El València CF no eixirà per l’aeroport i anirà directament en autobús a Mestalla

partit llegendes

Imatge d’arxiu | EFE

 

El delegat del Govern en la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Fulgencio, ha informat que els jugadors del València CF eixiran esta vesprada directament amb autobús des de la pista de l’Aeroport de Manises fins a l’estadi de Mestalla, per la qual cosa demana a l’afició que no es congregue en els accessos de l’aeròdrom i vaja a rebre a l’equip a partir de l’avinguda del Cid. L’arribada de l’equip a l’aeroport està prevista sobre les 17.00 hores de la vesprada.

 

Així ho ha explicat en una atenció als mitjans per a informar sobre el transcurs de la jornada electoral d’este diumenge, preguntat per les mesures de seguretat previstes per a la celebració de la victòria de l’equip che en la Copa del Rei.

 

“Els jugadors no eixiran de l’aeroport per la porta, sinó embarcats en un autobús que anirà directament a Mestalla”, ha indicat, abans de fer una “crida per a què els seguidors no vagen a l’aeroport a rebre a l’equip”, ja que a més “no tindria cap interés col·lapsar” les instal·lacions.

 

Fulgencio ha informat que la Policia Nacional i la Policia Local de València ja han preparat el dispositiu de seguretat que vetlarà per a què tot “funcione normalment” en el recorregut que faran els jugadors. S’utilitzarà el dispositiu propi de les eleccions, ja que amb motiu dels comicis ja s’ha incrementat el servei de seguretat ciutadana, que per tant “tampoc augmentarà molt” per la victòria de l’equip perquè “les capacitats són ja àmplies”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La mare de Marta Calvo insistix a canviar el Codi Penal per a castigar l’ocultació de cadàver amb presó permanent

La mare de Marta Calvo lamenta que el Congrés vaja a rebutjar ampliar la presó permanent revisable a assassins que oculten el cos de les seues víctimes i anuncia que continuarà pressionant per a canviar el Codi Penal.

Carlos Espí es consolida com a màxim golejador del Llevant amb set punts

Carlos Espí suma set gols esta temporada i s'aferma com a màxim anotador del Llevant després de marcar els últims quatre punts de l'equip en LaLiga EA Sports.

El Llevant recupera els colors del Cabanyal en la jornada retro de LaLiga

El Llevant vestirà una samarreta blanca amb banda negra en la jornada retro de LaLiga EA Sports, en homenatge a l'històric Futbol Club Cabanyal, origen del club granota.

Global Omnium impulsa GO DOC, un model formatiu per a afrontar els reptes de l’aigua

Global Omnium llança GO DOC, un ecosistema formatiu que integra programes educatius i universitaris per a promoure la cultura de l'aigua i preparar professionals davant els reptes hidricos.

Els pals i el meta James deixen al Vila-real sense les semifinals de la Youth League

El Vila-real va dominar al PSG en els quarts de la Lliga de Campions Juvenil, però un gol de Elijah Ly, tres pilotes a la fusta i un penal detingut per James van segellar l'eliminació groga.

Sevilla i València es juguen un respir clau en la lluita pel descens

Sevilla i València afronten en el Sánchez-Pizjuán un dol directe marcat per la proximitat del descens i per la necessitat de reaccionar després de les seues últimes derrotes.

El Consell reclama al Govern les obres hidràuliques pendents i un repartiment just de l’aigua

El Consell defén un model integral de gestió de l'aigua en la Comunitat Valenciana i reclama al Govern central que execute sense demora les obres hidràuliques compromeses i reforce el finançament.

El Govern demana al PP que deixe de protegir a Mazón malgrat no ser investigat per la DANA

L'Executiu respecta que el TSJCV no investigue a Carlos Mazón per la seua gestió de la DANA, però insistix que les seues responsabilitats polítiques són innegables i reclama al PP que deixe de blindar-li.