Mor José Vicente Cuxart, exjugador del València CF, als 57 anys

José Vicente Cuxart, exjugador del València CF

José Vicente Cuxart ha mort després d’una llarga malaltia | València CF

 

José Vicente Cuxart, jugador del València Club de Futbol durant els anys huitanta, ha mort en València als 57 anys després d’una llarga malaltia, segons ha informat l’Associació de Futbolistes del València CF.

 

El club també ha volgut mostrar el seu condol als familiars, amics i companys de treball de l’exjugador del València CF i «estimat empleat de l’entitat» a través de les seues xarxes socials.

 

 

Jugador durant dos temporades

Cuxart va jugar com a mig centre i defensa central en el València durant les temporades 84-85 i 85-86, primer amb Roberto Gil com a entrenador i després amb Óscar Rubén Valdez i Alfredo di Stéfano.

 

Nascut en Cornellà (Barcelona) en 1962, va ascendir al primer equip procedent del filial, CD Mestalla, i després de les seues dos temporades en el València, va ser futbolista del Vila-real CF i el Llevant UD.

 

Amb la camiseta del València va disputar un total de 27 partits de competició oficial en els que va marcar dos gols. Era germà d’Enric Cuxart, davanter cinc anys més jove i que també va estar dos temporades en l’equip, entre 1989 i 1991.

 

Treballador en la ciutat deportiva de Paterna

Durant els últims anys, José Vicente Cuxart treballava en el club valencià, en les instal·lacions de la ciutat deportiva de Paterna, en l’Horta de València.

 

Cuxart va compartir generació amb diferents futbolistes, la majoria de la pedrera, que van ser la base del València a mitjans d’aquella dècada, en la que el club va travessar grans dificultats deportives i econòmiques.

 

Entre els companys que es van obrir pas en el València en aquell moment van estar Fernando Giner, Fernando Gómez, Paco Ferrando, Dalt García Pitarch, Salvador Ribes, Salvador González ‘Voro’, Roberto Fernández o Salvador Revert.

Últimes notícies

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.

Els avistaments de meduses baixen un 20 % tot i un mar més càlid

Els avisos de meduses en les costes espanyoles han disminuït un 20 % en 2026, segons dades de l’app MedusApp, malgrat que la temperatura de la mar ha pujat unes dècimes. Un expert de la Universitat d’Alacant recorda que la calor de l’aigua no determina la seua presència a les platges.

El vent complica l’incendi de Sogorb amb ratxes de més de 30 km/h esta vesprada

Aemet preveu per a esta vesprada ratxes de vent de més de 30 km/h en l’incendi de Sogorb, després d’una nit meteorològicament tranquil·la però sense pluges.