11.6 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

La Superliga ferida de mort abans d’escomençar

La Superliga ha arribat a la seua fi abans de començar a caminar després de l’adeu dels sis equips anglesos. Primer va ser el Manchester City, però al caient de la mitjanit es van sumar els altres cinc equips.

 

Les protestes unànimes del món del futbol, les amenaces del mateix govern del Regne Unit, les de UEFA, FIFA i Premier League han sigut el detonant de l’adeu primer de l’equip de Pep Guardiola i després de les de la resta d’equips que dissabte passat van signar el document d’adhesió a la Superliga i que en la nit del dimarts han atés que significa que el projecte salta per l’aire.

Més tard, passada ja la mitjanit, els tres equips espanyols (Real Madrid, Barcelona i Atlético) i els tres italians (Juventus, Inter i Milan) van anunciar en un comunicat conjunt que pretenen seguir avant amb la Superliga i que els anglesos es van baixar del vaixell, forçats per les pressions.

De totes maneres, ni la documentació signada, vinculant per a tots això amb importants penalitzacions i càstigs econòmics, ha sigut cap obstacle per a la renúncia del signat per part dels equips anglesos. És més, algun d’ells, com va ser el cas de l’Arsenal, van demanar públicament perdó pel moviment fet.

Segons explica MARCA, la plantilla del Liverpool en boca del seu capità Henderson, va fer un comunicat posicionant-se en contra, un altre factor que va pesar de la decisió dels equips anglesos així com la reacció de molts capitans.

A tots estos moviments també es va unir la dimissió d’Ed Woodward, vicepresident del United i que segons informacions va avançar el seu adeu ja pactat.
 

Últimes notícies

L’Audiència jutja al ‘ionqui dels diners’ per tripijocs de contractes a València

L'Audiència de València jutja a Marcos Benavent i a un exgerente de fundació i tres empresaris per presumptes tripijocs en Cultura. La Fiscalia demana presó, multes, decomís i responsabilitat civil.

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.