13.1 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Nadal, Djokovic i Federer competiran pel títol en el Mutua Madrid Open

El Mutua Madrid Open ha donat a conéixer este dimarts la llista de jugadors inscrits per als quadres masculí i femení, on figuren totes les grans estreles del tenis mundial, inclosos Rafa Nadal, Novak Djokovic i Roger Federer per a jugar entre els dies 27 d’abril i 9 de maig a la Caja Mágica.

Djokovic, el jugador que més setmanes ha ocupat la primera posició del Rànquing ATP en l’era moderna, serà l’encarregat d’encapçalar el cartell d’esta edició. El serbi tornarà per a defendre la corona que va alçar en 2019 i que ha conquistat en un total de tres ocasions (també en 2011, 2016).

No obstant això, ningú ha guanyat més vegades a Madrid que Rafa Nadal (2005, 2010, 2013, 2014, 2017), que esta vegada acumularà la seua dihuitena participació en el torneig, xifra rècord que compartirà amb Fernando Verdasco.

També estarà Roger Federer, guanyador en les tres superfícies que ha albergat el Mutua Madrid Open (pista dura coberta, terra batuda i terra blava, juntament amb candidats com Daniil Medvedev, Dominic Thiem, Alexander Zverev o Stefanos Tsitsipas, mentre que Andrey Rublev o Matteo Berrettini jugaran per primera vegada en la capital espanyola.

Quant als jugadors locals, també han aconseguit un bitllet directe per al quadre final Roberto Bautista, Pablo Carreño, Albert Ramos i Alejandro Davidovich, que s’uneixen a les invitacions rebudes per Carlos Alcaraz i l’esmentat Verdasco.

En el quadre femení, Kiki Bertens retornarà a la terra batuda madrilenya com l’última dona que va ser capaç d’alçar el títol. L’holandesa, que ha disputat dos finals consecutives (2018, 2019), és el desé nom d’una llista que encapçala Ashleigh Barty, la número u del món i recent campiona del WTA 1.000 de Miami.

Petra Kvitova, la jugadora que ha guanyat en més ocasions el trofeu (2011, 2015, 2018), així com Simona Halep, la que més finals acumula (2014, 2016, 2017, 2019), també formaran part del cartell, igual que la resta de jugadores en actiu que han ocupat el número u mundial: Garbiñe Muguruza, Naomi Osaka, Karolina Pliskova, Angelique Kerber i Victoria Azarenka.

Últimes notícies

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.