7.5 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

Mor José Vicente Cuxart, exjugador del València CF, als 57 anys

José Vicente Cuxart, exjugador del València CF

José Vicente Cuxart ha mort després d’una llarga malaltia | València CF

 

José Vicente Cuxart, jugador del València Club de Futbol durant els anys huitanta, ha mort en València als 57 anys després d’una llarga malaltia, segons ha informat l’Associació de Futbolistes del València CF.

 

El club també ha volgut mostrar el seu condol als familiars, amics i companys de treball de l’exjugador del València CF i «estimat empleat de l’entitat» a través de les seues xarxes socials.

 

 

Jugador durant dos temporades

Cuxart va jugar com a mig centre i defensa central en el València durant les temporades 84-85 i 85-86, primer amb Roberto Gil com a entrenador i després amb Óscar Rubén Valdez i Alfredo di Stéfano.

 

Nascut en Cornellà (Barcelona) en 1962, va ascendir al primer equip procedent del filial, CD Mestalla, i després de les seues dos temporades en el València, va ser futbolista del Vila-real CF i el Llevant UD.

 

Amb la camiseta del València va disputar un total de 27 partits de competició oficial en els que va marcar dos gols. Era germà d’Enric Cuxart, davanter cinc anys més jove i que també va estar dos temporades en l’equip, entre 1989 i 1991.

 

Treballador en la ciutat deportiva de Paterna

Durant els últims anys, José Vicente Cuxart treballava en el club valencià, en les instal·lacions de la ciutat deportiva de Paterna, en l’Horta de València.

 

Cuxart va compartir generació amb diferents futbolistes, la majoria de la pedrera, que van ser la base del València a mitjans d’aquella dècada, en la que el club va travessar grans dificultats deportives i econòmiques.

 

Entre els companys que es van obrir pas en el València en aquell moment van estar Fernando Giner, Fernando Gómez, Paco Ferrando, Dalt García Pitarch, Salvador Ribes, Salvador González ‘Voro’, Roberto Fernández o Salvador Revert.

Últimes notícies

Pedro Martínez refreda l’eufòria després del 103-76 del València Basket davant el Baxi Manresa

València Basket va atropellar 103-76 a Baxi Manresa i Pedro Martínez va rebaixar l'eufòria, destacant defensa, rebot i transició. El tècnic va defendre les rotacions per a una setmana exigent.

València Basket atropella al Manresa (103-76) i consolida la seua segona plaça

El conjunt taronja va imposar un ritme alt, va castigar les pèrdues del rival i va tancar el dol amb parcials demolidors. Pradilla va destacar amb 21 punts.

El Govern valencià dona suport a una transició democràtica i pacífica a Veneçuela

Susana Camarero ha expressat el suport del Consell a una transició pacífica i amb garanties a Veneçuela i ha demanat respecte als drets humans i l'alliberament de presos polítics. L'Executiu ha acudit a una concentració de la diàspora a València i ha reclamat responsabilitat a actors internacionals i fermesa al Govern d'Espanya.

Aemet ha activat el nivell groc per nevades a l’interior i per mala mar a Alacant

Aemet ha establit avisos per neu a l'interior de Castelló, València i Alacant, i per fenòmens costaners a Alacant. Les alertes s'escalonen per franges horàries i zones.

Indonèsia confirma que ha recuperat el cadàver de Fernando Martín i manté la busca de dos menors

Les autoritats indonèsies han confirmat la recuperació del cos de Fernando Martín després del naufragi del 26 de desembre i mantenen la busca de dos menors. La Policia investiga possibles negligències de la tripulació.

Quatre ferits en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l’altura d’Almenara

Quatre persones han resultat ferides en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l'altura d'Almenara. El sinistre s'ha produït a les 14.40 en el km 943 i ha obligat a tallar la via en els dos sentits.

La Generalitat convoca 600.000 euros en ajudes per a esportistes olímpics, paralímpics i de campionats en 2025

La Generalitat ha convocat per a 2025 ajudes a esportistes de la Comunitat Valenciana en fase de classificació i preparació per a Jocs i campionats. El pla disposa de 600.000 euros i prioritza el rendiment internacional recent amb un barem tècnic.

Les oficines d’assistència a les víctimes del delicte atenen 25.703 persones en la Comunitat Valenciana

La xarxa de 37 oficines ha atés 25.703 persones entre gener i setembre de 2025, un 6,18% més interanual. Baixen els casos de violència de gènere i pugen les derivacions policials.