11.1 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

El València CF i el Vila-Real s’enfrontaran en quarts de final de l’Europa League

 

El València CF s’enfrontarà davant el Vila-Real CF en quarts de final de l’Europa League. El primer partit serà a l’estadi de La Ceràmica el pròxim 11 d’abril i el segon partit es disputarà a Mestalla el pròxim 18 d’abril.

El València CF i el Vila-Real tornaran a viure un enfrontament europeu i el guanyador dels dos s’enfrontarà en semifinals al guanyador del Nàpols – Arsenal.

 

El València CF es va salvar de miracle

 

El València es va salvar de miracle en Krasnodar. Va jugar a la ruleta russa i va eixir indemne gràcies a dos jugadors que van començar en la banqueta. Amb tot perdut, després d’un gran punt de Magomed-Shapi Suleymanov als 85 minuts, el francés Kevin Gameiro va fabricar la jugada i el lusità Gonçalo Guedes va posar el 1-1 en la prolongació (m.93).

 

El quadre de Marcelino García Toral, amb l’absència de Dani Parejo com a baixa més significativa, havia controlat sense problemes al quadre rus, però li va faltar pegada i més ambició. Solament la va tindre a la desesperada després del punt de Suleymanov, la nova estrela del futbol local. Per a la seua fortuna li va donar temps a evitar l’eliminació.

 

El Vila-Real va guanyar l’eliminatòria amb molta solvència

 

Molts menys dificultats va passar el Vila-real, que afrontava la volta amb el clar avantatge del 3-1 aconseguit a Sant Petersburg davant el Zenit i el nou triomf per 2-1 li torna a situar en quarts.

 

Només va passar alguna dificultat al principi, però la falta d’encert del davanter iranià Sardar Azmoun i un magnífic tret de Gerard Moreno (m.29) van aplanar encara més el camí al quadre de Javi Calleja. El colombià Carlos Bacca (m.47) va incrementar l’avantatge del ‘submarí groc’, que va encaixar el gol del Zenit en la prolongació, obra del serbi Branislav Ivanovic.

Últimes notícies

Un any de presó per a un camioner que es va quedar amb 12,5 tones de xocolate

L'Audiència Provincial d'Alacant ha condemnat a un camioner a un any de presó per apropiar-se de 12,5 tones de xocolate que havia d'entregar i vendre-les per 1.200 euros. El comprador ha sigut sentenciat a sis mesos i la mercaderia va ser recuperada.

Pluges a Castelló i la Marina Alta i descens de màximes este dissabte

El dissabte serà molt nuvolós en la Comunitat Valenciana, amb pluges a Castelló i la Marina Alta i tempestes en el litoral nord castellonenc. Les màximes descendiran i el vent bufarà fluix de l'oest.

Desmantellat un punt de venda de droga en la zona nord d’Alacant amb tres detinguts

La Policia Nacional ha desarticulat un punt de venda d'estupefaents en la zona nord d'Alacant i ha detingut a tres persones. En el registre es van confiscar haixix, diners en efectiu i un matxet, i es van intervindre un camaleó protegit i una tortuga invasora sense documentació

Rescatat un home ferit després d’un accident de parapent a Calp

Un home ha sigut rescatat després de resultar ferit mentres practicava parapent prop del Morro de Toix, a Calp. L'operatiu es va prolongar més de dos hores i va acabar amb la seua evacuació en helicòpter al Penyal de Ifach.

Agroalimentació espanyola davant l’acord UE-Mercosur: protestes del camp i plans de negoci

El sector agroalimentari rep el pacte UE-Mercosur entre tractoradas i ajustos d'estratègia exportadora. La firma prevista el dissabte obri finestres per a begudes, vins, oli, xocolate i lactis, mentres el camp reclama reciprocitat i tem competència deslleial.

La Comunitat Valenciana acumula més de 10.300 atemptats contra l’autoritat en cinc anys

La Comunitat Valenciana ha registrat 10.347 infraccions per atemptat contra l'autoritat en l'últim lustre. A Espanya, el total supera les 44.600 i la tendència es manté estable.

Alliberat un octogenari explotat per una xarxa criminal de Bizkaia per a estafes per internet

La Guàrdia Civil ha alliberat un home de més de 80 anys utilitzat per una xarxa assentada en Bizkaia per a estafes en línia i mendicitat. Hi ha 19 detinguts, 3 investigats i 121 víctimes identificades.

Juan Romero, pioner de les fotocòpies a València, tanca la seua botiga després de més de 50 anys

Als 91 anys, Juan Romero Alonso ha tancat la botiga amb la qual va introduir la primera fotocopiadora a València. El seu local, referent per a milers d'estudiants, va marcar una època en la zona universitària.