Anuncios

Obliguen a Pau Gasol a deixar el seu equip

Pau Gasol anuncia que deixarà de ser jugador dels Portland Trail Blazers

Pau Gasol ja no formarà part dels Portland | GTRES

El millor jugador espanyol de bàsquet de la història està patint un dels pitjors moments com a professional per culpa d’una lesió que el té apartat de la competició més espectacular del món.

  

Anuncios

El pivot ja no és jugador dels Portland Trail Blazers, ja que ha arribat a un acord amb la franquícia per a rescindir el contracte. La recuperació de la lesió en el peu esquerre, del que va ser operat, ha motivat la decisió. «La lesió que tinc pot tindre uns terminis de recuperació d’uns 6 i 12 mesos. Em vaig operar en maig per a accelerar la meua tornada a les pistes, però desafortunadament, en els últims dies, hem vist que la meua recuperació completa tardarà més temps del que inicialment esperàvem», va explicar Gasol en un vídeo penjat en les seues xarxes socials.

 

 

  

D’esta manera, l’espanyol se centrarà de manera íntegra en la seua recuperació, deixant de costat la temporada, amb l’única intenció de resoldre tots els problemes que té en el seu peu esquerre per culpa de la lesió que va patir en març.

 

Pau Gasol

Pau Gasol | EFE

 

Tòquio com a principal objectiu

Pau Gasol està en la recta final de la seua carrera i la retirada està cada volta més prop. Abans de posar fi a la seua espectacular carrera en l’NBA, el pivot té el somni de poder arribar als Jocs Olímpics de Tòquio. «Este deport m’ha donat i em continua donant moltíssimes alegries. He viscut moments increïbles i alguns, molt pocs, la veritat, difícils de digerir, com el que estic travessant ara mateix. Però seguisc amb la mateixa il·lusió del primer dia i treballaré al màxim en la meua recuperació amb la intenció de tornar a disfrutar del deport que estime», ha declarat el major dels Gasol, que encara té forces per a seguir endavant.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.
Anuncios