El València CF i el Vila-Real s’enfrontaran en quarts de final de l’Europa League

 

El València CF s’enfrontarà davant el Vila-Real CF en quarts de final de l’Europa League. El primer partit serà a l’estadi de La Ceràmica el pròxim 11 d’abril i el segon partit es disputarà a Mestalla el pròxim 18 d’abril.

El València CF i el Vila-Real tornaran a viure un enfrontament europeu i el guanyador dels dos s’enfrontarà en semifinals al guanyador del Nàpols – Arsenal.

 

El València CF es va salvar de miracle

 

El València es va salvar de miracle en Krasnodar. Va jugar a la ruleta russa i va eixir indemne gràcies a dos jugadors que van començar en la banqueta. Amb tot perdut, després d’un gran punt de Magomed-Shapi Suleymanov als 85 minuts, el francés Kevin Gameiro va fabricar la jugada i el lusità Gonçalo Guedes va posar el 1-1 en la prolongació (m.93).

 

El quadre de Marcelino García Toral, amb l’absència de Dani Parejo com a baixa més significativa, havia controlat sense problemes al quadre rus, però li va faltar pegada i més ambició. Solament la va tindre a la desesperada després del punt de Suleymanov, la nova estrela del futbol local. Per a la seua fortuna li va donar temps a evitar l’eliminació.

 

El Vila-Real va guanyar l’eliminatòria amb molta solvència

 

Molts menys dificultats va passar el Vila-real, que afrontava la volta amb el clar avantatge del 3-1 aconseguit a Sant Petersburg davant el Zenit i el nou triomf per 2-1 li torna a situar en quarts.

 

Només va passar alguna dificultat al principi, però la falta d’encert del davanter iranià Sardar Azmoun i un magnífic tret de Gerard Moreno (m.29) van aplanar encara més el camí al quadre de Javi Calleja. El colombià Carlos Bacca (m.47) va incrementar l’avantatge del ‘submarí groc’, que va encaixar el gol del Zenit en la prolongació, obra del serbi Branislav Ivanovic.

Últimes notícies

Així és l’última campanya d’abonaments a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El Valencia CF ha llançat la campanya d’abonaments 2026-27, l’última a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla, amb preus congelats però menys descompte per als accionistes i un anunci que recorre més de cent anys d’història valencianista.

València restaurarà el monument a les víctimes de l’accident de metro per al 20é aniversari

L’Ajuntament de València ha adjudicat per 8.002 euros la rehabilitació integral del monument a les víctimes de l’accident de metro de 2006, per a tindre’l restaurat abans del 20é aniversari el pròxim 3 de juliol.

La jutgessa de la DANA dona una nova oportunitat a Mazón per a entregar els seus missatges

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA de València ha tornat a requerir a l’expresident Carlos Mazón que entregue voluntàriament els seus registres de telefonades i missatges del dia de les riuades, després d’acceptar-se la seua personació en la causa.

Toni Pérez es posa a la faena per als objectius econòmics d’Ineca fins a 2031

El president de la Diputació d’Alacant, Toni Pérez, ha assumit els objectius econòmics marcats per Ineca fins a 2031 i ha promés posar-se ‘a la faena’ per millorar el creixement, la productivitat i la governança a la província.

A la presó per atracar amb violència una gasolinera a Monforte del Cid

Un home de 49 anys ha ingressat a la presó després d’atracar amb un encaputxat fugitiu una gasolinera de Monforte del Cid, d’on es van emportar 500 euros.

Pérez Llorca carrega contra el Govern central per finançar trasvasaments a Marroc i negar-los a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca denuncia que el Govern d’Espanya bloqueja trasvasaments a la Comunitat Valenciana per motius mediambientals mentres finança projectes similars a Marroc, al qual qualifica de gran competidor agrícola.

Pérez Llorca dona per feta la suspensió de militància de Bellver en el PP després de l’Azud

Pérez Llorca ha demanat al PP que aplique els estatuts amb Jorge Bellver, investigat en el cas Azud, i considera lògic suspendre’l de militància mentre continua al càrrec de director general de Transparència.

Les empreses podran agilitzar des d’esta setmana els expedients d’Energia a la Comunitat

Les Entitats Col·laboradores de Certificació podran intervindre des d’esta setmana en la tramitació d’expedients d’Energia. El nou sistema busca reduir burocràcia i accelerar els projectes elèctrics i renovables.