconseguint la medalla de plata en la seua especialitat, en el Sub20 de Bydgoszcz (Polònia), on va guanyar l’or, i en els Jocs Olímpics de Rio de Janeiro, en els quals va arribar a les semifinals.

En 2016 va participar en els Jocs Olímpics de Rio de Janeiro, quedant-se en semifinals. Va patir una lesió en el tendó del maluc que va frenar el seu progrés i va comprometre les seues opcions per a arribar a Tòquio, utilitzant les proves de preparació per a posar-se de gom a gom.

En la seua última carrera de 400 metres va signar una marca de 47.22 segons participant com a convidat en el Campionat de Turquia el setembre de 2020.

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.