Nadal, Djokovic i Federer competiran pel títol en el Mutua Madrid Open

El Mutua Madrid Open ha donat a conéixer este dimarts la llista de jugadors inscrits per als quadres masculí i femení, on figuren totes les grans estreles del tenis mundial, inclosos Rafa Nadal, Novak Djokovic i Roger Federer per a jugar entre els dies 27 d’abril i 9 de maig a la Caja Mágica.

Djokovic, el jugador que més setmanes ha ocupat la primera posició del Rànquing ATP en l’era moderna, serà l’encarregat d’encapçalar el cartell d’esta edició. El serbi tornarà per a defendre la corona que va alçar en 2019 i que ha conquistat en un total de tres ocasions (també en 2011, 2016).

No obstant això, ningú ha guanyat més vegades a Madrid que Rafa Nadal (2005, 2010, 2013, 2014, 2017), que esta vegada acumularà la seua dihuitena participació en el torneig, xifra rècord que compartirà amb Fernando Verdasco.

També estarà Roger Federer, guanyador en les tres superfícies que ha albergat el Mutua Madrid Open (pista dura coberta, terra batuda i terra blava, juntament amb candidats com Daniil Medvedev, Dominic Thiem, Alexander Zverev o Stefanos Tsitsipas, mentre que Andrey Rublev o Matteo Berrettini jugaran per primera vegada en la capital espanyola.

Quant als jugadors locals, també han aconseguit un bitllet directe per al quadre final Roberto Bautista, Pablo Carreño, Albert Ramos i Alejandro Davidovich, que s’uneixen a les invitacions rebudes per Carlos Alcaraz i l’esmentat Verdasco.

En el quadre femení, Kiki Bertens retornarà a la terra batuda madrilenya com l’última dona que va ser capaç d’alçar el títol. L’holandesa, que ha disputat dos finals consecutives (2018, 2019), és el desé nom d’una llista que encapçala Ashleigh Barty, la número u del món i recent campiona del WTA 1.000 de Miami.

Petra Kvitova, la jugadora que ha guanyat en més ocasions el trofeu (2011, 2015, 2018), així com Simona Halep, la que més finals acumula (2014, 2016, 2017, 2019), també formaran part del cartell, igual que la resta de jugadores en actiu que han ocupat el número u mundial: Garbiñe Muguruza, Naomi Osaka, Karolina Pliskova, Angelique Kerber i Victoria Azarenka.

Anuncios

Últimes notícies

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.

Les víctimes de la dana carreguen contra el tancament de la comissió de Les Corts

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d'octubre de 2024 mostren la seua indignació pel tancament de la comissió d'investigació de Les Corts, que donen per fracassada i purament partidista.

El festival Davanteres torna a València al maig amb un programa que creua arts i talents

El festival Davanteres celebrarà a València, del 22 al 31 de maig, la seua quarta edició amb un programa que unix literatura, música, cinema i pensament en diversos espais culturals de la ciutat.