15.5 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Mor José Vicente Cuxart, exjugador del València CF, als 57 anys

José Vicente Cuxart, exjugador del València CF

José Vicente Cuxart ha mort després d’una llarga malaltia | València CF

 

José Vicente Cuxart, jugador del València Club de Futbol durant els anys huitanta, ha mort en València als 57 anys després d’una llarga malaltia, segons ha informat l’Associació de Futbolistes del València CF.

 

El club també ha volgut mostrar el seu condol als familiars, amics i companys de treball de l’exjugador del València CF i «estimat empleat de l’entitat» a través de les seues xarxes socials.

 

 

Jugador durant dos temporades

Cuxart va jugar com a mig centre i defensa central en el València durant les temporades 84-85 i 85-86, primer amb Roberto Gil com a entrenador i després amb Óscar Rubén Valdez i Alfredo di Stéfano.

 

Nascut en Cornellà (Barcelona) en 1962, va ascendir al primer equip procedent del filial, CD Mestalla, i després de les seues dos temporades en el València, va ser futbolista del Vila-real CF i el Llevant UD.

 

Amb la camiseta del València va disputar un total de 27 partits de competició oficial en els que va marcar dos gols. Era germà d’Enric Cuxart, davanter cinc anys més jove i que també va estar dos temporades en l’equip, entre 1989 i 1991.

 

Treballador en la ciutat deportiva de Paterna

Durant els últims anys, José Vicente Cuxart treballava en el club valencià, en les instal·lacions de la ciutat deportiva de Paterna, en l’Horta de València.

 

Cuxart va compartir generació amb diferents futbolistes, la majoria de la pedrera, que van ser la base del València a mitjans d’aquella dècada, en la que el club va travessar grans dificultats deportives i econòmiques.

 

Entre els companys que es van obrir pas en el València en aquell moment van estar Fernando Giner, Fernando Gómez, Paco Ferrando, Dalt García Pitarch, Salvador Ribes, Salvador González ‘Voro’, Roberto Fernández o Salvador Revert.

Últimes notícies

La nova passarel·la del CEIP Joan XXIII a Torrent obrirà després del Nadal

La Generalitat posarà en servici després del Nadal la nova passarel·la del CEIP Joan XXIII, que reposa la destruïda per la DANA i permetrà creuar el barranc de Poio amb seguretat. L'obra incorpora accessibilitat i criteris de resiliència.

Utiel tornarà a batre rècord amb un Tortell de Reis de 60 metres

La Tahona d'Utiel elaborarà un tortell de 60 metres per a un berenar amb xocolate a les 18.00. El dolç, amb 90 peces, podrà servir a 2.700 persones.

Pérez Llorca encadena quasi mig centenar d’actes en el seu primer mes com president

El president ha centrat la seua agenda en la gestió de la DANA, els efectes de les intenses pluges i la coordinació institucional. En paral·lel, ha participat en actes nadalencs, de condemna de la violència masclista i en la recepció del Dia de la Constitució.

València, Torrent i Requena activen plans davant l’onada de fred

Diversos consistoris han activat operatius pel descens tèrmic previst. València tindrà cinc centres oberts la nit de Reis; Requena ha llançat avisos i Torrent habilita espais.

La Comunitat Valenciana va liderar 2025 amb un 36,1% més de matriculacions fins a 128.321; Espanya va pujar un 12,9%

La Comunitat Valenciana va registrar el major creixement del país en 2025 per la recuperació després de la dana. L'impuls dels electrificats i la demanda de particulars van marcar l'any.

Oliva cancel·la la cavalcada de Reis per la pluja i Xàtiva l’ajorna al 6

La previsió de pluges per la borrasca Francis ha obligat a Oliva a cancel·lar la cavalcada del 5 de gener. Xàtiva la trasllada al dia 6 al migdia i manté les visites del dia 5.

Una setmana sense rastre de tres valencians a Indonèsia després del naufragi

Una setmana després del naufragi del KM Putri Sakinah en Padar, la busca de tres valencians seguix sense resultats per la mala mar. La Policia investiga possibles negligències i les autoritats amplien la prohibició de navegació.

L’alcalde d’Almussafes presentarà proves davant el PSOE i sosté que les denúncies d’assetjament són falses

Toni González ha assegurat que aportarà testimonis i actes notarials per a rebatre les acusacions d'assetjament sexual i laboral. Diu que el CADE no té proves en contra seua més enllà del testimoniatge de la denunciant.