10.2 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

El València CF no eixirà per l’aeroport i anirà directament en autobús a Mestalla

partit llegendes

Imatge d’arxiu | EFE

 

El delegat del Govern en la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Fulgencio, ha informat que els jugadors del València CF eixiran esta vesprada directament amb autobús des de la pista de l’Aeroport de Manises fins a l’estadi de Mestalla, per la qual cosa demana a l’afició que no es congregue en els accessos de l’aeròdrom i vaja a rebre a l’equip a partir de l’avinguda del Cid. L’arribada de l’equip a l’aeroport està prevista sobre les 17.00 hores de la vesprada.

 

Així ho ha explicat en una atenció als mitjans per a informar sobre el transcurs de la jornada electoral d’este diumenge, preguntat per les mesures de seguretat previstes per a la celebració de la victòria de l’equip che en la Copa del Rei.

 

“Els jugadors no eixiran de l’aeroport per la porta, sinó embarcats en un autobús que anirà directament a Mestalla”, ha indicat, abans de fer una “crida per a què els seguidors no vagen a l’aeroport a rebre a l’equip”, ja que a més “no tindria cap interés col·lapsar” les instal·lacions.

 

Fulgencio ha informat que la Policia Nacional i la Policia Local de València ja han preparat el dispositiu de seguretat que vetlarà per a què tot “funcione normalment” en el recorregut que faran els jugadors. S’utilitzarà el dispositiu propi de les eleccions, ja que amb motiu dels comicis ja s’ha incrementat el servei de seguretat ciutadana, que per tant “tampoc augmentarà molt” per la victòria de l’equip perquè “les capacitats són ja àmplies”.

Últimes notícies

Detenen a una dona quan intentava introduir droga en la presó de Castelló II

La Guàrdia Civil ha detingut a una dona de 41 anys durant un control d'accés a visitants a la presó de Castelló II. Se li van intervindre 78 g de presumpte haixix i 2,20 g de suposada cocaïna ocults a l'interior del cos.

Detenen a una dona quan intentava introduir droga en la presó Castelló II

Una dona de 41 anys va ser arrestada en intentar introduir haixixs i suposada cocaïna a Castelló II. L'alerta d'un gos detector va permetre intervindre els embolcalls ocults.

Startup València, Alicantec i Xarxatec acorden constituir la federació Comunitat Startup amb més de 550 empreses

Les tres associacions de l'ecosistema emprenedor han pactat crear una federació regional que representarà a més de 550 empreses tecnològiques. La iniciativa busca una veu única i interlocució més eficaç amb institucions, amb suport empresarial i de la Generalitat.

Aerte xifra l’ocupació de les residències de majors en la Comunitat en el 95,5% i alerta de dèficit de places

Aerte corregix el 61,3% difós i situa l'ocupació mitjana en el 95,5% després d'analitzar més de 10.000 places. Reclama una resposta sostinguda davant la demanda.

Presó provisional per a quatre detinguts per l’assalt a una vivenda a Alacant

Un jutge ha decretat presó provisional per a quatre hòmens vinculats a un assalt violent a Alacant. La Policia va trobar armes i material per a immobilitzar a la víctima.

Detinguts pare i fill i desarticulat un punt de venda de droga a València

La Policia Nacional ha desarticulat un punt de venda de droga en una vivenda de València i ha detingut a un pare i al seu fill. En el registre s'han intervingut cocaïna, marihuana, substància de tall, balances de precisió i més de 4.600 euros.

Sindicats denuncien 11 acomiadaments en Grup Segura i ús de ETT a València

CCOO i UGT han denunciat l'acomiadament d'11 treballadors en Grup Segura a València i l'ús de ETT. L'empresa ho vincula a la fi del tercer torn i defén el seu compromís laboral.

Compte arrere per al Benidorm Fest: Dani J trenca estereotips amb una bachata de fusió

Dani J arriba al Benidorm Fest amb una proposta de bachata que mescla estils i busca derrocar clixés. Promet un espectacle amb ball i menys pressió sense Eurovisió 2026.