La Superliga ferida de mort abans d’escomençar

La Superliga ha arribat a la seua fi abans de començar a caminar després de l’adeu dels sis equips anglesos. Primer va ser el Manchester City, però al caient de la mitjanit es van sumar els altres cinc equips.

 

Les protestes unànimes del món del futbol, les amenaces del mateix govern del Regne Unit, les de UEFA, FIFA i Premier League han sigut el detonant de l’adeu primer de l’equip de Pep Guardiola i després de les de la resta d’equips que dissabte passat van signar el document d’adhesió a la Superliga i que en la nit del dimarts han atés que significa que el projecte salta per l’aire.

Més tard, passada ja la mitjanit, els tres equips espanyols (Real Madrid, Barcelona i Atlético) i els tres italians (Juventus, Inter i Milan) van anunciar en un comunicat conjunt que pretenen seguir avant amb la Superliga i que els anglesos es van baixar del vaixell, forçats per les pressions.

De totes maneres, ni la documentació signada, vinculant per a tots això amb importants penalitzacions i càstigs econòmics, ha sigut cap obstacle per a la renúncia del signat per part dels equips anglesos. És més, algun d’ells, com va ser el cas de l’Arsenal, van demanar públicament perdó pel moviment fet.

Segons explica MARCA, la plantilla del Liverpool en boca del seu capità Henderson, va fer un comunicat posicionant-se en contra, un altre factor que va pesar de la decisió dels equips anglesos així com la reacció de molts capitans.

A tots estos moviments també es va unir la dimissió d’Ed Woodward, vicepresident del United i que segons informacions va avançar el seu adeu ja pactat.
 

Últimes notícies

La investigació per la DANA a València incorpora l’alcalde pedani de la Torre com a testimoni

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha citat com a testimoni l’alcalde pedani de la Torre, ha demanat la factura del mòbil de María José Catalá i més documentació a l’Ajuntament de València.

El PSPV planteja uns comptes per a 2027 que incorporen els 3.699 milions de la nova finançació

El PSPV ha registrat un pressupost alternatiu per a 2026 que reorienta 753 milions a sanitat, educació, vivenda i serveis socials, i que fixa les bases per a incorporar en 2027 els 3.699 milions previstos en el nou model de finançament autonòmic proposat pel Govern central.

Les màximes freguen els 41 graus en el quart dia d’ona de calor a la Comunitat

L’ona de calor continua a la Comunitat Valenciana amb 40,8 graus a Orihuela i valors pròxims als 40 en comarques de València, Alacant i Castelló, segons Avamet i Aemet.

La calor extrema es dona una treva en la Comunitat Valenciana este divendres

L’ola de calor que ha deixat més de 45 graus en la Comunitat Valenciana acaba este divendres, amb una baixada generalitzada de temperatures, especialment al sud i a l’interior de València.

L’alcalde de Xest denuncia que no va rebre cap avís de la Generalitat durant la DANA

José Morell ha declarat com a testimoni que ni ell ni l’Ajuntament de Xest van rebre cap comunicació del Consell durant la DANA del 29 d’octubre, tot i els nombrosos rescats al municipi.

La vaga ferroviària del 15 de juliol deixarà sense servei 328 trens de mitjana i llarga distància

La vaga convocada pel Sindicat Ferroviari per al 15 de juliol obligarà a cancel·lar 328 trens de mitjana, alta i llarga distància, amb serveis mínims del 73 % en alta velocitat i del 66 % en mitjana distància.

Les exportacions espanyoles de components per al calcer pugen quasi un 3 % en 2025 i retallen a la mitat el dèficit

Les vendes exteriors espanyoles de components per al calcer han arribat als 1.695,3 milions d’euros en 2025, un 2,9 % més que en 2024, mentres el dèficit comercial del sector s’ha reduït un 54 %, fins als 67,5 milions.

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.