La Selecció Espanyola de Futbol es vacunarà amb Pfizer abans que comence l’Eurocopa

Després de molt de debat, el Govern ha donat llum verda a la vacunació de la Selecció Espanyola. Després dels dos casos positius ha entrat el pànic i les presses. La ministra de Sanitat Carolina Darias ho va comunicar oficialment al Consell Interritorial.

Luis Rubiales va fer una crida a les autoritats perquè es procedira a vacunar als jugadors i que ja el feien fa uns mesos. Després d’uns dies s’ha valorat i s’ha accedit a administrar-los la vacuna de Pfizer al combinat nacional.

Espanya vol evitar que es produïsca el brot i que les conseqüències vagen a majors. Se’ls posarà la primera dosi en les pròximes hores. Luis Enrique de moment es cura en salut i ja té en una bambolla paral·lela a 17 futbolistes per si hi haguera un cas més.

L’exèrcit vacunarà a la Selecció

 

Segons ha publicat El Larguero, els encarregats d’administrar la primera dosi serà l’exèrcit espanyol com ja van fer amb els esportistes que aniran als Jocs Olímpics. Mentrestant, la Selecció continuarà complint el protocol que s’estipula una vegada que hi ha un positiu dins de l’expedició.

“La concentració de la selecció nacional seguirà amb totes les rutines de treball establides en situacions de COVID 19. Es mantindran els entrenaments personalitzats per a continuar amb la preparació de l’Europeu”, explica el comunicat de la Federació.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.

Juan Roig assegura que gestionar el València Basket li costa més que Mercadona i es descarta per al València CF

El president de Mercadona ha afirmat que el València Basket li exigix més que la seua pròpia empresa i ha rebutjat involucrar-se al València CF, fins i tot si hi haguera un canvi accionarial.

Elx registra quasi 70 l/m² en tres hores i suspén classes en tres centres per les pluges

Les intenses precipitacions d'este dimarts han deixat fins a 69,8 l/m² a l'entorn del Martínez Valero i múltiples incidències a la ciutat. Tres centres educatius han suspés classes, s'han registrat talls de llum i problemes de trànsit per semàfors inactius.

Elx registra quasi 70 litres en tres hores i suspén classes en tres centres per les pluges

Les pluges d'este dimarts han deixat fins a 69,8 l/m² a Elx i han obligat a suspendre classes en tres centres. També s'han registrat talls elèctrics i problemes de trànsit.

Evacuen en helicòpter a un conductor després de caure la seua furgoneta per un barranc de 15 metres a Sot de Chera

Un home de 29 anys ha sigut rescatat i traslladat en helicòpter a l'Hospital La Fe després de caure la seua furgoneta per un barranc d'uns 15 metres en el Camí del Pla. Bombers del Consorci i el GERA el van excarcerar i el CICU va informar de politraumatisme.

La pluja impedix disparar tot el material en la mascletà d’este dimarts a València

La pluja va danyar el sistema elèctric i va obligar a un tret manual parcial en la dècima mascletà del cicle faller. La plaça va reobrir sobre les 15.30 després de retirar el material.

Díaz ha reclamat als empresaris contindre els preus i revisar màrgens

La vicepresidenta segona ha respost a Garamendi i a Juan Roig en defendre que el Govern no es lucra amb els impostos i demanar a les empreses que continguen preus. Ha advertit que una rebaixa generalitzada de l'IVA no assegura abaratir gasolina, ous o llet i ha instat a facilitar cistelles de la compra assequibles.