Pablo Carreño es fa amb el bronze olímpic en tenis

Pablo Carreño va guanyar la medalla de bronze en els Jocs Olímpics de Tòquio, la cinquena presea per a Espanya, després de derrotar al número u del món, el serbi Novak Djokovic, per dos sets a un (6-4, 6-7, 6-3).about:blank

L’asturià va trencar el tercer servei al de Belgrad, visiblement descontent amb la seua actuació, i a punt va estar de trencar-li-ho una segona vegada en el seu cinqué servei, en el qual Djokovic va cometre dos dobles faltes i Carreño va tenir dos punts de set, però finalment se’l va emportar defensant el seu servei i després de remuntar un 15-40 que va rematar amb un ace.

La segona manga va estar més renyida. Tots dos tennistes van defensar els seus serveis amb totes les seues armes, movent-se pel fons de la pista i executant restes i deixades per a anar-se’n al tie break, que va ser per a Djokovic per un ajustat 8-6 i que va allargar el set a 63 minuts.

L’últim set va començar complicat per a Djokovic, al qual no li beneficiava un partit llarg. Carreño va defensar amb llança el seu primer servei i el va guanyar en el seu tercer avantatge, al que el serbi va reaccionar tirant la raqueta a les graderies buides.

Després el de Gijón li va trencar el servei i va guanyar el seu per a col·locar el marcador amb 3-0 a favor seu i va fer que el número u perdés el componiment i una altra raqueta en colpejar el pal de la xarxa.

<

>

Últimes notícies

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.

Metrovalencia bat rècord en maig amb més de 9 milions de viatges

Metrovalencia ha superat en maig els 9 milions de desplaçaments, un 8,64 % més que en 2025, amb la Línia 3 com a més utilitzada i Xàtiva com l’estació amb més trànsit.

El turisme nàutic en la Comunitat Valenciana aconseguix una nota de 8,6 i una gran despesa diària

Els destinacions nàutics de la Comunitat Valenciana han aconseguit una valoració mitjana de 8,6 sobre 10 i un gasto diari de 129,9 euros per persona, amb un perfil de visitant majoritàriament internacional, de llargues estades i alt poder adquisitiu.

Castelló obri ajudes de més de 500.000 euros per a rehabilitar vivendes

L'Ajuntament de Castelló ha obert una convocatòria de 501.428 euros per a rehabilitar edificis residencials, amb sol·licituds fins al 31 d'agost de 2026.

Un camió de Bombers de València donarà suport als bombers voluntaris d’Atalaya, al cor de l’Amazònia

Bombers pel Món presentarà en València la primera fase d’un projecte solidari que inclou la formació de bombers voluntaris i l’enviament d’un camió nodrissa a Atalaya, en plena Amazònia peruana.

La Fe es converteix en centre de referència valencià en consell genètic per a càncer hematològic

L'Hospital Universitari i Politècnic La Fe ha sigut acreditat com a unitat de referència en consell genètic per a síndromes de predisposició al càncer hematològic per a tota la Comunitat Valenciana, després de superar un exigent procés d'avaluació de la Conselleria de Sanitat.