Obliguen a Pau Gasol a deixar el seu equip

Pau Gasol anuncia que deixarà de ser jugador dels Portland Trail Blazers

Pau Gasol ja no formarà part dels Portland | GTRES

El millor jugador espanyol de bàsquet de la història està patint un dels pitjors moments com a professional per culpa d’una lesió que el té apartat de la competició més espectacular del món.

  

El pivot ja no és jugador dels Portland Trail Blazers, ja que ha arribat a un acord amb la franquícia per a rescindir el contracte. La recuperació de la lesió en el peu esquerre, del que va ser operat, ha motivat la decisió. «La lesió que tinc pot tindre uns terminis de recuperació d’uns 6 i 12 mesos. Em vaig operar en maig per a accelerar la meua tornada a les pistes, però desafortunadament, en els últims dies, hem vist que la meua recuperació completa tardarà més temps del que inicialment esperàvem», va explicar Gasol en un vídeo penjat en les seues xarxes socials.

 

 

  

D’esta manera, l’espanyol se centrarà de manera íntegra en la seua recuperació, deixant de costat la temporada, amb l’única intenció de resoldre tots els problemes que té en el seu peu esquerre per culpa de la lesió que va patir en març.

 

Pau Gasol

Pau Gasol | EFE

 

Tòquio com a principal objectiu

Pau Gasol està en la recta final de la seua carrera i la retirada està cada volta més prop. Abans de posar fi a la seua espectacular carrera en l’NBA, el pivot té el somni de poder arribar als Jocs Olímpics de Tòquio. «Este deport m’ha donat i em continua donant moltíssimes alegries. He viscut moments increïbles i alguns, molt pocs, la veritat, difícils de digerir, com el que estic travessant ara mateix. Però seguisc amb la mateixa il·lusió del primer dia i treballaré al màxim en la meua recuperació amb la intenció de tornar a disfrutar del deport que estime», ha declarat el major dels Gasol, que encara té forces per a seguir endavant.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.