Pablo Carreño es fa amb el bronze olímpic en tenis

Pablo Carreño va guanyar la medalla de bronze en els Jocs Olímpics de Tòquio, la cinquena presea per a Espanya, després de derrotar al número u del món, el serbi Novak Djokovic, per dos sets a un (6-4, 6-7, 6-3).about:blank

L’asturià va trencar el tercer servei al de Belgrad, visiblement descontent amb la seua actuació, i a punt va estar de trencar-li-ho una segona vegada en el seu cinqué servei, en el qual Djokovic va cometre dos dobles faltes i Carreño va tenir dos punts de set, però finalment se’l va emportar defensant el seu servei i després de remuntar un 15-40 que va rematar amb un ace.

La segona manga va estar més renyida. Tots dos tennistes van defensar els seus serveis amb totes les seues armes, movent-se pel fons de la pista i executant restes i deixades per a anar-se’n al tie break, que va ser per a Djokovic per un ajustat 8-6 i que va allargar el set a 63 minuts.

L’últim set va començar complicat per a Djokovic, al qual no li beneficiava un partit llarg. Carreño va defensar amb llança el seu primer servei i el va guanyar en el seu tercer avantatge, al que el serbi va reaccionar tirant la raqueta a les graderies buides.

Després el de Gijón li va trencar el servei i va guanyar el seu per a col·locar el marcador amb 3-0 a favor seu i va fer que el número u perdés el componiment i una altra raqueta en colpejar el pal de la xarxa.

<

>

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.