Pablo Carreño es fa amb el bronze olímpic en tenis

Pablo Carreño va guanyar la medalla de bronze en els Jocs Olímpics de Tòquio, la cinquena presea per a Espanya, després de derrotar al número u del món, el serbi Novak Djokovic, per dos sets a un (6-4, 6-7, 6-3).about:blank

L’asturià va trencar el tercer servei al de Belgrad, visiblement descontent amb la seua actuació, i a punt va estar de trencar-li-ho una segona vegada en el seu cinqué servei, en el qual Djokovic va cometre dos dobles faltes i Carreño va tenir dos punts de set, però finalment se’l va emportar defensant el seu servei i després de remuntar un 15-40 que va rematar amb un ace.

La segona manga va estar més renyida. Tots dos tennistes van defensar els seus serveis amb totes les seues armes, movent-se pel fons de la pista i executant restes i deixades per a anar-se’n al tie break, que va ser per a Djokovic per un ajustat 8-6 i que va allargar el set a 63 minuts.

L’últim set va començar complicat per a Djokovic, al qual no li beneficiava un partit llarg. Carreño va defensar amb llança el seu primer servei i el va guanyar en el seu tercer avantatge, al que el serbi va reaccionar tirant la raqueta a les graderies buides.

Després el de Gijón li va trencar el servei i va guanyar el seu per a col·locar el marcador amb 3-0 a favor seu i va fer que el número u perdés el componiment i una altra raqueta en colpejar el pal de la xarxa.

<

>

Últimes notícies

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.

Del somni a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid tanca una segona etapa al Valencia Basket marcada, com la primera, per l’eufòria inicial, els títols i una ruptura controvertida amb el club i l’afició.