Mor José Vicente Cuxart, exjugador del València CF, als 57 anys

José Vicente Cuxart, exjugador del València CF

José Vicente Cuxart ha mort després d’una llarga malaltia | València CF

 

José Vicente Cuxart, jugador del València Club de Futbol durant els anys huitanta, ha mort en València als 57 anys després d’una llarga malaltia, segons ha informat l’Associació de Futbolistes del València CF.

 

El club també ha volgut mostrar el seu condol als familiars, amics i companys de treball de l’exjugador del València CF i «estimat empleat de l’entitat» a través de les seues xarxes socials.

 

 

Jugador durant dos temporades

Cuxart va jugar com a mig centre i defensa central en el València durant les temporades 84-85 i 85-86, primer amb Roberto Gil com a entrenador i després amb Óscar Rubén Valdez i Alfredo di Stéfano.

 

Nascut en Cornellà (Barcelona) en 1962, va ascendir al primer equip procedent del filial, CD Mestalla, i després de les seues dos temporades en el València, va ser futbolista del Vila-real CF i el Llevant UD.

 

Amb la camiseta del València va disputar un total de 27 partits de competició oficial en els que va marcar dos gols. Era germà d’Enric Cuxart, davanter cinc anys més jove i que també va estar dos temporades en l’equip, entre 1989 i 1991.

 

Treballador en la ciutat deportiva de Paterna

Durant els últims anys, José Vicente Cuxart treballava en el club valencià, en les instal·lacions de la ciutat deportiva de Paterna, en l’Horta de València.

 

Cuxart va compartir generació amb diferents futbolistes, la majoria de la pedrera, que van ser la base del València a mitjans d’aquella dècada, en la que el club va travessar grans dificultats deportives i econòmiques.

 

Entre els companys que es van obrir pas en el València en aquell moment van estar Fernando Giner, Fernando Gómez, Paco Ferrando, Dalt García Pitarch, Salvador Ribes, Salvador González ‘Voro’, Roberto Fernández o Salvador Revert.

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.