Pablo Carreño es fa amb el bronze olímpic en tenis

Pablo Carreño va guanyar la medalla de bronze en els Jocs Olímpics de Tòquio, la cinquena presea per a Espanya, després de derrotar al número u del món, el serbi Novak Djokovic, per dos sets a un (6-4, 6-7, 6-3).about:blank

L’asturià va trencar el tercer servei al de Belgrad, visiblement descontent amb la seua actuació, i a punt va estar de trencar-li-ho una segona vegada en el seu cinqué servei, en el qual Djokovic va cometre dos dobles faltes i Carreño va tenir dos punts de set, però finalment se’l va emportar defensant el seu servei i després de remuntar un 15-40 que va rematar amb un ace.

La segona manga va estar més renyida. Tots dos tennistes van defensar els seus serveis amb totes les seues armes, movent-se pel fons de la pista i executant restes i deixades per a anar-se’n al tie break, que va ser per a Djokovic per un ajustat 8-6 i que va allargar el set a 63 minuts.

L’últim set va començar complicat per a Djokovic, al qual no li beneficiava un partit llarg. Carreño va defensar amb llança el seu primer servei i el va guanyar en el seu tercer avantatge, al que el serbi va reaccionar tirant la raqueta a les graderies buides.

Després el de Gijón li va trencar el servei i va guanyar el seu per a col·locar el marcador amb 3-0 a favor seu i va fer que el número u perdés el componiment i una altra raqueta en colpejar el pal de la xarxa.

<

>

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.