11.9 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

La Selecció Espanyola de Futbol es vacunarà amb Pfizer abans que comence l’Eurocopa

Després de molt de debat, el Govern ha donat llum verda a la vacunació de la Selecció Espanyola. Després dels dos casos positius ha entrat el pànic i les presses. La ministra de Sanitat Carolina Darias ho va comunicar oficialment al Consell Interritorial.

Luis Rubiales va fer una crida a les autoritats perquè es procedira a vacunar als jugadors i que ja el feien fa uns mesos. Després d’uns dies s’ha valorat i s’ha accedit a administrar-los la vacuna de Pfizer al combinat nacional.

Espanya vol evitar que es produïsca el brot i que les conseqüències vagen a majors. Se’ls posarà la primera dosi en les pròximes hores. Luis Enrique de moment es cura en salut i ja té en una bambolla paral·lela a 17 futbolistes per si hi haguera un cas més.

L’exèrcit vacunarà a la Selecció

 

Segons ha publicat El Larguero, els encarregats d’administrar la primera dosi serà l’exèrcit espanyol com ja van fer amb els esportistes que aniran als Jocs Olímpics. Mentrestant, la Selecció continuarà complint el protocol que s’estipula una vegada que hi ha un positiu dins de l’expedició.

“La concentració de la selecció nacional seguirà amb totes les rutines de treball establides en situacions de COVID 19. Es mantindran els entrenaments personalitzats per a continuar amb la preparació de l’Europeu”, explica el comunicat de la Federació.

Últimes notícies

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.

El València només va guanyar un dels seus últims cinc estrenes d’any

L'equip visita Balaídos per a obrir 2026 amb una ratxa discreta: una victòria en cinc arrancades recents. A domicili no guanya una estrena des de 2013.