El València CF i el Vila-Real s’enfrontaran en quarts de final de l’Europa League

 

El València CF s’enfrontarà davant el Vila-Real CF en quarts de final de l’Europa League. El primer partit serà a l’estadi de La Ceràmica el pròxim 11 d’abril i el segon partit es disputarà a Mestalla el pròxim 18 d’abril.

El València CF i el Vila-Real tornaran a viure un enfrontament europeu i el guanyador dels dos s’enfrontarà en semifinals al guanyador del Nàpols – Arsenal.

 

El València CF es va salvar de miracle

 

El València es va salvar de miracle en Krasnodar. Va jugar a la ruleta russa i va eixir indemne gràcies a dos jugadors que van començar en la banqueta. Amb tot perdut, després d’un gran punt de Magomed-Shapi Suleymanov als 85 minuts, el francés Kevin Gameiro va fabricar la jugada i el lusità Gonçalo Guedes va posar el 1-1 en la prolongació (m.93).

 

El quadre de Marcelino García Toral, amb l’absència de Dani Parejo com a baixa més significativa, havia controlat sense problemes al quadre rus, però li va faltar pegada i més ambició. Solament la va tindre a la desesperada després del punt de Suleymanov, la nova estrela del futbol local. Per a la seua fortuna li va donar temps a evitar l’eliminació.

 

El Vila-Real va guanyar l’eliminatòria amb molta solvència

 

Molts menys dificultats va passar el Vila-real, que afrontava la volta amb el clar avantatge del 3-1 aconseguit a Sant Petersburg davant el Zenit i el nou triomf per 2-1 li torna a situar en quarts.

 

Només va passar alguna dificultat al principi, però la falta d’encert del davanter iranià Sardar Azmoun i un magnífic tret de Gerard Moreno (m.29) van aplanar encara més el camí al quadre de Javi Calleja. El colombià Carlos Bacca (m.47) va incrementar l’avantatge del ‘submarí groc’, que va encaixar el gol del Zenit en la prolongació, obra del serbi Branislav Ivanovic.

Últimes notícies

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.

Els agricultors valencians perden 18 milions en una campanya nefasta de ceba i creïlla

AVA-Asaja calcula 18 milions d’euros en pèrdues per als productors valencians de ceba i creïlla en una campanya que qualifica de desastrosa, marcada per preus per sota de costos i major importació.