El València CF no eixirà per l’aeroport i anirà directament en autobús a Mestalla

partit llegendes

Imatge d’arxiu | EFE

 

El delegat del Govern en la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Fulgencio, ha informat que els jugadors del València CF eixiran esta vesprada directament amb autobús des de la pista de l’Aeroport de Manises fins a l’estadi de Mestalla, per la qual cosa demana a l’afició que no es congregue en els accessos de l’aeròdrom i vaja a rebre a l’equip a partir de l’avinguda del Cid. L’arribada de l’equip a l’aeroport està prevista sobre les 17.00 hores de la vesprada.

 

Així ho ha explicat en una atenció als mitjans per a informar sobre el transcurs de la jornada electoral d’este diumenge, preguntat per les mesures de seguretat previstes per a la celebració de la victòria de l’equip che en la Copa del Rei.

 

«Els jugadors no eixiran de l’aeroport per la porta, sinó embarcats en un autobús que anirà directament a Mestalla», ha indicat, abans de fer una «crida per a què els seguidors no vagen a l’aeroport a rebre a l’equip», ja que a més «no tindria cap interés col·lapsar» les instal·lacions.

 

Fulgencio ha informat que la Policia Nacional i la Policia Local de València ja han preparat el dispositiu de seguretat que vetlarà per a què tot «funcione normalment» en el recorregut que faran els jugadors. S’utilitzarà el dispositiu propi de les eleccions, ja que amb motiu dels comicis ja s’ha incrementat el servei de seguretat ciutadana, que per tant «tampoc augmentarà molt» per la victòria de l’equip perquè «les capacitats són ja àmplies».

Últimes notícies

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.

Onda alça totes les restriccions d’aigua després de l’incendi forestal

L’Ajuntament d’Onda ha informat que ja ha deixat sense efecte totes les restriccions d’ús d’aigua de la xarxa imposades pel recent incendi forestal, després de la nova valoració del Departament de Salut Pública de Castellón.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa ja 8.500 hectàrees i arriba als 72 km de perímetre

L’incendi forestal iniciat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat unes 8.500 hectàrees i té ja 72 quilòmetres de perímetre. S’ha alçat el confinament en quatre barris i este dimarts es decidirà si s’estén la mesura a la resta de zones afectades.

Apunyala l’home que va defensar la seua ex parella en un carrer d’Alacant

Un home de 54 anys ha sigut detingut a Alacant acusat d’intentar matar amb un ganivet l’home que havia defensat la seua ex parella hores abans.

Els afectats pels incendis de La Vall d’Uixó no hauran d’anar als jutjats si tenen dificultats

El TSJ de la Comunitat Valenciana ha acordat eximir fins al 29 de juliol les persones afectades per evacuacions i restriccions de mobilitat per l’incendi de La Vall d'Uixó de l’obligació d’acudir als jutjats si tenen dificultats per desplaçar-se.

El Valencia Basket incorpora Wildens Leveque i el cedix a l’Hestia Menorca

El Valencia Basket ha fitxat el pívot Wildens Leveque per tres temporades i l’ha cedit per a la pròxima campanya a l’Hestia Menorca de Primera FEB.
FILMOTECA D'ESTIU