Obliguen a Pau Gasol a deixar el seu equip

Pau Gasol anuncia que deixarà de ser jugador dels Portland Trail Blazers

Pau Gasol ja no formarà part dels Portland | GTRES

El millor jugador espanyol de bàsquet de la història està patint un dels pitjors moments com a professional per culpa d’una lesió que el té apartat de la competició més espectacular del món.

  

El pivot ja no és jugador dels Portland Trail Blazers, ja que ha arribat a un acord amb la franquícia per a rescindir el contracte. La recuperació de la lesió en el peu esquerre, del que va ser operat, ha motivat la decisió. «La lesió que tinc pot tindre uns terminis de recuperació d’uns 6 i 12 mesos. Em vaig operar en maig per a accelerar la meua tornada a les pistes, però desafortunadament, en els últims dies, hem vist que la meua recuperació completa tardarà més temps del que inicialment esperàvem», va explicar Gasol en un vídeo penjat en les seues xarxes socials.

 

 

  

D’esta manera, l’espanyol se centrarà de manera íntegra en la seua recuperació, deixant de costat la temporada, amb l’única intenció de resoldre tots els problemes que té en el seu peu esquerre per culpa de la lesió que va patir en març.

 

Pau Gasol

Pau Gasol | EFE

 

Tòquio com a principal objectiu

Pau Gasol està en la recta final de la seua carrera i la retirada està cada volta més prop. Abans de posar fi a la seua espectacular carrera en l’NBA, el pivot té el somni de poder arribar als Jocs Olímpics de Tòquio. «Este deport m’ha donat i em continua donant moltíssimes alegries. He viscut moments increïbles i alguns, molt pocs, la veritat, difícils de digerir, com el que estic travessant ara mateix. Però seguisc amb la mateixa il·lusió del primer dia i treballaré al màxim en la meua recuperació amb la intenció de tornar a disfrutar del deport que estime», ha declarat el major dels Gasol, que encara té forces per a seguir endavant.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.