La Superliga ferida de mort abans d’escomençar

La Superliga ha arribat a la seua fi abans de començar a caminar després de l’adeu dels sis equips anglesos. Primer va ser el Manchester City, però al caient de la mitjanit es van sumar els altres cinc equips.

 

Les protestes unànimes del món del futbol, les amenaces del mateix govern del Regne Unit, les de UEFA, FIFA i Premier League han sigut el detonant de l’adeu primer de l’equip de Pep Guardiola i després de les de la resta d’equips que dissabte passat van signar el document d’adhesió a la Superliga i que en la nit del dimarts han atés que significa que el projecte salta per l’aire.

Més tard, passada ja la mitjanit, els tres equips espanyols (Real Madrid, Barcelona i Atlético) i els tres italians (Juventus, Inter i Milan) van anunciar en un comunicat conjunt que pretenen seguir avant amb la Superliga i que els anglesos es van baixar del vaixell, forçats per les pressions.

De totes maneres, ni la documentació signada, vinculant per a tots això amb importants penalitzacions i càstigs econòmics, ha sigut cap obstacle per a la renúncia del signat per part dels equips anglesos. És més, algun d’ells, com va ser el cas de l’Arsenal, van demanar públicament perdó pel moviment fet.

Segons explica MARCA, la plantilla del Liverpool en boca del seu capità Henderson, va fer un comunicat posicionant-se en contra, un altre factor que va pesar de la decisió dels equips anglesos així com la reacció de molts capitans.

A tots estos moviments també es va unir la dimissió d’Ed Woodward, vicepresident del United i que segons informacions va avançar el seu adeu ja pactat.
 

Últimes notícies

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.

Onda alça totes les restriccions d’aigua després de l’incendi forestal

L’Ajuntament d’Onda ha informat que ja ha deixat sense efecte totes les restriccions d’ús d’aigua de la xarxa imposades pel recent incendi forestal, després de la nova valoració del Departament de Salut Pública de Castellón.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa ja 8.500 hectàrees i arriba als 72 km de perímetre

L’incendi forestal iniciat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat unes 8.500 hectàrees i té ja 72 quilòmetres de perímetre. S’ha alçat el confinament en quatre barris i este dimarts es decidirà si s’estén la mesura a la resta de zones afectades.

Apunyala l’home que va defensar la seua ex parella en un carrer d’Alacant

Un home de 54 anys ha sigut detingut a Alacant acusat d’intentar matar amb un ganivet l’home que havia defensat la seua ex parella hores abans.

Els afectats pels incendis de La Vall d’Uixó no hauran d’anar als jutjats si tenen dificultats

El TSJ de la Comunitat Valenciana ha acordat eximir fins al 29 de juliol les persones afectades per evacuacions i restriccions de mobilitat per l’incendi de La Vall d'Uixó de l’obligació d’acudir als jutjats si tenen dificultats per desplaçar-se.

El Valencia Basket incorpora Wildens Leveque i el cedix a l’Hestia Menorca

El Valencia Basket ha fitxat el pívot Wildens Leveque per tres temporades i l’ha cedit per a la pròxima campanya a l’Hestia Menorca de Primera FEB.