12.6 C
València
Dimarts, 16 desembre, 2025

Obliguen a Pau Gasol a deixar el seu equip

Pau Gasol anuncia que deixarà de ser jugador dels Portland Trail Blazers

Pau Gasol ja no formarà part dels Portland | GTRES

El millor jugador espanyol de bàsquet de la història està patint un dels pitjors moments com a professional per culpa d’una lesió que el té apartat de la competició més espectacular del món.

  

El pivot ja no és jugador dels Portland Trail Blazers, ja que ha arribat a un acord amb la franquícia per a rescindir el contracte. La recuperació de la lesió en el peu esquerre, del que va ser operat, ha motivat la decisió. «La lesió que tinc pot tindre uns terminis de recuperació d’uns 6 i 12 mesos. Em vaig operar en maig per a accelerar la meua tornada a les pistes, però desafortunadament, en els últims dies, hem vist que la meua recuperació completa tardarà més temps del que inicialment esperàvem», va explicar Gasol en un vídeo penjat en les seues xarxes socials.

 

 

  

D’esta manera, l’espanyol se centrarà de manera íntegra en la seua recuperació, deixant de costat la temporada, amb l’única intenció de resoldre tots els problemes que té en el seu peu esquerre per culpa de la lesió que va patir en març.

 

Pau Gasol

Pau Gasol | EFE

 

Tòquio com a principal objectiu

Pau Gasol està en la recta final de la seua carrera i la retirada està cada volta més prop. Abans de posar fi a la seua espectacular carrera en l’NBA, el pivot té el somni de poder arribar als Jocs Olímpics de Tòquio. «Este deport m’ha donat i em continua donant moltíssimes alegries. He viscut moments increïbles i alguns, molt pocs, la veritat, difícils de digerir, com el que estic travessant ara mateix. Però seguisc amb la mateixa il·lusió del primer dia i treballaré al màxim en la meua recuperació amb la intenció de tornar a disfrutar del deport que estime», ha declarat el major dels Gasol, que encara té forces per a seguir endavant.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Catarroja decreta tres dies de dol després de confirmar-se l’assassinat masclista de Natividad

Catarroja ha decretat tres dies de dol en confirmar-se l'assassinat masclista de Natividad. El municipi reforça coordinació, formació i protocols; el sospitós està a la presó provisional

Mercadona compra Logifruit i integrarà a 1.600 empleats

Mercadona ha acordat la compra de Logifruit per a unificar processos logístics, impulsar l'eficiència i la sostenibilitat i integrar a 1.600 empleats en la seua plantilla.

Bernabé demana a la societat ‘ser ‘punt violeta’ davant la violència masclista

Bernabé ha cridat la ciutadania a actuar com a 'punt violeta' davant possibles casos de violència contra les dones en estes dates festives. Ha condemnat els assassinats de Tarragona i Catarroja i ha recordat que VioGén protegix més de 17.000 dones en la Comunitat Valenciana.

La jutgessa del cas DANA veu negligent el desconeixement de competències de Pradas

La instructora afirma que la falta de coneixement de Salomé Pradas sobre el seu propi comandament en l'emergència és un element de negligència. Rebutja sumar la seua entrevista televisiva al procediment llevat que torne a declarar davant el jutjat.

Bernabé demana a Barrachina que explique per què no va informar sobre la presa de Buseo el 29-O

Bernabé ha demanat a Barrachina que detall què va fer la seua Conselleria després de l'avís de possible desbordament de la presa de Buseo el 29-O. L'enginyer responsable va declarar que va alertar a les 20.41 i que el nivell 2 d'emergència no es va activar fins al dia 30

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell per a corregir el dèficit inversor a Elx

El Consell ha segellat amb l'Ajuntament el conveni de l'E-TRAM i ha detallat un pla de 120 milions per a Ronda Sud i la EDAR Algorós. Pérez Llorca ha defés prioritzar a Elx i la cooperació institucional.

Ana Orantes tindrà carrer a València després d’un acord unànime

L'Ajuntament ha aprovat per unanimitat dedicar una via a Ana Orantes per a visibilitzar la violència masclista. El gest coincidix amb un minut de silenci per l'última víctima en la Comunitat.

El València CF presentarà un pressupost de 102,17 milions en la junta, a l’espera de Kiat Lim

El club sotmetrà a la junta un pressupost de 102,17 milions sense beneficis ni pèrdues i repassarà el seu deute després del refinançament. La presència de Kiat Lim seguix en l'aire