El València CF i el Vila-Real s’enfrontaran en quarts de final de l’Europa League

 

El València CF s’enfrontarà davant el Vila-Real CF en quarts de final de l’Europa League. El primer partit serà a l’estadi de La Ceràmica el pròxim 11 d’abril i el segon partit es disputarà a Mestalla el pròxim 18 d’abril.

El València CF i el Vila-Real tornaran a viure un enfrontament europeu i el guanyador dels dos s’enfrontarà en semifinals al guanyador del Nàpols – Arsenal.

 

El València CF es va salvar de miracle

 

El València es va salvar de miracle en Krasnodar. Va jugar a la ruleta russa i va eixir indemne gràcies a dos jugadors que van començar en la banqueta. Amb tot perdut, després d’un gran punt de Magomed-Shapi Suleymanov als 85 minuts, el francés Kevin Gameiro va fabricar la jugada i el lusità Gonçalo Guedes va posar el 1-1 en la prolongació (m.93).

 

El quadre de Marcelino García Toral, amb l’absència de Dani Parejo com a baixa més significativa, havia controlat sense problemes al quadre rus, però li va faltar pegada i més ambició. Solament la va tindre a la desesperada després del punt de Suleymanov, la nova estrela del futbol local. Per a la seua fortuna li va donar temps a evitar l’eliminació.

 

El Vila-Real va guanyar l’eliminatòria amb molta solvència

 

Molts menys dificultats va passar el Vila-real, que afrontava la volta amb el clar avantatge del 3-1 aconseguit a Sant Petersburg davant el Zenit i el nou triomf per 2-1 li torna a situar en quarts.

 

Només va passar alguna dificultat al principi, però la falta d’encert del davanter iranià Sardar Azmoun i un magnífic tret de Gerard Moreno (m.29) van aplanar encara més el camí al quadre de Javi Calleja. El colombià Carlos Bacca (m.47) va incrementar l’avantatge del ‘submarí groc’, que va encaixar el gol del Zenit en la prolongació, obra del serbi Branislav Ivanovic.

Últimes notícies

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.

Sis detinguts per una trentena de robatoris en gasolineres, comerços i vivendes a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut sis persones vinculades a una trentena de robatoris amb força en gasolineres, comerços i vivendes a les províncies de València i Alacant, i quatre d'elles han ingressat en presó.

Com protegir els ulls davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Mirar directament l’eclipsi solar del 12 d’agost sense filtres homologats pot causar lesions irreversibles en la retina. Els òptics de la Comunitat Valenciana expliquen quines ulleres són segures i com utilitzar-les.

Un jaguar bate rècords al Brasil i obliga a repensar la protecció de grans felins

El jaguar Gaspar, monitoritzat per científics bascos, alacantins i brasilers, ha recorregut més de 2.100 quilòmetres en 381 dies a l’Amazònia, un desplaçament inusualment llarg que posa en dubte que les àrees protegides actuals siguen suficients per a grans carnívors.

Quatre morts i sis ferits greus en un xoc múltiple nocturn a Benicàssim

Quatre persones han mort i sis hòmens han resultat ferits greus en un accident múltiple esta matinada a la N-340, al terme de Benicàssim, en sentit Castellón de la Plana.

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.