Mor l’atleta Abdalelah Haroun als 24 anys

 

Dol en l’atletisme mundial després de conéixer la defunció del corredor de Qatar Abdalelah Haroun als seus escassos 24 anys, segons ha informat el Comité Olímpic de Catar.

El que fora plata en el Mundial de 2016, bronze en 2017 i doblement or en els Jocs Asiàtics de 2018, ha perdut la vida en un accident de trànsit, segons recullen diversos mitjans.

Haroun havia nascut a Sudan, però en 2015 es va nacionalitzar de Qatar i eixe mateix any va debutar amb només 18 anys per a eixe país en els jocs asiàtics sub-20.

A l’any següent va córrer en el Campionat Mundial d’Atletisme en Pista Coberta a Portland, aconseguint la medalla de plata en la seua especialitat, en el Sub20 de Bydgoszcz (Polònia), on va guanyar l’or, i en els Jocs Olímpics de Rio de Janeiro, en els quals va arribar a les semifinals.

En 2016 va participar en els Jocs Olímpics de Rio de Janeiro, quedant-se en semifinals. Va patir una lesió en el tendó del maluc que va frenar el seu progrés i va comprometre les seues opcions per a arribar a Tòquio, utilitzant les proves de preparació per a posar-se de gom a gom.

En la seua última carrera de 400 metres va signar una marca de 47.22 segons participant com a convidat en el Campionat de Turquia el setembre de 2020.

Últimes notícies

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.

Nit rècord de calor a Castelló de la Plana amb 27,2 graus, la més càlida en 115 anys

Castelló de la Plana ha viscut la nit més càlida des de 1911, amb 27,2 graus de mínima i una humitat molt alta, en una nova nit tòrrida a la Comunitat Valenciana a les portes d’una altra ona de calor.

Formació obligatòria en emergències i nou Fons de Resiliència proposats pel PSPV

El PSPV ha registrat en Les Corts una Proposició de Llei per a garantir formació obligatòria en emergències a tota la ciutadania i crear un Fons Valencià de Resiliència dotat amb el 2 % del pressupost autonòmic en protecció civil.

Temperatures de fins a 39 °C encenen l’avís taronja en el nord de València i el sud d’Alacant

Aemet ha activat hui l’avís taronja per calor extrema a l’interior nord de València i el litoral sud d’Alacant, amb màximes de fins a 39 graus.