Pablo Carreño es fa amb el bronze olímpic en tenis

Pablo Carreño va guanyar la medalla de bronze en els Jocs Olímpics de Tòquio, la cinquena presea per a Espanya, després de derrotar al número u del món, el serbi Novak Djokovic, per dos sets a un (6-4, 6-7, 6-3).about:blank

L’asturià va trencar el tercer servei al de Belgrad, visiblement descontent amb la seua actuació, i a punt va estar de trencar-li-ho una segona vegada en el seu cinqué servei, en el qual Djokovic va cometre dos dobles faltes i Carreño va tenir dos punts de set, però finalment se’l va emportar defensant el seu servei i després de remuntar un 15-40 que va rematar amb un ace.

La segona manga va estar més renyida. Tots dos tennistes van defensar els seus serveis amb totes les seues armes, movent-se pel fons de la pista i executant restes i deixades per a anar-se’n al tie break, que va ser per a Djokovic per un ajustat 8-6 i que va allargar el set a 63 minuts.

L’últim set va començar complicat per a Djokovic, al qual no li beneficiava un partit llarg. Carreño va defensar amb llança el seu primer servei i el va guanyar en el seu tercer avantatge, al que el serbi va reaccionar tirant la raqueta a les graderies buides.

Després el de Gijón li va trencar el servei i va guanyar el seu per a col·locar el marcador amb 3-0 a favor seu i va fer que el número u perdés el componiment i una altra raqueta en colpejar el pal de la xarxa.

<

>

Últimes notícies

Quasi 400.000 escolars valencians celebren el Dia de l’Esport amb jocs tradicionals

Prop de 400.000 alumnes de més de 1.100 centres de la Comunitat Valenciana van participar en el Dia de l’Esport, una jornada que recupera jocs tradicionals i fomenta l'activitat física a l'aire lliure.

Condemnats cinc membres de la secta de Vistabella per abusos sexuals a menors

L'Audiència de Castelló ha condemnat a penes d'entre 3,5 i 7 anys de presó a cinc membres d'una comunitat pseudoreligiosa de Vistabella del Maestrat per la seua implicació en abusos sexuals a menors comesos durant anys.

Rubén Burgos demana centrar-se en el present davant el Saragossa en la Copa de la Reina

Rubén Burgos reclama màxima concentració en el present per a afrontar la semifinal de la Copa de la Reina davant el Casademont Zaragoza, rival que ha dominat al València Basket esta temporada, mentres el vestuari confia en la seua experiència i en el suport de l'afició.

Condemnats cinc membres de la secta de Vistabella per abusos sexuals a menors

L'Audiència Provincial de Castelló ha imposat penes d'entre 3,5 i 7 anys de presó a cinc membres d'una secta de Vistabella del Maestrat per abusos sexuals continuats a menors.

La comissió de les VPP d’Alacant arrancarà amb tècnics de Contractació, Patrimoni i Urbanisme

La comissió municipal sobre possibles irregularitats en les VPP de la Platja de Sant Joan a Alacant començarà a l'abril amb les declaracions de funcionaris i alts càrrecs de Patrimoni, Contractació i Urbanisme, abans de citar als responsables polítics.

CaixaBank confirma els seus objectius a l’alça fins a 2027 malgrat la incertesa a Orient Mitjà

CaixaBank manté els objectius revisats a l'alça del seu pla 2025-2027 després d'un benefici rècord i anuncia un dividend superior, mentres afronta una vaga sindical per la pressió comercial.

Disney tria la Comunitat Valenciana per a rodar la versió d’acció real d’Embullats

Disney rodara durant huit mesos la version de accion real d'Embullats en diversos escenaris de la Comunitat Valenciana, amb Ciutat de la Llum com un dels principals focus de produccion.

Arcadi España assumix Hisenda i admet que aprovar nous Pressupostos serà una tasca molt difícil

Arcadi España pren les regnes d'Hisenda amb el repte de tirar avant nous Pressupostos, mentres Carlos Cuerpo assumix la Vicepresidència Primera amb un missatge de meritocràcia i reforç de l'Estat del Benestar.