La Selecció Espanyola de Futbol es vacunarà amb Pfizer abans que comence l’Eurocopa

Després de molt de debat, el Govern ha donat llum verda a la vacunació de la Selecció Espanyola. Després dels dos casos positius ha entrat el pànic i les presses. La ministra de Sanitat Carolina Darias ho va comunicar oficialment al Consell Interritorial.

Luis Rubiales va fer una crida a les autoritats perquè es procedira a vacunar als jugadors i que ja el feien fa uns mesos. Després d’uns dies s’ha valorat i s’ha accedit a administrar-los la vacuna de Pfizer al combinat nacional.

Espanya vol evitar que es produïsca el brot i que les conseqüències vagen a majors. Se’ls posarà la primera dosi en les pròximes hores. Luis Enrique de moment es cura en salut i ja té en una bambolla paral·lela a 17 futbolistes per si hi haguera un cas més.

L’exèrcit vacunarà a la Selecció

 

Segons ha publicat El Larguero, els encarregats d’administrar la primera dosi serà l’exèrcit espanyol com ja van fer amb els esportistes que aniran als Jocs Olímpics. Mentrestant, la Selecció continuarà complint el protocol que s’estipula una vegada que hi ha un positiu dins de l’expedició.

«La concentració de la selecció nacional seguirà amb totes les rutines de treball establides en situacions de COVID 19. Es mantindran els entrenaments personalitzats per a continuar amb la preparació de l’Europeu», explica el comunicat de la Federació.

Últimes notícies

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.

Metrovalencia bat rècord en maig amb més de 9 milions de viatges

Metrovalencia ha superat en maig els 9 milions de desplaçaments, un 8,64 % més que en 2025, amb la Línia 3 com a més utilitzada i Xàtiva com l’estació amb més trànsit.

El turisme nàutic en la Comunitat Valenciana aconseguix una nota de 8,6 i una gran despesa diària

Els destinacions nàutics de la Comunitat Valenciana han aconseguit una valoració mitjana de 8,6 sobre 10 i un gasto diari de 129,9 euros per persona, amb un perfil de visitant majoritàriament internacional, de llargues estades i alt poder adquisitiu.

Castelló obri ajudes de més de 500.000 euros per a rehabilitar vivendes

L'Ajuntament de Castelló ha obert una convocatòria de 501.428 euros per a rehabilitar edificis residencials, amb sol·licituds fins al 31 d'agost de 2026.

Un camió de Bombers de València donarà suport als bombers voluntaris d’Atalaya, al cor de l’Amazònia

Bombers pel Món presentarà en València la primera fase d’un projecte solidari que inclou la formació de bombers voluntaris i l’enviament d’un camió nodrissa a Atalaya, en plena Amazònia peruana.