Obliguen a Pau Gasol a deixar el seu equip

Pau Gasol anuncia que deixarà de ser jugador dels Portland Trail Blazers

Pau Gasol ja no formarà part dels Portland | GTRES

El millor jugador espanyol de bàsquet de la història està patint un dels pitjors moments com a professional per culpa d’una lesió que el té apartat de la competició més espectacular del món.

  

El pivot ja no és jugador dels Portland Trail Blazers, ja que ha arribat a un acord amb la franquícia per a rescindir el contracte. La recuperació de la lesió en el peu esquerre, del que va ser operat, ha motivat la decisió. «La lesió que tinc pot tindre uns terminis de recuperació d’uns 6 i 12 mesos. Em vaig operar en maig per a accelerar la meua tornada a les pistes, però desafortunadament, en els últims dies, hem vist que la meua recuperació completa tardarà més temps del que inicialment esperàvem», va explicar Gasol en un vídeo penjat en les seues xarxes socials.

 

 

  

D’esta manera, l’espanyol se centrarà de manera íntegra en la seua recuperació, deixant de costat la temporada, amb l’única intenció de resoldre tots els problemes que té en el seu peu esquerre per culpa de la lesió que va patir en març.

 

Pau Gasol

Pau Gasol | EFE

 

Tòquio com a principal objectiu

Pau Gasol està en la recta final de la seua carrera i la retirada està cada volta més prop. Abans de posar fi a la seua espectacular carrera en l’NBA, el pivot té el somni de poder arribar als Jocs Olímpics de Tòquio. «Este deport m’ha donat i em continua donant moltíssimes alegries. He viscut moments increïbles i alguns, molt pocs, la veritat, difícils de digerir, com el que estic travessant ara mateix. Però seguisc amb la mateixa il·lusió del primer dia i treballaré al màxim en la meua recuperació amb la intenció de tornar a disfrutar del deport que estime», ha declarat el major dels Gasol, que encara té forces per a seguir endavant.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Atenes vibra amb la Final Four de l’Eurolliga i el somni de la corona europea

Atenes recupera la Final Four de l'Eurolliga dènou anys després i s'ompli d'aficionats de Reial Madrid, València Basket, Fenerbahce i Olympiacos que somien amb la corona europea.

La Nova Muixeranga d’Algemesí retrà homenatge a Catarroja a les víctimes de la dana de 2024

La Nova Muixeranga d'Algemesí celebrarà este dissabte en el Parc dels Barraques de Catarroja un acte d'homenatge a les víctimes mortals i persones afectades per la dana de 2024, amb figures humanes, ofrena floral i lliurament de fons solidaris.

La Diputació de València reunix la poesia completa de Max Aub en 825 referències

La Diputació de València publica Poesia completa 1925-1972 de Max Aub, un volum que reunix 825 composicions, més de 500 d'elles inèdites, i consolida el seu llegat poètic.

José María Ángel manté davant el jutge que desconeixia el seu títol universitari fals

El excomisionado del Govern per a la DANA reitera davant el jutge que no va elaborar el suposat títol d'Arxivística de 1983, afirma que no el va usar en la seua carrera professional i ho atribuïx a un error administratiu.

Maria Schneider, Esperanza Spalding i Lizz Wright lideren el Festival de Jazz de València 2026

El Festival de Jazz de València celebrarà la seua 29 edició entre el 24 de juny i el 26 de juliol amb quinze concerts i grans figures internacionals com Maria Schneider, Esperanza Spalding, Joe Lovano, Włodek Pawlik i Lizz Wright, a més d'una àmplia representació del jazz valencià.

La jutgessa que investiga la dana crida a declarar a la diputada provincial de Carreteres

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024 cita com a testimoni a la diputada provincial de Carreteres i reclama els registres de trucades vinculats a l'emergència.

Compromís acusa el govern de Catalá d’ocultar durant tres anys dades de contaminació a València

Compromís fa públiques dades d'una xarxa de sensors ambientals que, segons el grup municipal, el govern de María José Catalá ha mantingut ocults durant tres anys, mentres l'Ajuntament defén que només són vàlids els registres oficials.

València destina 16 milions a rehabilitar els trams X i XI del Jardí del Túria

L'Ajuntament de València ha aprovat la rehabilitació integral dels trams X i XI del Jardí del Túria, amb una inversió de 16 milions, i la reparació de la xarxa de col·lectors de La Torre, dotada amb 4 milions.