La Selecció Espanyola de Futbol es vacunarà amb Pfizer abans que comence l’Eurocopa

Després de molt de debat, el Govern ha donat llum verda a la vacunació de la Selecció Espanyola. Després dels dos casos positius ha entrat el pànic i les presses. La ministra de Sanitat Carolina Darias ho va comunicar oficialment al Consell Interritorial.

Luis Rubiales va fer una crida a les autoritats perquè es procedira a vacunar als jugadors i que ja el feien fa uns mesos. Després d’uns dies s’ha valorat i s’ha accedit a administrar-los la vacuna de Pfizer al combinat nacional.

Espanya vol evitar que es produïsca el brot i que les conseqüències vagen a majors. Se’ls posarà la primera dosi en les pròximes hores. Luis Enrique de moment es cura en salut i ja té en una bambolla paral·lela a 17 futbolistes per si hi haguera un cas més.

L’exèrcit vacunarà a la Selecció

 

Segons ha publicat El Larguero, els encarregats d’administrar la primera dosi serà l’exèrcit espanyol com ja van fer amb els esportistes que aniran als Jocs Olímpics. Mentrestant, la Selecció continuarà complint el protocol que s’estipula una vegada que hi ha un positiu dins de l’expedició.

«La concentració de la selecció nacional seguirà amb totes les rutines de treball establides en situacions de COVID 19. Es mantindran els entrenaments personalitzats per a continuar amb la preparació de l’Europeu», explica el comunicat de la Federació.

Últimes notícies

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.

La castellonenca Sara Monforte continuara al banquet de l’Espanyol fins a 2028

L’entrenadora castellonenca Sara Monforte amplia el seu contracte amb el primer equip femení de l’Espanyol fins al 30 de juny de 2028, després de consolidar el conjunt perico en la Lliga F amb una permanència solvent.

Pérez Llorca demana deixar de costat l’estratègia política i centrar-se en l’educació

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, insta els sindicats docents a no alçar-se de la taula de negociació i defensa que l’acord és possible si es deixen de banda les estratègies polítiques i s’atén el que és important: l’educació pública.

Pérez Llorca insta Diana Morant a centrar-se en presentar els pressupostos d’Espanya

Juanfran Pérez Llorca reprova a Diana Morant que critique els comptes de la Generalitat de 2026 i li reclama que el seu govern presente d’una vegada els pressupostos generals d’Espanya i garantisca una millor financiació per a la Comunitat Valenciana.