13.9 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

El València CF no eixirà per l’aeroport i anirà directament en autobús a Mestalla

partit llegendes

Imatge d’arxiu | EFE

 

El delegat del Govern en la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Fulgencio, ha informat que els jugadors del València CF eixiran esta vesprada directament amb autobús des de la pista de l’Aeroport de Manises fins a l’estadi de Mestalla, per la qual cosa demana a l’afició que no es congregue en els accessos de l’aeròdrom i vaja a rebre a l’equip a partir de l’avinguda del Cid. L’arribada de l’equip a l’aeroport està prevista sobre les 17.00 hores de la vesprada.

 

Així ho ha explicat en una atenció als mitjans per a informar sobre el transcurs de la jornada electoral d’este diumenge, preguntat per les mesures de seguretat previstes per a la celebració de la victòria de l’equip che en la Copa del Rei.

 

“Els jugadors no eixiran de l’aeroport per la porta, sinó embarcats en un autobús que anirà directament a Mestalla”, ha indicat, abans de fer una “crida per a què els seguidors no vagen a l’aeroport a rebre a l’equip”, ja que a més “no tindria cap interés col·lapsar” les instal·lacions.

 

Fulgencio ha informat que la Policia Nacional i la Policia Local de València ja han preparat el dispositiu de seguretat que vetlarà per a què tot “funcione normalment” en el recorregut que faran els jugadors. S’utilitzarà el dispositiu propi de les eleccions, ja que amb motiu dels comicis ja s’ha incrementat el servei de seguretat ciutadana, que per tant “tampoc augmentarà molt” per la victòria de l’equip perquè “les capacitats són ja àmplies”.

Últimes notícies

Barcala ha demanat disculpes per l’escàndol de les VPP i ha jurat depurar adjudicacions

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat que depurarà responsabilitats. Ha anunciat una revisió de 140 adjudicacions amb possible retracte si es confirma frau.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han demanat que Luis Barcala dimitisca per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari ha augmentat la pressió després de dimissions ja presentades, inclosa la d'Urbanisme.

Un operari ha resultat ferit per un reble després pel vent durant la rehabilitació de l’edifici incendiat de Campanar

Un treballador ha resultat ferit en ser aconseguit per un reble després per una ràfega de vent mentres es rehabilitava l'edifici de Campanar. El casc va esmorteir el colp; va ser traslladat a l'hospital i està en observació

El vent ha deixat ratxes de 150 km/h a Buñol, nombroses incidències i dos ferits a València

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent: Buñol ha registrat 150 km/h i a València s'han produït nombrosos incidents i dos ferits. Les autoritats han activat mesures preventives i restriccions puntuals.

Pérez Llorca destaca el front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l’horta d’Europa

El president de la Generalitat ha subratllat en Fruit Logistica 2026 la coordinació amb Andalusia i Múrcia per a frenar la competència deslleial i ha reclamat controls al Govern.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de Barcala per les VPP a la Platja de Sant Joan

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han exigit la dimissió de l'alcalde Luis Barcala per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari s'ha saldat amb dimissions i obri una crisi en el consistori.

Barcala ha demanat disculpes i ha promés depurar l’adjudicació de les VPP a la Platja de Sant Joan

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat arribar fins al final. L'Ajuntament ha obert una investigació, revisarà les 140 adjudicacions i aplicarà el dret de retracte si detecta frau.

Dimitix el cap de gabinet d’Indústria de la Generalitat per la polèmica de la vivenda a Alacant

Miguel Ángel Sánchez ha presentat la seua renúncia després de la polèmica per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a Alacant. Defén que no va tindre relació amb la promoció ni amb el procediment.