El València CF i el Vila-Real s’enfrontaran en quarts de final de l’Europa League

 

El València CF s’enfrontarà davant el Vila-Real CF en quarts de final de l’Europa League. El primer partit serà a l’estadi de La Ceràmica el pròxim 11 d’abril i el segon partit es disputarà a Mestalla el pròxim 18 d’abril.

El València CF i el Vila-Real tornaran a viure un enfrontament europeu i el guanyador dels dos s’enfrontarà en semifinals al guanyador del Nàpols – Arsenal.

 

El València CF es va salvar de miracle

 

El València es va salvar de miracle en Krasnodar. Va jugar a la ruleta russa i va eixir indemne gràcies a dos jugadors que van començar en la banqueta. Amb tot perdut, després d’un gran punt de Magomed-Shapi Suleymanov als 85 minuts, el francés Kevin Gameiro va fabricar la jugada i el lusità Gonçalo Guedes va posar el 1-1 en la prolongació (m.93).

 

El quadre de Marcelino García Toral, amb l’absència de Dani Parejo com a baixa més significativa, havia controlat sense problemes al quadre rus, però li va faltar pegada i més ambició. Solament la va tindre a la desesperada després del punt de Suleymanov, la nova estrela del futbol local. Per a la seua fortuna li va donar temps a evitar l’eliminació.

 

El Vila-Real va guanyar l’eliminatòria amb molta solvència

 

Molts menys dificultats va passar el Vila-real, que afrontava la volta amb el clar avantatge del 3-1 aconseguit a Sant Petersburg davant el Zenit i el nou triomf per 2-1 li torna a situar en quarts.

 

Només va passar alguna dificultat al principi, però la falta d’encert del davanter iranià Sardar Azmoun i un magnífic tret de Gerard Moreno (m.29) van aplanar encara més el camí al quadre de Javi Calleja. El colombià Carlos Bacca (m.47) va incrementar l’avantatge del ‘submarí groc’, que va encaixar el gol del Zenit en la prolongació, obra del serbi Branislav Ivanovic.

Últimes notícies

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.

Luís Castro i Carlos Espí, els pilars de la salvació del Llevant

Luís Castro i Carlos Espí passen de quasi desconeguts a grans referents del Llevant després de firmar una remuntada històrica que assegura la permanència en Primera Divisió.

La comissió de la dana de Les Corts votarà les seues conclusions després d’onze sessions i 32 compareixents

La comissió d'investigació sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts preveu aprovar el dimecres les seues conclusions, després d'onze sessions i 32 compareixences, a partir del dictamen impulsat per PP i Vox.

Dimitrievski es veu encantat al València i deixa la seua renovació en mans del club

El porter Stole Dimitrievski assegura que està encantat al València, recorda que el club pot renovar-li de manera unilateral i confia a seguir mentres es baralla per tornar a Europa.