10.2 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

El València CF no eixirà per l’aeroport i anirà directament en autobús a Mestalla

partit llegendes

Imatge d’arxiu | EFE

 

El delegat del Govern en la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Fulgencio, ha informat que els jugadors del València CF eixiran esta vesprada directament amb autobús des de la pista de l’Aeroport de Manises fins a l’estadi de Mestalla, per la qual cosa demana a l’afició que no es congregue en els accessos de l’aeròdrom i vaja a rebre a l’equip a partir de l’avinguda del Cid. L’arribada de l’equip a l’aeroport està prevista sobre les 17.00 hores de la vesprada.

 

Així ho ha explicat en una atenció als mitjans per a informar sobre el transcurs de la jornada electoral d’este diumenge, preguntat per les mesures de seguretat previstes per a la celebració de la victòria de l’equip che en la Copa del Rei.

 

“Els jugadors no eixiran de l’aeroport per la porta, sinó embarcats en un autobús que anirà directament a Mestalla”, ha indicat, abans de fer una “crida per a què els seguidors no vagen a l’aeroport a rebre a l’equip”, ja que a més “no tindria cap interés col·lapsar” les instal·lacions.

 

Fulgencio ha informat que la Policia Nacional i la Policia Local de València ja han preparat el dispositiu de seguretat que vetlarà per a què tot “funcione normalment” en el recorregut que faran els jugadors. S’utilitzarà el dispositiu propi de les eleccions, ja que amb motiu dels comicis ja s’ha incrementat el servei de seguretat ciutadana, que per tant “tampoc augmentarà molt” per la victòria de l’equip perquè “les capacitats són ja àmplies”.

Últimes notícies

Presó provisional per al detingut per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al sospitós de l'incendi d'un edifici a Crevillent. La causa està oberta per incendi, assassinat i lesions.

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.