Nadal, Djokovic i Federer competiran pel títol en el Mutua Madrid Open

El Mutua Madrid Open ha donat a conéixer este dimarts la llista de jugadors inscrits per als quadres masculí i femení, on figuren totes les grans estreles del tenis mundial, inclosos Rafa Nadal, Novak Djokovic i Roger Federer per a jugar entre els dies 27 d’abril i 9 de maig a la Caja Mágica.

Djokovic, el jugador que més setmanes ha ocupat la primera posició del Rànquing ATP en l’era moderna, serà l’encarregat d’encapçalar el cartell d’esta edició. El serbi tornarà per a defendre la corona que va alçar en 2019 i que ha conquistat en un total de tres ocasions (també en 2011, 2016).

No obstant això, ningú ha guanyat més vegades a Madrid que Rafa Nadal (2005, 2010, 2013, 2014, 2017), que esta vegada acumularà la seua dihuitena participació en el torneig, xifra rècord que compartirà amb Fernando Verdasco.

També estarà Roger Federer, guanyador en les tres superfícies que ha albergat el Mutua Madrid Open (pista dura coberta, terra batuda i terra blava, juntament amb candidats com Daniil Medvedev, Dominic Thiem, Alexander Zverev o Stefanos Tsitsipas, mentre que Andrey Rublev o Matteo Berrettini jugaran per primera vegada en la capital espanyola.

Quant als jugadors locals, també han aconseguit un bitllet directe per al quadre final Roberto Bautista, Pablo Carreño, Albert Ramos i Alejandro Davidovich, que s’uneixen a les invitacions rebudes per Carlos Alcaraz i l’esmentat Verdasco.

En el quadre femení, Kiki Bertens retornarà a la terra batuda madrilenya com l’última dona que va ser capaç d’alçar el títol. L’holandesa, que ha disputat dos finals consecutives (2018, 2019), és el desé nom d’una llista que encapçala Ashleigh Barty, la número u del món i recent campiona del WTA 1.000 de Miami.

Petra Kvitova, la jugadora que ha guanyat en més ocasions el trofeu (2011, 2015, 2018), així com Simona Halep, la que més finals acumula (2014, 2016, 2017, 2019), també formaran part del cartell, igual que la resta de jugadores en actiu que han ocupat el número u mundial: Garbiñe Muguruza, Naomi Osaka, Karolina Pliskova, Angelique Kerber i Victoria Azarenka.

Últimes notícies

Els càmpings valencians freguen el ple per Setmana Santa amb fins a un 90% d’ocupació

Els càmpings de la Comunitat Valenciana preveuen entre un 85 i un 90% d'ocupació per Setmana Santa, amb especial demanda de bungalows i opcions de glamping.

Detingudes a Elda dos persones per usar documents falsos en tràmits d’estrangeria

La Policia Nacional deté a Elda a una dona i a un home acusats d'utilitzar i facilitar documentació falsa per a obtindre permisos d'estrangeria a canvi de diners.

Alerta taronja per vent de fins a 100 km/h i fort onatge a Castelló este cap de setmana

Aemet i la Generalitat mantenen l'alerta taronja per ratxes de vent de fins a 100 km/h i fenòmens costaners a Castelló este dissabte i diumenge, amb onatge de fins a 3 metres.

Un estudi analitza com la dana del 29 d’octubre va disparar la polarització política en els mitjans digitals

Un estudi de la Universitat Politècnica de València revela que la dana del 29 d'octubre de 2024 es va convertir en un focus de confrontació política, amb notícies més moderades que uns comentaris de lectors molt agressius i ideologitzats.

Vent molt fort a Castelló i lleuger repunt de les màximes en el sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i sense canvis significatius en les temperatures, excepte un lleuger ascens de les màximes en la mitat sud.

De la Font reivindica als golejadors d’Espanya després del 3-0 a Sèrbia

Luis de la Font defén que a Espanya no li falten golejadors després del 3-0 a Sèrbia i destaca el doblet de Oyarzabal, l'estrena golejadora de Víctor Muñoz i l'alt nivell dels seus porters.

Louzán insistix que Espanya ha d’acollir la final del Mundial 2030

Rafael Louzán celebra el bon nivell de la selecció espanyola davant Sèrbia i defén que la final del Mundial 2030 es dispute a Espanya, encara que recorda que la decisió correspon a la FIFA.

Víctor Muñoz i Christian Mosquera celebren un debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz marca en la seua estrena amb la selecció absoluta i destaca el suport del vestuari, mentres Christian Mosquera celebra un debut molt especial prop de casa en el 3-0 a Sèrbia.