Nadal, Djokovic i Federer competiran pel títol en el Mutua Madrid Open

El Mutua Madrid Open ha donat a conéixer este dimarts la llista de jugadors inscrits per als quadres masculí i femení, on figuren totes les grans estreles del tenis mundial, inclosos Rafa Nadal, Novak Djokovic i Roger Federer per a jugar entre els dies 27 d’abril i 9 de maig a la Caja Mágica.

Djokovic, el jugador que més setmanes ha ocupat la primera posició del Rànquing ATP en l’era moderna, serà l’encarregat d’encapçalar el cartell d’esta edició. El serbi tornarà per a defendre la corona que va alçar en 2019 i que ha conquistat en un total de tres ocasions (també en 2011, 2016).

No obstant això, ningú ha guanyat més vegades a Madrid que Rafa Nadal (2005, 2010, 2013, 2014, 2017), que esta vegada acumularà la seua dihuitena participació en el torneig, xifra rècord que compartirà amb Fernando Verdasco.

També estarà Roger Federer, guanyador en les tres superfícies que ha albergat el Mutua Madrid Open (pista dura coberta, terra batuda i terra blava, juntament amb candidats com Daniil Medvedev, Dominic Thiem, Alexander Zverev o Stefanos Tsitsipas, mentre que Andrey Rublev o Matteo Berrettini jugaran per primera vegada en la capital espanyola.

Quant als jugadors locals, també han aconseguit un bitllet directe per al quadre final Roberto Bautista, Pablo Carreño, Albert Ramos i Alejandro Davidovich, que s’uneixen a les invitacions rebudes per Carlos Alcaraz i l’esmentat Verdasco.

En el quadre femení, Kiki Bertens retornarà a la terra batuda madrilenya com l’última dona que va ser capaç d’alçar el títol. L’holandesa, que ha disputat dos finals consecutives (2018, 2019), és el desé nom d’una llista que encapçala Ashleigh Barty, la número u del món i recent campiona del WTA 1.000 de Miami.

Petra Kvitova, la jugadora que ha guanyat en més ocasions el trofeu (2011, 2015, 2018), així com Simona Halep, la que més finals acumula (2014, 2016, 2017, 2019), també formaran part del cartell, igual que la resta de jugadores en actiu que han ocupat el número u mundial: Garbiñe Muguruza, Naomi Osaka, Karolina Pliskova, Angelique Kerber i Victoria Azarenka.

Últimes notícies

‘Visitants’ obri Sagunt a Escena amb una mirada actual i participativa als grans clàssics

La companyia castellonenca inaugura este dissabte la 43a edició del festival amb l’espectacle de carrer ‘I si fem un clàssic?’

La quarta ona de calor dispara les màximes a l’interior i prelitoral de València fins als 40 °C

La Comunitat Valenciana viu la segona jornada de la quarta ona de calor de l’estiu, amb màximes de fins a 40 graus a l’interior i prelitoral de València i nits tropicals en les capitals. El vent bufarà fluix de components marítims i hi haurà pols en suspensió i lleugera inestabilitat de vesprada.

L’incendi de la Vall d’Uixó entra en el sisé dia amb el foc actiu però perimetrat

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó encadena sis dies actiu, ha cremat 9.300 hectàrees i continua sense control, amb catorze municipis evacuats.

Un velatori-concentració a València reclama llevar l’aforament a Mazón per la dana

Centenars de persones s’han concentrat davant el Palau de la Generalitat, en un acte-velatori, per exigir que es retire l’aforament a Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va causar 231 morts fa 21 mesos.

Nit decisiva a la Vall d’Uixó: l’incendi continua actiu i manté el perímetre

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó continua actiu però manté el perímetre de 82 quilòmetres i unes 9.300 hectàrees afectades, mentre els equips d'emergències es preparen per a una nit clau per a la seua possible estabilització. Es mantenen evacuacions, confinaments i recomanacions sanitàries en diversos municipis de Castelló.

Golejada del Vila-real en el seu debut en el Torneig de Como (3-0)

El Vila-real ha debutat en el Torneig de Como amb un contundent 3-0 davant l’Al-Ula Club, gràcies a un doblet d’Ayoze i un gol de Cardona en un duel de 45 minuts totalment dominat pels grocs.

Ajudes urgents de fins a 100.000 euros als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha activat una línia extraordinària d’ajudes de fins a 100.000 euros per a municipis amb terreny cremat i fins a 5.000 per a pobles que han assumit gastos per evacuacions arran de l’incendi forestal de la Vall d'Uixó.

Vox rebutja compareixences immediates i reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El portaveu de Vox en Les Corts, José María Llanos, defensa que ara toca prioritzar l’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó i respon les crítiques sobre una suposada retallada en prevenció d’incendis als pressupostos de la Generalitat.
FILMOTECA D'ESTIU