El València CF no eixirà per l’aeroport i anirà directament en autobús a Mestalla

partit llegendes

Imatge d’arxiu | EFE

 

El delegat del Govern en la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Fulgencio, ha informat que els jugadors del València CF eixiran esta vesprada directament amb autobús des de la pista de l’Aeroport de Manises fins a l’estadi de Mestalla, per la qual cosa demana a l’afició que no es congregue en els accessos de l’aeròdrom i vaja a rebre a l’equip a partir de l’avinguda del Cid. L’arribada de l’equip a l’aeroport està prevista sobre les 17.00 hores de la vesprada.

 

Així ho ha explicat en una atenció als mitjans per a informar sobre el transcurs de la jornada electoral d’este diumenge, preguntat per les mesures de seguretat previstes per a la celebració de la victòria de l’equip che en la Copa del Rei.

 

«Els jugadors no eixiran de l’aeroport per la porta, sinó embarcats en un autobús que anirà directament a Mestalla», ha indicat, abans de fer una «crida per a què els seguidors no vagen a l’aeroport a rebre a l’equip», ja que a més «no tindria cap interés col·lapsar» les instal·lacions.

 

Fulgencio ha informat que la Policia Nacional i la Policia Local de València ja han preparat el dispositiu de seguretat que vetlarà per a què tot «funcione normalment» en el recorregut que faran els jugadors. S’utilitzarà el dispositiu propi de les eleccions, ja que amb motiu dels comicis ja s’ha incrementat el servei de seguretat ciutadana, que per tant «tampoc augmentarà molt» per la victòria de l’equip perquè «les capacitats són ja àmplies».

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.