10.3 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

La Selecció Espanyola de Futbol es vacunarà amb Pfizer abans que comence l’Eurocopa

Després de molt de debat, el Govern ha donat llum verda a la vacunació de la Selecció Espanyola. Després dels dos casos positius ha entrat el pànic i les presses. La ministra de Sanitat Carolina Darias ho va comunicar oficialment al Consell Interritorial.

Luis Rubiales va fer una crida a les autoritats perquè es procedira a vacunar als jugadors i que ja el feien fa uns mesos. Després d’uns dies s’ha valorat i s’ha accedit a administrar-los la vacuna de Pfizer al combinat nacional.

Espanya vol evitar que es produïsca el brot i que les conseqüències vagen a majors. Se’ls posarà la primera dosi en les pròximes hores. Luis Enrique de moment es cura en salut i ja té en una bambolla paral·lela a 17 futbolistes per si hi haguera un cas més.

L’exèrcit vacunarà a la Selecció

 

Segons ha publicat El Larguero, els encarregats d’administrar la primera dosi serà l’exèrcit espanyol com ja van fer amb els esportistes que aniran als Jocs Olímpics. Mentrestant, la Selecció continuarà complint el protocol que s’estipula una vegada que hi ha un positiu dins de l’expedició.

“La concentració de la selecció nacional seguirà amb totes les rutines de treball establides en situacions de COVID 19. Es mantindran els entrenaments personalitzats per a continuar amb la preparació de l’Europeu”, explica el comunicat de la Federació.

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.