Mor José Vicente Cuxart, exjugador del València CF, als 57 anys

José Vicente Cuxart, exjugador del València CF

José Vicente Cuxart ha mort després d’una llarga malaltia | València CF

 

José Vicente Cuxart, jugador del València Club de Futbol durant els anys huitanta, ha mort en València als 57 anys després d’una llarga malaltia, segons ha informat l’Associació de Futbolistes del València CF.

 

Anuncios

El club també ha volgut mostrar el seu condol als familiars, amics i companys de treball de l’exjugador del València CF i «estimat empleat de l’entitat» a través de les seues xarxes socials.

 

 

Jugador durant dos temporades

Cuxart va jugar com a mig centre i defensa central en el València durant les temporades 84-85 i 85-86, primer amb Roberto Gil com a entrenador i després amb Óscar Rubén Valdez i Alfredo di Stéfano.

 

Nascut en Cornellà (Barcelona) en 1962, va ascendir al primer equip procedent del filial, CD Mestalla, i després de les seues dos temporades en el València, va ser futbolista del Vila-real CF i el Llevant UD.

 

Amb la camiseta del València va disputar un total de 27 partits de competició oficial en els que va marcar dos gols. Era germà d’Enric Cuxart, davanter cinc anys més jove i que també va estar dos temporades en l’equip, entre 1989 i 1991.

 

Treballador en la ciutat deportiva de Paterna

Durant els últims anys, José Vicente Cuxart treballava en el club valencià, en les instal·lacions de la ciutat deportiva de Paterna, en l’Horta de València.

 

Cuxart va compartir generació amb diferents futbolistes, la majoria de la pedrera, que van ser la base del València a mitjans d’aquella dècada, en la que el club va travessar grans dificultats deportives i econòmiques.

 

Entre els companys que es van obrir pas en el València en aquell moment van estar Fernando Giner, Fernando Gómez, Paco Ferrando, Dalt García Pitarch, Salvador Ribes, Salvador González ‘Voro’, Roberto Fernández o Salvador Revert.

Anuncios

Últimes notícies

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.

Barcala rebutja la taxa turística i acusa l’oposició de demagògia festera

L'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, descarta aplicar la taxa turística per a finançar les Fogueres i acusa l'oposició i a la Federació de Fogueres de fer demagògia amb el sentiment fester.

La Generalitat completa la retirada de residus de la dana a l’interior de València

La Generalitat dona per tancat el dispositiu extraordinari de neteja després de la dana d'octubre de 2024 a l'interior de València, després de retirar més d'un milió de tones de residus i clausurar els punts d'apilament de Sot de Chera i Utiel.